Salut, multumesc frumos. M135 si M235 intra in categoria de Golf 8 R, peste 300 de cai, GTI parca e la 245, Clubsport e pe la 300. Yaris e prea mica, Type R este doar manuala (voiam automata). Ai dreptate, tot ce ai enumerat e mai driving focus, ce era cu adevarat interesant era M2. Dar am decis ca vreau o masina moderna, iar M2-ul are interiorul similar cu ce aveam eu pe F30 LCI. Legat de lasat masina. Am cumparat masina de la acelasi Key account manager, cu care am colaborat si in trecut. Am avut niste clauze foarte clare trecute in contract, fiind platita , gen numar maxim de kilometri si data cand o iau. Masina a fost condusa, ca masina de serviciu de tipul care se ocupa de vanzari pentru gama M, de la Bavaria (i-am gasit documentele) si n-au avut nici voie conform contractului sa o dea ca masina de TD. Are si garantie extinsa, mai mult decat o voi tine eu. Am facut eu vreo 1000 km cu ea, si pentru mine este de ajuns, destul de infipta, dar poate fi si placuta, pe confort Poate ce ar fi fost mai interesant, daca eram mai rabdator, este noul M240i, care v-a fi lansat in vara asta..si driving experience si interior nou. Scaunele sunt alcantara, scoica (scaune M performance) destul de confortabile, dar as fi preferat piele, pentru ca am un caine. @EugenB asa este, parca e un porc din fata, putin prea umflata, dar arata mai bine in realitatea decat in poze (chiar spusesem anul trecut ca nu o sa iau seria 2 GC never).