Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/20 in Posts

  1. Intr-adevar nu sunt cele mai fermecatoare jante, dar nici nu am urmarit asta. Eu am vrut un set de jante pentru iarna care sa fie pur functionale si cu aspect oarecum diferit fata de ce are toata lumea. Sunt jante pe 17x7.5J de X1, revopsite argintiu, iar capacele centrale sunt de Mini cu prindere 5x120 la care am inlocuit emblemele cu unele de BMW. Accept fiecare parere, dar in final trebuie sa imi placa mie Pentru un non-euro ar trebui sa fie ok.
    1 point
  2. Mecanicii nu prea codeaza - ei fac cel mult diagnoze . Sunt insa destui baieti pe aici care stiu sa faca o codare . Uite o simpla cautare pe net pentru problema cu nivelul de ulei, ofera niste raspunsuri - ai incercat sa cauti ? https://www.bing.com/search?q=bmw+520d+2012+no+oil+level+in+idrive&cvid=8a5732a8955f4ef5acfc5256c9f6aad0&pglt=43&FORM=ANNTA1&PC=U531 Poftim codarea pe care trebuie sa o verifici : To Enable the Oil Level Menu, look in your Head Unit for this or something similar: HU_CIC / OELSTANDSMENUE = aktiv Then this one changes it from the old screen to the new screen, but it does not work on pre 0312 cars, so leave it as it is set: HU_CIC / OELSTAND_OENS = aktiv Deci masina trebuie sa fie fabricata dupa 03/2012 - sau sa fie serie de fabricatie dupa acea data (nu e acelasi lucru cu data din talon).
    1 point
  3. Ieri masina a luat ITP-ul cu A+, de acum va trebui sa il fac tot la 12 luni.
    1 point
  4. Zilele trecute am shimbat semeriungul de la convertizor.... la revizia perioadica am observat o mica pierdere intre cutie si motor. Operatiunea a durat cam 4 ore, foarte multe de demontat pana ajungi la cutie sa o dai jos.
    1 point
  5. Fiecare cere cat vrea pe masina lui. Pana la urma depinde cat de mult doreste sa o vanda. La cate masini sh sunt de vanzare, la noi primeaza pretul, nu atat istoricul de service. Si eu cred ca si 14 mii e greu de obtinut, dar pana la urma vanzatorul trebuie sa fie cu inima impacata. Peste 2 luni mai face un an.
    1 point
  6. Nu pentru bani le regizeazĂŁ, e lacom dupĂŁ faima acum, deoarece banii nu ii mai aduc nici o satisfacție. II aduce satisfacție faptul ca oameni ii privesc ca pe un idol. Au mai fost alții și la nivel mai ĂŽnalt.
    1 point
  7. Și eu zic ca e rigizat, a mai fĂŁcut odatĂŁ faza asta și atunci se vedea din poze ca mașinile nu erau aceleași. Ca e posibil sa fie asa ĂŽn realitate, e adevĂŁrat. Dar din punctul meu de vedere, video asta, ca și celalalt sunt regizate. NiciodatĂŁ o persoana care face ĂŽnșelĂŁtorii nu o sa recunoascĂŁ ce face ĂŽn 5 minute, ĂŽn fata unui necunoscut.
    1 point
  8. Eu as fi putin mai circumspect, imi miroase a sceneta montata pentru youtube, bunul samaritean (pe mine m-a pierdut la replica aia cu tenisi philip plein) vs samsarul analfabet, ok, poate nu lasi fata respectivului pe videoclip, dar parca nu a lasat seria de sasiu (nu cred ca iti da youtube jos un video daca lasi o serie de sasiu vizibila in parbriz), nu de alta, dar sunt cateva canale asa zis auto, in care este maltratata limba romana, ata in continut, cat si in comentarii. Iar scopul canalelor respective este sa faca vizualizari, si sa vanda niste vise umede doritorilor de masini (rable, premium, sport, orice , nu conteaza,sunt o obsesie, la roman sa ii dai mancare si masina, ca de alea a fost privat in comunism), cum ca privind asemenea chestii devin si ei niste initiati, si bineinteles vor face afacerea secolului. Acum sincer, nu stiu cat vor fi in asentimentul meu, dar in momentul in care un necunoscut mi se adreseaza la persoana a doua, ba, ma ai gratuleaza si cu expresii "hai, frate", este evident ca nu mai pierd nici o secunda si imi vad de ale mele, dupa ce il invit sa mai studieze bunele maniere. Iar in timp ce societatea e divizata intre smecheri ce dau tepe la fraieri, si vanatori de vrajitoare (a se citi samsari), aparatori ai masinii ca simbol, oameni pagubiti, multi chibiti, politicienii se scarpina la masca si isi vad de ale lor, in loc sa initeze niste legi clare, prin care sa combata evaziunea fiscala, comertul neautorizat cu autoturisme, precum sa prevada si reguli (vezi regulile privind viciul ascuns din multe tari europene), si bineinteles, contraventii si pedepse pentru cei ce inseala, cu sau fara buna-stiinta.
    1 point
  9. Cat de frumoasa poate fi! ðŸâ Faine retrofiturile, mici dar destul de importante. Apropo de importanta plasei/agatatorilor in portbagaj. Cand am avut E36-le am pus in portbagaj o punga in care aveam oua ( veneam de la bunici ). Pe drumul de intoarcere, ( cu foarte multe curbe ) fiind putin presat de timp si uitand bineinteles de punga cu oua, am mers un pic cam tare. Rezultatul fiind o omleta de toata frumusetea in tot portbagajul. ) Acum, cu E46-le am patit la fel, doar ca de data asta cu o sticla de vin. Miroase numai a zaibar in portbagaj. ) O sa ma uit si eu pe realoem de ceva agatatori/plase pentru E46. ðŸ¤â Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  10. Salutare, Chiar daca nu stau in Romania in prezent, as vrea totusi sa o prezint pe Roza, un BMW E34 touring, din 1994, cu 255000 km la bord si un motor de 518i. Masina a costat 1000 EUR si pana acum am mai bagat 1000 EUR in ea. Mecanic, mai am de rezolvat doar distributia si pompa de apa. Pentru estetic, am niste rugina la baza usilor si la usita de la rezervor. La interior trebuie sa gasesc scunele fata sport si acoperitoarea de la portbagaj. Astea sunt dotarile masinii: Vehicle Information Prod. Date 1994-02-16 Type 518I TOURING (EUR) Series E34 (5 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine M40 Displacement 1.80 Power 83kw / 113hp Drive Rear Transmission Manual Colour HELLROT (314) Upholstery (0411) Editions and Packages S339A ShadowLine Comfort and Interior Equipment S410A Window Lifts Electric Front S417A Roller Sun Visor Rear Door S428A Warning Triangle and First Aid Kit S481A Sports Seat Multimedia S651A MD Player Driver Assistance and Lightning S510A Headlight Aim Control S530A Air Conditioning Wheels and Drive S242A Steering Wheel Airbag Other Equipment L801A National Version Germany S900A Electronic Immobilizer S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Din punctul meu de vedere, e o masina neobisnuita: fara trapa, fara bare portbagaj, cu motor mic si scaune sport. Insa merge foarte bine si e super silentioasa la drum lung. Si cateva poze (imi place combinatia de negru cu rosu).
    1 point
  11. Sa mai "inviem" un pic topicul. Masina a mai primit in urma cu o luna arcuri noi pe spate KYB, rulmenti spate FAG + protectii tabla discuri spate - mecanicul mi-a recomandat altele noi pentru ca cele vechi riscau sa se deterioreze la schimbarea rulmentilor. In rest cam atat, urmeaza probabil flansele amortizoarelor pe fata. Fac din ce in ce mai urat la denivelari. Cam asta ar fi pana acum. Recent am facut un drum Romania - Germania ( 1500 de km ) si masina pot sa zic ca s-a comportat exemplar. Cateva poze recente si vreo 2 din vara de la un "off-road" la pescuit ) + un aproape top speed pe no limit : Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.