Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/18/16 in all areas
-
Si eu tot din Germania/Olanda/ etc cumpar insa de cand cu servisarea asta la 30 mii km, nu prea mai e pont nici cu masinile din afara. Le dau baietii goneta pe autobahn 180 200 frecvent si uleiul il schimba la 30 mii si filtru motorina la 60 mii.. Zilele trecute am vazut motor de 3 litri de pe un 7-ar 2013 decedat, masina cu 210 mii km, insa galeria de admisie ziceai ca are smoala in ea. E o mare tampenie asta cu servisarea la 30 mii si " uleiul lifetime" in cutia automata. Vorba aia, in loc sa dai 20 milioane cat e un schimb la cutia zf8hp, mai bine dai 8000 euro pe o cutie noua )4 points
-
De ce crezi ca toata lumea vrea sa fure sau sa insele ? Am avut domiciliul pe alt judet, am schimbat adresa si am inmatriculat masina la adresa actuala din Bucuresti. Apar in cartea ei de doua ori cu vechea adresa si cu noua adresa . Ti-am satisfacut curiozitatea ?4 points
-
E92 + 240.000km + 22.000 de euro cam da cu virgula daca avea < 140.000km era ok pretul3 points
-
La motorul asta ai urmatoarele probleme: - verifici sa nu ai scurgeri de ulei pe la galeria de admisie(este consumabil si se schimba la aproximativ 170mii km), de obicei scurgerile sunt in partea dreapta cum te uiti la motor, fix pe releul de la bujii - galeria de admisie o dai jos si o cureti, si schimbi garniturile - EGR-u il cureti si vezi cata smoala ai acolo, e normal sa fie ulei in el, dar nu funingine fix ca smoala, ca altfel ai alte probleme. - termostatele le verifici cand incepe sa dea frigul, ai in meniul ascuns din bord temperatura motorului si o sa vezi la drum lung ca iti scade temperatura motorului cand mergi constant sau la frana de motor - electrovalvele de la turbine/egr e posibil sa pice din cand in cand, nu e mare panica, iti dai seama imediat ca nu mai accelereaza si e lesinata bursc, pana in 2mii sau dupa 2mii de ture, dupa caz. - sa ai grija sa nu te prinda frigul cu bujiile arse, releul de bujii defect(iti da eroare pe toate bujiile daca e releul defect) - sa verifici injectoarele sa nu ai corectii mari pe ele, la motorul ala sunt injectoarele sunt predispuse la un mic defect ... debit marit, iar cand alergi masina prea mult cu ele asa o sa te trezesti ca iti face gaura in piston(cauta pe forumurile straine si o sa vezi exact care e buba, iar pe aici avem in sectiunea "masina mea" pe cineva cu o mare poveste din cauza asta) - cutia de viteza este predispusa la lesinuri din cauza ca motorul scoate 580nm stock iar maximul pe cutie suportat este de 600nm(exista povesti in folclor cum ca pe LCI convertorul de cuplu suporta maxim 700nm dar astept pe altii mai informati sa confirme asta) - uleiul in cutie se schimba intre 80-120mii km in functie de stilul de condus conform producatorului: ZF - sa verifici in portbagaj modulul PDC, se afla sub roata de rezerva, sa nu fie condens pe el. De obicei iarna se face condens, apoi se coclesc contactele si te trezesti cu bateria descarcata peste noapte dar surpriza ... masina porneste perfect la prima apasare de buton dar ai eroare de baterie descarcata. Ca sa tii EGR si admisia mai curate ai o optiune ... adjust rate of fresh calculated during EGR to +40 DPF schimbat la 210mii km mi se pare "epic fail" din cauza ca am fix aceeasi motorizare(2008) si ceva km in plus iar DPF nu prezinta decat 8-9mb la ralanti la varsta asta, iar un DPF schimbat inseamna ca omul ala a mers foarte mult in oras pe drumuri scurte sau a neglijat diverse simptome si DPF nu a putut sa isi faca regenerarea(termostate defecte, bujii arse) Momentan astea sunt in mare probleme de care imi aduc aminte acum2 points
-
Pacat. O admir mereu prin oras. Bafta la vanzare totusi. Poate urmeaza ceva la fel de frumos.2 points
-
Un Bmw rulat in Germania merge cu maxim 130 pe autobahn vorba aia, ba chiar se stie ca odata ce il aduci in Ro la 200 de mii, incepe sa isi faca rodajul. ) Ontopic, frumoasa masina, sa o conduci fara probleme.2 points
-
Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc1 point
-
Salutare BMW Club, apar si eu in aceasta comunitate sa culeg pareri si informatii despre o masina foarte draga mie. Masina in cauza este un BMW E34 525TDS din 90, care a apartinut tatalui meu ( daca nu ma insel membru al acestui grup ) care masina, dupa decesul tatalui meu a cam stat pe bara si a adunat praf.... Din cauza costurilor mari de intretinere, impozit si asigurare + lipsa mea de fonduri am hotarat cu durere sa o vand... Dupa cateva saptamani de vorbit cu diversi dubiosi si cu oferte jenant de proaste am stat mai bine sa ma gandesc si nu se mai vinde. Din putinul pe care il am o sa imi fortez limitele bugetului si o voi pune la punct, incetisor si sigur... Momentan masina tot in parcare sta, am reusit dupa 2 ani de stat pe loc sa o aduc la viata si sa o pornesc dar probleme inca sunt, si o sa mai treaca ceva timp pana va zburda pe sosele. Imi cer scuze daca pozele nu o sa iy faca dreptate estetic, dar astea sunt momentan, si pe parcurs la fiecare reusita voi documenta cat de bine pot drumul catre un E34 care sa faca dreptate insignei...1 point
-
Multumesc tuturor pentru opinii! Cu a mea am facut 30 000 km in 5 ani de cand o am. As zice un maxim de 8000 - 10000 km pe an (pentru ca merg mai mult decat la inceput). Si eu ma gandeam tot la un 320D, nu stiam de varianta facelift. Problema e ca nu stiu de unde sa cumpar, daca spuneti ca majoritatea sunt la 300k-400k km, inseamna ca mai toate de pe olx sunt minciuni, alea sunt pe la 200k-250k. Intradevar, pe asta am auzit-o si eu ca sunt rulate mult. Vreo idee cum pot sa gasesc una care sa merite? Nu pot sa zic ca cunosc oameni care se ocupa in domeniu (pareri au toti), sau care se ocupa sa aduca de dincolo. Multumesc inca o data pentru timpul acordat! Nu ma asteptam sa raspundeti atat de multi si atat de detaliat. Apreciez!1 point
-
Ultima experienta cu ei, ma duc miercuri sau joi pe la ei sa fac o programare o constatare mecanica la puntea fata, cica peste o saptamana... bun ... o fi cu sarbatorile nu e bai, caut in alta parte. Marti la servici imi spune un coleg ca se duce cu masina fratelui la service pt verificare si la intoarcere surpriza, a facut programarea de vineri pt marti(luni fiind zi libera). Mai stau putin de vorba cu colegul si imi arata devizul la masina, care fusese tot a unui coleg si stiam deja ce probleme are, dar devizul ala m-a facut sa lesin de ras + povestea despre cum bajbaiau mecanicii angajati in ultima vreme la verificarea unor chestii banale, jenant. Asta a fost ultima data cand mai calc acolo, au prea multi clienti fraieri care pun botul la orice li se spune ca e defect pe masina si sar cu banul asa ca prefer sa ma duc la unii care chiar se preocupa sa repare o masina nu sa inventeze defecte mai nou.1 point
-
Salutare, Se lucreaza inca la masina. Momentan arata cam asa. http://i.imgur.com/eJ7VZFE.jpg Nu s a lucrat non stop la ea si de aia inca nu e gata. Dar progresam. Am mai schimbat destul de multe la ea, cabluri de frana de mana, etc. Dupa ce e gata, o sa incerc sa vad daca ii pot face casco. Lucrul cel mai mare ramas de facut ar fi evacuarea, noroc ca sunt toate cumparate, trebuie doar construita. Sonda lambda pe care am cumparat o este asta http://www.epiesa.ro/sonda-lambda-bosch-0258986503-piesa-1430291.htm . Aveti ceva contre despre ea ? Apropo, daca vreti un tapiter bun, am pe cineva sa va recomand. Mai jos aveti o lucrare cu scaunul meu de la sofer. inainte : https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13256544_10206657960069249_7434745370442576507_n.jpg?oh=dda25fbdead58e8de00121595adbc7cf&oe=5815049C https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13310505_10206657963349331_1666479672317205102_n.jpg?oh=281b87a2b1f65257465583705b94aa6f&oe=581640FA dupa : https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13256041_10206657958869219_8916314923327880080_n.jpg?oh=5ab4e7cd4fbfbf8902e6a2290836d65b&oe=58512F34 https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13245370_10206657962509310_3393202814285617961_n.jpg?oh=00d9e5fbf7dcb9c28f97e880d4b18e01&oe=5848B3C21 point
-
Vand autoturism BMW E 46,este in proprietatea mea din 2007, a stat numai in garaj , este in stare buna. Km sunt absolut reali din 2009-2012 nu a fost folosita aproape deloc. Nu este lovita, nu este si nu a fost vopsita nicoidata, caroseria in stare foarte buna cu exceptia zgarieturii de pe usa din dreapta fata (ultima poza) si o mica julitura pe bara spate. Jantele sunt absolut originale BMW 225/45/17 au fost achizitionate de la Automobile Bavaria la pretul de 320 eur bucata. Acum autoturismul nu mai este folosit, trebuie schimbat ambreiajul ,(600 ron marca LUK) un cuplaj cardanic,(250 ron Lanforder) un contact senzor airbag (50 ron), placute spate (120 ron marca ATE),parbriz croit(400 ron) deviz si constatare in service. Bateria noua cu garantie. Functioneaza foarte bine, nu bate, nu troncane. Accept orice test, verificare ! Tin sa specific aceste detalii pentru ca nu vreau sa le ascund si nici nu am pretentia ca masina mea este perfecta . Autoturismul NU are taxa de mediu achitata ! Nu am reusit sa pun poze pe forum va atasez link : http://olx.ro/oferta/vand-bmw-seria-3-e-46-ID6PzEU.html CONTACT: 0723617004 Specificatii : -BMW 316 I, 105 cp, 1895 cc , benzina -An fabricatie iulie 1999 -Consum mixt 7,5 L /100 km -serie sasiu WAAL11090JN29468 -km 257000 Dotari : - geamuri electrice fata -jante originale BMW cauciucuri 225/45/17 -eleron spate M3 original ! -climatronic -cotiera fata spate -bancheta rabatabila -controlul tractiunii ASC -servo total -ABS -volan reglabil adancime si inaltime -covorase originale BMW -inchidere centralizata cu deschidere geamuri din telecomanda -deschidere portbagaj din -telecomanda -alarma1 point
-
1 point
-
Ca posesor de e34 pot sa iti identific cu o probabilitate destul de mare piesele ce trebuiesc schimbate: 1) Referitor la problema cu directia, daca zici ca ai schimbat bieletele de directie, si presupunand ca ai verificat sa nu aiba joc bara centrala ci cele doua de conexiune (componente ale sistemului de directie), mai raman doua cauze posibile: cutia de directie si bucsele mari de la brate. Cutia de directie este cunoscuta a isi face joc dupa multi kilometri iar este ajustabila intr-o anumita masura. Daca cineva a strans acel surub de reglaj prea tare se produce exact efectul descris de tine, adica directia nu numai ca este imprecisa dar "ramane " in stanga sau in dreapta si nu central. De asemenea daca surubul respectiv nu este strans suficient caseta are prea mult joc si creaza cam acelasi efect. Din pacate reconditionarea cutiei de viteza este prea scumpa (daca gasesti cine sa o faca) si iti recomand una noua. Bucsele mari de la brate daca au prea mult joc pot crea si ele aceleasi efecte. 2) Referitor la cum trage nu ma pot pronunta neavand suficiente date. Din ce zici, ca trage mai bine dupa 3500 rpm cel mai probabil ai blocat vanosul (exista posibilitatea sa ramana blocat si nu doar sa isi faca joc). Ca verificari simple mai poti sa verifici daca nu ai catalizatorul infundat . Pe parte de electronica motorul m50 nu are foarte multa senzoristica si nu este nici foarte sensibila asa ca ma indoiesc sa fie o problema legata de elctronica. Debitmetrul, sistemul de recuperare a vaporilor de benzina si senzorii de detonatie reduc puterea daca nu functioneaza corespunzator dar nu cat sa faca masina lenesa deabinelea cum o descrii tu. Restul senzorilor relevanti (axe, turatie volanta ) provoaca imposibilitatea pornirii. In orice caz cred ca ar trebui facuta comparatia cu o masina identica ca si motorizare si nu cu o alta masina. E 34 e masina greoaie si conceputa pentru drumuri lungi. Este posibil ca skoda de 1.6 sa para mai sprintena in oras, diferentele find sesizabile la viteza si in sarcina la turatii mai mari. 3) Sunetul descris de tine apare doar la plecari/accelerari/frane de motor sau este constant si ritmic? In prima varianta ar trebui sa verifici bucsele de la puntea spate care au obiceiul sa pice dupa cateva sute de mii de km. In variant doi verifica rulmentul central de la cardan si elementul de conexiune din cauciuc al cardanului. Acesta din urma poate ceda de tot la un drum lung. 4) Daca ai ramane cu rotile infranate ai simti o diferenta in cum se simte pedala de frana dupa ceva apasari in mers. Posibilitatea de a ramane cu rotile infranate este acompaniata (indiferent de cauza tehnica) si de incingerea excesiva a lichidului de frana care face la randul sau ca pedala sa prinda in primul rand mai sus si in al doilea rand sa fie mai moale decat deobicei. Fiind vorba despre sistemul de franare ar trebui verificat de un mecanic, preferabil bun. 5) Ce rulmenti suna? Eu nu as pleca la un drum lung cu probleme la nici-un rulment, se pot strica de tot oricand si cheltuiala facuta cu reparatiile si tractarea masinii este imensa. Ai grija ca un rulment care se strica provoca stricaciuni si pieselor pe care este montat, datorita caldurii excesive. In mare parte aceste piese sunt facute doar de producator si sunt usturator de scumpe (de exemplu piesa pe care se monteaza rulmentii de la roata din fata) Iti recomand sa iti rezolvi inainte de plecare macar problema cu rulmentii, franele si zgomotul descris la punctul 3 daca are legatura cu cardanul. Ar fi pacat sa ai probleme si sa ajungi sa dai vina pe masina. In plus oricare din aceste probleme iti pot pune in pericol nu numai viata ta dar si a participantilor la trafic.1 point
-
Vand limuzina BMW 725 TDS,an 1998,in stare tehnica si estetica foarte buna,taxa de mediu platita si nerecuperata, RCA,VT si certificat fiscal la zi. Masina a apartinut Ambasadei din Luxemburg pana in 2011 iar de atunci a circulat aprox.95 % in afara tarii (pentru Romania am alta masina) Intretinerea si servisarea masinii este facuta NUMAI in service autorizat,cu piese premium,(am absolut toate facturile pe manopera si piese de la achizitie) Dotari: -climatronic 2 zone -cutie de viteze automata(schimba perfect) -sistem de control al tractiunii ASC+T si ABS -pilot automat -inchidere centralizata cu telecomanda si alarma originala BMW -computer de bord -portbagaj cu actionare din telecomanda-sistem soft close -scaune cu memorie,reglabile electric -CD player Alpine cu Bluetooth incorporat -8 airbag-uri -oglinzi incalzite si reglabile electric- -parbriz cu degivrare electrica -perdea luneta cu actionare electrica Masina este echipata cu 2 seturi de jante de aluminiu avand anvelope Dunlop,respectiv Nokian de iarna,profil 95%. In masina nu s-a fumat ! Cei interesati de ultimul pret,fara ca macar sa fi vazut masina,sunt rugati sa nu deranjeze si sa caute in alta parte. Pret; 3990 euro (fara variante) Info la telefon 0733583455.1 point
-
Topicul se poate inchide . Masina s-a vandut. Multumesc.1 point
-
1 point
-
La mine era 980 pe original... o sa verific daca nu cumva se aude capacul de la motor, cateva poze noi : http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160817/ce3fa8d9fb7b50ae039db808ce0e315f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160817/10ba5576a055416b35449cf9f014c884.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160817/222879a660ab79bb9f053bb425a95f2b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Dar daca dai jos suportul acela negru de sub mocheta nu incape o roata slim de 16?1 point
-
1 point
-
24 de ani. Cred ca sunt cel mai ciudat fan BMW. De mic am fost fan Audi pana anul trecut prin septembrie cand nu stiu ce s-a intamplat cu mine, dar am achizitionat un E60 530D din 2003. Din pacate nu am avut parte de el decat pana in martie, anul curent. Luna asta sper sa reusesc sa imi achizitionez un alt E60, ceva mai nou decat cel pe care l-am avut. Si pot confirma si eu ca odata ce ai condus un BMW nu l-ai mai da pentru alta masina.1 point
-
am mentionat clar ca ma refer IN GENERAL si nu la cazuri particulare. Este adevarat exista cazuri in care propietarii fie ei si romani le intretin exemplar. Eu ma refer ca matematic sansele sa gasesti masina cu service uri la zi sunt mult mai mari la masinile de pe Germania de exemplu. Pot intra in multe detalii pe scurt are cineva vreun dubiu ca in urma unei comparatii intre 100 masini din Germania si 100 masini din Romania scorul va fi devastator in favoarea celor Germane? Dac are dubii in favoarea rezultatului... e trist.. Dar cum suntem intr o lume libera si cu atat mai mult intr o tara Romania unde absolut desi mentionezi vine unu cu "da dar..si daca.. eee iti gaseste el o cale de exceptie", desi mentionat ca nu te referi la cazuri particulare nu avem si nu am ce face ascultam pe toata lumea. De generalizat nu ai cum sa nu generalizezi ca totul in lume se bazeaza pe imagini de ansamblu.. cu nota de ex.. lumea cumpara bmw pt ca brandul are o imagine de ansamblu buna, lumea cumpara din Germania pt ca generalizand masinile de acolo au o imagine de ansamblu buna. Pe scurt ar fi deloc inteligent SA NU GENERALIZEZI. Viata se bazeaza pe generalizari. politic vorbind- romanii conduc pe drumuri proaste si e o realitate nu e chestiune de perceptie - romanii sunt zgarciti in majoritatea lor cumpara "de toti banii" si mai vedem cu intretinutul - Despre ce se intampla afara - gura pacatosului adevar graieste ( SUNT SI IN GERMANIA F MULTE JAFURI) si nemtii desi nu in majoritate ci in particular (in contrast cu romanii) au si ei specimenele lor fie nativi fie imigranti turci, romani etc.. care vand jafuri. Insa revin la exumplu comparand 100masini uzate din germania cu 100 masini uzate din Romania... sa si dea fiecare cu parerea care ar fi rezultatul. Cine sunt eu sa dau verdicte pt altii.. eu doar gandesc pe baza a ce stiu si am vazut opinia mea, cu titlu de opinie (adica 1 un gand 1 om) masinile de afara general vorbind sunt mai bine pastrate.1 point
-
Asta cu "doar mașini recent aduse" eu nu pot sa o ĂŽnțeleg. Mereu replica am atibuit-o sams...comerciantilor auto . DacĂŁ verifici mașina și e ĂŽn regula, vânzĂŁtorul demonstreazĂŁ ca a ĂŽntreținut o corespunzĂŁtor, poate și cu revizii la 10-15000 ĂŽn loc de 30000 etc, nu vad de ce nu ai cumpara-o. Mi se pare cea mai mare greșealĂŁ sa generalizezi: românii conduc prost, doar pe drumuri proaste, nu le ĂŽntrețin, iar la straini totul e lapte și miere, aia schimbĂŁ orice piesa uzata 20%, coboarĂŁ din pat direct pe autostradĂŁ, și merg doar la turația optimĂŁ. Cumperi O anumitĂŁ mașinĂŁ, nu media aritmeticĂŁ. Trebuie doar sa fii atent ce.1 point
-
Raul333 cred ca m-ai convins un asemenea vanzator nici nu trebuie dat atentie recunosc ca m-am agitat pt culoarea masinii si scaunele ventilate i-am trimis mesaj l-am sunat de 5 ori il bag in masa de nesimtit. Mai pun ceva si imi iau xdrive1 point
-
1. Te pot auta momentan cu pedala! Aceasta are 6 fire si se conecteaza la mufa din calculator care merge spre habitaclu (poti urmari unde ii merg firele, nu am poze acum, ideal ar fi sa iei cablajul pedalei de pe o instalatie din dezmembrari - ma uit acasa daca o mai am). Odata ce ai descoperit mufa respectiva o desfaci, e compusa din doua lalele de plastic cu cate doua randuri de fire, daca nu ma insel una gri si una neagra, pe care sunt scrisi pinii. Montezi firele pedalei in pinii respectivi dupa cum urmeaza: ACCELERATIE ELECTRONICA (mufa ovala 6 pini - cea care intra in pedala de acceleratie electronica) - pin 1 (maro-verde) - mufa calculator motor (parte gri) pin 7 - pin 2 (maro) - mufa calculator motor (parte gri) pin 12 - pin 3 (galben-verde) - mufa calculator motor (parte gri) pin 14 - pin 4 (alb) - mufa calculator motor (parte gri) pin 8 - pin 5 (galben) - mufa calculator motor (parte gri) pin 9 - pin 6 (alb-verde) - mufa calculator motor (parte gri) pin 13 2. Kitul de pornire trebuie montat complet: calculator motor - EWS - chip cheie 3. Senzorul (12147518628) e acelasi la M52B25 si la M54B30 4. Deasemeni pompa de benzina e aceeasi1 point
-
Asa insirate par multe, dar ai insirat si 5l antigel, 5l apa distilata, schimbator facelift,cumparat jante,cumparat anvelope. Daca e sa pui doar problemele... nu cred ca sunt asa multe.Pana la urma sunt niste becuri,brate,bucsi,ulei,filtre,discuri,placute,flanse... astea le schimba toti pana la urma, deci eu zic ca e ok.1 point
-
Eu zic să te uiți să fie și automată.. n-ai să regreți nici măcar o secundă cutia fenomenală cu 8 trepte. Apropo, să fii atent la motorizare și să alegi ce vrei.. 318d 143 cp sau 320d 163 cp / 320d 184 cp. Și un ''must'' ar fi să aibă xenon. Noaptea face toți banii. P.S: Mie nu mi se pare suspectă o mașină la care nu-i sunt înșirate dotările.1 point
-
Da ai dreptate, nu am bani de masina asta, si cu toate astea parerea ta sa-i " fac pasi " nu ma ajuta cu nimic, am explicat deja de ce pastrez masina, daca tu consideri ca e o idee buna sa imi bat joc sa o vand pe 300 de euro ok, ai dreptul la parerea ta, si eu am dreprul sa o ignor... Ma gandesc ca aici pe forum nu sunt singurul care cauta variante mai ieftine de reparatie... stau cuminte si rabdator pana gasesc pe cineva dispus sa ma ajute in limita posibilitatilor mele.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Superba masina...ar fi pacat sa ajunga la vre-un meltean.1 point
-
Salut ! Masina merita salvata , mai ales ca ai o legatura cu ea .. Motorul acesta este fara moarte , insa .. cum ai vazut si tu , vesnica problema ramane pompa .. si la mine da semne de oboseala.Pe viitor , dupa ce rezolvi problemele acestea , iti pot oferi un set de jante la pret de adidasi .. 400 lei , set 4 jante cu 7 capace + anvelope. Pana atunci , pune mana si adu-o pe linia de plutire1 point
-
Ce ieftina! are si optiuni, iar anuntul pare ok! Sa nu fie facuta din 2 masini..1 point
-
Da sunt banii tai, dar daca vrei bmw in stare noua la 1000 euro, cred ca vrei unul de jucarie cu telecomanda.1 point
-
1 point
-
Sexy as hell Cu siguranta in topul celor mai incantatoare masini de pe forum, din toate punctele de vedere: intretinere, look, motor, dotari, interior ... etc1 point
-
Pozele promise: http://i67.tinypic.com/2hcku3s.jpg http://i63.tinypic.com/2dbknqt.jpg http://i65.tinypic.com/1zf22hv.jpg http://i64.tinypic.com/2rfepte.jpg http://i63.tinypic.com/34t5teb.jpg http://i66.tinypic.com/2ldjbee.jpg http://i68.tinypic.com/esrb89.jpg http://i68.tinypic.com/1zdbu3m.jpg http://i63.tinypic.com/esqc1e.jpg http://i63.tinypic.com/2cfvdee.jpg1 point
-
Problema este cĂŁ, unele autoturisme sunt lĂŁsate pana ĂŽn ultima clipa,și ar trebui duse la remat,nu la simeringuri de supape. Iar eu personal prefer sa pierd un client, decât sa repar o rabla.1 point
-
1 point
-
Mai bine iti iei de banii aia o masina noua mai mica gen hyundai sau alta marca. Dai la remat o masina si cu 7000,8000 max gasesti ceva super ok si ai masina noua in curte. Dar lumea vrea BMW in curte si cat mai ieftin posibil. Din partea mea sa-si ia ce vor ei, ca doar cum mi-a zis unul "boss , e aceeasi tabla de e60, am gasit una mai ieftina la Braila sau in Dolj...etc".1 point
-
I-am raspuns. O sa ma duc eu sa vad masina. Am ceva dubii legat de pret (km nu mai zic) si faptul ca masina inca e inscrisa in Belgia. Posibil sa nu mai aiba nici istoric sau in cel mai rau caz sa nu aiba deloc.1 point
-
Am pomenit in postare numele tau ? Stai calm omule...nu te mai agita atata. Vezi-ti de ale tale si nu te mai stresa. p.s. Ai pm.1 point
-
Da..pentru ca s-a gasit unul sa ma acuze in reclamatia cu bimmer service doar pt ca i-am dat un amarat de sfat si de atunci am devenit tinta. Asa e forumul ce sa-i faci. Cand vad acum user Andrei_VUV hop baga si niste minusuri repede.1 point
-
Nu voi mai cumpara niciodata alte anvelope decat RunFlat. Eu nu simt nicio diferenta intre ele si cele normale (la aceeasi presiune), iar confortul psihic pe care il ai atunci cand faci pana anuleaza orice dubiu. Prin Bucuresti, daca fac pana, ma duc abia dupa cateva zile sa o repar. Nu mai vorbesc despre pana facuta in miezul noptii pe coclauri sau pe autostrazi in strainatate. In plus, legat de siguranta, la RunFlat este aproape eliminat efectul de bruscare a directiei in caz de explozie. Si in sfarsit, argumentul decisiv este pretul care a scazut foarte mult.1 point
-
Informatii/poze se pot gasi in topicul de prezentare: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/168250-o-domnisoara/ KM ACTUALI 176000 PRET CU JANTELE DE 18 25500euro PRET CU JANTELE VOSSEN 20 27500euro0 points
-
Autoturismul a fost achizitionat de mine, de la reprezentanta BMW din Memmingen, Germania, in Aprilie 2008, la 62000 KM, acum are 203000 KM. Am carte service, cu toate reviziile la zi, efectuate in reprezentanta BMW. Pot prezenta facturi, sau se poate scoate de la reprezentanta istoricul complet, cu toate interventiile facute. Are jante aliaj cu cauciucuri de vara noi. ITP Valabil pana in Aprilie 2018. Taxa de mediu platita si nerecuperata. ABS, CD, Inchidere centralizata, Aer conditionat, Controlul tractiunii (ASR), Imobilizator electronic, Oglinzi retrovizoare incalzite, Trapa, Airbag-uri frontale, Controlul stabilitatii (ESP), Radio, Airbag-uri cortina, Faruri automate, Jante din aliaj usor, Proiectoare ceata, Airbag-uri laterale fata, Geamuri fata electrice, Servodirectie, Airbag-uri laterale spate, Geamuri cu tenta, Oglinzi retrovizoare ajustabile electric, Stergatoare parbriz automate. Autoturismul este in stare foarte buna tehnic si vizibil in Bucuresti. WBAAT91030KS22760 3500 Euro. Si poze:0 points
-
Jantele pe 20" au ajuns la mine. Sper sa ramana rotunde cat mai mult timp http://i65.tinypic.com/oggiuv.jpg0 points
-
Userului lavi4175 nu ma obosesc sa-i dau un raspuns. Nelamurirea era mai mult legata de faptul ca nu are Xdrive si nu stiu cum se comporta iarna. Sotia are un X1 Xdrive 2.0d si iarna nu am probleme cu el. Eu am avut masini numai cu tractiune fata. Si iar nu stiu cum ma voi descurca cu jante pe 19 in Bucuresti avand in vedere calitatea drumurilor. Am multi prieteni cu jante pe 19 si 20 si toti au parte de jante fisurate si anvelope cu galme.0 points
-
astepti binecuvantarea forumului?? majoritatea forumistilor au e46 cu piese din dezmembrari si tu stai in parerea lor la o masina de 20k euro. Bravo !!!! Parerea mea este sa nu o iei , Nu mi place culoarea!!!!0 points
-
sunt si eu curios cum o ai din 2007 dar masina are numere cu 3 cifre care au aparut prin 2011-2012.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00