Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/17/20 in Posts
-
Salut tuturor ce urmeaza sa va plictisesc iar cu un nou proiect inceput de prin 08.2019 si in ciuda categoriei "Masina mea" aceasta este masina iubitei :poke: care vrea neaparat sa bata timpul Viespii,banuiesc ca v-ati dat seama ca a numit-o Albinuta :ike: ,deci "Shall we begin"! Masina este un F32 12.2013 435xd 313cp stock pachet M interior-exterior,8hp sport+,bla bla bla...5 points
-
Si incepe "distractia". Il sun pe mecanicos si ii dau vestea in seara aia si zice sa o aduc la garaj sa se uite a doua zi.Il intreb daca chem platforma in ideea ca poate daca motorul nu mai ruleaza se mai poate salva ceva,uzura va fi mai mica,dar imi spune sa vin incet cu ea pe roti si asta am facut. A doua zi ma suna dupa ce l-a ascultat si imi spune ca pare a fi praf motorul,ca a avut alta masina la care se auzea asa si se invartisera cuzinetii pe bloc.Ii zic ba baiatule nu accept asa ceva avand in vedere ca motorul este nou,cu totul nou in el. P.S. Inainte ca eu sa duc masina la el intreaga el desfacuse motorul unuia cu un M4 care venise cu motorul cu probleme de la reprezentanta si a zis ca vrea sa faca si cai daca tot reface motorul sa comande asta mecanicosul tot ce trebuie,asta comanda pistoane,biele,etc tot tacamul ce trebuia sa faca M4 cai si dupa ce il pune pe masina tot la fel probleme,mergea intrerupt si imi tot povestea de ala ca el nu a venit cu masina intreaga sa faca cai,masina era stricata cand a adus-o,ce vreau sa subliniez este ca si lu ala mecanicosul nu i-a facut ce a zis si o arunca pe sitoane ca nu sunt ce trebuie pentru motorul ala din fabrica... Ramane sa desfacem motorul sa vedem ce s-a intamplat. Da mecanicosul jos motorul si cand a scurs uleiul a zis ca a gasit motorina in ulei si ca uleiul era peste nivel din cauza motorinei...facem un stabor in care apar:eu,macanicosul,Nasi(DGH),alt mecanic care il cunostea el zis Japonezul si finantatorul garajului unde mecanicosul lucra(omul cu banii) unul Romeo care lucreaza la o firma de scanare 3D Spectromas,urmand sa ne dam cu parerea ce s-a intamplat in motor la desfacerea acestuia.Eu nu am asistat de la inceput la desfacerea motorului de pe masina deci faza ca imi arata galeata cu ulei si era mai mult ulei pica din moment ce putea oricand sa toarne 1l de motorina in galeata. Ce am gasit in motor sunt urmatoarele: La biela 3 sau care dracu era vibrochenul arata asa.Vibrochenul nu a invartit cuzinetii pe bloc,o biela s-a indoit. Varianta mecanicosului a fost: Posibil din cauza amestecului incorect datorita lipsei DPF-ului si a faptului ca nu am facut DPF OFF,in motor s-a pompat mai multa motorina care a ajuns in ulei din capul pistonului banuiesc ca in alta parte nu ajunge motorina iar aceasta motorina a spalat pelicula de ulei de la acea biela iar vibrochenul a mancat cuzinetul si a indoit biela. Cuzinetul de la acea biela era cacat,nu ca mancat sau tocit cum erau aia vechi care i-am dat jos,cacat.Sa presupunem ca ar fi asa,de ce nu s-a mai pus DPF-ul inapoi cand am cerut sa facem masina la loc cum a intrat in garaj si mergea,de lenea mecanicosului care parca nu ar fi fost platit pentru aceasta munca in plus pe langa restul.Aici el a venit si a spus ca mi-a zis "Ar fi bine sa ii faci DPF OFF",pai ba mecanicul pulii de la "Ar fi bine sa faci DPF OFF" si pana la"Daca nu faci DPF OFF se stica motorul,te asigur,este obligatoriu DPF OFF" este cale lunga,iar calea asta o inveti doar din experienta,experienta care acum o acumulezi pe banii,timpul si nervii mei,din garajul lui Nasi masina nu ar fi plecat asa pentru ca el stia ca este obligatoriu DPF OFF si nu s-ar fi exprimat cu "Ar fi bine" !Dar t nu ai stiut,nu ai avut informatia asta pentru ca nu ai mai facut asa ceva si ar trebui sa iti asumi cel mai rau scenariu in cazul asta cand faci ceva ce nu ai mai facut niciodata pe masina cuiva.Toate astea le-am presupus si tot la final imi rezulta lipsa de profesionalism si experienta. Varianta lui Nasi a fost: Mecanicosule prostule,nu stii ca atunci cand desfaci un motor d-asta trebuie sa verifici blocul si vibrochenul sa vezi daca sunt strambe?!Pentru ca dupa ce le desfaci nu mai este acelasi lucru cand le strangi la loc!Ar fi trebuit sa bage bostanga(o scula care se baga pe mijlocul blocului pentru a egaliza eventualele deformari ca vibrochenul sa nu atinga nicaieri in cuzineti la ansamblarea motorului.Dar mecanicosul a zis ca el nu lucreaza asa ca el a mai facut 1 motor si nu l-a facut asa cu bostanga si functioneaza,ce aia la reprezentanta baga bostanga?!Bostanga este o inventie.O inventie care uite ca este buna.El a zis ca nu imi garanteaza varianta cu bostanga. Varianta altora cu care am mai vorbit ar mai fi ca nu s-au facut bine masuratorile in ce priveste cuzinetii sau segmentarea si de aici problema. Acum ma intreb si eu daca s-ar fi spalat uleiul cum spune el la biela aia de ce mortii ei doar la aia,aveau restul de biele boala pe ea sa o distruga :2guns: :2guns: sau de ce?Avea uleiul un traseu special spre ea? Dupa aceasta discutie a ramas ca finantatorul pulii Romeo sa ia blocul si vibrochenul si sa le duca la verificat sa vada daca sunt strambe si daca sunt strambe sa refaca motorul sa se puna totul stoc pe el fara lene si daca se va strica iar imi cumpara el un motor nou !Zic ba date draq unde erau profesionistii,oamenii asumati,doamne asta e Romanica noastra :angel_not: ?!De acord spun,le poti lua si astept vesti ! Toate astea se intamplau in perioada Craciunului 2019,deci aproape 4 luni de probleme,stres,asteptari,etc. Dupa alte asteptari Romeo ia la firma lui vibrochenul sa il masoare unde ii reiese ca este stramb,iar blocul nu era din ce mi-a spus ca l-a verificat in alta parte.Bun,cum facem in situatia asta zic?Eu nu mai am de gand sa mai cumpar inca odata pompa ulei pentru ca imaginativa tot spanul ala din cuzinet s-a dus in pompa si peste tot,garnituri si tot ce abia le cumparasem,factura pieselor a depasit cu mult factura ceruta de ei deci imaginati-va...Mecanicosul a zis ca este nevoie de un vibrochen sau ca se poate repara asta cu cota de reparatie 1 dar el nu garanteaza,de parca ar fi garantat in adevaratul sens al cuvantului de ceva pana acum.Deci hai sa cautam un vibrochen dar cautam cautam dar cand il gasim cine il plateste?Pai stanga,pai dreapta deja nu mai eram profi,deja nu mai avea mecanicosul si finantatorul bani,deja trebuiau sa plateasca chiria la garaj,ba baieti tocmai ce v-am pasat ceva finante,te imprumuri,in cel mai rau caz vei fi 1 luna pe zero si aia este trebuie sa iti asumi ca esti baiat mare si asa e cel mai bine pentru toata lumea dupa parerea mea,dar tot eu vin cu ideea si zic sa facem jumate-jumate de dragul trecutului si ca am mai facut lucruri si a fost bine si poate undeva o fi si vina mea...In tot acest timp mecanicosul imi tot spunea varianta ca sa iau eu un motor,auziti varianta,sa iau un motor sa il punem pe masina sa mearga masina pana il repara el pe asta si atunci ori il vand pe ala reparat ori pe celalalt,zic ok dar cine plateste motorasul ala la sub 3500e nu te apropii de ele,cum facem ca variante sunt dar cine scoate banii?Ramane ca mecanicosul sa caute vibrochen dar el nu poate acum,acum trebuie sa il las o luna macar,etc,ca nu sunt bani...Bine vreau o data exacta cand iau masina o sa iti dau jumatate din pretul vibrochenului si restul ar trebui sa te descurci,de aici stresuri,telefoane alte discutii inutile din moment ce astea sunt faptele,asta este trecutul dar trebuie o rezolvare. Intr-o dimineata ma trezesc cu mesajul asta de la gunoiul de Romeo: Sunteti in poveste cu mine ca eu retraiesc dracii aia de atunci ? :crazysmile: Observati datele din mesaj,am ajuns in 30.01.2020.4 points
-
Am uitat sa specific ceva foarte important. Cand am luat masina am verificat-o cu Dragy sa vad ce timp scoate si rezultatele au fost urmatoarele: 402m 13,1s 0-100km/h 4,9s Asta pentru a avea un punct de plecare si referinta.4 points
-
La achizitionarea masinii am fost cu un baiat mecanic pe care il credeam prieten dar se pare ca am crezut gresit. Am verificat masina totul ok,o luam. Vanzatorul samsar de meserie deci am vrut sa fac schimbul de ulei si filtre la motor si cutie. La desfacerea filtrului de ulei gasim pilitura fina in el ,deja cunoscuta problema acestor motoare cu vibrochenul si cuzinetii ne hotaram sa facem treaba ca la carte mai ales ca urmau si modificari in ce priveste puterea. Incepem de la zero,motor jos,desfacut tot,lasat blocul gol.Dupa scoaterea cuzinetilor vedem urmele de uzura si provenienta piliturii in filtrul de ulei.Daca pana la acesti km (170000) masina nu a avut cuzinetii schimbati iar schimbul de ulei s-a facut cum recomanda BMW la 30000km probabilitatea este foarte mare ca acestia sa se toceasca si sa fie invartiti pe bloc,deci ATENTION . Comandam cuzineti noi originali BMW la biele cat si la palier,dupa 3 incercari esuate ale dealerului de piese in sfarsit se nimeresc cuzinetii care trebuiesc,sau cel putin asa a spus "prietenul" mecanic pentru ca si acestia sunt pe culori(adica diferite coduri in functie de tolerantele vibrochenului) si mergem cu blocul cu noii cuzineti si vibrochen la verificat sa vedem daca gasim ceva stramb sa stim daca continuam sau nu are rost.Constatam ca este ok si putem merge mai departe. Comandam segmenti pistoane noi,pompa ulei noua,distributie noua,garnituri,suruburi si toate cacaturile care mai trebuiesc pentru a inchide motorul.4 points
-
As zice ca e una din cele mai practice masini cand vine vorba de transportat obiecte cu dimensiuni neobisnuite4 points
-
3 points
-
Dupa aceste mesaje l-am sunat si pe mecanicos si mi-a zis ca a hotarat sa isi inchida garajul ca nu mai reuseste sa il tina pentru ca am zis la "lume" ca mi-a stricat el motorul,ca s-a auzis si pe la Adancata unde el era inspectorul pulii si ca nu mai are clienti din cauza asta si acum va fi nevoit sa isi tina motocicletele in ploaie daca nu mai are garaj,mai mai ca trebuia sa imi fie mila de el si ca i-am stricat eu visul lui cu garajul.Ba baiatule ti-am adus o masina functionala,ai facut un motor de la zero care s-a stricat in 800km,nu exista asa ceva sub nici o forma.Trebuia sa bagi masina in garaj si in cel mai scurt timp sa o scoti functionala,luai vibroche nou faceai pe dracu sa te ia si rezolvai problema nu sa iti inchizi garajul ca un gunoi care nu e in stare sa isi rezolve problemele.Profesionist esti nu atunci cand esti top si ai realizari esti atunci cand ai probleme si se vede modul in care le rezolvi. Gunoiul de Romeo m-a blocat pe tot ce inseamna telefon iar eu am fost nevoit sa ma duc sa imi iau motorul la propriu in punga de acolo pentru ca trebuiau sa elibereze garajul de acolo. Va place baieti 435-ul meu? Asa s-a incheiat legatura mea cu mecanicosul cunoscut de Cristi SBK pasionat de motociclete si Romeo de la Kraft Motors,Kraft Motors s-a numit garajul care a gazduit aceasta epopee iar daca vre-odata acest topic ajunge pe la unul din ei trebuie sa le spun: Cristi oricat de mare ai ajunge pentru unii tot un d-asta mic ramai pentru ca nu iti asumi ce faci iar lui Romeo,ba esti un gunoi arogant a carui vorba nu valoreaza 2 bani si ca atare nici tu nu valorezi,v-ati cacat amadoi pe voi cand ati dat de greu nu o mai ardeati profi,nici la bolobocul ala electronic gradat nu erai in stare sa te uiti si sa vezi ca tipsurile de la evacuare sunt strambe.Carma este o curva si o sa va gaseasca stati linistiti ca rau as fi putut sa va fac oricand si tie cu toate conversatiile si pozele ce le am si lu Cristofor mai ales ca am auzit ca lucreaza la un service pe langa mine,bafta in viata baieti ! Aici am pus punct acestui capitol din ce inseamna acest proiect pentru ca mi-am dat seama ca nu am cu cine sa fac lucrurile sa mearga in directia normala si am inceput cautarea unui nou motor.Cat m-a costat aceasta experienta,cam cat sa raman cu motorul bun pe masina si sa mai am 2 de rezerva pregatite oricand pentru montaj. Impreuna cu Nasi am hotarat ca cel putin momentan nu are rost sa il repar pe asta,poate pe viitor dar acum ar fi bine sa caut altul de preferat care sa fie pe masina. Am inceput cautarea deci a unei noi caupuse,a unei noi sugative de bani,timp si nervi si dupa ceva datorita unui prieten,sa iti dea dumnezeu sanatate Adi Lupu am gasit o bomboana la Timisoara.Un motor care abia a invatat gustul motorinei,un motor in care imi puteam face freza in baia lui,ce sa mai un motor cu 19000 mile ba baieti daca va vine sa credeti.Stiu,stiu nici mie nu mi-a venit sa cred,gasisem cu 60,000-80,000-150,000 km dar cu 19,000mile(34000km) bai da-l dracu,exact la mine s-a nimerit. I-am cerut omului poze,video cu masina,am trimis un prieten sa mearga sa il vada/asculte in Timisoara si parea ca totul este in ordine.Gata,Timisoara scrie pe mine,am plecat sa il vad/ascult si personal pe masina si sa il si iau daca era asa cum parea.Ajung acolo il pornesc,vad bordul cu km,masina era un cabrio 430d,omul il luase sa repare alt cabrio cu caroseria acestuia.Ii zic omului sa se apuce de suruburi cu 2 maini ca e drum lung pana la Bucale.Il vad in masina si plec spre casa,abia asteptam sa i-l arat si lui Nasi sa isi dea si el o parere daca chiar aia sunt km.Inainte de asta am mai tot cautat si vazut si altele si erau in stare mult mai rea decat ala al meu care se stricase,eram deja expert in cat praf trebuie sa fie pe el pentur km care trebuia sa ii aiba. Masina 2013,motor 10.2015 altceva baieti acum,altfel se tuneaza asta Masina a avut nr rosii de CT cand a fost cumparata,eu sunt din Bucuresti,toata actiunea se intampla la capitala,la topul topurilor,la cireasea de pe tort.Sunt putin ironic si indignat la felul cum se lucreaza in 90% din garajele/service-urile din tara asta.2 points
-
Kilometrajul a ajuns la 186.000 km asa ca am zis ca e timpul sa fac un schimb de ulei si filtre. De la ultimul schimb am parcurs 13.000 km, uleiul pe joja stand constant in partea superioara iar dpdv culoare era spre un cafeniu inchis. In consecinta am zis sa continui tot pe Liqui Moly 5W30 Top Tec 4600. La capitolul filtre aer si ulei nu am fost multumit de Mann si am decis sa trec pe Mahle, mi se par mult mai de calitate cele din urma. Bateria veche ma tinea max. 1 zi 2 zile de la utimul drum si statea mai mult pe redresor, am luat unul ieftin de la Lidl pt a o tine in viata peste iarna cat am folosit masina doar ocazional, asa ca am zis ca e momentul pt o baterie Exide 85Ah/800A. Am rezolvat si o pierderea de ulei din rezervorul de servodirectie (nu pierdea mult, insa era magnet pt praf), cauza fiind lipsa garniturii de cauciuc a busonului. Garnitura respectiva nu exista ca si reper separat si se poate achizitiona doar la "pachet" cu rezervorul asa ca am etansat busonul cu banda de teflon. Cand voi schimba data viitoare uleiul de servodirectie voi inlocui si rezervorul, recomandarea venind de la faptul ca are integrat in interior si un filtru. Pt ce nu am reusit inca sa gasesc o solutie definitiva este pt pierderea de freon din instalatia de A/C. Dupa discutii cu cativa meseriasi (mai mult sau mai putin priceputi) am concluzionat ca nu doresc (inca) sa sa devin cobaiul lor atata timp cat o umplere anuala cu freon rezolva temporar problema.2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
A venit momentul cand noua turbina a fost gata,motorul fiind si el gata cu noile jucarii am pus-o si pe aceasta pe masina si la prima cheie,surpriza turbina vomita ulei pe evacuare :eek: De la ce sa fie?Sa se fi gresit ceva la motor?Sa fie de la turbina?Auzeam fel si fel de posibilitati,deja incepea sa se imputa treaba asa ca am dat turbina jos si am dus-o inapoi la hybridizator.Acesta o pune la aparat si acolo nu scuipa nimic pe evacuare,mi-o pune in brate si zice pune-o pe masina...poftim?Inteleg ca este "zha Romania" dar totusi spunene secretul tau,cunosti magie ceva de s-a rezolvat fara sa ii faci nimic,sa o pun la loc pe masina sa platesc alta manopera ca sa ce?Sa vad acelasi lucru?Nu,ms. :cigar: A trebuit sa merg la alta firma de turbinisti unde acestia au descoperit o mica scurgere si de aici discutii ca de ce te-ai dus la aia,discutii intre ei,mare nebunie,auziti cum se pune problema "De ce te-ai dus la aia sa vada munca mea?",baaa am platit pentru ceva,cevaul ala nu functioneaza nu ii faci nimic pentru ca spui ca nu are nimic si ma acuzi pe mine de ceva ca cer a doua parere pe banii mei??Top Profi !In cele din urma cel care a hybridizat turbina a ramas sa schimbe ceva in turbina si sa mi-o dea cand este gata...Boooon. Vazand dinamica evenimentelor si ca baietii nostri care paseaza pisica dintr-o curte in alta zic,STOP!Punem turbina stoc inapoi,cea cu care a venit masina ca doar d-aia am luat alta pentru hybridizare ca poate se ajungea aici si trebuia sa imi reconstruiesc masina stoc la loc :thumbsd:,punem pompa la loc ca si d-aia am luat inca una sa le am pe ale mele sa le pot pune la loc in caz de probleme,punem evacuarea cu catalizatorul inapoi o facem stoc dar cu motorul nou sa il vad ca functioneaza cum trebuie si pe urma o luam de la capat cu upgradeurile.P.S. Turbinistul spunea ca i-ar fi zis cineva ca turbina este posibil sa dea ulei pentru ca motorul nu este facut cum trebuie si etc tot felul de povesti de ajunsesem sa cred ca eu nu am facut ce trebuie nu cine s-a ocupat de turbina sau motor :crazy: Intre timp mecanicosul terminase downpipe-ul si cand i-am dat vestea ca vreau sa punem tot la loc sa fac rodajul la motor stoc si pe urma le punem pe rand la loc piesele upgradate mi-a spus ok.La sfaturile lui Dragos am inteles ca pompa o pot lasa pe cea upgrade pentru ca daca nu i se da comanda sa dea mai multa motorina ea nu o va face,va da tot ca cea stoc si o las pe masina.Ii duc mecanicosului turbina stoc,DPF-ul,sondele,evacuarea sa o faca stoc. A doua zi imi spune ca daca vreau sa pun DPF-ul la loc trebuie sa ridice nu stiu cum iar motorul si ca dureaza,zic ok astept si platesc pentru asta,iar el imi spune ca nu mai poate tine masina ca are si altele programate si ca sa merg putin asa cu ea sa vad ce se intampla si daca sunt probleme punem DPF-ul. A venit si ziua platii care din punctul meu de vedere nu venise inca pentru ca nu stiam sigur daca uleiul pe evacuare vine din cauza motorului sau turbinei si pe langa asta nu accelerasem deloc masina sa vad cum se comporta si la un mers sportiv nu doar ca melcul dar in fine,sa nu creada mecanicosul ca nu vreau sa il platesc am cerut nota si surpriza,manopera pentru cuzineti imi spusese aprox 2500 lei iar cand i-am spus ca vreau sa desfac motorul sa il verific a zis ca vor mai fi ceva costuri dar dupa capul meu prost cand spui ca "vor mai fi ceva costuri" m-am gandit ca poate fi maxim maxim inca odata cat manopera de cuzineti ca daca ar fi fost mai mult spuneai de la inceput vezi ca o sa coste +5000 lei nu poti numi astia 5000 lei "vor mai fi ceva costuri" si pe manga asta evacuarea nu mai costa 3000 lei,se facuse 5500 lei,oare de ce?Pai ascultati explicatia,3000 lei a fost doar manopera,restul coturile,teava,tipsurile,flansa(flansa care la CNC mi-a spus ca o sa fie maxim 200 lei in factura o vad 350 lei,mici detalii care se aduna),pai eu cand intreb cat ma costa crezi ca intreb daor de munca ta si pentru cate coturi trebuiesc sa stau sa fac calcului sau cum plm,te intreb per total iar tu daca nu esti in stare sa raspunzi te gandesti si cand stii imi dai raspunsul,parerea mea ca am mai mers si noi pe la cativa oameni cu evacuari,cu evazari si alte nebunii in ce priveste masinile si stim cum se discuta de la bun inceput nu suntem veniti cu pluta sa ma aburesti tu acum ca ala era pret daor pe manopera,dar in fine. Aveti mai jos cerintele lor: Nu am cautat sa ii negociez munca si apreciez calitatea pentru ca si inainte de asta mi-a mai facut ceva la E46 si manopera a fost 6600 lei care nu s-au discutat,dar de data asta parca prea a fost trasa de par in sensul prost si neprofesionist.Am uitat sa mentionez replica "Dar tu cat credeai ca este sa desfaci un motor cu 6 pistoane?",in capul meu zic ba poate are dreptate nu am eu habar dar totusi putea sa spuna de la inceput si stiam daca vreau sa il desfac sau daor schimb cuzinetii pentru ca nu era ceva obligatoriu sa il desfac,putea functiona si doar daca ii schimbam cuzinetii. Am paltit pana la urma toata manopera si ce mai era acolo sa nu avem discutii in caz de probleme dar la evacuare nu am putut achita nimic peste cei 3000 lei care mi-a zis de la inceput,deja daca faceam asta simteam ca sunt luat de prost. Pana la urma am pus doar turbina stoc,aceasta la pornirea motorului nu mai dadea ulei pe evacuare deci clar turbina hybrid avea o problema,iar masina ramane cu evacuarea cea noua inox teava cap-coada. Am ramas de acord cu mecanicosul sa ii mai fac un schimb de ulei dupa 300km pentru a elimina eventuala pilitura care s-ar forma din cauza noilor cuzineti... si pe urma iar alt schimb cand se implinesc 1000km,aceasta 1000km ar fi rodajul motorului.La plecare mecanicosul imi spune ca printre dinti ca "Ar fi bine sa faci un DPF off daca tot este Dragos in Bucuresti" iar eu ii zic ca as vrea sa le fac pe toate odata cand ajung la Iasi,adica DPF OFF,soft putere,soft cutie si ce mai trebuia. Se implinesc cei 300km,vin sa facem schimbul de ulei,intre timp mecanicosul reuseste sa puna tipsurile evacuarii pentru ca nu se descurca sa le faca loc din cauza baterieri si a carligului de tractare,a trebuit sa pierd eu o duminica sa stau cu el sa ii zic aici fa asa,aici e stramb trebuie mai asa,etc,eu care habar nu am sa sudez(dar o sa invat,mi-am luat acum cateva zile aparat :twoup: ). Plec iar sa termin cei 1000km pentru a face ultimul schimb de ulei,in astia 1000km eu am mers mai ceva ca melcul nu cumva sa stric ceva la noul motor,nu rabdarea necesara sa fie ce trebuie ca dupa am eu grija de timpul care o sa il scoata. Intr-o seara pe la minunata roata din Colentina,in bord cu 800km facuti din cei 1000km se aude de odata o bataie,in dreapta mea un taximetrist,zic hmm dute sa raman eu cu linistea Trece taxiul o accelerez in urcare si aud sa se intensifica bataia,as fi vrut sa se rupa cadrul la motor si sa bata in asfalt,as fi vrut sa fie o pana,as fi vrut sa se fi spart o janta...nu ba baieti incepuse sa bata MOTORUL :bashwall: :bashwall: !1 point
-
Alte mici detalii au urmat cum ar fi grile negre bara fata,lip Maxton bara fata,trimuri negre interior,un set de arcuri H&R pentru a mai cobora barcuta putin,eleron portbagaj modelul de drac :devil2: ,un set de capace oglinzi tip M4 Stai sa citesti ce a urmat.1 point
-
Avand motorul "tzatza de matza" :frantics: deja ma puteam gandi mai departe asa ca am mai luat o turbina mare si am dus-o la hybridizat,o turbina ce promitea o putere de peste 450cp :super: .Cat timp s-a lucrat la turbina am facut si un upgrade la pompa de inalta presiune si alte mici detalii.Omul care lucra la masina ma intreaba daca nu as vrea sa ii fac si evacuarea,l-am intrebat de cost si am fost de acord cu gandul sa le fac pe toate in acelasi loc mai ales ca il vedeam foarte dornic de a face evacuari(suduri),repet eu l-am cunoscut de mecanic si la asta parea ca se pricepe mai tarziu am auzit ca ar fi incercat si ceva softuri si stim dintr-un vechi proverb romanesc "Cine stie sa faca de toate nu stie sa faca bine nimic"... Eu incerc sa imi mai amintesc detalii dar toata treaba asta a ineput in septembrie pana la inchiderea motorului deja eram pe la jumatatea lui octombrie.1 point
-
nu ai pt ce cred ca singura alternativa ar fi suport pt schi/snowboard cu prindere direct pe barele transversale, dar cutia are avantajul ca mai poti pune bootsi si altele, in cazul in care mergeti 4 persoane si bagaje LE: mai exista si acel suport cu prindere magnetica(cred) pe plafon, dar as avea unele retineri1 point
-
"Va rog sa rețineți ca autoturismul are pachetul de securitate extins (detecție, pietoni, detecție obstacole, tempomat adaptativ), deci nu poți face practic accident cu ea, opțiune care a costĂŁ 2.600 euro, valabilĂŁ mai ales astĂŁzi, nu prea o gĂŁsiți la alte autoturisme similare." in afara de culoare...unde e unicatul ? care e faza cu "valabila mai ales azi"...?!1 point
-
Frumoasa masina! O stiu si de pe farcebook. Multi km fara evenimente neplacute si sport in continuare la modificari!1 point
-
Te referi la vanosi cumva? Ai valve pe ei? Nu stiu exact ce vrei sa spui dar stiu ca valvele de la vanosi au doua site care se imbacsesc cu murdarie si nu mai trece uleiul prin ei, de aici si raspunsul mai greu la acceleratie sau tacanit la pornire1 point
-
eu aveam pompa de injectie necodata pe masina, am incercat cu vreo 2,3 testere launch varza, delphi mai bun da tot nu reusea sa stearga eroarea de eeprom , si actia mai slab ca delphi, plus aia care au montat pompa la bosch car service in germania cu kts.ul lor de doi lei...per total cu ista am inregistrat pompa noua in cateava secunde... si nu mai are eroarea... switch pedala de frana sau frana de mana?1 point
-
De cand am luat masina imi tot propuneam sa aplic niscai codari insa nu gaseam mai niciodata timp sa ma documentez cum sa folosesc NCS Expert respectiv NCS Dummy Cum insa Covid-19 ne cam tine "la domiciliu" am zis sa profit de timpul extra ce il am si in consecinta am inceput sa experimentez codarile uzuale: triple blink, DRL on high beam, US side-marks, door lock auto, power window behaviuor till door closed.1 point
-
Dupa punerea la punct a tot ce tine de amortizare, suspensie si directie a venit vremea pt un set de "incaltari" noi. Datorita dimesiunii mai putin uzuale pt rotile spate, a fost dificil sa gasesc un set, atata fata ca si spate, de la acelasi producator, cu acelasi model si sa aiva un DOT cat mai "proaspat", Nokian ZLine fiind singurele ce indeplineau aceste conditii . Puntea fata 225/45/17 RFT (DOT 2018) Puntea spate 245/40/17 non RFT (DOT 2018, se pare ca nici un producator nu are in catalog RFT-uri) Ma apropii de 2000 km si se pare ca sunt chiar bunicele, dpdv al meu criteriul cel mai important fiind franarea. Senzatia ce o transmit atat la franare pe uscat cat si pe ud/umed fiind una de siguranta si control. Odata cu schimbarea pneurilor am reglat si geometria rotilor, pe fata se impunea datorita lucrarilor pe parte de directie, iar pe spate cu masina pe elevator se vedea cu ochiul liber un unghi de cadere diferit st/dr. In general am fost multumit de serviciile celor de la Autosoft cu toate ca lucreaza pe modul "fast forward". Am ales un "pachet" ce cuprinde degresare jante, le baga intr-o masina de "spalat" cu bile de plastic , indreptare chiar daca jantele pareau ok, e prima data cand asist la o astfel de operatiune ce parea destul de empirica dar conform metodelor de masurare a dat rezultate, echilibrare, valve noi si umflare cu azot. Insa volanul nu au reusit sa il puna drept de prima data, a 2 a zi revenind pt corectie, nu inteleg de ce nu or fi pus de prima data cumpana pe volan. Unghiuri dupa centrarea volanului1 point
-
Vezi ca F30 nu are subwo ofere sub scaune ca F10. A facut cineva retrofit la sistem audio F30 sau cine recomanda un atelier in mintile lui sa umble la audio F30???1 point
-
Am recitit paginile de aici. Ce sa zic: masina ta e din alta liga comparativ cu ce am eu. Dar, km mai putini, varsta, intretinerea de catre proprietarul anterior si, nu in ultimul rand, Germania, fac diferenta. Iti urez sa te bucuri de ea fara probleme, multi ani de aici incolo.0 points
-
https://ibb.co/ss5DfvQ https://ibb.co/N6xFY1G https://ibb.co/3CJBkCm https://ibb.co/ch6PwP0 https://ibb.co/N6xFY1G https://ibb.co/R7Tt0XP https://ibb.co/KstxCrD https://ibb.co/K5QDpFX https://ibb.co/37hhNg9 https://ibb.co/KxbfCBP https://ibb.co/8zcdSH50 points
-
35 ani , E46 FL 320D 2004. Microb luat la 34 anul trecut cand am vrut de fapt o masina pt nevasta + bebe. Vroiam un smart fourfour(pt ea) dar ne-am indragostit amandoi de BMW. Am permis de la 19 ani si am condus de la Dacia de "incepator" ,multe (cielo,clio,megane,107,octavia,santa fe,xtrail,mondeo,roomster-pe care il am inca aproape majoritatea diesel - masini de firma). Dupa prima experienta cu BMW - proba de condus cand l-am luat, m-a castigat, amandoi am zis: DA-L DRACU' DE SMART. Nu pot descrie decat E ALTCEVA. Altceva mult superior. Dupa primii 100 km i-am schimbat motorul,clapete bla bla... probleme, am trecut peste si acum merge perfect totul. Dupa toate problemele si eu si sotia am zis: Urmatoarea tot BMW CLAR. Urmatoarea va un E91 LCI sau E60. Iubesc BMW !-1 points
-
Eu am 53 de ani deci puteti toti sa-mi ziceti "nenea" dar nu mi-am luat BMW pt. sportivitate ci pt. ca sistemul x-drive este mai bun dacat quattro si pt. ca m-am saturat sa tot repar la un A5. Doream sa-mi schimb masina , sa trec la ceva mai pt. burtosi si aveam de ales intre X4, Q5 si GLE iar un filmulet de pe youtube m-a convins. Sunt foarte multumit de X4.-1 points
-
Câte mașini similare gasești astĂŁzi pe orice site care are driving assistant professional și faruri LED? Ai cĂŁutat.....?-1 points
-
Unic proprietar, configurata personal, merge perfect, culoare unicat (aproape). Revizii la BMW, pachet 5 ani intretinere platit. Discuri de frana si placute schimbate la 77.000 km. Anvelope noi..Va rog sa retineti ca autoturismul are pachetul de securitate extins (detectie, pietoni, detectie obstacole, tempomat adaptativ). Acces confort, inclusiv hayon cu senzor.Deci nu poti face practic accident grav cu ea. Faruri cu LED automate si adaptative (100% peste Xenon). Documente prezente (factura originala, certificat de conformitate, talon, CIV). ITP 2022. Detalii aici : https://www.olx.ro/o...ta-IDdW4K3.html-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00