Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/30/19 in Posts

  1. Nu credeam ca exista astfel de probleme
    3 points
  2. Tureal mi s-au parut niste inganfati si grabiti! Iti recomand pe acestia: Master Hyperion Service, Șoseaua Berceni 46 Tipul este pasionat si corect
    2 points
  3. Era. Acum de la 2019-2 e așa - s-a adunat informație multĂŁ de la atâtea autostrĂŁzi noi ĂŽn RO
    2 points
  4. Da, am dezarhivat si pus continutul direct pe stick. (stiam structura de la update-ul anterior) Am gasit problema la mine (de fapt am citit-o pe un forum): Eu am copiat fisierele folosind un Macbook si drept urmare s-au mai facut niste fisiere ascunse pe stick (courtesy of MacOS). Le-am sters pe cele ascunse si acum imi porneste update-ul.
    1 point
  5. Ar trebui sa o urci frumusel pe platforma si sa o duci la un mecanic care sa iti verifice ulei/presiune ulei/nivel antigel/compresie/baterie, eventual sa demonteze motorul sa vada ce este inauntru. Daca era ''blocat'' si dupa doua zile a pornit...asta inseamna ca nu era blocat. Si poate data viitoare cand vezi ca nu mai merge ok masina poate nu mai faci liniute cu ea... Ca dupa tot tu plangi pe aici ca ai dat ~1500 euro sa schimbi motorul.
    1 point
  6. Salut. Este o boala des intalnita, casetele de directia la seria F sunt de tot rahatul. Exista si un mic kit de reparatie pentru F30, dar la F10 de ex nu au scos. Eu am mers asa cu ea ani de zile, nu face mai rau, dar te enerveaza zgomotul. Sfatul meu e sa o lasi in pace.
    1 point
  7. Salut,eu am primit o fisa control care au scris cu pixul cum ca s-a schimbat racitor Egr conform AT si test admisie dupa inlocuire egr.Piesa veche a ramas la ei,daca vroiam au zis ca mi-l dau deoarece le arunca.Tot Korea scrie si pe racitorul meu.Am uitat sa intreb daca au trecut in istoric...intreb la revizie.
    1 point
  8. Eu incep sa am o prb. cu chestiunea asta in ceea ce priveste "evolutia", de foarte multe ori constat ca i se spune "evolutie" cand defapt este o adaptare fortata la unele directii stabilite artificial in scopuri comerciale printr-o politica agresiva de marketing.
    1 point
  9. Da-ne si noua un link... Sau explica-ne cum este corect te rugam
    1 point
  10. Faci un credit si cumperi 2 stick-uri USB 3.0 de 64GB, notezi FSC code pe o foaie, si le tii pe toate in cotiera. Instalezi harta din zona pe care o folosesti acum, iar cand treci parleazul, instalezi cealalta. Nu, evident ca nu se pot instala simultan ambele, ca altfel nu ar mai fi fost impartite in doua, ar fi fost o singura harta pentru toata Europa, ca pana acum.
    1 point
  11. Am vazut eu masina asta acum cateva zile, pt un prieten. Nu am cumparat-o...asta iti poate spune destule...dar hai ca detaliez putin Omul arogant maxim...ba chiar inclin sa cred ca si putin idiot. Am fost cu masina mea, am parcat langa el si mi-a zis direct ca a mea a fost lovita si e dubioasa si de unde am cumparat-o...ba esti nebun? Ca el se pricepe la masini... Na poftim cum a inceput intrevederea cu el. Am continuat respectuos, spunandu-i ca nu masina mea e subiectul de intalnire... desi imi statea flegma pe vine. A continuat cu: nu las nimic, daca nu se vinde o tin eu. A doua zi a lasat 800E direct. Masina e ED, o vinde ca nu se poate obisnui nevasta/prietena... Vopseaua nu arata grozav. Aveam acelasi cod de vopsea, a lui parea mata sau imbatranita (probabil de asta a zis ca a mea e epava) Masina foarte lenesa. Am luat intr-un final un 318 LCI si e muuult mai sprintena decat asta din link. Asta cred ca are DPF mort Suspensia foarte ciudat se comporta, fie mergea ok, fie trosnea fara motiv Km nu i-am verificat. Franele necesita atentie, frana destul de greu si F30 normal are frane super bune Culoarea tapiseriei e extrem de urata in realitate La dotari minte, masina e semi-cheala, dar nu dupa descrieri ne uitam noi, mai ales la bugetul asta. Intr-un final am luat un 318 LCI, abia iesit din garantie, 200mii km, dotari de bun simt (faruri led). Tot in 12mii E. A pus omul anuntul si dupa 15min l-am sunat sa o rezerv
    1 point
  12. Exista o categorie de vanzatori de masini care cer pe ele mai mult decat fac, sau mai bine spus mult mai mult decat alte modele asemanatoare de pe piata din RO. Avem si pe forum un exemplu cu un X6 care nu se vinde de 3 ani Oricine e rezonabil si chiar vrea sa isi vanda masina, va gasi un cumparator in 3-4 luni, dar daca vanzatorul e nerealist nu inseamna neaparat ca masina e proasta, dar nici nu se va vinde.
    1 point
  13. Nu, si nu am retinut decat partea cu cel de ulei...eram in doi si am stat o parte de timp cocotat pe elevator sa pot schimba vitezele si el incarca uleiul cu pompa. Cu prima ocazie intreb...oricum, la ce praf este la noi, nu cred ca luat in considerare nici un producator ca vom merge cu ele prin mini Sahara...Penultimul filtru schimbat in Dreieich era curat dupa 15.000...ultimul schimbat in Ro la 10.000 avea 4 linguri cu varf de praf in el...Mi-e groaza de ce este in plamanii nostri...
    1 point
  14. Sunt satul de carcotasi de astia :getlost: ca daca ai masina de 50k gata nu mai ai treaba cu consumul, ca daca ai bmw audi mercedes la fel. @Catalin Paraschiv daca nu ar fi si consumul un criteriu in selectia masini am umbla toti ca in SUA cu V8 V12 :twitch: Ca idee tu daca tot nu te uiti la consum de ce ti-ai luat 2litri si diesel?
    1 point
  15. Ma refeream la partea aceea unde au ramas masini 4x4 si colegul a trecut.
    1 point
  16. Uau,sa ai consum de 15 cu motor de 2.0d mi se pare o treaba data dracului...vad ca majoritatea cu acest motor aveti consumuri de 3.0d
    1 point
  17. Te credem, ca si noi mai mintim...
    1 point
  18. Am mers pe buc pitesti 255 Sare putin peste 250 si se opreste a avut s un prieten de al meu asa la un m550d si a scos o in germania eram curios in ro daca se poate. Mai plec din tara c masina si sunt autostrazi de asa natura
    -1 points
  19. M-ar interesa si pe mine la un 335ix din pura curiozitate )))) Si oricum cum vad cat prinde maxim (am 260 pe ceas), apare pe HUD ?! La Waze mai nou intepeneste la ceva gen 237... Intr-adevar este extrem de periculos la noi ... si in general datorita franarii dificile de la 250 km/h ... Eu merg des pe A2 dar e din ce in ce mai dificil sa o prinzi fara trafic si cu vizibilitate mare sa nu ai surprize ... asa dimineata la prima ora poate in extrasezon Cand vad pe HUD 256km/h se simte cum ii taie gazu si acolo ramane desi pare ca mai e loc destul cu N55:)))) A apelat cineva la Adi in Bucuresti? Mai e si altcineva care poate face asa ceva in Bucuresti? Multumesc
    -1 points
  20. Are idee cineva cat ar putea prinde totusi un F30 335ix N55 stock - 3.0 (306 Hp) ? S-ar duce in 280 km/h sau mai mult? Alpina B3 F30 s-ar duce in 306 km/h (nu are limitare din fabrica) - 3.0 (410 Hp) BITURBO M3 F80 stock are aceeasi limitare de 250km/h - 3.0 (450 Hp) Competition Package DCT (am citit pe forumuri ca ar ajunge la viteze gen 320 km/h cu limitarea scoasa)
    -1 points
  21. -1 points
  22. Salut, Ăn urmĂŁ cu o sĂŁptĂŁmânĂŁ, jurul orei 12 am pornit E60-ul sĂŁ plec la drum, vreo 2-4km. La prima pornire, totul a fost ok. A pornit, mergea rotund. Am ajuns cu ea la destinaĂâşie, am pus-o pe P.. motorul avea reprize de mers in 4-5.. nu mai mergea rotund, parca dĂŁdea sa moarĂŁ.. daca o acceleram totul era ok.. mergea normal. Am mai facut eu cu ea ĂŽnca 2-4 km pana acasa, am lasat-o in repaus cateva ore(4) dupa care am pornit-o sa plec, din nou motorul nu mergea rotund..m-am luat cu unu la ĂŽntrecere iar aproximativ 2Km numai in 3-4-5.000 turaĂâşii o Ăâşineam, am lasat-o in 2.000 se auzea cum tremura plasticurile din bord.. adica probabil ceva(poate motorul) provoca vibratii.. Am accelerat-o din nou.. am mers 50m.. am ajuns la destinaĂâşie , am pus frânĂŁ masina era inca in drive.. cand turatiile au ajuns la ralanti.. motorul s-a oprit. Am incercat sa o pornesc imediat dupa dar motorul parca era blocat, cand a ajuns la punctul in care electromotorul sa ĂŽnvârtĂŁ se auzea un tacanit.. nu invartea motorul deloc. Dupa 1 minut, am incercat iar.. a ĂŽnvârtit jumatate de cursa si s-a blocat.. nu a fĂŁcut o rotaĂâşie completĂŁ.. Am incercat de mai multe ori, dar uneori se rotea motorul jumatate de cursa si se bloca.. uneori deloc.. etc. Finally, dupa doua zile in care nu am pornit-o, motorul a pornit. Dar cu un sunet ciudat. Aveti aici video Momentul din video in care s-a oprit, nueu am facut-o. S-a oprit singur si sm pornit iar. De ce credeĂâşi ca sa blocat motorul ? Oare s-a deteriorat ceva la motor ? De ce are sunetul acesta ciudat ? E posibil sa fie din cauza la ulei/antigel ? ComentaĂâşi dvs tot ce am spus. Trimis de pe al meu SM-A600FN folosind Tapatalk
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.