Esti atat de prost informat, incat nici nu stiu ce sa iti explic. 1.In carcasa dpf ului vei gasi 2 *faguri*(poate asa pricepi) unul e dpf, altul e catalizatorul. In momentul in care faci dpf off, se scoate doar dpf-ul, catalizatorul ramane. Nu ma apuc sa iti explic, pentru ca cel mai probabil nu esti capabil sa faci diferenta intre catalizator si dpf, ce roluri are fiecare. 2. Uita-te pe o pagina de fb al oricarui tuner ce se respecta, care are si dyno, un stand care masoara puterea masinii, inainte si dupa resoftare, si o sa vezi ce inseamna *cip cirip tuning*. Deja cred ca esti extenuat din punct de vedere cognitiv, prea multe informatii pe care sigur nu esti capabil sa le asimilezi, dar din datoria de a-ti da totusi o explicatie si din dorinta de a te scoate din *noaptea mintii* in care te afli, o sa continui. 3.Daca te duci la coltul blocului, masina nu o sa traga mai bine(imposibilitatea masurarii masinii, efectuarea de log-uri pentru verificare starii de *sanatate* a masinii si deci nu stii de unde pleci si care sunt rezultatele dupa resoftare) iar dpf off nu va fi facut cum trebuie(99% din cazuri) si astfel vei avea fum pentru ca masina va initia regenerari aiurea, vei avea fum in spate si implicit o *cazatura* de masina. Sent from my iPhone using Tapatalk