Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/18/19 in Posts

  1. se vede modificarile, te las pe tine sa ii explici lu ala de la ITP cum la un motor aspirat fara turbo, i-a aparut turbina pusa de tine si el sa iti dea ITP-ul se face poze la motor si se trimite la rar.Nu mai visa
    2 points
  2. si eu sunt de parere ca nu treci ITP-ul, daca nu ai totul original pe masina Iti faci vise desarte.Arunci banii
    2 points
  3. Acolo nu vezi niciun nr de km, e meniul ascuns si atat, informatii de suprafata.
    2 points
  4. costa mult sa repari cutia de viteze automata De ce nu iti iei o masina noua cu credit de la banca?
    2 points
  5. NU IEI itp-ul cu alt motor sau cu turbo montat pe masina. Sunt patit cu turbo si cu jante mai mari de aliaj cauciucuri talon mic ... Ce sa zic,bani aruncati pe fereastra
    2 points
  6. +1,confirm si eu treaba aceasta din cauza unui "mecanic care nu vroia sa imi asambleze motorul la loc desi ii dusesem piesele pentru reparatie",am mai luat o masina cu caroseria varza-teapa dar motor bunicel, avea itp valabil 2 ani masinile alea au fost saci fara fund,consumau bani sfatul meu vinde-o si scapa din belea, pune si tu aditivi si marit-o. E veche rau 2001-2002, la caroserie cu rugina cum sta?
    2 points
  7. Ca fost posesor de masini cu multi km la bord as zice asa: pretul masinii acum face sa zicem...cat o face.Dar vei baga stii bine triplu sa o faci! E ca la croitorie, decat sa modifici/ajustezi un costum cu 2 nr mai mare, mai bine cumperi altul( nou sau sh). Problema sa zicem nu e de bani, dar ca pasionat cum spui ca esti, ai folosit si eminescianul „prea“, atunci nervii tai consumati vor plati pt tot. Si banuiesc ca nu s singurul care ti a spus asta. Am trecut prin asa ceva, e un fel de never ending story. Asta principial vorbind.
    2 points
  8. Camerele sunt o mica parte . Ideea ca ai o tableta cu touch,4G, Wifi, bluetooth, internet si ce aplicatii doresti tu in masina - ceva ce nu o sa ai de la BMW niciodata . Da, mai sunt glitch-uri dar s-a ajuns la o calitate si stabilitate rezonabila, acum la generatia cu Android 9. Acum cateva zile mi-am pus o unitate de asta , cu toate ca am NBT mare . Partea buna este ca se adauga la sistemul original, nu il inlocuieste. Pt cei cu unitati bazice si ecrane mici e un update imens .
    1 point
  9. Bun, am pierdut garantia, ok, nu e o asa mare pb, dar de ce credeti ca e intarziat schimbul de ulei si microfiltru cu doar 4 luni. De ce nu cu 9 luni, pt ca 2 ani de cand s au fabricat masina s au implinit in ianuarie 2019. Iar de cand s a predat masina nici nu sunt impliniti 2 ani. La fel si km, sunt sub 30000. Voi intreba la bavaria cand voi ajunge si va tin la curent...
    1 point
  10. din toate masinile, tocmai la pejo care nu stie sa faca motoare bune te-ai oprit? Si mai zici si ca esti cunoscator ...
    1 point
  11. Prin 2008 cand tocmai ce se daduse drumu la taxa circula o vorba pe forum : la bemveu nu conteaza km daca a fost intretinut si nu se schimba lantul. Unele lucruri in timp se mai schimba. Sau nu.
    1 point
  12. Distributie schimbata la reprezentanta in Stuttgart : 3 lanturi(in Ro cica 2 sunt suficiente), iar maruntisurile de care ti vorbeam mai sus sunt 2 pagini jumate de A4.
    1 point
  13. Uleiul se schimba la 2 ani sau 30.000KM in functie de ce eveniment apare prima data. Daca tu ai luat masina de curand, atunci cand o porneai trebuia sa iti scrie direct ca are nevoie de ulei schimbat. Schimbul de ulei l-ai facut pe pachet de service? PS: de unde ai luat masina? Toate masinile SH ce le-am achizitionat din lantul BMW au venit cel putin cu ulei proaspat schimbat. Una chiar si cu revizie de frane (discuri si placute fata - spate)
    1 point
  14. Au zis ei cateva posturi mai sus ca a inceput lumea sa isi faca cont doar pentru o verificare moka
    1 point
  15. Vand jante complete cu anvelope si senzori pentru BMW M3/M4 Specificatii: 19x10J spate, ET40 19x9J fata, ET29 Cauciucuri Michelin Super Sport 255/35/19 fata si 275/35/19 spate DOT 2014 in stare foarte buna. Rotile vin complet echipate si echilibrate cu senzori pentru presiune. Au fost date jos de pe un BMW M3 2015 (folosite 30.000 km in Germania) Nu sunt strambe, lovite, zgariate. Singurele 2 defecte se pot vedea in poze. Se vand doar complete iar pretul este negociabil. Poze: https://postimg.cc/gallery/22d52hi2q/ Pret: 2200 EURO
    1 point
  16. Disc partial bulit zic eu.
    1 point
  17. io zic sa mergi la un mecanic bun de BMW care lucreaza particular la el acasa in garaj sau in curte. Iesi mai ieftin si ai si garantia lucrului bine facut Piesele i le cumperi tu noi si i le duci .
    1 point
  18. lucrarea a fost 500 ron si a durat aproape 8 ore ( am stat langa el ) ... sa lucrezi pe aripile spate la coupe este cel mai complicat pentru ca elementul este dublu si nu ai acces din interior , practic tot procesul de indreptare a fost facut doar din exterior cu "ventuze" ( care se prind de masina cu un adeziv special ) + ciocanele / creioane de batut la vopsitorie ... se poliza pana la tabla , se sudau direct pe aripa mai multe puncte de tragere ... se tragea pana cand considera tinichigiul ca este suficient dupa care chit / fuller / vopsea / lac ... avand in vedere zona afectata iti spun sincer ca nu mai nimerea nici mos craciun vopseaua sa nu se vada diferenta vs usa fata si bara spate ... la o reparatie de genul asta procedura corecta este revopsirea completa a lateralului afectat dar la o masina de 5 luni si nici 3000km parca nu iti vine sa te duci direct la vopsitor daca exista si alte solutii
    1 point
  19. 1. felicitari pentru bestiuta! cel mai fun m nou, parerea mea....mi-as lua oricand un asemenea exemplar in detrimentul altor m-uri! 2. personal as alege verianta cu sibiu-pitesti...aglomerat uneori, dar ceva curbe frumoase, ceva posibilitati de simtit masina si acomodat, in limitele rodajului! 3. super amuzanti colegii care discuta despre bucuresti sau iesitul din acesta ca si cum bucurestiul ar fi un spatiu ideal, protejat de un glob...am murit de ras cand am citit micile intepaturi. in realitate, din nou parere personala si nu jignesc locuitorii de buna credinta sau de nevoie din acest oras, este un oras extrem de "jegos", cu multe posibilitati de a avea masina sifonata(sub orice forma) chiar si cu garaj cum ai tu, infinit mai multe decat un drum cu tine la volan, in afara lui. e adevarat, surprize neplacute pot aparea oriunde, dar nu putem trai cu frici d-astea marunte gen "drobul de sare". masina este geniala! toata stima pentru alegere! toate cele bune in compania ei!
    1 point
  20. te duci in folderul INPA-> CFGDAT si cauti acolo e39.eng (sau .ger .bak) deschizi cu notepad si o za vezi ca ai ;ENTRY= DDE30,DDE 3.0 for M47 sau ceva de genul. stergi ";" din fata si salvezi si merge
    1 point
  21. Iti raspund cu o intrebare: intre un 1.9/2.0 TDI indiferent de cod motor si un 2.0 HDi, ghici ce-as alege oricand, la orice ora si in orice conditii? Si inchei subiectul curent ca nu vreau sa devin offtopic. Sa zicem ca m-am oprit la masina pentru care mi-a aprobat banca creditul.
    0 points
  22. Tocmai, caroseria e impecabila. Nu are rugina, masina asta cu cati km o avea, chiar a fost intretinuta si de-asta nu ma indur de ea. Referitor la a face reparatii/modificari la ea, am spus, manopera nu ma costa decat timp si chin si...pasiune. Ca de dus la "mecanici" nici nu incape discutie. Atunci chiar sunt bani aruncati fara rost, e ca si cum ai prefera sa te arzi singur. Ca mecanicii prefera sa faca lucrari simple, ieftine sa ia banii repede decat sa stea sa repare motoare, cutii, etc. Cu atat mai mult modificari.
    0 points
  23. Bun, va mai ocup atentia cu o povestioara scurta si mai departe oi vedea ce fac, desi...decizia cam e luata. In primul rand, ca sa ma prezint...sunt IT-ist si jobul meu este in acest domeniu. Timpul liber insa mi-l ocup cu mecanica. In principal imi repar propriile masini si doar pe un grup foarte restrans de amici ii mai ajut cu problemele lor multimarca. Am avut americane vechi (vreo 3), mereu am fost pasionat de V8-uri si printre ele ma mandresc si cu reconditionat cap/coada un chevy V8 350 de 5.7 litri care merge si acum la peste 50mii km fara nicio problema, confirmat de proprietarul caruia i-am vandut-o. Cu toate astea, am ajuns la concluzia ca BMW e BMW si punct. Iar treaba asta a mea cu pasiunea BMW pleaca de acum ceva timp cand am avut primul BMW, un E53 cu 4.4 pe el. Am adorat masina aia, dar am facut exact ce nu-mi doresc sa mai fac acum. Din cauza unor posibile probleme cu cutia de viteze, am preferat sa scap repede de ea, in loc sa ii reconditionez convertizorul. Si uite-asa regret si acum prostia pe care am facut-o. Iar acum, cu acest E46 ma simt cam in aceeasi situatie de atunci, numai ca de data asta vreau sa ma opresc.Si sa ma opresc aici, alaturi de voi, oricat de greu mi-ar fi sa duc la capat proiectul unui E46, in loc sa "scap" si sa va fac rost de un nou membru incepator cu intrebari DIY. Chiar mi-as dori sa ajung la momentul de a participa la intalnirile voastre si sa am satisfactia ca ma pot numi un membru pe buna dreptate cu meritele aferente.
    0 points
  24. Ies ma in lume dar nu ma panichez pt o ciobitura , lasa tu grija pt masina altuia si prejudecatile tale . Hai sa stam cu ea doar in Buc pana la paine si mall. Cand plecam undeva luam trenul si trimitem masina cu platforma ...jenant , asa sinin buc poti lua mare piatra sau groapa sa rupi ceva . Drobul de sare gen...
    -1 points
  25. La orice service te-ai fi dus, daca tu nu i-ai fi intrebat nu ti-ar fi putut spune ca distributia sta in ultimul picior..! Pe de alta parte daca mergi la cel mai bun meserias care il gasesti pune-l sa iti spuna, de ce crede el ca s-a rupt distributia. Lant alungit, patine cu plastic de proasta calitate. Daca e mesarias si are experienta la BMW poate sigur sa iti spuna mai mult ca si cauza.
    -1 points
  26. Din cauza ca nu l-ai resetat, nu are legatura ca ai completat...
    -1 points
  27. nu te mai chinui, nu functioneaza dispay mare pe unitate mica, toti faceti acelas lucru doriti navi mare se poate doar inlocuire completa unitate + display
    -1 points
  28. Am avut masina noua cu credit de la banca. Rezultat: mai bine renunt la ideea de a mai avea masina, merg pe jos. Din 5 ani de scadentar, am platit-o in 7 ani din cauza modificarilor de dobanzi, penalizari de intarziere, etc. Am platit-o dublu si am vandut-o in final cu 10% din pretul de achizitie. Ca asa fluctuase piata auto si ala ii era pretul de SH - a fost vorba despre un Peugeot
    -2 points
  29. Tocmai ca stiu ca e super bun, "six in line" de la BMW e extraordinar si dieselul si benzinarul, de-asta si sunt hotarat sa investesc in el. Ca daca era vorba de 2.0, ori de cati cai ar fi fost...nu mai deschideam eu topicul asta. Am pe cineva in oras, inca nu mi-am permis sa-l deranjez, dar unii dintre voi sigur cred ca-l cunoasteti pe vestitul Musculescu din Braila cu Touring-ul lui benzinar 3.0i de 800 de cai. Si i-a mai pus si turbina la "aspira(n)tul ala!!! Offf...oare el o avea probleme sa treaca ITP-ul? )))
    -2 points
  30. Un om deschis, entuziast, plin de elan,increzator si iubitor de BMW. Frumoasa prezentare! Si mai nou realist!
    -3 points
  31. Ti se pare ca "inginerii" din statiile ITP sunt atat de doxati sau macar preocupati incat sa faca diferenta intre tipurile de motoare ale BMW? Crezi ca sta cineva sa-ti masoare la ITP caii putere din talon cu ce scoate masina in realitate in urma unei resoftari si update turbo/injectoare? Sa fim seriosi, inca sunt la nivel de "nu tine frana pe spate, vino dup-amiaza dupa ora 16 cand pleaca aia de la RAR acasa si nu se mai uita pe camere". Intr-adevar, ca sa transform un dieselar in benzinar si sa-i mai pun inca 2 pistoane este exclus si da, atunci e altceva si la ITP. Dar pana cand o sa fie statiile ITP adevarate DYNO...mai e. P.S. rotile pe 18 le am deja trecute in carte/talon.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.