Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/26/20 in Posts

  1. schimba mecanicul !
    2 points
  2. Salut, ce motor e? Oricum, parerea mea ca cea mai sfanta e joja, asta daca ai Tot dupa joja ma iau chiar daca am masurare electronica si pe navigatie si pe BC in bord (cea in bord e ceva mai ok ca la navigatie, gen mai multe liniute, dar nu e ca joja)
    1 point
  3. nu am uitat nimic, se subintelegea din postare. nu stiu cat tine termostattul, nici nu ma intereseaza, cat timp functioneaza pentru mine e foarte bine, cand se strica il schimb, ca duce 2, 5 sau 10 ani. nu prea inteleg generalizarile astea la toate modelele. am masina de 9 ani si am dat un singur exemplu, sunt convins ca sunt mult mai multi cu termostate care au peste 5 ani.
    1 point
  4. pe E60 2008 nu am avut niciodata probleme cu caldura sau temperatura motorului, termostatele originale.
    1 point
  5. Este problema generala cu infudatul radiatorului, am vazut zeci... eu anul trecut l-am schimbat ca imi baga caldura numai la sofer.
    1 point
  6. Nu stiu ca de asta am intrebat daca stie cineva, am luat prima data robinet SH pentru ca nu eram sigur 100% ca e de la el si nu merita 700 lei doar sa incerc. Caloriferul din bord l-am dat jos si a fost curatat si au zis ca nu a fost murdar sau infundat. M-am gandit ca v-ati lovit careva de asa ceva. Problema e ca fiind foarte frig afara nu mai baga cum trebuie, cand afara sunt peste 5 grade se incalzeste foarte bine.
    1 point
  7. Daca ai noroc este din cauza benzinei: in europa, in functie de tara , si statie benzina, exista un procent de etanol (origine vegetala in teorie), care este adaugat benzinei clasice; acum acest etanol, are oarecum cifra octanica ridicata, deci se foloseste in final un amestec de benzina 88+etanol (roportie 10% sa zicem, volumetric), sa se obtina o benzina de 95. Partea proasta cu etanolul este ca se separa in timp, si mai rau, este hidrofob, adica incorporeaza apa in solutie. Daca ai noroc, ai doar benzina, veche, vapori de apa, iar sondele lambda au cam fost perturbate (nu ca dupa multi ani /km ar fi in forma); incearca sa faci un plin cu benzina de calitate superioara, si sa faci un drum lung(100 km), sa vezi cum se comporta. La valvetronic-ul din dotare am vazut diferenta in comportament, la diverse benzinarii (a facut si plimbare in europa), dar masina sta si face cateva sute km pe an cu indulgenta, si am observat fenomenul acesta; de obicei, cand apuc sa o conduc, fac plinul, si il consum, statuta benzina isi pierde din proporietati si se combina cu vaporii de apa(busonul nu cred ca e 100% etans).
    1 point
  8. Da, senzorul este teoretic, este vrei 450-600 lei, nu mai țin minte. Uneori când se strica, Ăți aratĂŁ cu galben ca nivelul la ulei este peste limita maxima.
    1 point
  9. Dezavantaje: vibratii mai mari atat la plecari de pe loc cat si ale motorului in ralanti, eventuale uzuri premature la restul componentelor transmisiei (inclusiv a discului de ambreiaj). Avantaje: pretul mai mic, durata de viata a volantei teoretic nedefinita. Cam astea imi vin in minte...
    1 point
  10. Mi se pare mult ca schimbi la 3500, daca nu te grabesti...tot ce-i peste 2500 e de bine....parerea mea!
    1 point
  11. Nu merg nici subturat si nici la consum. :) Schimb pe la 3500... schimbi excelent :) asa trebuie sa schimbe toti dieselari ,insa putini fac asta :) :)
    -1 points
  12. Disponibil și actualizare preț: 11.300 Euro https://www.olx.ro/oferta/bmw-f30-xdrive-seria-3-320d-IDe5a5f.html
    -1 points
  13. Io nu ma pricep la webasto asta. Nu stiu daca participa si in mers la incalzire in masina. Poate altii mai destepti pot sa confirme. Eu presimt ca e vorba de termostate. Cam asa se intampla cand temperatura de fapt e aceeasi la care ajunge, doar vremea de afara deci perceptia lui e diferita. Faptul ca baga caldut cand e cald si nu da deloc, sau foarte anemic cand e rece afara asta nu este decat semn de termostate, si poate si de robinete.. dar nu inteleg de ce ar fi de robinet?
    -1 points
  14. Ai uitat sa spui onest daca ai avut masina mai mult de 5 ani. Cat crezi ca va tine un termostat?? La nesfarsit? Masina mea o conduc zilnic de 8 ani.
    -1 points
  15. Deci sa nu generalizam, s-a inteles. Eu ma gandesc prima oara la termostat pentru ca il consider un consumabil. Sa nu generalizam dar sa consideram ca dupa un timp (a se intelege numar de inchideri-deschideri..) acesta se poate decalibra termic. Mai ales daca masina este condusa zilnic(!) cred ca poate fi considerat un etalon, ce am mentionat explicit mai sus. A, desigur, nu am luat in considerare faptul ca unii posesori nu stiu ca antigelul se schimba periodic, si de aceea SE POATE INFUNDA SI RADIATORUL! Scuzati, mi-a scapat. [in 8 ani nu am schimbat decat pompa de apa -preventiv (si termostate)] Restul e din fabrica. Dar, sa vedem ce gaseste defect OPul la masina sa.
    -1 points
  16. 170 de mii de mile este o nimica toatĂŁ
    -1 points
  17. Hai sa te intreb altceva. De cand ai masina, i-ai schimbat vreodata termostatele? Banuiesc ca nu o ai de mai mult de 4-5ani. Eu am masina de 8 ani. In 8 ani am schimbat de doua ori termostatele. O data cand am luat-o. A doua oara dupa vreo 4-5 ani. Deci sunt pe al doilea set de termostate, originale luate de la dealer. Te asigur ca termostatele nu vor tine mai mult de 5 ani pe orice model de bmw. Ne tot invartim atat in jurul cozii.. Nu stim de ce ai vrut sa cureti radiatorul.. de cand tot intru pe aici nu stiu daca am citit vreodata ca, careva a gasit radiatorul infundat.. spart, curgand cel mai probabil.. /robineti nefunctionand, si asta..
    -3 points
  18. Salut. Detin si eu un bmw seria 5 F10 si as avea nevoie de o informatie legata de farurile adaptive+cornering. O sa trec direct la subiect sa nu o lungesc in explicatii, deci caut o metoda sa fac becurile de cornering cele din interior sa se aprinda o data cu faza lunga in loc de cornering sau sa ramana ambele in functie de posibilitate. Nu stiu daca se poate face prin codare in asa fel incat atunci cand se aprinde faza lunga sa se aprinda si ele in acelasi timp. Astept raspunsurile voastre iar daca este ceva neclar va rog sa ma intrebati. PS: Va rog nu veniti cu intrebari stupide de ce doresc sa fac asta sau mai stiu eu ce alte aberatii pe langa subiect, doresc doar persoane care sunt binevoite sa ajute sau sa dea un sfat atat. Va multumesc !
    -8 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.