Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/23/16 in Posts

  1. Combinatie sa se devalorizeze 1mie in 4 ani.Spor!
    4 points
  2. Daca se apasa o data pe butonul DTC - se dezactiveaza DSC-ul (controlul stabilitatii sau ESP) si se activeaza DTC-ul (controlul tractiunii) acest lucru se face in situatii de aderenta mica, plactic masina emuleaza electronic un LSD Daca se tine apasat 10 sec pe butonul DTC - se dezactiveaza DSC-ul (controlul stabilitatii sau ESP) si ramane dezactivat si DTC-ul (controlul tractiunii) practic nu ai nici un sistem electronic de asistenta activat La mers normal cand nu este apasat deloc butonul DTC - DSC-ul (controlul stabilitatii sau ESP) e activat iar DTC-ul (controlul tractiunii) este dezactivat Sistemele DSC si DTC nu au cum sa fie activate simultan ambele deoarece intra in conflict
    3 points
  3. Da forumul nu este pentru intrebari?! Mai ales la sectiunea tehnica?! Poate omul vrea niste pareri inainte sa mearga la service ca sa nu iasa de acolo cu parerea (probabil gresita) ca are de schimbat jumatate de masina. Mi se pare perfect normala intrebarea lui.
    2 points
  4. Pentru ca mai este putin pana se lanseaza noul Seria 5 (G30) care va avea in premiera noul sistem de navigatie EVO ID6, am instalat acest sistem pe un E71 din 2011 sa ii testam calitatile si noutatile cu care vine pe piata. In premiera cateva impresii si fotografii cu noul sistem EVO iDrive 6. Noutatile la ID6 sunt: - grafica putin schimbata fata de ID5 de pe Seria 7 (G11); - Apple Car Play wireless (optiune care se poate adauga la orice masina cu ID5 sau ID6; - WiFi (media streaming si hotspot); - BMW Apps wireless (nu mai e nevoie sa conectezi telefonul pe USB pentru Apps); - Screen Mirroring; - etc.
    1 point
  5. Dupa cum am zis si pe topicul de prezentare al masinii, am decis sa-mi vand masina cu care sunt impreuna de 4ani si jumatate. Nu a fost o decizie usoara pt mine avand in vedere ca este primul BMW si in care am investit pe langa "emotii", zic eu, destul de multi bani. Si aici nu vb de retrofituri, dar ce m-a interesat pe mine in primul rand a fost starea tehnica, lucrul acesta fiind pe primul loc, apoi cateva lucruri extra si mai de baza, cum ar fi foliile, alarma, etc. Masina are in bord in momentul de fata ~149500Km, dar in realitate undeva la 226000Km avand in vedere ca "valabilii" de la #Top-Cars Pipera#, au avut ei grija sa dea kilometrii inapoi. Exceptand acest aspect, pot spune ca masina a fost in regula dpdv de tehnic de cand am luat-o si pana in prezent. dar mai ales ca n-aveam experienta in ceea ce priveste masinile. Am lista cu absolut tot ce s-a schimbat pe masina in acesti ultimi patru ani, impreuna cu acte doveditoare, facturi, etc. Tocmai ce-am comandat rolele si curelele, urmand sa le schimb saptamana viitoare si asta doar ca de ceva timp, dimineata, una din role scartaie putin pana cand se incalzeste motorul, dupa care nu se mai aude. Acel scartait e perceptibil doar din exteriorul masinii, din interior nu poti sa auzi ceva. Rolele vor fi pe INA(OEM), iar cele doua curele vor fi originale BMW(OE) Anuntul este postat pe AUTOVIT, zic eu cu destul de multe detalii in ceea ce priveste optionalele, poze, etc. Pentru cei interesati, va stau la dispozitie cu orice alt detaliu doriti. Pretul in momentul de fata este de 9490Euro. Poate-i prea mare pentru cautatorii de chilipiruri, dar stiu ce am in ograda si mai ales cum am avut grija de ea in comparatie cu ce vezi prin targuri auto spre exemplu. Dupa cum se vede si in anunt, pretul este intr-o oarecare masura negociabil. Pentru cei interesati, sa nu fie nevoie de plata a 3Euro, atasez screenshot din pdf-ul generat de bmwdecoder cu istoricul si optionalele. Aditional si screenshot din istoricul masinii cu ultimele intrari din perioada in care a fost in Belgia. Pe baza unui sticker de pe masina, am reusit sa aflu numele reprezentantei din Belgia unde s-a facut service-ul, le-am trimis e-mail si mi-au trimis ulterior lista cu toate intrarile in service, ce s-a schimbat, kilometrii, etc. La fel, pot furniza acel pdf celor interesati. Nu stiu de ce in bmwdecoder nu afiseaza si intrarile in service din perioada in care a fost la mine(?!?!) Topicul cu prezentarea masinii poate fi consultat AICI
    1 point
  6. man, volumul de apa racita care intra in motor e controlat de termostat nu de pompa....in fine discutia asta nu ajuta cu nimic la rezolvarea problemei colegului nostru. Nu are rost sa aratam cat de mari experti suntem in domeniu...
    1 point
  7. http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=164712&stc=1&d=1214476797
    1 point
  8. Daca ar fi pompa defecta apa nu ar mai circula prin radiator - instalatie, adica nu s-ar raci si s-ar spuraincalzi, nicidecum nu s-ar intampla ce raporteaza colegul nostru.
    1 point
  9. N-ai pentru ce! Am inteles. Atunci, din cate stiu se poate sa fie cablurile de la schimbator slabite, si/sau ulei in cutie, ori este vechi, ori nu prea mai este. Stii ca, chiar daca scrie pe cutie lifetime oil, nici un ulei nu este facut sa reziste o viata. Isi pierde din proprietati dupa o anumita perioada .
    1 point
  10. +o gramada de asigurari+impozit+rovignete+motorina+........
    1 point
  11. Multumesc de observatii... Momentan le consider constructive.
    1 point
  12. Romanesc este doar faptul cĂŁ orice fac alĂâşii si noi nu am fĂŁcut nu este bine. In alte ĂâşĂŁri cu salarii putin mai mari decât in România se eliminĂŁ dpf , se anuleazĂŁ egr si se eliminĂŁ clapetele.Eu iti recomand sa faci soft si daca poĂâşi sa elimini si egr , aĂâ˘a motorul respirĂŁ aer curat , maĂâ˘ina o sĂŁ se schimbe radical . Eu am eliminat clapetele chiar dacĂŁ la modelul nostru nu am auzit de cazuri de rupturĂŁ. Dar am auzit la recentul 177cv care pe lângĂŁ distribuĂâşie si pompa de ulei mai picĂŁ si din cauza acestora. Acum dacĂŁ nu esti mecanic de meserie, sa dai jos admisia din an in an mai bine aĂâ˘a.
    1 point
  13. In mod normal cand schimbi bujiile trebuiesc schimbate toate ca sa faci o treaba buna nu doar cele arse! Pentru ca una noua se incalzeste mult mai repede si mai tare decat una veche! Asta daca vrei sa nu iti tremure motorul la rece! In fine fiecare face cum crede eu am spus parerea mea si cum am rezolvat eu ! Si vorbesc in cunostiinta de cauza operatiunea a fost facuta de mine personal! Bafta!
    1 point
  14. Pai clapetele alea au si ele un rol. Mai bine le inlocuiai decat sa le anulezi.
    1 point
  15. De obicei bujiile nu se ard ! Eroarea vine de la releu! El pica din cauza vibratiilor ! Poti masura bujiile cu un multimetru inainte sa le schimbi! Schimba prima data releul si vezi ce erori mai da! Curata galeria si egr ul o sa ramai surprins ce gasesti in interior ! Succes
    1 point
  16. ...si atunci forumul ce rol mai are ? doar caterinca ieftina si niste vanzari/cumparari de piese ?
    1 point
  17. imi place cum e facut volanul ,bafta la vanzare !
    1 point
  18. @crismedias, daca tot vrei sa-ti cumperi masina, eu te sfatuiesc sa faci un mic efort si sa te duci tu personal in Germania sa-ti cumperi. La noi samsarul aduce numai masini obosite si cu km. multi, ca sa iasa pretul cat mai mic. Imi pare rau sa o spun dar tor clientul roman la invatat pe samsar sa dea km. inapoi, deoarece, toti vor masina buna cu dotari cat mai multe si cu KM. putini si pretul foarte mic. Eu toate masinile care le-am luat, am fost in Germania dupa ele, cu istori la zi, le-am luat cu PRETUL mai mare ca la noi in tara, dar retine aspectul, eu la toate masinile cumparate nu am avut probleme cu turbina, motorul, rulmenti, cutie automata, sau alte probleme care se plang colegii pe aici, cu toate ca am luat masina si cu 350.000 km. dar cu intretinere exemplara. Atentie am evitat autohausu-rile de turci, sarbi, arabi. Am luat numai de la autohaus-uri cu patroni nemti. Am un amic care si-a luat un e clase din 2004, din taximetrie, cu 680.000km, iar masina ii merge exemplar si nu consuma ulei. Romanul trebuie sa treaca de pragul asta de pana in 200.000 km., daca nu va trece, vor fi mereu frustrari ca vai uite cum mi sa dus turbina, ca am probleme cu motorul, ca ce proasta este marca BMW, etc. Asa ca per total, chiar daca am dat mai mult pe o masina adusa de mine, nu am mai pierdut timp, bani si nervi prin service-uri pentru reparatii. Si in afara sunt masini intretinute, sau nu, dar difera pretul. Tu de care crezi ca va aduce samsarul la vanzare? Acum trage tu singur concluzia.
    1 point
  19. golf 1.6i + gpl combinatia perfecta pentru oras daca tot vrei benzina, asa nu o sa te mai plangi de consum pe viitor. si ca sa dau apa la moara pentru haterii gpl bmw doar daca stii ca o sa poti arunca lejer o mie euroi la cateva luni asa pt "surprize", nu degeaba spun colegii ca e mai scumpa intretinerea.
    1 point
  20. Eu am profesional și la fel pe input se aude mai slab. E o problema de la bmw destul de enervanta. are destul de multe chestii enervante bmw ul asta.
    1 point
  21. golf 4 1.9 tdi. un motor extrem de fiabil cu un consum mic.
    1 point
  22. Recomand mașina! Știu mașina de când era la Doru la garaj, sper sa ajungĂŁ pe mâini bune ca si posesor si pasionat de e34
    1 point
  23. Am comandat un cablu de pe aliexpress astĂŁzi cu aproape 5 euro. Abia aștept sĂŁ ĂŽl primesc și sĂŁ ĂŽl montez și revin cu feed-back. Singura incertitudine o am referitor la calitatea sunetului....sĂŁ vedem.
    1 point
  24. De la ambreiaj nu iese fum negru.
    1 point
  25. Adica esti un sarac. Si tu, si toti vesticii, si toate guvernele vesticilor care ofera relaxare fiscala si/sau 0 accize pe GPL, sunteti niste saraci. Daca salivai dupa 320d, alta era situatia. Dar, asa, esti sarac.
    1 point
  26. Cred ca la astea micute e46, e90 se incalzeste mai repede, la e60 e mai aerisit la motor pana se incalzeste dureaza ceva
    1 point
  27. Tremura si miauna in acelasi timp?Poate e vreun transformer deghizat.
    1 point
  28. cheia are baterie si se poate schimba.este o prostie cine a zis ca se incarca prin contact.este o baterie normala
    1 point
  29. La a mea arata fix km care i-am avut la ultima intrare (filaret)...ciudat.
    0 points
  30. Am fost azi la bmw filaret sa intreb de acel test de distributie si mi au zis ca nu exista asa ceva..
    0 points
  31. Eu votez pentru Golf 4, 4 usi, 1.6 105 cai+gpl. O masina ideala pentru inceput si simpla de intretinut. Sa ai grija sa fie euro4. De obicei cele dupa 2001 sunt euro 4, dar exista si exceptii.
    0 points
  32. Tampoanele la motor le-ai verificat? Poate ca doar la turatia la care ai precizat tu intra in rezonanta ceva pe la motor. Tampoanele se pot analiza repede urcand-o pe elevator si dand scutul jos. N-are treaba galeria de evacuare cu tremuratul. Si pe de alta parte nu-i prea recomandat sa o cureti, decat daca stii sigur, 100% ca este curata si n-au ramas reziduri dupa prin canale a.i. dupa sa-ti intre in camera de ardere. Decat asa mai bine-o lasi cum e. In cel mai rau caz cumperi alta noua. Am vzt ca Service Premium le curata cu ultrasunete. Cred ca un astfel de procedeu e mult mai sigur si pentru care as opta si eu. Altfel e cam riscant.
    -1 points
  33. Problema ta este ambreiajul, nu turbina
    -1 points
  34. Depinde foarte mult ce vrei de la masina, putere mare pentru drifturi sau poate pentru liniute sau pentru viteza, conteaza enorm ce vrei,de aceea ar fi bine daca ai avea ocazia sa mergi si cu una si.cu cealalta.
    -1 points
  35. Cheia nu are relevanta,aia inregistreaza fix ce zice bordul. Nu gaseai tu in De e60 2009 cu 100k km la maxim 13k e niciodata! In fine..
    -1 points
  36. Aici ai un exemplu de rezultat http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160918/d302971c17306aef758a084790d5427e.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160918/cba77ba56da4c6f54465c17d95b74442.jpgte asigur cĂŁ dacĂŁ facut de cine trebuie nu o sa intre apĂŁ si rezultatul e senzaĂâşional
    -1 points
  37. Nu ma intereseaza acel gen de masina,in schimb nu-i pot inghitii pe cei ca tine care arunca cu pietre in altii,practic l-ai facut pe ala sa-si piarda timpul cu tine pe la telefon,tu nevrand decat sa testezi piata! Trebuia sa ramai la vanzarile de motorete,la masini nu-ti prea iese!
    -1 points
  38. Sau daca vrea bmw neaparat merge un 318i 118hp cu gpl ~e46 330iðŸâ§~
    -1 points
  39. Samsarul de duzina va aduce masini lovite sau cu multi km, le coafeaza si le vinde virgine. Samsarul adevarat va cumpara minim 4-5 masini de la un dealer si va negocia un pret f bun. Singura varianta sigura este cea in care cumperi o masina sh cu garantie, la restul poti sa ai noroc sa nu schimbi nimic ani de zile sau poti sa ai ghinion si sa schimbi motorul in cateva luni. Aveam salvat in parcare pe mobile un A6 din 2013, 3.0tdi, cu motor schimbat la cca 80.000km.. P.s. samsarii romani mai fac si prostia cu pierdut tva, poti gasi masini ok si aici.
    -1 points
  40. Am mai spus o si o repet : Curatati galeria de admisie asta e cauza pentru care motorul intrerupe la pornirea la rece! O sa fii uimit de ce gasesti in interior Bafta!
    -1 points
  41. n-am nimic impotriva ultimelor doua metode
    -1 points
  42. Stiu ce spui, dar si in acest caz (din auzite) samsarul cere sa fie trecuta o suma mai mica pe factura, in schimbul unui mic discount. Atat timp cat masina nu e manarita, pe mine personal nu ma deranjeaza artificiile lor.
    -1 points
  43. Obligatoriu si dpf off odata cu resoftare si o faci de curse )
    -1 points
  44. -1 points
  45. 1000 euro plus volanta+kit ambreiaj+amortizoare+releu bujii+manopera
    -1 points
  46. Deja aberati... Eu am enumerat motivele pt care masina s-a vandut cu un pret mai mic in 2012... Acele investitii au fost necesare imediat dupa achizitie, de aceea a vandut-o mai ieftin. Nu am calculat consumabile sau taxe.
    -1 points
  47. Asa am auzit si eu de la majoritatea, dar colegul cavaliere spune ca a facut testul... posibil nu contrazic pe nimeni insa daca ar exista acel test chiar l-as face si eu daca ar avea o certitudine peste 51%.
    -1 points
  48. Masina a fost achizitionata in 2012 de aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117195-vand-bmw-318d-e90/ De atunci a fost schimbata volanta cu tot kitul de ambreiaj pe LUK, filtre si ulei la 10-12.000 km, releu de bujii, amortizoare fata pe gaz, placute fata-spate, resoftata pe la 145.000 km pt ca facea o figura la pornire, reparata caseta de directie de 5000 km... Vopsita capota si parbriz inlocuit pe casco in 2013 in urma unor "ciocniri" cu pietricele, vopsit bara fata si bara spate in urma unui accident minor in bucuresti in decembrie 2012 (fara faruri, aripi etc.- doar barile), vopsita bara fata in 2015 pt ca era zgariata pe un colt si pe dedesupt in laterale (cam nereusita vopsirea), am pus folii pe toate geamurile. Acum are 173.000 km (nu cred ca sunt reali, eu am luat-o la 123.000, iar in istoricul ei nu apare decat o intrare la 5000km in Belgia - parca). Eu sunt al treilea proprietar din tara, primii doi fiind verisori (asa mi s-a facut cunostinta la achizitionare) fiind adusa in 2009 in tara. Taxa este platita si nerecuperata, voi scoate o noua adeverinta. Din 2014 am o a doua masina pe care o folosesc zilnic, BMW-ul fiind folosit ca masina de week-end si in concedii, in anotimpul rece hibernand majoritatea timpului in garaj, acesta fiind unul din motivele vanzarii. Printre optiuni: - 4 geamuri electrice - senzor ploaie, lumini, pneuri - climatronic functional - jante pe 16 - proiectoare Poze voi atasa sambata dupa ce se opreste ploaia si o voi spala... Arata cam la fel ca in 2012, cu mici imperfectiuni estetice pe exterior. Vin WBAVC11010VB22418 Pret 7200 euro, usor negociabil. Nu ma intereseaza schimburi. Telefon 0760993301 sau PM.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.