Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/19/20 in Posts
-
Ce inseamna 434cp? Sunt cu 3cp mai mult decat M4 care are urmatoarele performante 0-100km/h in 4,2s 100-200km/h in 9,5s si 402m in 12,7s...12,7s?Pai 12,7s mergea masina asta cu noul motor stock 313cp !Deci datele teoretice indicau ca ar trebui sa mearga tare Albinuta pentru un diesel,mai tare ca un M4 care in sfarsit este twin-turbo 3.0 benzina deci putem compara de la egal la egal nu cum era pana acum diesel turbo cu M3 aspirat. Totusi turbina trebuia sa faca macar 450cp,de ce nu face?Ce se intampla?Dragos nu era multumit,nu atat de rezultat cat de valorile de back pressure ale turbinei,asta se traduce ca turbina nu putea sa expire atat de mult pe cat inspira.Eu cat de cat multumim de rezultat zic ca asta este momentan,vedem ce este de facut pe viitor. Daca Dragos nu si-ar fi dat seama de lipsa saibei nu stiu cine ar fi reusit,datorita perseverentei lui si felului perfectionist de a lucra nu a renuntat si a eliminat rand pe rand posibilele cauze,nu stiu in locul lui cati ar fi avut rabdarea asta si nervii necesari sa gaseasca problema,probabil m-as fi intors la Bucuresti si doar cand as fi ajuns in faza in care nu aveam incotro decat sa dau iar turbina mare jos as fi observat :worthy: .Trageti voi concluzia de aici. Acum treaba terminata ne luam ramas bun,las bunicul acolo pentru unele modificari si setarea NOS-ului si plecam la Bucale. Ajuns in capitala hai sa vedem ce am facut,la A3iiiiiiii ! Din teste rezulta urmatoarele date: 402m 11,82s 0-100km/h 3,8s :Jumpy: 60ft 1,82s Cu toate ca targetul nostru era mai jos suntem multumiti momentan,aproape 1 secunda sub M4 pe 402m era ok. A doua zi cu gandul la 60ft stiind ca masina poate pleca mai tare o echipez cu anvelope corespunzatoare :devil2: si incerc sa fac un 60ft mai bun. Start si spre final parca nu s-a simtit diferenta,opresc si parca in oglinda vedeam ca unele umbre,zic or fi umbrele de la copacii de pe margine,mai inaintez putin si se auzea un sunet metalic parca undeva in jona schimbatorului,ma dau jos si ce credeti,fum albastrui pe esapament :eek: ,NU CREEEDDD!Masina asta este blestemata sa se strice continuu... Suspectam motorul,ba nu ca trebuia sa se auda altfel,suspectam cutia de transfer dar ce legatura sa aiba cu fumul albastru,pfoaaa innebunesc.Il sun direct pe Nasi si ma duc la el.Cand o aude imi zice: TURBINA ! Deci suntem la al 2-lea experiment esuat cu aceasta minunata piesa. Ce facem acum?Ce dracu sa facem il sunam pe turbinos si ii spunem,stii back pressure ala cam a "gatat" turbina si i-o duc.Bla bla bla sa vedem ce o fi,ramane sa se uite si sa ii schimbe flururele de pe cur cu ceva mai mare,intre timp pune turbina stock inapoi pe masina si mergi cu masina ca cu oul,sa nu faca presiune prea mare cat era comandat din soft sa se stice si asta. Urma etapa de drag racing de la Arad din data de 11.07.2020 unde as fi vrut sa ajung cu ambele masini pentru ca intre timp Viespea era gata,si inca cum. Se incadreaza turbinosul cu jucaria si mi-o da,zice:gata,i-am pus mai mare ar trebui sa faci ceva cai in plus acum.Deci suntem la a 3-a turbina Mergi iar la Nasi da-o pe aia stoc jos si pune hybrida si de comun acord cu Dragos am mers la WPP pentru o masuratoare sa vedem daca s-a schimbat ceva si rezultatul a fost acelasi in ce priveste CP 434 dar mai castigase ceva pe partea de cuplu si spune WPP ca nu mai este chiar asa mare back pressure ca data trecuta. De comun acord cu Dragos spun ca masina este gata de prima ei etapa de drag.Seara ies cu ea putin si incerc 2 plecari mai agresive de pe loc si la ambele apare Drivetrain dar si dispare in acelasi timp :innocent: Imi zic "Ehh,cine stie ce o fi,se acomodeaza",auzi in ce fel am gandit-o A doua zi trebuia sa plecam spre Arad,era vineri,pregatiri,nebuni,roti,bagaje tot ce trebuie.Sambata dimineata am mers cu Viespea sa mai trag ceva fire pentru NOS si ii spun iubitei sa se duca totusi pana la Nasi sa faca o diagnoza pentru erorile de seara.Ajunge acolo si ma suna Nasi si imi zice: nu te inveti,nu,e balta de ulei la evacuare TURBINA" ! Baieti,niciodata in viata mea nu am fost mai satul,indignat si enervat din cauza masinii,niciodata E46-ele nu mi-a facut atatea una dupa alta incontinuu,din 2012 de cand o am,simteam ca imi vine sa vomit Ce dracu sa fac acum,unde dracu sa ma mai duc pentru ca Viespea trebuia sa o urc pe trailer,aveam locul rezervat si sa venim cu Albinuta vietii pe roti iar acum ce sa mai fac cum sa mai mergem,ce chef sa mai ai.La incurajarile lui Dragos care a zis sa vin macar cu E46-ele sa vedem ce iese in noua setare am hotarat sa o las pe trailer si sa venim cu duba,eu nu mai aveam nici un chef sa conduc pana acolo si in nici un caz Viespea,preferam sa pierd rezervarea de trailer si sa nu mai merg deloc,m-am simtit obosit,stors de atatea eforturi degeaba.3 points
-
Ti-am citit ambele thread-uri. Scrii bine, cu detalii si pasiune. Ai putea scrie o carte.2 points
-
"Greseala a fost ca nu ai dus" - greseala cui?Eu nu trebuia sa duc sau sa misc un surub nicaieri d-asta vin la tine,esti in stare sa faci operatiunea asta sau nu?Daca esti atunci trebuie sa stii de la bun inceput ce implica toata aceasta operatiune in fiecare etapa pentru ca ai experienta daca ai mai facut.Daca nu esti spui de la inceput nu stiu/nu am mai facut si atunci nu facem si punct.Turbina hybrid nu are nici o treaba,a fost pusa pe masina doar la montarea motorului si dupa ce acesta a fost pornit si s-a vazut ca dadea ulei a fost data jos,nu s-a mers cu ea,si chiar daca ar fi ramas pe masina din moment ce masina era in rodaj si s-a mers ca cu oul,adica mai mult de 0,2bar presiune nu cred ca a vazut ,nu ar fi avut cum sa afecteze,daca se mergea cu ea capete si blana si data din soft sa faca presiune mai mare atunci puteai suspecta dar in cazul asta nu.2 points
-
Salutare! Dupa 1 an de zile de cautari(minus perioada de izolare), 2 tentative in Romania de a cumpara masina si alte 2 tentative din Germania, am gasit ceea ce cautam. De fapt aproape ceea ce cautam... eu cautam ceva cu mai putini km dar asa am aflat si eu ca ceea ce cautam eu este foarte rar, putini km si fara gram rugina ca pret de achizitie poate ajunge o astfel de masina peste 7000 de euro si asta daca reusesti sa te bage in seama vreun vanzator privat din Germania, am incercat cu cativa si cand aud ca vrei sa iti iei masina pe platforma o dau la intors iar dealerii cer preturi de masina de colectie pe exemplarele cu putini km. Bugetul meu nu era chiar atat de mare si nici sa platesc pret de masina de colectie nu prea imi vine. Au fost vreo 3 sau 4 masini postate cu pret mai decent de 5000-6000 de la privati din Germania si cu sub sau usor peste 100.000 km, cat timp am urmarit eu, dar cum apareau asa si dispareau. Asa ca o sa ma multumesc cu ce mi-am permis si ce am gasit. e39 525i 12/2002 Adusa din Germania cu platforma. Unic propietar, 4 chei, 231518 km 3100 pret de achitie, 800 platforma cu CMR pana la Constanta. Momentan nu este inmatriculata. Km i-am verificat si la Bavaria, am reusit sa fac rost de raport PDF dupa serie de sasiu, am cumparat raport carvertical, autodna si auto-records, totul a fost curat, Ce am gasit pe cartea service apare si la BMW, am mai gasit un airbag cel de la volan schimbat pe "garantie" cum scrie in raport in 2017. Se poate observa si la volan ca acel capac este nou, cred ca au schimbat si capacul ?! Ca defecte, am gasit rugina in anumite locuri, pragurile sunt ok pentru acest model care din cercetarea mea am aflat ca unele ruginesc atat de mult incat nici pe elevator nu le poti urca. Doar la pragul sofer are un inceput sub ea de un varf de deget. Zona buton portbagaj are cel mai mult, in portbagaj la roata de rezerva am mai gasit si la pragul pasager fata nu dedesubt ci deasupra pragului probabil cand se scurge de pe usa suprafata aia are bule mici usor maronii, la capacul de benzina are un inceput de bule si un punct la pragul pasager fix in coltul usii din spate. La usi am gasit la usa sofer unpic maroniu in unul din colturi. Indrasnesc sa spun ca chiar sta bine la capitolul rugina. Daca caut pe Google e39 rust, ma ingozesc ce gasesc. Alte defecte, martorul aprins in bord de check engine, in pozele de la dealer nu era aprins. Eu speram ca e din cauza ca nu mai avea benzina si ca a stat pana s-a vandut, azi i-am mai bagat 5 litrii, tot a ramas aprins dupa ce am lasat-o sa mearga vreo 10-15 min, capacul de la servo are o transpiratie si defecte specifice varstei si nr de km, ciobituri, zgarituri mai fine, mai mari, mai adanci... una din jante este zgariata mai mult si exfoliata. Optiuni, geamuri, butoane, boxe, totul functional. Mai putin pixelii de la casetofon. Ca elemente revopsite, capota si aripile spate par revopsite, urmeaza sa o testez si cu un tester de vopea in urmatoarele zile cand fac rost. Postez si niste poze imediat Editions and packages S704 M Sports suspension S722 Lifestyle Edition S785 White direction indicator lights Comfort and interior equipment S431 Interior mirror with automatic-dip S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S434 Interior surface aluminium S403 Glass roof, electrical S494 Seat heating driver/passenger S481 Sports seat S465 Through-loading system S415 Sun-blind, rear S459 Seat adjustment, electric, with memory Multimedia S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth Driver assistance and lightning S508 Park Distance Control (PDC) S548 Kilometre speedo S534 Automatic air conditioning S520 Fog lights Wheels and drive S249 Multifunction f steering wheel S216 Hydro steering-servotronic S210 Dynamic stability control S261 Side airbags for rear passengers S202 Steptronic S255 Sports leather steering wheel Environment and safety S354 Windscreen, green-tinted upper strip S879 On-board literature, German S379 BMW LA wheel Y-spoke 80 S302 Alarm system S851 Language version German S801 National version Germany S863 Dealer List Europe S320 Deleted, model lettering Individual equipment S775 Headlining anthracite Other equipment S915 Dummy-SALAPA S167 EU4 exhaust emissions standard S936 Dummy-SALAPA S934 Dummy-SALAPA1 point
-
In primul rand felicitari pt achiziție, acum 10 ani când am achiziționat e46 ele am cautat si eu un e39, ba chiar am vazut cateva in tara insa nu s au ĂŽncadrat ĂŽn standardele mele, nefiind ĂŽngrijite corespunzĂŁtor. E39 ramane una dintre emblemele marcii bmw dpmdv, o masina foarte temeinic construitĂŁ, iar motorizarea m54 prezenta pe masina dvs chiar este una fiabilĂŁ daca este ĂŽntreținutĂŁ corespunzator, daca doriti o recomandare in ceea ce priveste uleiul, personal merg pe Liqui Moly Synthoil 5w40 de vreo 8 ani. Pentru prevenirea extinderii in cazul ruginei, curatati, aplicați mastic si apoi ceara.1 point
-
L-am desfacut azi, era pe minim. Pluta abea mai statea ridicata, am completat si am sters vasul acela bine sa vad daca scapa, cred ca scapa din moment ce era pe minim(atasez poza). O sa-l schimb si pe asta, adaug acolo la lista ca sunt mai multe Am fost si la rar, nu au fost probleme, mi-au scos-o euro 4. A costat in jur de 500 de lei sau 550 parca. Ieri m-am bagat sub rampa sa ma uit de scurgeri si rugina, scurgeri are doar la acel rezervor(servo) care s-a dus pe mai multe componente, in rest e ok. I-am gasit putin inceput de rugina undeva in zona cutiei, pragurile stau bine(chiar imi era frica de ce o sa gasesc). Diferentialul(cred ca este) la puntea spate care e foarte ruginit, da ala cica asa se face. E maro tot. Ca mi-am facut damblaua cu plimbatut seara cand consuma putin, si am mers mai mult si ziua cu treaba, pot sa confirm ca consuma 14! La pompa! Deci ziua in oras, chiar si in Constanta unde traficul este decent, se duce in 14. Seara cand mai dau ture asa pe la marginea orasului, consuma 8-9 daca merg 80% din timp cu a 5-a la 70 la ora, dar pana in a 5-a, sta acul instant numai in 25-30 cand accelerezi Pe bord mie imi scrie 10 si un pic... deci cam asta e mixtu. Si asta la mers normal ca la mers mai sportiv mai pui 2l.1 point
-
Frumos relatat. Din bune si rele se nasc pasiuni! Tine-o tot asa Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Dupa etapa de la Arad ne hotaram sa rezolvam plecarea. Mesaje peste mesaje cu cei de la XHP care imi trimit alte variante de soft,sa updatez aplicatia,sa le trimit log-urile,Launch Control personalizat prin care imi spuneau ca ei nu isi asuma nimic daca masina pateste ceva si le spun dati-i blana sa ii cada rotile,vreau sa vad cum zboara,dar nimic,nimic si nimic,chinuiam masina degeaba... Cu gandul ca vom reusi reusi rezolvarea problemei m-am gandit sa o usurez cu ceva kg,in setup-ul de fata avand 1740kg(nu va ganditi ca ma apuc sa o tai,momentan) si anume aproximativ 80 momentan,cum?O pereche de scaune: O baterie usoara si roti mai usoare,BBS RC 300 de la Viespe care intre timp ii descoperisem o buba la puntea spate si pentru ea anul competitional s-a incheiat. Se hotaraste Dragos si imi spune sa vin la Iasi sa stam pe ea sa vedem care este problema,asta cu 2 zile inainte de urmatoarea etapa din octombrie. Tot se auzea un suierat parca din ce in ce mai puternic si ma gandesc,iar scuipa nebuna furtunele,o verific si nimic,erau teava furtunele,la locul lor,cand ma uit mai atent ia uitati ce am descoperit,voi ati mai vazut asa ceva? Bubuise sudura de pe intercooler,ce sa fac acum ca era 12 noaptea?!Il sun pe fratele Muk care inca era pe ele la garaj si ii zci ca arde,ca dimineata tre sa plec la Iasi,ma duc la el la 4 eram gata.Ajung acasa,pana ma spal,mananc,bag 2 energizante si plec ce sa mai dorm ca nu mai era timp. Ajung la Iasibubuit si ne apucam de treaba. Pana seara a tot incercat variante de soft nu era nici un rezultat pana la ultima speranta,ultima varianta cand a zis sa mai incerce si asta daca nu,nu are ce sa ii faca,ii pune softul facut de el la cutie,o infoaie si o vad cum se lasa de cur si incep rotile spate sa se invarta,baaaaa,iesise dracu din ea,se eliberase :frantics: .Dute cu ea in probe imi zice Dragos,ies cu ea Launch dupa loc cand iau piciorul din frana pleaca masina d-a latul,zici ca nu mai era xdrive,zic mama cu cred cum e acum,blana.Totusi ceva nu era ok pentru ca cutia de transfer nu mai reusea sa tina cuplul lasand rotile spate sa se invarta pe loc asa ca ne apucam sa ii schimbam ambreiajele,o face Dragos noua si cand primeste un telefon care a intristat tot garajul,toata echipa din tata tara,toti curasntii: cursele se anuleaza din cauza COVID...Dupa asta mai umbla Dragos putin in soft,o mai eficientizeaza putin si mai ia 2 cai,474cp acum Ma pregatisem sa o fac RWD(doat spate prin aplicatia de la XHP-X-Delete),in caz ca nu reuseam nimic cu plecarea si vedeam eu cum faceam o combinatie intre ele,d-asta o sa o vedeti in clipul de mai jos cum face cerculete. Asta este macar am facut-o sa plece cum trebuia,a doua zi plec la Bucale. Ajuns acasa o echipez cu rotile corespunzatoare si la A3iiiiiii Hai sa vedem ce am facut,o infoi,si pleaca nebuna,ma uit pe Dragy: 11,4s cu 60ft de 1,7s 0-100km/h 3,5s Altceva tata,asa da.Mai dau unul din diverse rpm si aceeasi treaba,ma uit pe filmare si la plecare tot patinau rotile,atentie la plecare nu pe loc,deci este nevoie de aderenta mai mare. Recordul pe 402m la acest motor si caroserie,seria F,momentan este detinut de MTJ cu 11,1s dar puterea fiind de 550cp cu methanol,deci toate sansele din punctul meu de vedere sa fie doborat probabil doar daca montez o instalatie de metanol,dar ramane de vazut in anul competitional ce urmeaza. Ce s-ar fi intamplat daca ajungeam la Arad in aceasta configuratie nu putem stii dar sunt sigur 100% ca ar fi mers mai bine decat a mers pe A3,probabil 11,3s sigur se obtinea dar asta este,data viitoare. Mai jos aveti si un ultim video cu toate cele povestite mai sus.Cam atat pentru moment,astea sunt intamplarile din trecut,de aici incolo povestim la prezent si vor veni multe alte surprize atat in acest proiect cat si in cel cu Viespea,vizionare placuta:1 point
-
1 point
-
Ajungem la Arad,nu ca melcul dar stil de condus calculat. Albinuta ea este pista de la Arad,Arad ea este Albinuta ia-o usor te rog Se aseaza domnisoara la start si pleaca,nu este un run reusit...verificam putin masina si se aseaza iar la start,masina merge 11,7s cu 60f foarte slab 1,9s... Parca masina nu decola asa cum ar fi trebuit,nu ca parca,chiar nu pleca cum ar fi trebuit...Verifica Dragos si constata ca softul la cutie nu dadea voie sa plece cu mai mult de 400Nm...Tot incercam variante toata ziua de combinatii de DSC si alte chestii,degeaba Run,dupa,run,dupa run masina mergea constant doar 11,7-11,8s Cred a tras masina aproximativ 7-8 run-uri in prima zi dar in zadar. Incheiem prima zi de calificari,cu gandul sa incercam sa rezolvam ceva cu plecarea aia.A incercat Dragos pana seara la 1 sa tot modifice chestii si puneam pe masina si nu se intampla nimic.Mergem la somn cu gandul sa mai incercam a doua zi. A doua zi tot la fel,nimic nou dar totusi masina reuseste un 11,6s cu plecare tot la fel de slaba 1,9s 60ft,aveti mai jos video cu run-ul respectiv: In fine,se califica cu al doilea timp din grupa dupa prietenul si colegul nostru de echipa,Padre,cu al lui E92 335xd care merge 10,8s ! Vin semifinalele si cum era de asteptat ajunge in finala cu Padre la start.Aveti mai jos video cu finala: Asa ca Albinuta obtine locul 2 la categoria Diesel Street in prima ei participare cu best personal de 11,6s,si ce este cel mai important a rezistat cu brio tuturor acestor runuri atat turbina cat si motorul la puterea actuala de aproximativ +50% fata de fabrica! Mai jos aveti un video cu pregatirile inainte de etapa si etapa in sine de la Arad:1 point
-
Ajungem la Arad,probleme si pe la Viespe,am scris in threadul dedicat ei -Built NOT Bought- pentru cine vrea sa citeasca,dar intr-un final reuseste bestul ei de 11,3s bucurie,fericire. Ajuns inapoi in Bucuresti ce ne facem cu stricacioasa?Ma hotarasc sa nu mai acord nici o sansa si sa mai fac nici un test cu vre-o turbina de la turbinos si sa ma reorientez.Pun turbina stoc inapoi si il rog pe Dragos sa imi faca un soft de strada pentru turbina stoc.Stau asa cu aproximativ 390cp pana cand ajunge noua turbina de peste hotare.Dupa aproximativ 3 saptamani ajunge,ma uitam la ea si pur si simplu se vedea calitatea fluturelui si aveai feeling-ul ca este un lucru bine facut. Il sun pe Nasi si ii zic ca vreau sa pun noua turbina ca a ajuns,cred ca a ras O pun si Dragos imi garanteaza ca nu avea ce sa se intample,puteam sa ajung pana la Iasi. Intre timp Albinuta primeste un set de jante noi Z-Performance 19",poate mai reusi sa o imunizam putin: Si pana sa ajung la Iasi le-am si schimbat culoarea la jante Detalii... Urma etapa de la Arad din data de 19.09.2020 unde de data asta aveam de gand sa si ajung cu Albinuta asa ca plec spre Iasi pentru a seta noua turbina. Ajung,o punem la ham si hai sa vedem daca s-a castigat ceva doar prin punerea fizica a acestei turbine fata de softul de strada cu cei 390cp facut de Dragos pentru turbina stoc. In poza,pe dreapta,paznicul era campioana europeana la categoria diesel 135xd-ul lui Dragos care astepta o figura a Albinutei doar doar sa muste din ea ! Trage Dragos un run si ies 410cp,deci +20cp doar prin punerea fizica a acestei turbine,boon, se anunta promitator. Acum hai sa tragem si de ea.Umbla Dragos pe la butoane si vine cu o varinata de soft si o tragem iar pe dyno, 460cp :hyper: Zice Dragos,asta e ceva light,hai sa incercam ceva mai sportiv,adica mai are cai in ea??Stoarce-oooo de putere :girl_devil: Face o varianta mai sportiva,o tragem de dyno si ies 472cp :super: Nebunie,mare fericire pentru mine mai ales ca nu a crapat nimic inca. Luasem si pachetul de stage custom +++ de la XHP pentru cutie,i-l infig si pe ala si zic acum esti full option Albinuto sa vedem ce poti pe pista de la Arad. Plec de la Iasi spre Bucuresti pentru a ma pregati de Arad. Nu am vrut sa o mai incerc cu Dragy in Bucuresti,am zis ca daca va fi sa crape,sa crape pe pista,sa apuce macar un run,sa vedem macar un timp pe pista. Imi cer scuze dar am uitat sa va las si linkuri la ce video am facut. Aici este un video cu masina cand a mers 11,8s cu 430cp:1 point
-
1 point
-
As zice ca destule. Uite un exemplar cu un an mai nou si 2 ani garantie Premium Selection de exemplu (link). Eu sunt curios cate gasesti care sa nu fie configurate 'personal'. Care e alternativa? Cum a fost norocul pe banda?1 point
-
Dupa aceste mesaje l-am sunat si pe mecanicos si mi-a zis ca a hotarat sa isi inchida garajul ca nu mai reuseste sa il tina pentru ca am zis la "lume" ca mi-a stricat el motorul,ca s-a auzis si pe la Adancata unde el era inspectorul pulii si ca nu mai are clienti din cauza asta si acum va fi nevoit sa isi tina motocicletele in ploaie daca nu mai are garaj,mai mai ca trebuia sa imi fie mila de el si ca i-am stricat eu visul lui cu garajul.Ba baiatule ti-am adus o masina functionala,ai facut un motor de la zero care s-a stricat in 800km,nu exista asa ceva sub nici o forma.Trebuia sa bagi masina in garaj si in cel mai scurt timp sa o scoti functionala,luai vibroche nou faceai pe dracu sa te ia si rezolvai problema nu sa iti inchizi garajul ca un gunoi care nu e in stare sa isi rezolve problemele.Profesionist esti nu atunci cand esti top si ai realizari esti atunci cand ai probleme si se vede modul in care le rezolvi. Gunoiul de Romeo m-a blocat pe tot ce inseamna telefon iar eu am fost nevoit sa ma duc sa imi iau motorul la propriu in punga de acolo pentru ca trebuiau sa elibereze garajul de acolo. Va place baieti 435-ul meu? Asa s-a incheiat legatura mea cu mecanicosul cunoscut de Cristi SBK pasionat de motociclete si Romeo de la Kraft Motors,Kraft Motors s-a numit garajul care a gazduit aceasta epopee iar daca vre-odata acest topic ajunge pe la unul din ei trebuie sa le spun: Cristi oricat de mare ai ajunge pentru unii tot un d-asta mic ramai pentru ca nu iti asumi ce faci iar lui Romeo,ba esti un gunoi arogant a carui vorba nu valoreaza 2 bani si ca atare nici tu nu valorezi,v-ati cacat amadoi pe voi cand ati dat de greu nu o mai ardeati profi,nici la bolobocul ala electronic gradat nu erai in stare sa te uiti si sa vezi ca tipsurile de la evacuare sunt strambe.Carma este o curva si o sa va gaseasca stati linistiti ca rau as fi putut sa va fac oricand si tie cu toate conversatiile si pozele ce le am si lu Cristofor mai ales ca am auzit ca lucreaza la un service pe langa mine,bafta in viata baieti ! Aici am pus punct acestui capitol din ce inseamna acest proiect pentru ca mi-am dat seama ca nu am cu cine sa fac lucrurile sa mearga in directia normala si am inceput cautarea unui nou motor.Cat m-a costat aceasta experienta,cam cat sa raman cu motorul bun pe masina si sa mai am 2 de rezerva pregatite oricand pentru montaj. Impreuna cu Nasi am hotarat ca cel putin momentan nu are rost sa il repar pe asta,poate pe viitor dar acum ar fi bine sa caut altul de preferat care sa fie pe masina. Am inceput cautarea deci a unei noi caupuse,a unei noi sugative de bani,timp si nervi si dupa ceva datorita unui prieten,sa iti dea dumnezeu sanatate Adi Lupu am gasit o bomboana la Timisoara.Un motor care abia a invatat gustul motorinei,un motor in care imi puteam face freza in baia lui,ce sa mai un motor cu 19000 mile ba baieti daca va vine sa credeti.Stiu,stiu nici mie nu mi-a venit sa cred,gasisem cu 60,000-80,000-150,000 km dar cu 19,000mile(34000km) bai da-l dracu,exact la mine s-a nimerit. I-am cerut omului poze,video cu masina,am trimis un prieten sa mearga sa il vada/asculte in Timisoara si parea ca totul este in ordine.Gata,Timisoara scrie pe mine,am plecat sa il vad/ascult si personal pe masina si sa il si iau daca era asa cum parea.Ajung acolo il pornesc,vad bordul cu km,masina era un cabrio 430d,omul il luase sa repare alt cabrio cu caroseria acestuia.Ii zic omului sa se apuce de suruburi cu 2 maini ca e drum lung pana la Bucale.Il vad in masina si plec spre casa,abia asteptam sa i-l arat si lui Nasi sa isi dea si el o parere daca chiar aia sunt km.Inainte de asta am mai tot cautat si vazut si altele si erau in stare mult mai rea decat ala al meu care se stricase,eram deja expert in cat praf trebuie sa fie pe el pentur km care trebuia sa ii aiba. Masina 2013,motor 10.2015 altceva baieti acum,altfel se tuneaza asta Masina a avut nr rosii de CT cand a fost cumparata,eu sunt din Bucuresti,toata actiunea se intampla la capitala,la topul topurilor,la cireasea de pe tort.Sunt putin ironic si indignat la felul cum se lucreaza in 90% din garajele/service-urile din tara asta.1 point
-
"Va rog sa rețineți ca autoturismul are pachetul de securitate extins (detecție, pietoni, detecție obstacole, tempomat adaptativ), deci nu poți face practic accident cu ea, opțiune care a costĂŁ 2.600 euro, valabilĂŁ mai ales astĂŁzi, nu prea o gĂŁsiți la alte autoturisme similare." in afara de culoare...unde e unicatul ? care e faza cu "valabila mai ales azi"...?!1 point
-
1 point
-
Eu unul nu inteleg cu ce compari. E84 e o masina bazata pe o platforma lansata in 2005, cum poate fii superioara unei platforme lansate 10 ani mai tarziu?(F48) La fel inca o chestie ce nu o inteleg la multi "pasionati" de ce se pune valoare adaugata pe detailing? Eu in 4 ani de zile nu am facut detailing dar am spalat-o personal de cele mai multe ori si consider ca e mai mult decat ok, cel putin asa zic si toti care se urca in ea. Pasionatii intretin masini de colectie. Restul ar trebui sa fie fiare de care te folosesti si care doar se depreciaza.1 point
-
Am reusit sa pun testeru azi pe ea, din cauza la update-uri de windows probabil mi-a sucit COM1 la COM3 si d-asta nu-mi vedea masina. Dupa ore de citit online am gasit problema. Mi-a gasit cateva vreo 7 erori pe care le-am sters, am mai mers vreo 100 de km si l-am pus acuma iara sa vad daca a revenit vreuna, spre surprinderea mea nici o eroare nu s-a mai intors. Probabil erau din trecut. Atasez poza EDIT: Am facut peste 1000 de km de cand o am, vad ca nivelul de ulei e la fel :frantics:1 point
-
Yeaahh right....noi trĂŁim fericiți cu motoarele noastre obosite. Și chiar nu am mașina ca sa beau apĂŁ din motor. PoftĂŁ mare! Aaa, și sĂŁ nu uit: multĂŁ multĂŁ sĂŁnĂŁtate celor ce tot șterg comentariile1 point
-
Poze https://postimg.cc/gallery/R9JnMW1 Nu am reusit sa-i dau de cap sa postez direct prin functiile forumului asa ca am uploadad la acel link. Rog in moderator daca poate face un artificiu si sa faca sa apara direct.1 point
-
cel mai bine se simte la 180 daca opresti motorul noaptea.. imediat opresti si luminile si gata. asa te cocentrezi mai bine daca se mai aude ceva... servo directia si servofrana pana la urma nu au fost mereu pe masini1 point
-
0 points
-
Nu exista ulei pt vreun motor termic, ce nu produce reziduuri. Nu exista filtrare 100% a impuritatilor din aer. Daca ar fi asa, nu le-ai mai schimba. Logic, nu ? Ce fel de particule opreste filtrul de ulei daca uleiul nu produce reziduuri ? De unde atata mizerie ? De la cat si cum functioneaza motorul. Este supus unui stres fizic (mecanic, termic) si chimic (apa, gudron, lac etc). Da, inclusiv mici particule de span circula in ulei. Doar uzura ce-o fi ? Tu nu-i vezi un sens. Inginerii, da. Nu sint inginer, dar sint de acord cu ei, pt simplu fapt ca inteleg argumentele lor. Nu trebuie sa-mi propun tinerea masinii pana moare. Faptul ca merge mai bine deoarece are un motor mai protejat si mai curat, e suficient sa-mi dea satisfactie atat cat tin masina. M-as baza doar pe schimbul de ulei in tineretea motorului (pana in 150k - 200k km) si in conditii de utilizare ideale - autostrazi, variatii meteo mici, aer curat, combustibili de cea mai buna calitate, ralanti putin etc. Nu avem asa ceva. Orice ulei normal este o solutie de baza, elementara, suficienta. Uleiurile de motor sint niste chestii oarecum generice. Pt ca ele trebuie sa intre atat intr-un motor nou cat si intr-unul vechi. Problema e ca dupa o anumita varsta, motoarele nu mai sint generice. Au nevoi specifice. De aia un ulei pt un motor relativ nou, nu va fi suficient pt un motor relativ vechi. Asta e motivul pt care pachetele de aditivi din uleiuri sint mai reduse cantitativ decat cele din solutiile dedicate. Ai un motor mai vechi si /sau il utilizezi mai stresant (urban, mult ralanti, sarcina etc), atunci ii dai un ajutor potrivit nevoilor sale. Da, stiu, au fost si experiente neplacute cu astfel de produse, de spalare in special, dar sint slab documentate (adica nu stim ca intr-adevar problema a venit de pe urma utilizarii unui flush) si extrem de rare. In orice intreprindere exista riscuri. Vasta majoritate a celor care au folosit de ani de zile asa ceva, nu a avut probleme. Are sens sa ma convingi de contrariu, dar trebuie sa indeplinesti macar doua criterii : 1. sa ai ceva experienta in utilizarea acestor produse 2. sa vii cu argumente tehnice corecte-1 points
-
Cat vrei, dupa cumm il intretii. Ideea e ca una e sa te tina in cat mai bune conditii, apropiate de ce era candva, si alta e sa mearga obosit, conform uzurii. Uzura se remarca prin zgomot, consum, poluare, lene, probleme tehnice etc. Nu trebuie sa pice de tot ca sa nu-ti placa mersul motorului. Pentru un motor trecut de 250000 km, utilizat in continuare in Romania, stresul e mare. Vrei sa mearga ceva mai bine si mai departe cu o mica investitie ? Bun, atunci iei niste masuri extra.-1 points
-
Man, traiesc unii fericiti cu plamanii infundati de gudron si ficatii umflati de ciroza etilica, asa ca, un motor neglijat e paguba in ciuperci.-1 points
-
Sa continuam jurnalul... Se dovedeste ca masina mergea si mergea tare a draq,diferenta de 0,4s intre vechiul motor si acesta este ceva,intradevar ca la testul cu cel vechi eram si cu iubita in dreapta(greutate extra)dar nu cred ca a facut doar asta diferenta,este prea mare totusi. Mai stau o perioada sa fiu sigur ca nu apare incornoratul sa strice treaba,il astept pe Dragos sa vina in Bucuresti si ma duc la Nasi sa punem evacuarea inox pe masina dupa care pe platforma direct la Dragos sa facem DPF OFF,daca asta ar fi contribuit la sticarea motorului acum vroiam sa elimin orice urma de risc.Facem DPF OFF si acum vroiam sa ii ascult sunetul in sfarsit,o putem accelera blana sa vedem cum se aude.Se aude bine nu excelent sau exagerat de tare,mai tare se auzea evacuarea pe vechiul E92 320d singura explicatie pe care o gasesc este ca aia era o singura teava goala pana in capat,la aceasta pe final exista Y-ul care imparte sunetul in cele 2 iesiri cum este si la E46(E92-ul se auzea si mai tare decat E46-ele). Next step,am facut-o sa respire usor acum trebuie sa ii bag si Mentos in bot,aer proaspat de munte,AER RECE!Cum?Pai luam si noi un intercooler de la Wagner :bounce: : Ce e asta?Unde il bagi pe asta?Cum il bagi pe asta?Unul sub 20kg chiar nu se gasea?? :bash: Lasa ca ii facem noi loc...mai exact Andrei de la Custom Factory s-a ocupat de proiect pe care il recomand fiind un baiat foarte serios,asta a iesit in urma lui:-1 points
-
Unic proprietar, configurata personal, merge perfect, culoare unicat (aproape). Revizii la BMW, pachet 5 ani intretinere platit. Discuri de frana si placute schimbate la 77.000 km. Anvelope noi..Va rog sa retineti ca autoturismul are pachetul de securitate extins (detectie, pietoni, detectie obstacole, tempomat adaptativ). Acces confort, inclusiv hayon cu senzor.Deci nu poti face practic accident grav cu ea. Faruri cu LED automate si adaptative (100% peste Xenon). Documente prezente (factura originala, certificat de conformitate, talon, CIV). ITP 2022. Detalii aici : https://www.olx.ro/o...ta-IDdW4K3.html-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00