Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/07/19 in Posts
-
De curand am mai bifat un punct din asa-numitul "bucket list", si anume un BMW roadster (pe vremea cand a intrat in lista era Z3, dar a trecut ceva timp, Z3 e deja cam invechit, asa ca a fost sa fie un E89, mai ales ca am tinut cu tot dinadinsul sa fie hard-top). Am ales sa-mi iau masina din Germania, de la un dealer autorizat, prin anunt pe site-ul BMW.de. Sotia a vrut culoare vie a caroseriei si deschisa a tapiteriei, eu am vrut motor varf de gama, adica 28i sau 35is. Am fost pe faza cateva luni (nu ma grabeam nicaieri, mai ales ca se terminase sezonul de vara si roadsterele nu se vindeau mai deloc) si s-a nimerit acest 28i sa ne satisfaca majoritatea cerintelor. 2016, sub 30,000 km. L-am adus pe la mijlocul lui noiembrie, condusul pe autobahn a fost o placere, pe spidometru a aratat la un moment dat ca a depasit 250 km/h, desi se zice ca ar fi limitate electronic. Pe putinele serpentine pe care le-am intampinat in drumul spre casa a fost iarasi la nivel. Interiorul este un pic cam depasit, se vede ca este E si nu F, chiar daca e din 2016. Portbagajul este exact cum te-ai astepta de la un hard-top, insa am putut baga un bagaj mare de cala + un rucsac gen de laptop plin cu diverse + poseta sotiei si alte maruntisuri, in asa fel incat sa poata fi deschisa capota (nu ca am fi avut vremea necesara). Deci este si o masina destul de potrivita pentru drumetii in 2. Ce regret este ca nu am gasit una care sa aiba si Comfort Access, si eventual High Beam Assistant, m-am cam obisnuit cu astea de la cealalta masina. HUD-ul este iarasi ceva fara care trebuie sa invat sa traiesc, dar asta nu exista nici macar ca optional pe E89. Ca de obicei, am fost dezamagit de diferenta dintre consumul dat de BMW si cel din realitate; 8.2-8.5 pe autostrada la 135 imi pare cam mult pentru un motor de 2 litri, iar in oras sub 12 nu prea am vazut. Dar la asta ma cam asteptam, am luat masina pentru placere, nu pentru economie.2 points
-
Alea sant gunoaie de la revopsire,nicidecum puncte de rugina.1 point
-
au aparut de cand ai tu masina sau asa ai luato ? mai repede as crede ca a fost revopsit pe acolo,nu am vazut sa ia rugina de sub vopseaua originala la nici un bmw mai ales ca aia nu este o zona expusa.1 point
-
Eu va multumesc...tie si celor care au initiat acest site...imi aduc aminte acum 10 ani cand m-am inscris aici ca venisem dupa experienta 'trado motors' care mi-au luat 450 de lei (pastrez si acum diagnoza lor ) si nimic din ce au zis ei atunci , in scris, nu am facut in urmatorii 2-3 ani...din fericire, eu in cei 10 ani pe acest site si ca detinator de e46 v-am urmarit doar....aaaa!!!...ca mi-a ramas intr-o iarna bara de M-Tehnic I in spatele blocului si am cumparat una originala de aici sunt zic eu exceptii care intaresc faptul ca acesta este un site unde detinatorii de BMW vin ca si arabii la Mecca...din cauza sau datorita faptului ca acest model de masina este etalonul sau unitatea de masura a celor mai placute senzatii pe care ii pot da niste 'cai' putere indiferent de numarul lor.1 point
-
Daa,sĂŁ ĂŽngrijim bine bine parbrizul,de parcĂŁ nu am avut toți noroc de "pietricica aia norocoasĂŁ" ce ne-a adus un parbriz nou1 point
-
Inainte sa ti-l zgarie stergatoarele, garantat il ai sablat sau spart de la pietrele de pe drumuri )1 point
-
Multumesc tuturor. Cu care parte, botul lung? E mai dificil intr-adevar, dar cu grija merge. Decat botul lung e mai deranjant ca unii parcheaza practic in intersectie si iti blocheaza vizibilitatea, mai ales cu masini inalte. Bordurile par sa fie insa o problema mai mare, am urcat pe una destul de mica, pentru ca nu aveam unde parca in alta parte in oras, si la coborare mi-a racait un pic bara fata. Am atasat si o poza cu interiorul, deocamdata am doar pozele facute de dealer, inca nu am avut timp sa-i fac eu poze (mai ales ca ar trebui sa o spal intai). 26,000 fara TVA (e luata pe firma). Stiu ca e mult comparativ cu preturile de pe autovit, dar prefer sa-mi iau BMW de la reprezentanta din Germania, cu garantie si incredere ca masina e in regula.1 point
-
cumpara stergatoare originale BMW daca vrei calitate..........altfel ia orice altceva1 point
-
Cu respect ii salut pe posesorii de M47/N47, Detinator de M47 intre 2008-prezent (e46/318d/2002 achizitionat la 173k, actualmente 330k, inca functional); Detinator de N47D20C din ianuarie 2019-prezent (e91/318d/2012/252k); Mentionez ca 'destinul' a vrut ca ambele sa fie 'alpineweiss'; Daca doriti sa vorbesc doar despre diferenta dintre cele doua motoare atunci am sa punctez urmatoarele experiente: M47= -prin 2012 un mecanic experimentat mi-a penetrat cu surubelnita membrana de la filtru epurator si mi-a curata EGR-ul; -in rest va rog sa ma credeti ca cu exceptia faptului ca mi-a sarit furtunasul de pe vacumul de la turbina + schimbat termostatul nu imi aduc aminte sa fi avut alte probleme la motor; N47= - in primul rand este un motor la care ai un acces extrem de facil de la turbina pana la galeria de adimisie - nu stiu cat dureaza sa ii dai cutia jos dar eu cred ca cu un pic de rutina motorul N47D20C se demonteaza mult mai usor decat alte motoare (pentru evident a avea acces la distributie); - am curatat EGR, clapeta acceleratie, corp clapeta , galerie admisie, injectoare, schimbat capac termostat+furtun...si sa vedem ce mai urmeaza..dpf l-am curatat...turbina are joc longitudinal si suiera in turatii mici...completez 1 l de ulei la cca 4000k...si inca nu am spus nimic de lant pe care il ascult cum se roteste aproape in fiecare zi; - din corp clapeta si din galeria de admisie am scos cateva sute de grame bune de ceva negru/vascos/cleios/uleios.... - de curiozitate am dat jos galeria de admisie si la e46.....pentru ca am fost dezamagit ca in egr nu am gasit nimic satisfacator...si surpriza.... am resusit sa adun abia pe varful surubelnitei un pic de funingine...si asta la 330k km!?!?!?! Concluzii (ale mele): M47- un motor si bineinteles o masina care nu m-a 'tradat' niciodata (imi aduc aminte ca a pornit in iarna anului 2010 intr-o dimineata la -28 de grade) motiv pentru m-am legat afectiv de ea si nu am sa o vand vreodata; N47- un motor capricios si performant in acelasi timp cu costuri de intretinere europene dar combinat cu o caroserie si un interior cu mult peste cele purtate de un M47 si pe care am sa il port in continuare, pentru ca daca cei 10 ani de M47 au fost fara 'plata' urmatorii 10 ani de N47 vor fi cu plata ( e ca in fotbal...esti suporter si atunci cand echipa castiga...si atunci cand pierde ) Aceasta este umila mea parare pe care o sustin si semnez.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Exista posibilitatea sa ti se fi rupt cureaua de accesorii sau fulia de la arbore, iar mai apoi sa fi ramas fara curent si de-asta sa nu mai porneasca. Deschide capota si vezi daca mai e cureaua acolo, daca e, pune pe cineva sa-i dea la automat si uita-te daca se invarte fulia (In caz ca si ea mai e acolo), daca toate astea sunt la locul potrivit, trebuie neaparat o diagnoza, apoi vezi ce e de facut.1 point
-
cum sa iei o masina care nu e noua? nu tu ziceai in alta discutie ca e deja plina de b****nile celui de dinainte? e fix discutia aia in care unii sunt incantati ca altul a suportat devalorizarea masinii si pot trai cu faptul ca nu e noua.1 point
-
1 point
-
1 point
-
cum sa nu-l mai poti pune inapoi? ori se gaureste cu burghiu de 6 in dreptul carbunilor si se trag, ori varianta mai eleganta se pune un distantier in mijloc, o piulita de 12 spre exemplu, pt a tine carbunii trasi, se picura apa peste ei si se baga la congelator. dupa cateva ore se poate scoate piulita ca ei vor sta in pozitie pana se dezgheata, timp suficient pt a se introduce capacul. deci de bagat se baga el si capacul.1 point
-
El se ia dupa “pulica” ala de pe youtube care se da mare cunoscator si inspector itp.1 point
-
Inspectorul itp era varza murata si tu gresesti. Fiecare masina are dimensiunile admise pt ea, nimic la modul general.1 point
-
Iar avem disputa bmw vs porsche? Eu maine am livrarea la un G01 3.0d, dar nu judec din perspectiva de fanboy. Porsche are tinunta de drum putin mai buna si aspectul exterior (interior cui ii place), in schimb pierde la pret si la calitatea pielii la interior (are un prieten un macan diesel s cu piele bej si este varza - crapata si stearsa in numai 60.000km si nu vorbesc doar de scaunul soferului...) BMW il vad ca un compromis ok din punct de vedere tinuta de drum, aspect, performante etc cel putin clar este peste audi/mercedes la gama asta. Consider sistemul infotainment superior in BMW, stiu ca in general pielea este slaba si in BMW in ultimul timp; noul x3 foloseste pentru prima data (pt bmw) piele vernasca care nu se stie cum o sa se comporte in timp. Nu am condus decat 2.0d si 3.0d pe x3, dar am auzit M40i si se aude suuuuperb, din punctul meu de vedere peste M4 ca sunet. Singurul motiv pentru care nu m-am mai aruncat la un M40i a fost faptul ca mai am in garaj o masina puternica pe benzina si riscam sa o uit acolo daca alegeam cu inima. PS: cu 65k + tva ai un M40i full option. E o prostie sa spui ca e un 911 inaltat, totusi ne luam un suv pentru practicalitate, pozitie la volan, siguranta, sa avem putere intr-o depasire... nu cred ca iti iei macan sau x3 sa mergi cu viteze pe serpentine ca oricat de echilibrat ar fi, garda inalta la sol o sa isi spuna cuvintele.1 point
-
Regenerarea reusita este insotita de fum alb pe teava de esapament. Nu cred ca regenerarea a avut loc pana la capat daca nu a iesit acel fum.-1 points
-
Pe langa asta, nu sufera comparatie nici la calitate, sa fim seriosi, Porsche e peste Bmw din orice pozitie. Interiorul la Macan arata intr-un fel. Dar si pretul e cum e.-1 points
-
Poti scoate capacul dar nu-l mai poti pune la loc, sfatul meu, cumpara o pompa ca nu e o avere, e vreo 600 de ron.-1 points
-
mor cand vad minunatii de masini lovite de masini de calcat.. sper ca ai scapat dioar cu bara sparta si atat.. fara alte elemente-1 points
-
Colegul se referea ce tip de acumulator ai luat, acid sau agm, nu marca. Pai, cand mai face asa, ii scoti borna si o pui la loc, daca fugi de diagnoza. Ne anunti dupa cate incercari prajesti frm-ul.-1 points
-
-1 points
-
Eu daca sunt posesor de peste 7 (sapte) ani, in ce, categorie ma incadrez?? Adica in 7 ani sunt doar la al doilea schimb.. si pot sa asigur pe oricine intreaba ca eu am fost primul sa schimb stergatoarele ca erau originale la cat de decolorat era plasticul lor, la 250k km cand am luat masina..! Stii/stiti cum e stergatoarele (ca si cu sensorii de frana de la roate) astea, daca sterg (merg) de ce sa le schimbi???? ..daca dealerul schimba (ca clientul da banii), de ce sa nu schimbe ca scrie la cartea de revizie!? Cat costa sa faci niste bani in plus dintr-o tiparitura, doua clipsuri si doua tije scoase din stergatoare in 2 minute?? Pe alte topicuri starine se discuta alte treburi "seioase", adica zgomotul specific al stergatoarelor aftermarket ... merita tinut cont. Dar aici noi romani stam "bine" cu auzul, nu ne enerveaza hashhh-hashh, hashhh-hashhh. Se pare ca cele mai silentioase raman OE. (A in caz ca va mirati, de ceva ani aplic tratament hidrofob parbrzului si aceasta ma face sa vad bine oricat de tare ar ploua. )-1 points
-
Daca senzorul din lichid este (mai nou) un senzor optic emitor-receptor, tot de somnul mintii e?-1 points
-
Tu ai inteles ce scrie in linkul postat de coleg? In primul post ai spus ca ai o eroare de tow bar, apoi mai sus spui ca nu ai avut "trailer tow bar electrics fault".. iti sugerez sa incepi cu tow bar-ul, daca incerci sa gasesti cauza descarcarii bateriei. Dupa cum ai vazut carligul de remorcare POATE descarca o baterie, in mers sau stationat. Din nou, in linkul de mai sus, sunt date doua solutii. Le-ai inteles?-1 points
-
Salut!Am un e90 din 2009 automat care nu mai vrea sa porneasca,inainte de asta in timp ce eram in mers mi s au aprins martorii abs si de la cutie.Cand s au aprins martorii masina nu mai tragea si ramanea fara servodirectie.Cand incerc sa o pornesc se aude un carait dupa care se opreste si tot asa...aveti vreo idee care m ar putea ajuta?Va multumesc-1 points
-
Se pare ca a trebuit schimbata cureaua de accesorii si bateria,iar acum masina merge f bine.Multumesc de sfaturi-1 points
-
Sa lasam semantica. Cum stam cu senzorii!? Sau nu te astepti ca masinile mai noi sa fie mai complicate? (Ce se mai ingramadesc prietenii sa iti dea plusuri.. ma intreb unde-s dusmanii opiniilor mele..?)-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00