Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/27/16 in Posts
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
EGR=Exhaust gas recirculation si este un dispozitiv care are legatura cu recircularea gazelor.....nu mai explic acum ce rol are dar face acelasi lucru si la benzina si la diesel.Daca nu stii ceva mai bine te abtii ,pe forumul asta nu exista bonus la postari.1 point
-
Daca este vorba de motorul n43 sau mai simplu daca masina este fabricata dupa 2007, da, e normal.1 point
-
Pai nu esti sigur pentru ca nu l-ai folosit si nu ai verificat cu istoricul de la bmw, dar din verificarile mele iti spun 100% ca este identica baza de date de pe bmwvindecoder cu cea de la reprezentantele bmw (baza internationala). Singura diferenta este ca pe bmwvindecoder nu-ti arata si ce sa facut la intrarea respective de "x" ore. Chiar eu am fost sapt trecuta si sapt asta la craiova la MHS si sunt sigur ca imediat cum am achitat s-a inregistrat automat si pe bmwvindecoder.1 point
-
1 point
-
gratis nu prea exista , poti sa ceri ajutorul pe forum si poate raspunde cineva .1 point
-
Nu sunt genul de om care repara masina pe forum, platesc daca e nevoie, doar ca simt oarecum ca baietii de la bimmer stiu exact care este cauza, si ma lasa sa schimb alte zeci de lucruri, inaintea piesei respective... de pilda, senzorul nox, se stie ca pe la 100,120k km, moare, clar... eroarea o am... de ce nu mi-au spus de el? Sa il schimb? Si cauta alte kkturi inaintea lui?.. de-asta va intreb si pe voi, ca de schimbatori de piese sunt satul... o sa fac si un test de compresie totusi, sa dorm eu linistit... apropos, asta seara, am urmarit un timp mai indelungat "condensul", care la pornire este putin mai mult, iar dupa ce se incalzeste, scade considerabil, aproape de zero... daca era chiulasa fisurata sau garnitura, banuiesc ca era prezent continuu... nu stiu, zic si eu... Tare complicate au devenit masinile astea dr la dacie incoace... la dacie cu 2 chei, o reglabila si un 15, o desfaceai toata si o faceai la loc in 4 ore...1 point
-
Pai ceva de genul caut si eu. Unde l-ai montat? Meanwhile,un cazan curat e un cazan fericit part2. AtaĂâ˘ez si poza cu parbrizul sablat.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161215/c67cfeae116d5cc09fb1efa0cc959f71.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161215/cfdbe3c91f6028d877bd78550e6424ab.jpgAce,masina asta plânge tot mai mult dupa sfârĂâ˘itul iernii,vrea sa ajunga la tine neaparat.) Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Stii cum e, ghinionul si-l face fiecare cu mana lui. Ce-ai cautat sa intri cu masina in apa?? Ai? De acolo se trage faza cu biela indoita. Apa nu poate fi comprimata, mai ales ca vorbim de un motor cu aprindere prin compresie. In alta ordine de idei, ai cont aici de catva ani si n-ai vazut ca aia de la bimmer service sunt praf...pacat ca ti-ai pierdut timpul si banii cu ei. Succes!1 point
-
A2a zi deja masina era la MHS militari,vorbeam de reparatie.Din nefericire a trebuit sa o mut de acolo pentru ca ei nu lucrau cu asiguratorul meu si trebuia sa platesc eu dauna,urmand sa imi recuperez eu ulterior de la city insurance banii. Nu multumesc,eram constient ca ramaneam cu o suma mult prea mare blocata. Sun la bavaria otopeni,acelasi raspuns,sun la filaret ( dupa experianta ok cu distributia ),totul e ok,sui masina pe platforma si o las la ei. Si acolo a ramas timp de 2 luni,baietii au demontat-o si atat. A urmat cererea facuta catre casco,s-a miscat totul foarte greu,intr-un final demonteaza masina pentru constatare,sunt asigurat ca se va repara si ca nu e dauna. Culmea face ca masina fiind pe firma sa primesc pe mail confirmarea daunei totale,baieii voiau sa ma lase cu o manuta de bani si masina luata. Mi-au oferit 7000 fara epava,am refuzat,am refuzat sa cred ca masina e dauna. Ajunsesem in pragul in care stiam ca imi va manca zilele insa deja ma atasasem de fier si il voiam inapoi. Ma duc la filaret,le zic ca-mi vreau masina,raman putin socati si ma anunta ca exista o clauza prin care trebuia sa achit 5% + tva / 10% + tva daca depaseam un anumit prag din deviz banii lor pentru a imi lua masina. Voiau sa ma descurajeze. Le zic ok,achit,dar cat. Sun anunat ca trebuia sa achit 2000ron sa imi iau masina de la ei,raman putin socat,nervos ma duc la primul bancomat,scot banii si ma intorc zicandu-le ca le platesc doar mana de lucru pe ce au demontat la ea. Si incepe domnul sa aduce, 100 cu 50 cu 200 etc etc, si ajunge pe la 1300 si nu se mai oprea. Realizez ca mai tare ma enervez si ca sa evit orice viitor conflict ( mai pe ro ca sa nu ii sparg vreun geam ) ii achit cei 2000ron,masina deja era suita pe platforma si pleaca la slobozia la filiala AD Garage de la noi. Devizul final a fost 44000ron (da,patru sute patru zeci de milioane),am cerut doar piese OE + schimbarea casetei de directie pentru ca nu se stia exact daca mai e in mintile ei. Am incercat initial reparatia in regie proprie fiind convins ca daca primesc si 2/3 din suma imi repar masina + retrofit'uri + kit m + ce mai visam eu. Nu m-am lipit,cei de la city insurance mi-au oferit 12300ron (o suta douazeci si trei de milioane) din deviz asa ca am preferat sa ii bag la plata decat sa scape de mine asa usor. Poze cu masina la filaret demontata. Au mai fost scandaluri cu asiguratorul,initial nu voia sa ofere caseta de directie(pana am inceput sa urlu prin sediul lor cat de incopetenti sunt si sa ii explun problema altfel,daca am fi facut schimb de roluri si el nu ar fi primit piesa si din cauza asta ar fi intrat in pom cu sotie si copil i-ar fi placut?,a2a zi aveam aprobarea pe caseta OE -7000ron sau ceva de genul ),piesele majoritatea aftermarket. Am stat sa verific fiecare piesa,sa ma cert cu ei sa trimit inapoi ce se primea si sa le cer in schimb ce am avut eu pe masina. A durat ceva,in final a ramas un proiector TYC pentru care nu m-am mai zbatut fiind convins ca masina va primi un kit de M la un momenent dat. Kit pe care nu il are nici acum,am o bara spate cumparata pe care vreau sa o montez insa poate la sfarsitul iernii. M-am oferit sa le platesc diferenta de bani pentru piesele pe care le voiam,spre ex bara de m 500ron diferenta fata de una normala,au refuzat. Dupa lungi certuri nu-mi mai voiam decat masina inapoi reparata cum trebuie asa ca am lasat-o asa. Aproximativ o luna mai tarziu era gata,cadrul motorului a fost schimbat,nu au fost atinse/afectate lonjeroanele,oalele sau alte piese de rezistenta ale masinii. Unghiul de fuga a iesit perfect,toate bune. Masina a primit atunci toate bratele,bucsile,amortizoare,arcuri,flanse,discuri,placute(iar) OE. Suportii motor erau ok,ii schimbasem cam cu o luna inainte de accident pentru ca aveam eu pasarele pe creier ca trepideaza masina,in realitate era doar trepidatia normala de 4cyl diesel. Poze pe parcursul reparatiei. Pe data de 12 decembrie imi primisem masina inapoi,daca rezolvasem problema cu accidentul,cea cu motorul inca era. Am cumparat un set de injectoare SH (55K KM dovediti),la fel facea. Injectoarele le-am schimbat tot la Bogdan,el a fost primul care mi-a dat vestea ca ceva in motor nu mai era cum trebuia. Am stat asa o perioada pana cand masina a inceput sa manance 1l de ulei la mai putin de 1000km. Corectia pe cyl 4 ajungea in 2.5-2.8 deci acolo era problema. Am fost cu ea la un alt service in slobozia pentru motor,ei ni-l refacusera si la santa fe acum ceva timp si iesise ok. De data asta n-a mai fost asa ok. Prin luna aprilie duc masina pentru motor,deja devenea enervant consumul de ulei,ea in rest nu avea probleme,tragea ok,nu dadea rateuri,nu dadea erori inafara de ocazional ceva pe cyl4. Masina se demonteaza,se gaseste biela nr4 stramba, se cumpara tot setul de biele,pistoane,cuzineti,segmenti,garnituri +++ si se trece la treaba. Sunt sunat destul de repede ca e gata,zic ok,vin din bucuresti sa o iau. La jumatatea autostrazii sunt sunat sa nu mai vin ca ceva nu e bine.Cazuse pompa de ulei. De ce ar cadea pompa de ulei din senin? Ajung la service ma cert cu ei ca le zic ca e vina lor ca ce treaba are pompa de ulei cu refacerea motorului,imi zic ca e o piesa mecanica si ca pica. Le explic ca nu exista caz pe tot internetul de pompe de ulei cazute la n47 ca nu am auzit pe nicaieri intr-un final dupa ce a sunat seful de service la vreo 4 reprezentante si toti le-au zis ca e ceva de la ei se lasa pagubasi,imi cumpara pompa noua,le achit eu 500ron din 2400 costul ei. Asteptam 2 saptamani pompa din germania,OE,ajunge,o pun pe masina,totul ok,il suna pe tata "domnule sa veniti sa vedeti masina,mergeti,stati langa ea" . Vine tata,se invart ei pe langa ea 2h cu motorul pornit,totul ok,pleaca cu ea in probe,5km mai tarziu batea motorul. Se intorc cu masina pe platforma,le-o lasa iar,la cateva zile suna,2 cuzineti se invart,comanda iar cuzineti noi,la fel. Intr-un final imi zic ca e de la arbore,cumpara arbore nou,la fel. Se lasa si ei pagubasi si imi zic ca e blocul motor si ca am nevoie de alt motor. Boooon. Cum facem ca eu vreau motor nou,daca voiam sh luam direct sh,ti-am platit deja piese de vreo 7000ron,arborele si setul extra de cuzineti sunt pierderea voastra. Pai domnule ca stiti,no,imi luati motor dar mi-l faceti nou. Zis si facut,la 2 zile ajunge un alt motor refacut de bmw Constanta (blocul la baza avea 60000km full istoric in reprezentanta,luat de pe o dauna totala),cu alt set de pistoane,biele,cuzineti,segmenti,arbore noi. Doar se pune pe masina in slobozia,nu se mai umbla la el,bam merge masina. 1000km rodaj,zic ok dar vreau in scris garantia. Ma cert cu ei pana o obtin la notar,scrisa,tot. Momentan masina are cam 20k cu motorul nou si merge perfect,nu consuma gram de ulei si porneste la sfert. Masina de cand e la mine a primit pilot automat,am un volan cu padele luat ( pe aceasca cale doresc sa imi cer scuze fata de colegul InsidE de pe forum,i-am lasat mesaj insa nu stiu daca l-am primit,vorbisem cu el penru un airbag + padele +/- insa am plecat din tara si cand am revenit au aparut alte prioritati iar momentan nu mai pot sa iau piesele) insa nemontat pentru ca momentan nu e o prioritate. Masina a mai primit niste benzi luminoscente pe fetele de usi,mie unul noaptea imi plac insa ziua arata extraordinar de china,o sa vad cum le remontez sa nu se mai vada asa insa nu acum. Legat de suportul din bord de navigatie,l-am transformat in suport de tableta taxi like,e foarte ok,firele sunt ascunse,isi face treaba super ok si inca nu am simtit nevoia unui retrofit de nbt pentru ca am muzica,internet,waze + un soft dragut ce vede pana la 5 usb conectate simultan la tableta (poti conecta orice e prin usb,de la stick de net la hard de 1tb, am probat ) + un set de nari performance OE. De cand cu motorul masina a mers impecabil.I-am refacut turbina(a mers fara ulei si prinsese putin joc asa ca am zis sa fiu sigur) + ceva sa tina mai mult la un baiat pe care il recomand cu toata caldura si care ulterior a devenit singura persoana ce pune mana pe masina mea cand e vorba de ceva,este vorba despre domnul alex popescu de la turbostar,in caz ca doreste cineva ii pot lasa nr de telefon in privat.Au fost ceva figuri cu DPF'ul pentru ca era 47% colmatat,am preferat sa il anulez. A primit o data cu anularea DPF un soft de putere cu dyno,puterea actuala fiind de 211hp si 432nm pentru ca sunt limitat de cutie (ajung cu povestea si aici) . De cand i-am facut motorul primeste o data la 2 saptamani detailing profi la un tip din slobozia,apa,paie si bataie. Cu softul am avut alta distractie,dupa anularea fizica a DPF'ului (catalizatorul a ramas acolo) a urmat testul pe dyno de dinainte. 138 cai si 280nm . What the actual fuck? Deja ma apucasera spumele,ce are cazanul de scoate puterea asta,are rampa de injectie noua(dadea eroare pe un senzor),dpf nu,motor nou,turbo refacut si marit. Pana la urma unul dintre baietii de la soft imi arata fisa dyno si-mi spun ca imi taie motorina la 3500rpm asemanator unui 318d,se uita ei pe fisa de dyno de 318d,identica. Zic mama,sa vezi ca astia mi-au facut ceva la motor de e 318d si nu 320d. Mai tineti minte injectoarele luate de mine sh cu 55k km? Da,erau de 143 cai,ne-a luat 1h sa ne dam seama si ne-am convins abia dupa ce le-am schimbat,eu fiind cu motorul bubuit nu am mai simtit diferenta de putere in timp,stand si fara masina etc. Am schimbat injectoarele repede (cu alea de au zis astia de la bimmer ca-s proaste) si masina trage impecabil acum,corectia maxima este de 0,2-0,3/cyl Tot ce caut acum e sa fie super safe,d-aia si 211 cai in loc de 240 in configuratia actuala. Continuam,stiu ca probabil fac romane in loc de posturi insa apreciez daca macar o persoana va avea rabdarea sa citeasca tot ce am scris eu aici. Dupa soft masina a primit un racord flexibil nou (in poza e cel vechi,arata cam obosit) si un tips dublu 330-like luat de pe forum cu tot cu finala pentru ca ovalul ala era urat,foarte urat,insa ovalul afumat arata de 100x mai urat decat in mod normal,efectiv strica tot spatele masinii.Ii multumesc colegului ckh pentru el,era fix ce cautam ca model. Acum deja incepem sa ajungem la zi cu povestea cazanului,sunt sigur ca sunt extraordinar de multe lucruri pe care le-am ratat,spre ex pe moment mi-am adus aminte de cum mi-am luat telescoape noi la portbagaj si mi-a cazut in cap la 2 zile dupa pentru ca unul a cedat,nou fiind (chiar si cu telescoape noi se tranteste intr-un hal si nu suport si nu stiu cum sa rezolv asta) etc. Dar sa continuam. Am facut softul,toate bune,masina merge bine,trage liniar,nu am probleme cu fumul in mers,nu mai am erori insa eu nu am schimbat niciodata uleiul in cutie si a cam inceput sa oboseasca convertizorul. Dupa plusul de putere mi-a cazut si o flansa de la cardan si uite asa iar se strang chestii de schimbat. A venit si revizia intre timp,zic sa le fac pe toate o data. La inceputul saptamanii asteia masina a intrat iar pe mana lu' alex,speram ca maine sa ridicam convertizorul refacut de la curier si se vor schimba urmatoarele: Pompa de apa,role,curele,fulie vibrochen,ulei + filtre,ulei cutie,baie cutie,convertior,curatat grup de valve,ambele flanse de prindere ale cardanului + rulmentul +++ Practic iar ma usuca masina asta de bani insa eu chiar m-am atasat de cazan,am primit acum ceva timp o oferta de 10000e cash pe ea si nu am putut sa o dau,mi-a mancat atat de multi nervi incat am inceput sa depun suflet si ma bucura lucrul asta pentru ca de cate ori o vad acum si am in cap imaginea de acum un an cu ea cu motorul in pioneze si fara o roata stiu clar ca o bucatica din mine isi are amprenta pusa asupra fierului astuia. Sa speram ca maine e gata. O sa mai pun poze maine cu masina cand vor si aparea,momentan las aici linkurile pentru cei interesati sa vada totusi despre ce prostii scriu eu pe aici la ora asta.1 point
-
Am un coleg care are 525d Xdrive si ii consuma cam cu un litru peste a mea (probabil stilul de condus si xdrive) Eu am in Cluj 12l consum la 15km/h viteza medie :console: colegul are 12.5 (Zorilor - centru - Zorilor) In afara orasului deobicei am consum de 6. Consumul acela a fost pe pilot automat in eco pro aproape tot drumul (totusi viteza medie arata ca nu am mers ca melcu). L-am postat doar sa arat ca se poate, inclusiv cu urcari de altitudine. http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/758585.html1 point
-
Deci care dintre voi are greturi ilogice7 si pieluri alcantara? Tu esti la liceu si ai f30, medicul stomatolog visează la e90? Ma gandesc ca topicul este facut la misto1 point
-
daca nu ma insel afirma intr-un post pe alt topic, ca e medic stomatolog sau oftalmolog, nu retin exact de care a zis ca e1 point
-
E fosta lui masina,a luat-o cumnatu' si a mers cu ea de toti caii,probabil si ametit daca a ramas fara permis.Cand e sa ai ghnion... Nu-i mai face'ti voi pretul,pana la urma cere cat vrea si o vinde mai usor sau mai greu.1 point
-
Omorati omul cand masina nici macar nu e a lui! A postat anuntul pentru un prieten, scrie in topic.1 point
-
Ai grija, nu pune astfel de intrebari. O sa iti ssara toti copiii in cap! din pacate.1 point
-
Din ce ai expus aici doar prima e "must". Restul sunt optionale in functie de situatie. Deci teoretic nu se aplica. Bujiile le schimbi daca e nevoie si daca e arsa vreuna, nu le schimbi asa aiurea in tramvai. Fulia la fel, daca sunt zgomote si in general dupa 150,200mii km, nu la 100mii. La 100mii se schimba doar kitul curelei de accesorii cu intinzatorul. Iar la cutie in fct de cum a mers fostul proprietar uleiul e mai negru si mai apar semne de socuri etc. Dar asta nu inseamna ca e musai sa-l schimbi imediat cum iei masina.1 point
-
Dar de ce se sperie toata lumea de costurile de intretinere atunci cand cumpara o masina? Daca iti permiti sa dai 27mii atunci probabil ai bani si de restul. Si doar nu stai sa schimbi piese ca sa facem deviz estimativ, totusi iei o masina buna la banii aia, nu un harb tavalit.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am probat pilotul si merge perfect Recomand se pricepe omu Bafta!1 point
-
Dar de ce gratis? Sunt chiar asa o avere 4 euro pe bmwdecoder.com?0 points
-
Multumesc frumos Selene si Mike, O sa va tin la curent saptamana viitoare dupa ce voi fi facut ceva km cu ea. Si eu zic ca 5-ul e prea lenes cu motor de 2000. Daca vrei sa fuga 5-ul si sa fie sportiv vorbim de la 535 in sus. preferabil M5 Gata, sa nu mai visam cu ochii deschisi la M-uri pentru ca ne e bine si cu ce avem acum. O zi buna va doresct-1 points
-
Asta da anunt de forum )))))))) Pai usor avariata? Masina aia nu mai iese la linie niciodata.-1 points
-
In ianuarie am vandut E90-ul si am cumparat F30-ul care il conduc in prezent Vad ca imi urmaresti fiecare pas, nu stiam ca am ajuns asa vedeta. Vezi ca acest cont e folosit de 2 pers diferite. Poate incurci postarile. Oricum, lectura placuta in continuare!-1 points
-
Buna ziua tuturor, Sunt nou pe forum, nu folosesc contul meu si sper ca am pornit topicul in rubrica care trebuie. Acum 10 zile am facut accident cu masina mea E90 an 2006 si as vrea sa cumpar altul. Am gasit unul care mi-a facut cu ochiul http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=228049591&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&categories=Limousine&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=1&fnai=prev care are 200 de cai cu motorul de 1995cc. Stiam ca acest motor are ori 177 ori 184 cai. Este cumva tunat de proprietar sau are un pachet Performance de la BMW? Stiu ca mai e o varianta pe seria 1 si pe X1, cea de 2.3d de 204 cai, insa nu cred ca este cazul aici. Exista la E90 Performance Package? Nu sunt fan tunning-uri, sunt de parere ca nemtii care proiecteaza aceste masini stiu ei de ce scot "doar" 184 de cai dintr-un motor de 2.0 si nu mai mult. Am contactat proprietarul si nu raspunde. Poate ma lamureste si pe mine cineva va rog.-1 points
-
ma oboseste stilul asta de scris cu 10000 de emoticoane, zici ca ai 12 ani. Cat despre subiect, te-am rugat sa arati unde spune Bmw ca recomanda cu pompa flush. Vorbim de 8hp aici, vorbim de faptul ca ZF, ma repet, producatorul cutiei, nu recomanda schimbul cu pompa flush pentru ca la un anumit rulaj al cutiei, acest lucru determina deteriorari majore in mecatronica cutiei. Batman nu stiu cine e, insa tu vad ca dai niste exemple de pe youtube. Te rog vino cu ceva oficial. Cat despre de ce a scos Bmw atf+3, ia spune tu de ce. PAri ceva inginer, mecanic.. chiar esti ? Daca nu, ceva concret te rog, nu teorii ca uleiul de 50 de lei e la fel de bun ca cel original sau cel zf. Mersi.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Concluzia? Vinde-o si ia-ti 6 in linie benzina ,iar daca te "ingramadeste" consumul pune-o pe GPL! end of stori-1 points
-
@florin1967 da stiu ca intra in baza de date, stiu foarte bine cum lucreaza, problema este la acel site bmwdecoder cel de unde poti cumpara istoricul , eu nu sunt sigur ca datele de acolo sunt au o acuratete de 100%.-1 points
-
Orice masina are valva EGR ,dacĂŁ nu stiți cum aratĂŁ incercați și cĂŁutați pe goagĂŁl exact așa: egr bmw E36 o sĂŁ gĂŁsiți multe poze edificatoare la cum aratĂŁ un egr pe un E36 .-1 points
-
Enders, oamenii par sa stie ce fac, au tot ce le trebuie, pentru orice operatiune, si sunt destul de ok, ca si serviabilitate, primire, chiar te simti posesor de bmw cand te duci la ei, dar imi da putin impresia ca desi ai un defect... major sau minor, ei stiu exact ce are masina, dar incearca sa te tina cat mai mult pe la ei, schimband cu totul alte lucruri inaintea lucrului care chiar trebuie schimbat... Poate ma insel, poate sunt nebun, dar mi-e greu sa cred ca o masina super intretinuta, cu care a mers un "batranel", apoi un "avocat", care a avut casco 6 ani, toate service-urile din 5000 in 5000 km, doar la bavaria, cu injectoare noi, piese noi, toate schimbate doar bavaria si doar originale, sa o cumpar cu chiulasa fisurata (asa cum spun ei ca ar putea fi) e strigator la cer... nici nu neg ca s-ar putea intampla, ca poti sa te duci pana la mare un drum sa o ti numai in 7000 ture si sa se intample si asta, desi, omul de la care am luat-o nu mi-a dat deloc senzatia ca ar depasi 130km/h pe autostrada sincer..-1 points
-
Scuze PCV se numeste si in principiu face acelasi lucru ca si EGR ,iar gazele de carter sunt reintroduse in admisie. Valva in interior are o membrana de cauciuc si un arc central care lasa sã treaca ( doar cand presiunea creste in carter) catre admisie. Masina poate merge chiar mai bine fara aceasta valvĂŁ. Daca scoti furtunul care intra in valva PCV ,cel putin la mine nu se intâmplĂŁ nimic.Turatia la relanti ramâne aceeași.-1 points
-
Extraordinar! Ce pot sa zic, cred ca dupa ce as detine aceasta masina (M5 E60) as putea sa si mor:))... Sa o stapanesti sanatos fara incidente neplacute!!! Cum ti se pare? Din toate review-urile si toate parerile despre M5 E60, am inteles ca daca nu esti un "specialist" sa le lasi pe auto, adica sa lasi cele 3 butoane de pe margine pornite (dsc-power-edc pe treapta 2). Fa-i un video te rog!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00