Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/07/20 in Posts

  1. Nu asta urmăream, dar înțeleg ce zici Noi să fim sănătoși. Și ca să revin, mai am o comandă în așteptare pentru trim-ul din partea pasagerului. Mașina așa am luat-o cu o zgârietură destul de urâtă pe ornamentul ăsta. Din păcate piesa respectivă vine cu tot cu ansamblul de cablaj optic de iluminare ambientală și costă de rupe. În soare puternic sau lumină directă se vede cel mai rău. E ceva ce mi-am propus să fac de când am luat-o. Am luat în calcul și alternative (ex: colantari, hidrotransfer), dar îmi place mult vizual cum se potrivește asta cu plafonul negru M; parcă face o tranziție bună spre partea crem/bej deschisă a mașinii. Îmi place mult când mașina are elementele OEM-look.
    3 points
  2. Echipata de vara , intre timp am schimbat controlerul cu ceramic arata ceva mai frumos si pt ca mi-am bagat putin ghearele in volan am decis sa il reimbrac , am gasit pe cineva in Buc si f multumit de lucrare , cine are nevoie sa imi dea pm .
    3 points
  3. Am primit confirmarea astăzi. Din păcate problema se manifestă în general la modelele cu un singur traseu de evacuare, cum e și cazul 520D la mine. Oficial nu se poate face nimic, așa e proiectat. Bavaria îmi va returna suma plătită pe tampoane și manoperă și mi-au confirmat că într-adevăr nu este ok ca eu să plătesc ceva ce nu remediază problema. A fost ok în cele din urmă și chiar încep să cred că poate poate ne ducem într-o lume normală și la noi. Voi rămâne clientul lor în cazul de față.
    3 points
  4. @133500 km, ne pregatim de schimb tampoane motor si cutie, se pare cu sunt uzate. A primit si o baie zilele trecute, ii mai vad si ei culoarea Sent from my Mi 9T using Tapatalk
    2 points
  5. 2 points
  6. G11 Albastru. Vezi de ce pierzi totuși. VerificĂŁ sĂŁ nu ai rechemare pentru rĂŁcitorul de gaze.
    2 points
  7. Ei și iată că am ajuns la al doilea BMW între timp. Dacă îmi zicea cineva acum vreo 5 ani că voi migra de la Audi la BMW nu l-aș fi crezut Cum vechiul F30 și-a găsit un nou proprietar foarte fericit săptămâna asta, iată că după ceva așteptări a sosit și noua mașină astăzi. 520DA G30 - Champagne Quartz Metallic (culoare Individual) și recunosc că m-am îndrăgostit de ea. 01/2018. Mai am cam 5 luni garanție de fabrică BMW, și 2 ani garanție BMW Premium Selection, pe care o voi prelungi problabil cu Bavaria Care sau ceva similar. În acest moment are 35000 km și este importată din DE, prin Automobile Bavaria (Gebrauchtwagen). Urmează o cosmetizare ca la carte (inclusă în pachetul de la Bavaria) și o verificare 360, iar de săptămâna viitoare încep să mă bucur de ea. Ca și dotări de menționat: - M Pack exterior, fără de care nu voiam să iau G30, iubesc difuzorul spate și evacuările. - Transmisie Steptronic Sport cu padele și volan M - Jante 18" M DoubleSpoke 662 M/MT (în două dimensiuni - 245 45 18 și 275 40 18 - cred că e overkill pt 520 dar aia e ) - BMW Display Key - Comfort access - Ambient lights - Sport seats cu încălzire - piele dajota canberra bej - Adaptive LED headligts + High Beam Assist - Driving Assistant (Side și Lane Assist) - PDC simplu (fără camere) - HUD - Navi Professional - HiFi Audio - Shadow Line - Business Package - RTTI, RoadSign Recognition - Wireless charging - sper să meargă mai ușor ca la F30 ConnectedDrive și să pot pune Carplay rapid - BMW Connected Services ... și altele minore. Ce am pierdut față de F30 este trapa, dar am câștigat destule în rest cât să nu-i simt lipsa. Deocamdată este murdară rău după transport, dar promit să revin cu imagini mai frumoase odată ce trece de cosmetizarea Bavaria. Cred că îmi iau concediu doar să mă plimb cu ea 1 săptămână Câteva imagini cu ea murdară : https://postimg.cc/gallery/1ovlxwh0s/
    1 point
  8. cu nimeni, doar ca am vrut sa aduc lamuriri suplimentare. in fine, probabil amicul tau nu stia de capul lui
    1 point
  9. Nu ma ambalez, dar imi place sa ramanem realisti si cu picioarele pe pamant; launch control la 250cp (respectiv 190cp) pe masini de gabaritul G30 nu face foarte mare diferenta, nici sistemele de control al tractiunii. Repet: nu zic ca nu a iesit rezultatul asa cum ai descris, dar ar fi pacat ca de pe topicul tau sa ramana lumea cu informatii eronate - cum ca 520d pleaca de pe loc mai repede ca 530i .
    1 point
  10. @MikeOnline! - discuția e mai lungĂŁ de atât oricum. Nu știu dacĂŁ funcționeazĂŁ la fel și la cele "normale", dar Launch Control face diferența: Noi aveam DSC ON, toate asistențele, tot. Ca pe drumul normal. Posibil de aici sĂŁ fie diferența. Nu contest cifrele oficiale! Ai dreptate.
    1 point
  11. Pai știu, de aia ĂŽntrebasem, se vede exact la ĂŽmbinĂŁri cum se vede la mine acum cu strat dublu de piele. Sa l intorci sĂŁnĂŁtos
    1 point
  12. E oarecum normal deocamdată să mai completezi. A curs mult când l-au schimbat și apoi când au făcut completarea nu intrase prin toată instalația. Eu cred că se va stabiliza. La F30 am mai făcut ușoare completări după schimb și apoi n-a mai fost deloc cazul.
    1 point
  13. greseala , sa tot scazi pretul . asa cum spunea colegul @toffefe ,nu ai cum sa concurezi cu samsarii . cine va vrea o masina in mintile ei , stie care ii este pretul . scade pretul doar cand vine cineva sa cumpere , dupa vizionare . daca tot scazi asa , nu mai merita sa o vinzi .spor
    1 point
  14. Super schimbare de atitudine, ce pot să zic. Ideea e că și la Bavaria s-au ferit să-mi dea o poziție oficială de situația asta. Eu practic asta am cerut: confirmarea BMW că "așa fac toate și e în parametri normali". Plus că nu e tocmai ok cu diagnosticarea schimbului tampoanelor tobei la 40000 km, care nici nu au făcut obiectul garanției. Nu e vorba de banii în sine cât de principiul problemei. Nu putem să o luăm doar pe ghicite și să schimbăm piese până iese ceva. Cineva a diagnosticat greșit problema, de ce e vina mea și trebuie să plătesc eu?
    1 point
  15. Huh? Nu. Nu afectează cu nimic. De fapt eu nici nu văd. Am observat la un moment dat când am coborât să iau ceva din portbagaj cu motorul pornit. Dar mașina pentru mine este o pasiune și mereu voi încerca să o mențin cât se poate de bine pentru a-mi spori plăcerea condusului.
    1 point
  16. Un admin sa schimbe logo forumului, simt ca nu suntem in acelsi secol...
    1 point
  17. Am fost din nou la ei pentru cĂŁ am observat cĂŁ o puseserĂŁ și strâmb. Gen partea stângĂŁ era mai jos ca partea dreaptĂŁ. DupĂŁ insistențe au venit vreo 3 mecanici sĂŁ mĂŁ convingĂŁ cĂŁ nu mai avem ce face. Am stat cu ei și am luat fiecare pĂŁrticicĂŁ din sistemul de evacuare, ĂŽncepând de la motor. Eu insistam cĂŁ nu e ok, ei ĂŽmi arĂŁtau și verificau tot ce le ziceam. Gura mi-a fost ĂŽnchisĂŁ când au venit cu un alt 520D cu M pack și ĂŽncĂŁ un 520 luxury. Faceau și acelea fix ca la mine. Tremuratul nu e unul groaznic, se vede și ĂŽn film cĂŁ nu e nasol, dar pare cĂŁ e ceva destul de comun. Ănțeleg cĂŁ sunt și care nu fac dar o explicație sĂŁnĂŁtoasĂŁ nu am. Eu tot ce am vĂŁzut pânĂŁ acum 520D (nu xDrive) cu ochii mei sunt exact ca la mine. Traseul e tâmpit fĂŁcut (de aia la F sau E nu vezi așa decât dacĂŁ sunt chestii duse, deci mulți km sĂŁ zicem). Vine evacuarea și se oprește ĂŽn toba finalĂŁ din spate, de unde pleacĂŁ cele 2 evacuĂŁri stânga/dreapta. Nu cred cĂŁ la 520D cel puțin lucreazĂŁ independent pentru cĂŁ vin din aceeași tobĂŁ. Stânga intrĂŁ mai ușor ĂŽn rezonanțĂŁ fiind mai lungĂŁ. Sunt ĂŽnsĂŁ ĂŽn imposibilitatea de a merge la alte alteriere (cu excepție reprezentanțe) pentru cĂŁ nu vreau sĂŁ risc pierderea garanției. Apreciez totuși cĂŁ azi au stat cu mine și am verificat bucatĂŁ cu bucatĂŁ ĂŽmpreunĂŁ. Am ĂŽndreptat-o mĂŁcar. Asta chiar nu era ok. Plus niște șuruburi uitate aiurea nestrâns Aștept rĂŁspunsurile de la Bavaria (legat de diagnoza + schimb greșit și plĂŁtit degeaba) precum și de la BMW legat de toatĂŁ situația asta. O sĂŁ tot insist pentru cĂŁ ĂŽmi stĂŁ ĂŽn caracter și nu prea accept "așa fac toate" fĂŁrĂŁ argumente. Da ce facem cĂŁ cele 3 vĂŁzute la dealer (diferite ca vârstĂŁ) fac la fel totuși. Plus câțiva colegi care confirmĂŁ
    1 point
  18. Problema e doar vizuală. Nu se simte nimic ca vibrație în mașină. Nu prea contează dacă e cald sau rece motorul. Chiar și dacă ții cu mâna de eșapament și încerci să-l proptești, el tot vibrează puternic. Deci vine din altă parte. Le-am zis să o băgăm la investigație și au ridicat din umeri. Să se uite la racodrul flexibil, la tot traseul... liniște. Ei nu știu ce să îi facă. E clar că nu e ceva chiar cum trebuie acum. Pe mine mă frapează însă ridicatul ăsta din umeri și "nu avem ce să facem". N-am venit la mână întinsă, am venit la remedierea unei probleme chair și contra cost. Pare că s-au învățat și aici doar la schimburi de ulei și filtre și restul la doamne-ajută, să nu cumva să stăm la investigații. Am plătit și degeaba tampoanele alea iar problema tot există. Voi insista să remediez situația asta (mai ales că e relativ nouă - dacă aveam 200000km nu mai aveam pretenții) precum și să văd ce pot să fac cu plata asta pe ghicite. Nu eu le-am cerut schimbarea tampoanelor degeaba. Aștept răspuns de la BMW România și de la Bavaria.
    1 point
  19. Mulțumesc. Să revenim la subiect. Dacă tot s-a mai încălzit și nu e noroi, parcă prinde mai bine o plimbare.
    1 point
  20. Nu, nu zic că e mai rapidă, ci că simt cum i-a crescut eficiența Oricum totul e la sentiment așa. Nimic concretizat sau măsurat. Doar un feeling cum ar zice englezii. Aseară am avut plăcerea să mă plimb o vreme cu un X3M din noua generație așa că mi-a trecut orice sentiment de plăcere astăzi când am revenit la a mea.
    1 point
  21. Am fost sĂŁ fac o revizie intermediarĂŁ azi. Trecuse un an de la revizia fĂŁcutĂŁ ĂŽn DE și cam 15500km. Am zis cĂŁ ajunge deocamdatĂŁ și am fĂŁcut schimbul de ulei, filtru de ulei și aer. Nu am resetat intervalele și am lĂŁsat totul așa cum e. Practic voi face revizia completĂŁ la anul pe vremea asta. Nu cred sĂŁ ating KM. Mașina zicea și ĂŽncĂŁ zice peste 13000km sau Feb 2021. Atunci voi schimba tot (toate filtrele), fiind a doua revizie oficialĂŁ. Despre tobĂŁ și vibrația ei, trebuie sĂŁ schimb tampoanele. Nu intrĂŁ pe garanție se pare, fiind considerate consumabile. Le-am comandat, aștept sĂŁ vinĂŁ.
    1 point
  22. E bine. Ieri am avut ocazia sĂŁ vĂŁd un 530i cu acea climĂŁ. Mașina avea 75km. Nou nouțĂŁ. Deja avea douĂŁ dungi mari fix pe mijloc
    1 point
  23. Ăntre timp am comandat grilele de M Performance piano black de le tot pune și BMW prin toate reclamele pentru accesorii. Le-am montat, am mai scĂŁpat de cromul de pe grilĂŁ. Mașina fiind cu shadow line era fix grila cromatĂŁ parcĂŁ din alt film
    1 point
  24. PĂŁi sĂŁ ĂŽncerci sĂŁ ne dai impresii la cald. Cât ĂŽncĂŁ mai știi cum e 520D și sĂŁ faci comparații directe inițial dar cât mai obiectiv! - Drumuri bune apoi!
    1 point
  25. Un mic update cĂŁ tot am trecut de 40000km. Profit de garanție din plin așa cĂŁ am mai fĂŁcut câteva lucrĂŁri: - A fost nevoie de repoziționarea volanului. Nu mĂŁ ĂŽntrebați de ce, geometria era perfectĂŁ și toate arĂŁtau țiplĂŁ, mașina nu dĂŁdea semne cĂŁ unghiul de fugĂŁ n-ar fi ok și nici gropi n-a prea luat. Au fost sceptici inițial și se așteptau probabil sĂŁ aparĂŁ pe sub mașinĂŁ urme, dar nu. DacĂŁ puneam volanul perfect drept (testat pe un drum cât mai drept, fĂŁrĂŁ ĂŽnclinare), mașina trĂŁgea ușor spre stânga. Și lor li s-a pĂŁrut ciudat, dar au remediat situația mĂŁcar. - Am cerut schimbarea prinderilor eșapamentului. La ralanti, țeava de eșapament de pe stânga câteodatĂŁ ziceai cĂŁ are parkinson, pe dreapta era nemișcatĂŁ. Mai auzeam și un sunet metalic câteodatĂŁ. Pare bine acum, sĂŁ vedem. - A cedat complet bateria de la SOS Call Services și rĂŁmâneam mereu cu un mesaj de SOS Call Failure care nu mĂŁ mai lĂŁsa sĂŁ folosesc CB-ul deloc. Din pĂŁcate nu se poate schimba ușor, fiind nevoie de desfacerea plafonului. Super! Ăn fine, s-a remediat. Am fĂŁcut și o completare cu AdBlue. Am vĂŁzut cĂŁ acum ĂŽmi estimeazĂŁ >7000km, cât e plin. Dar estimarea e dubioasĂŁ tare. Ăn Septembrie ĂŽmi estima cĂŁ mai fac 5000km. Am fĂŁcut ĂŽntre timp și mai aveam estimare de 3000km acum. Destul de mare marja de eroare.
    1 point
  26. 1. Solutia e mai complicata decat pare.... va trebui sa schimbi becul din pacate ?! 2. Verifica daca ai eroari pe tester, de obicei plasa din scaun este problema.
    1 point
  27. Daca ai bagat in discutia problemei termostatul cutiei, acesta vrei sa spui ca are un rol pentru care motorul nu ajunge la regim? Cred ca autorul topicului e confuz. Poate e cazul sa clarifici ce vrei sa spui cu, cele 3 termostate.
    1 point
  28. Nu mă plâng. E o combinație corectă atâta timp cât ai pretențiile corespunzătoare. Pot face depășiri în siguranță și nu mă lasă la nevoie. Totuși dacă ai un stil de condus mai agresiv și îți place să o frigi des trebuie să te orientezi la 3.0 sau poate 530i/525d măcar, deși 3.0 ar fi ideal. Eu alegerea am făcut-o constrâns de mai mulți factori, iar 90% din timp eu merg cu un copil mic în mașină, moment în care sunt mult mai liniștit. Luând în calcul și că fac naveta zilnic cu ea, de cele mai multe ori este aglomerat, este acolo unde trebuie să fie. Ca mașină de familie te descurci foarte bine cu 190 pe G30. Am mai zis și mai demult parcă, o simt o idee mai fâșneață față de 320d-ul pe care îl aveam. E mai ușoară ca F10, suficient cât să simți o oarece diferență - 70KG față de F10 LCi.
    1 point
  29. DupĂŁ 1 lunĂŁ și ceva, am cedat. Nu am putut sĂŁ mai suport gĂŁlĂŁgia fĂŁcutĂŁ de Dunlop Wintersport 4D RFT și am fost la vulcanizare. Roțile de iarnĂŁ nu au mai fost pe mașina asta, eu le-am luat separat de pe un alt G30 care a rulat ĂŽn RO (mare prostie) Bine, eu voiam doar jantele dar veneau la pachet - nu suport ideea de a merge cu cauciucuri SH. Totuși am zis cĂŁ de data asta pare ok, cĂŁ au rulajul foarte mic (aveau doar un sezon de folosire). ProastĂŁ idee. Deși aveau carne, erau foarte neuniform uzate ca suprafațĂŁ. DacĂŁ dĂŁdeai cu mâna așa ușor pe ele, pĂŁrea cĂŁ dai peste o rĂŁzĂŁtoare așa. Nu erau fine. M-am tot uitat pe la alte anvelope de iarnĂŁ pe la alte mașini și niciuna nu avea problema asta. La vulcanizare mi-au zis cĂŁ se fac așa dacĂŁ mașina pe care au fost ori avea probleme pe la suspensie ori s-a tras pur și simplu ĂŽngrozitor de tare de ele, mai ales pe cĂŁldurĂŁ. Mi-am luat Michelin Alpin 5 ZP (RFT) - vĂŁd cĂŁ mai nou face și Michelin cu steluța BMW și MOE-ul Mercedes. Am cĂŁutat special așa. S-a fĂŁcut liniște din nou. Complet diferit. Acum regret cĂŁ mi-am cĂŁlcat pe inimĂŁ și nu mi-am cumpĂŁrat de la bun ĂŽnceput anvelope noi, sĂŁ le fi ignorat complet pe astea. SĂŁ-mi fie ĂŽnvĂŁțĂŁturĂŁ de minte.
    1 point
  30. E bună garanția, mai ales pentru cele la început de generație, tot timpul apar scăpări în producție ce sunt remediate pe parcurs. Dar mi se pare haios că începem acum să zicem ce proaste sunt G-urile și ce bune erau F-urile. Acum 8 ani ziceam ce proaste sunt F-urile și ce bune erau E-urile La mine am văzut că a fost schimbată macaraua geamului stânga față pentru că rămânea înțepenită chiar în primele luni de folosire. În rest a mai avut problema cu rulmentul zgomotos, tot pe garanție. Și mie mi se pare că mă chinui prea tare să închid nenorocitul de sertar din stânga jos Nu îmi place că sunt foarte dubioase butoanele touch de data asta (1-7). Când apeși pe unul pare că se mișcă toată bara de butoane. În fine, e ok per total. Nu e iad. Încerc să rezolv orice apare din timp, să profit de garanție că doar de aia am luat-o așa.
    1 point
  31. Absolut. Mie ĂŽmi place și mi se potrivește perfect
    1 point
  32. Ei. Așa e românul ĂŽn general. Știe sĂŁ dea sfaturi altora cum sĂŁ-și cheltuie banii pe diverse, dar el folosește latrina ĂŽn curte.
    1 point
  33. Mersi dar ce faci cu 525, că tot 2.0 e Ai făcut atâta tam-tam ca în cele din urmă să ajungi la Seria 5 cu motor 2.0 Apropo, măcar așa ca idee. G30 a fost mult ușurat, tehnica evoluează. În cifrele oficiale de exemplu F10 525D face sprintul de la 0-100 în 7.0 secunde. G30 520D face același sprint în 7.3 secunde. E ok mașina, crede-mă că nu te faci de râs - pe de altă parte nici nu mă duc pe circuit și nici n-am talente de pilot. Nu mai sta cu preconcepții greșite și alege mașina să corespundă criteriilor tale. Asta crede-mă că mi se potrivește perfect. Toată lumea face downsizing în ziua de azi din păcate.
    1 point
  34. Aparent trebuie sĂŁ fim toți puși pe piloțealĂŁ Nu știu cum de nu mi-e rușine sĂŁ mai ies din casĂŁ cu așa mașinĂŁ, vai de capul meu MĂŁ duc sĂŁ o vând, gata.
    1 point
  35. Cred că s-a speriat toată lumea azi că au anuțat că vine răcire mare și zăpadă pe la munte. Era arhiplin pe la toate vulcanizările. Pentru că și eu am drum la munte fix când se anunță zăpadă am decis să trec la cele de iarnă. Sunt 225/55/17 Style 631 Feric Grey. Anvelopele sunt Dunlop Wintersport 4D tot RFT. Cam gălăgioase , dar asta e. S-a schimbat puțin și dinamica mașinii. Se simte mult mai confortabilă față de cele de vară pe 18, clar.
    1 point
  36. Ceva distracție în weekend. Am reușit între timp să termin și cu actele pentru înmatriculare. În rest motorină cât cuprinde. E bine să nu mai aud huruiala aia că îmi strica toată pofta de a mă bucura de ea. Și frumos tare cu preșurile pe culoare...dar a naibii să fie dacă rezistă ceva curat în țara asta. Mi-e mai mare mila așa. Le voi pune înapoi la vară, când măcar știu că nu plouă prea des. (Teoretic )
    1 point
  37. După două săptămâni de frecat și tras de ea pe toate părțile, mă declar îndrăgostit, fără discuții. Problema mea legată de zgomotul de la interior se pare că era justificată - tot simțeam că nu e liniștea care ar trebui să fie în habitaclu - inițial am crezut că sunt anvelopele. Nu e asta. Rulmentul stânga față necesită înlocuire. Se rezolvă pe garanție, nu e bai, dar asta e - aștept piesa acum. "Shit happends", cum ar zice americanii. Nu m-am putut abține și am dat jos "520d" de pe spate. Nu am avut la nicio mașină până acum, iar când le-am luat noi am insistat mereu să bifez opțiunea asta. Mi se pare foarte învechită ideea de a mai scrie pe mașină modelul. În rest, talpă cât se poate, că mai mult mergem bară la bară Mă uit că de la motor imaculat, deja se pune praful și mizeria autohtonă Nu m-am putut abține și am luat un set de covorașe all weather. Cele standard, bej, se chinuie din greu dacă plouă. Să văd dacă le pun iar la vară. În orice caz, e ok contrastul, mai ales că plafonul și stâlpii sunt tot pe negru. Ce n-am reușit să înțeleg, este de ce nu este și footrest-ul tot negru-M. Văd că pe RealOem nici nu mai apare ca și cod de piesă pt mașină, că parcă l-aș fi înlocuit tot cu ceva pe negru, ca și pedalele.
    1 point
  38. Se poate alege un pachet gen Bavaria Care ulterior, cu maxim 6 luni ĂŽnainte sĂŁ iasĂŁ mașina din garanție. Este mult mai limitat, dar ĂŽți acoperi sistemele importante la o adicĂŁ. Garanția extinsĂŁ trebuie ĂŽntr-adevĂŁr luatĂŁ imediat ce e mașina nouĂŁ. @Crysis21 - nu știu de ce aveam senzația cĂŁ G30-ul tĂŁu e alb. MĂŁ bucur cĂŁ mai am un Individual pe aici Speram sĂŁ fiu printre puținii cu culoarea asta inițial, dar exact când mĂŁ duceam la dealer sĂŁ ridic mașina am vĂŁzut ĂŽncĂŁ 2 pe drum, jur! - superbĂŁ oricum. Cum ți se pare dupĂŁ atâta drum zgomotul la rulare? Eu o am de 2 sĂŁptĂŁmâni doar și mĂŁ uimește pe deoparte cĂŁ e liniște totalĂŁ vs F30, dar parcĂŁ aud cauciucurile prea tare acum (poate ĂŽnainte nu le auzeam de zgomotul de vânt la F30 )) )
    1 point
  39. Trebuiau multe. Fiecare dupĂŁ posibilitĂŁți, nevoi și mofturi acum
    1 point
  40. Eu am vrut G30 în primul rând pentru mai multă silențiozitate și confort, pe care le-am primit din plin, dar nu chiar 100%. Suspensia e M Sport, e o idee mai tare totuși, dar în continutare mai confortabilă decât F30, care era stock. În plus acum am roți pe 18 vs 16, tot runflat, și tot mi se pare mai mult confort ca la F30. Mi se pare la fel de fâșneață și ușoară ca F30 (ceea ce e ok, e doar cu 90kg mai grea ca F30-ul similar - RWD,diesel,automat - trăiască aluminiul acum), doar că mai stabilă parcă și mult mai puțin dansatoare. La cutie nu simt nicio diferență, e tot o plăcere. O scot în weekend la o plimbare mai lungă, acolo pot să îmi fac o părere pertinentă.
    1 point
  41. Primele impresii dupa 15 minute de stat in ea si vreo 500m parcursi in cautarea unui loc de parcare Izolatia fonica este excelenta, dupa parerea mea peste cea din F10. Motorul nu se aude aproape deloc si cand inchizi usa iti da impresia ca te-a rupt de realitatea de afara. Sa vedem si la viteza pe autostrada cum se comporta. Absoarbe denivelarile foarte bine, chiar si cu suspensia M, dar e drept am anvelope pe 17" cu balon de 55. Volanul M se simte foarte bine in mana si scaunele par confortabile. Materialele sunt de calitate, cu mici exceptii pe la unele butoane unde plasticul putea fi mai ok pentru clasa asta si nivelul de pret. Sistemul audio HiFi suna binisor la prima testare (cu un stick cu mp3-uri) dar in continuare regret ca nu am pus HK...ar fi trebuit sa iau pachetul cu Navi Professional care era cam scump. Ecranul de la navi business arata bine si nu lasa impresia aia ca la F10 ca spatiul conceput e mai mare si au mai bagat ei ceva umplutura de plastic. Sunt convins oricum ca in mare parte a timpului voi folosi google maps pe telefon Usile par in continuare ca nu se inchid asa cum te-ai astepta, fara sa folosesti forta excesiva. Daca ar fi sa o configurez din nou as bifa soft close-ul care nu e extrem de scump si probabil ar rezolva acest mic inconvenient. Negrul ala lucios al trimurilor deja imi sta pe creier, fiecare fir de praf se vede pe el...nu mai spun de urme de degete. Bordul ma asteptam sa fie analogic, old school cu limbi si cadrane, dar e digital. Nu pot sa spun ca ma incanta maxim chestia asta, dar pare modern asa. Inca un lucru pe care il regret e ca nu am pus proiectoarele, care desi nu le-as fi folosit probabil niciodata, ar fi schimbat un pic look-ul frontal...si costau doar 210 euro. Incerc sa ma dumiresc cum naiba se ridica placajul ala din portbagaj sa ajungi la locul rotii de rezerva, pentru ca nu are nimic de ridicat, o gaica un maner ceva. Sper sa nu-mi fi luat teapa si de fapt ala sa nu se poata ridica, daca nu configurezi din fabrica masina cu roata de rezerva slim.
    1 point
  42. Nu dau astfel de informatii. Cauta-l pe net, pe farcebook si cere o cotatie. Merci
    1 point
  43. Salut, am avut aceeasi problema. eu am e92 320i 125kw. treaba e in felul urmator. dute si fa-ti un test. Daca ajungi la un tester bun ala iti vede presiunea de ulei in timp real fara sa desfaci bulbul de ulei. testerul iti poate citi asta. daca ai n43b20a presiune tre sa fie minim 1.5bari in relanti(700rpm) si tre sa urce pana la 4-5-6 cand accelerezi gen 5000rpm. daca ii faci si diagnoza s-ar putea sa ai eroare de ventil reglare presiune ulei( este un ventil de ulei electric sub alternator care poate bucta. schimbi ala( 450lei oe bmw) si ai rezolvat problema. daca nu aveai presiune de ulei din cauza pompei de ulei sau alte cauze era praf motorul de mult. Am creat eu un topic, dar nu am avut cu cine sa vorbesc ) ai link mai jos. Sper sa fie de folos!! bafta!! http://www.bmwclub.ro/forums/topic/171565-probleme-ventil-reglare-presiune-ulei-e92/
    1 point
  44. Raportând cilindree/putere sunt cele mai apropiate. Chiar dacă 25 e bi-turbo.
    0 points
  45. E doar cu 1/2 de mașină mai în spate, adică botul 530i e la stâlpul meu central. E tot acolo. Te stârnești degeaba. Am făcut testul de mai multe ori - condițiile nu sunt ideale, dar cel puțin asta ne-a ieșit nouă. Nu te ambala - nu suntem avizați în domeniu și nici nu măsurăm corect. Nu am folosit Launch Control
    0 points
  46. Cuplul mai mare (400Nm vs 350Nm) vine mai tarziu (1750rpm va 1450rpm); plus ca nu am auzit de un diesel sa plece mai rapid de pe loc ca o benzinara echivalenta sau superioara. Cum am zis, nu vreau sa fac flame, dar e fortata afirmatia cu cine ajunge primul la 80km/h.
    0 points
  47. Posibil sa fie asa pt ca plecarea mai rapida este generata de cuplu mai mare, apoi cp mai multi isi spun cuvantul
    0 points
  48. Nu intentionez sa fac flame, dar m-a starnit treaba asta, ca ai stat in fata 530i pana la 80km/h si am cautat sa vad niste cifre care mi-au confirmat ca probabil soferul din 530i nu a stiut/vrut sa apese pedala din dreapta pana jos de tot: http://www.zeperfs.com/en/match6601-7147.htm
    0 points
  49. Am avut ocazia să merg și eu cu unul acum câteva zile. Îmi place per total. Se simte ok pe caroserie. Cam ca un 525d așa, doar că mai rafinat Plecarea de pe loc e mai greoaie. Eu plecam o idee mai repede, cam cu 1/2 mașină mai în față până pe la 80 kmh. La 80 trecea de mine lejer și nu-l mai prindeam. Am putut să fac niște liniuțe pe un drum privat de curiozitate - eu chiar mă oftic că nu pot face upgrade la id7 - adică aș vrea Navigația de la id7 dar ceasurile digitale de acum, mai retro așa. Cele noi nu sunt pe placul meu, dar nu sunt rele deloc.
    0 points
  50. Frumos! Ai dat pielea veche jos sau ai pus peste ea? Am pus si eu controler ul pe E60 .
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.