Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/04/19 in Posts

  1. Eu ieri m-am dus acasa si m-am pus cu furtunul pe masina. am inceput prima data cu usa,am lasat furtunul sa curga pe geam si cu usa inchisa si cu ea deschisa si nimic. Apoi am trecut la parbriz la fel nimic. Mai am trapa o verific azi. Dar stupoare azi noapte a plouat iarasi si azi dimineata presul uscat. Diferenta intre cele 2 nopti este ca in prima noapte masina p fost parcata mai in panta, dar foarte mica aproape insesizabila. Fenomene paranormale!!!!
    1 point
  2. Salut! Am si eu o mica/mare problema cu un seria 3 e90 din 2006 motor m47. Am observat ca imi cam papĂŁ ulei, am facut 5500 km si am completat 400 g pana acum, a inceput sa mi-l pape pe la 5300 km cu uleiul MOTUL 10W40. M-am uitat sa vad daca am pierderi de ulei si din pacate am pe teava de la turbina(cea care este prinsa cu 2 suruburi) nu pe furtun care intra in capatul de la turbina. Turbina a fost reconditionata acum 20.000 km, masina trage foarte bine nu am treaba cu ea. Chiar mi-as dori sa stiu de la ce ar putea fii...
    1 point
  3. E un pic mai complicat de atat. Fiecare masina are un soft de management al bateriei, in functie de caracteristicile sistemului: cum e facuta bateria, are racire/incalzire, cat de repede poate sa se incarce, etc. Soft-ul asta poate limita capacitatea totala de incarcare (chiar daca nu ii arata soferului) si viteza de incarcare in functie de starea bateriei. Si la calcularea de range e mai complicat. Chestii care la o masina normala nu conteaza atat de mult au un impact semnificativ la o masina electrica. Cele mai comune exemple sunt AC-ul si viteza. Articolul asta are niste grafice care arata mai bine impactul. Deci raspunsul la intrebarea "pot sa merg 300km" este "depinde"
    1 point
  4. Pai e bine ca are totusi multe vizite. Poate era tipicar fostul proprietar si-l deranjau poate orice zgomot suspect desi poate ca nu era nimic si i se parea. Daca nu avea intrari in service, te intrebai ca de ce nu are intrari. Acest lucru nu inseamna neaparat ca daca a mers de multe ori, masina a avut ceva probleme majore. Eu cel putin asa as face daca masina ar fi noua cu garantie, i-as buzari pe astia pt orice lucru care mi s-ar parea suspect, sunt mai disperat in general
    1 point
  5. Cu talpa cum stați? Și nu e o glumă, dar dacă îți place să o frigi nu e nimic aiurea
    1 point
  6. Faci un credit si cumperi 2 stick-uri USB 3.0 de 64GB, notezi FSC code pe o foaie, si le tii pe toate in cotiera. Instalezi harta din zona pe care o folosesti acum, iar cand treci parleazul, instalezi cealalta. Nu, evident ca nu se pot instala simultan ambele, ca altfel nu ar mai fi fost impartite in doua, ar fi fost o singura harta pentru toata Europa, ca pana acum.
    1 point
  7. Sa schimbi Ambreiajul la e46 e greu ? Cu motor longitudinal si loc de manevra ? Deja asta e fita la mecanici ... sa schimbe la mitsubishi Model 4x4 sa vezi acolo distractie : planetare , cutie de transfer , cardan , toate puse anapoda si cireasa de pe tort : scos luchidul de racire din motor pentru ca trecea si prin cutia de transfer ... Baietii vor doar schimb de ulei si filtre cu 200 lei manopera ... easy money
    1 point
  8. Nu stiu de ce tot incerci sa ma enervezi ), ma provoci in repetate randuri cand pe un topic cand pe altul, mai spui prostii, o mai intorci...ca sa-ti raspund si acuma frumos, nu le stiu pe toate, insa stiu ce inseamna o remapare si un dyno. Nu contesta ce nu stii, intretinerea mea la masina e mult peste limitele normale, nu are rost sa-ti spun tie cat sa investit si ce sa schimbat, doar din facturile din biroul de la munca iti cumpar masina, dar nu asta conteaza. Teste de 0-100, liniute, nu au nici cea mai mica legatura cu topicul si cu intretinerea masinii, nu faci nimic anormal din ce o masina nu poate sa faca, cerculete? nu cred ca am zis ca fac cerculete cu ea, iarna in parcare la "Carrefour", da, cine nu face? Unii fac niste detailing-uri la masini si zici ca au bagat sute de milioane in intretinere cand ei de fapt au facut niste revizii si au schimbat o garnitura la busonul de ulei. Nu mor de necaz ca la altul nu i sa rupt distributia la km mai multi ca la mine, niciodata nu m-am bucurat de raul altuia, am murit de necaz ca mi sa intamplat tocmai la putini km de la cumparare si am amanat stiind ca se aude. Doar am spus ca am avut destule N47 in service si ale prietenilor prin oras si la toate se auzea distributia in accelerare, dar urat. Ce legatura are ca este 2.0 mai baiatule?) tu chiar vrei sa dobori limitele de pastile in seara asta? Nu are forta sau daca are 2.0 nu se tureaza peste 2000 rpm? sau esti din "clanul" ala " daca nu are 6 pistoane nu e bmw"? Ghinion este cand sunt alte sute de N47 cu peste 200k la care se aude distributia de zici ca isi ia zborul si se rupe la tine, nu inseamna ca trebuia sa se rupa la altul, dar eu am facut parte din bucata aia de 10% la care s-a rupt lantul, ghinion, dar asta e.
    1 point
  9. In "peretele" lateral al radiatorului(nu mi mai aduc aminte st sau dr) exista un filtru sub forma unui saculet cilindric care,in mod normal se schimba la 2-3 ani,de acolo vine mirosul ala de mucegai.In mod normal se scoate freonul din instalatie(cu aparatul,sa nu il pierzi), se schimba filtrul, si apoi se reumple cu freon. Bafta!
    -1 points
  10. O sa ii fac schimbul cu un castrol 5w40 sa vedem cum se prezinta masina... dar am stat si m-am gandit ca 5w40 este mai subtire fata de 10w40 de la MOTUL si banuiesc ca il mananca imediat...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.