Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/01/20 in Posts

  1. Curata radiatoarele prima data. Este o problema destul de comuna. Asta am patit si eu acum doua saptamani, de cand a venit caldura si foloseam aerul conditionat crestea temperatura la ulei. Am curatat radiatoarele si acum am scapat de problema.
    3 points
  2. Un cabrio nu o iei pentru daily drive, e total useless.O iei ca o a doua masina pentru mers in concedii/excursii in weekend, doar tu si iubita/sotia/ iubitul (dupa caz). Atat, fara altii in spate. Si in niciun caz nu-ti iei cabrio diesel, parerea mea
    2 points
  3. Nu stii cum s a lucrat, doar presupui ! Cu cat povestesti mai mult cu atat ma faci mai curios sa vad cum arata... Poti pune cateva poze interior/exterior? Se pare ca masina despre care vorbesti nu are nicio treaba cu seria de sasiu pe care ai dat o
    1 point
  4. Salutare.Am fost in service cu masina 530 gt pt o verificare si mi-a gasit eroare pe modulul de bujii.mi-a zis si ca sunt pb si cu voletii de pe admisie...Intrebareamea este:e recomandabil sa ii scot de tot sau voi avea pb pe viitor daca nu ii scot? Trimis de pe al meu SM-N975F folosind Tapatalk
    1 point
  5. Pfoaa... strangi suficient material de pus intr-un ghiveci de flori..
    1 point
  6. F10 are o usoara problema cu radiatoarele in sensul ca se aduna praf si mizerie. Nu mai racesc asa eficient. Cam asta ar fi un semn ca ar merge o curatare si eu cred ca vei vedea o diferenta.
    1 point
  7. Nu prea vad de ce ti-ai lua 35d cand exista 40i. Motorul B58B30 de pe 40i e superb la condus, e foarte robust, scapi de niste batai de cap ca are o singura turbina, nu are filtru de particule (ma rog, depinde de an) plus ca gasesti exemplare mai putin rulate. De consum nu trebuie sa iti fie frica, consuma socant de putin 40i-ul daca nu mergi chiar ca un golan. Sincer nu cred ca 35d-ul ar avea cum sa consume mult mai putin incat sa se justifice. Cat despre Cabrio, e misto dar sa stii ca e semnificativ mai mic la locurile din spate decat Coupe-ul.
    1 point
  8. Important e sa fie ieftina, restul se rezolva Pe bune acum, tu iei cabrio pt a merge la munte 4 oameni si bagaje? Cabrio se preteaza pt o a 2-a masina si, parere personala, nu diesel.
    1 point
  9. S ar putea sa aiba niște suduri gen 3 ĂŽn 1 DacĂŁ o cântĂŁrește cred ca are 100 de kg ĂŽn plus
    0 points
  10. Da, ai dreptate - primele motoare N47 aveau mai multe componente implicate in ruperea lantului . N47T(care e destul de vechi) nu e insa fanionul ci ultimele revizii ale componentelor care se intind pana la inceputul anului 2014 .
    0 points
  11. VIN WBAVC32000VH14516 Prod. Date 2007-06-16 Service History !! CHECK HISTORY !! Type 320d Series E90 (3 Series) Body Type Saloon Steering Right Hand Drive plus S812 National Version England / Ireland S853 Language Version, English in afara de faptul ca are alarma, ce ti a placut la masina asta? ca nu are saraca nimic..............
    0 points
  12. in locul tau nu mi-as bate capul cu "Lane Departure Warning" asta vrei probabil si este o optiune prost gandita, daca era ca la mercedes cu mentinerea benzi era folositor... pe mine unul in loc sa ma ajute ma deranjeaza cu vibratile la depasiea benzi, cine da bani pe ea ori o face fara sa stie ce este ori sa fie masina cat mai dotata...
    -1 points
  13. Aveam 4200 ptr tine acum ceva vreme. Am 4000 acum , ce zici ?
    -1 points
  14. Te-ai cam necajit pe mine cand am prezis un 5600....nu-i nimic, il facem 5200 acum
    -1 points
  15. Citește bine ce am scris... am formatat si fat 32 si ntfs...mai sus cineva scria ca l a formatat ĂŽn ntfs... L am bagat ĂŽn torpedou... scrie negru pe alb... . M am lĂŁmurit si cu forumul asta...
    -1 points
  16. Pot sa raspund in locul lui WIN60, care sunt aproape sigur ca va aproba/intelege ce zic. Un lucru/fapt se intampla cu acelasi efect in doua situatii diferite la un BMW cu DPF. Si anume, Regenerarea PASIVA ca si cea ACTIVA (cand e cazul..) au loc in jurul turatiei de 2000rmp! (Desigur pe langa alte conditii din motor indeplinite, bine stiute de cei mai "batrani" aici) Regenerarile loc cu success, ideal cu zice WIN60 .."natural" si firesc dupa planul conceput, dupa proiect.. in jurul turatiei de 2000rpm. De subturat nu se spune nimic. Tine de alt subiect. (Nu ma intreba pe mine inginer, suna la BMW si intreaba daca nu ma crezi)
    -1 points
  17. O clonare bit cu bit s-a incercat? E drept ca iti trebuie doua unitati de adaptare a doua hdd la laptop/desktop..
    -1 points
  18. Duce lantu si 260 mii, cel putin asa a fost la mine
    -1 points
  19. https://www.mediafax.ro/social/foto-video-accident-grav-in-cluj-trei-persoane-au-murit-dupa-impactul-dintre-o-masina-si-un-tir-19367672/galerie?foto=4 http://www.monitorulcj.ro/actualitate/81524-accident-grav-pe-centura-apahida-valcele-trei-persoane-decedate-trafic-blocat-pe-ambele-sensuri#sthash.IQJv2rDt.v1hsLcQH.dpbs Who's that Pokemon? It's Opel Antara. E greu de spus daca un Renault Clio 5 cu 96% la EuroNCAP ar fi schimbat situatia in bine. :console: Eu pe asta cu pierdutul controlului asupra directiei cum apare mereu la stiri nu prea o inteleg. Caseta de directie da semne cu mult inainte sa ramai fara directie de tot. Explozia de roata da e nasoala, aici e problema cu oamenii care se zgarcesc la anvelope si nu le verifica presiunea. Poti sa belesti ochii in telefon si ajungi pe contrasens, poti sa te apleci dupa ceva si ajungi pe contrasens, sau cel mai realist, nu termini depasirea, dar daca stii ca nu te ajuta iepele lesinate de sub capota, stai cuminte si gata. In prima mea "masina" nu indrazneam sa fac depasire nici daca aveam masina pe contrasens la un km in zare, conduceam repede si cazanul ala dar stiam ca nu poate accelera destul de repede si aia e. Nup, nu era un Renault Clio, mi-as fi dorit eu... :shifty: //Mai au stiristii si placa aia cu "a demarat in tromba" ... :frantics: :hyper:
    -1 points
  20. Nu cauta ma nimeni mașini de 15 ani Aia a fost ruptĂŁ,au luat o pe 500 și au lipit o aici.
    -1 points
  21. Filmare prea scurta, si ca mai sus.. Mai bine bagai mana unde stii ca e lantul, cel mai aproape - sub masina la mijloc. Nu trebuie vazut ci trebuie auzit dintr-un singur loc, dedesupt, in mijloc, la spatele motorului.
    -2 points
  22. De unde stiu aia ca sunt probleme? Au demontat acolo? Au facut poze, ai vazut cu ochii tai? Daca nu, lasa motorul in pace.
    -2 points
  23. Cauta un tester care scotoceste mai bine mintile masinii. Sunt doua variante; ISTA-D (diagnostic) sau INPA. Ambele pot spube mai multe despre erori. Dar poti sa spui si mai multe despre problema. E in panta drumul, e lung.. detalii mai multe. Tremura masina
    -3 points
  24. Altceva mai neobisnuit ai observat? Ca, ce spui mai sus sunt firesti cumva. ..incerc eu niste motive: acum e vara si cald afara - motor mai fierbinte; poate faci distante mai lungi in trafic.. Personal, nu stiu daca ascult.sau verific masina de 5 ori pe an la teava de esapament.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.