Jump to content

Luciosu

Members
  • Posts

    406
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Luciosu last won the day on August 1 2023

Luciosu had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    2021 M235i Xdrive Gran Coupe

Recent Profile Visitors

7121 profile views

Luciosu's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

208

Reputation

  1. De acord, cred ca este doar temporar pentru hibride, cum a fost la inceput si garantia extinsa, era moca, trebuia doar sa o activezi
  2. Exact. Scrie warranty extension. 3rd year
  3. Sunt sigur ca e 2 ani standard. 3 ani este primul pachet de Repair inclusive. Ai posibilitate de 3,4,5 ani (astia nu se adauga la garantia standard) Is BMW warranty international? In the rare case something may occur with your car, your BMW Warranty comprehensively protects you against any unexpected repair costs (except for wearing parts) for up to 2 years, valid worldwide. “I'M EQUIPPED FOR EVERYTHING. EVEN THE UNEXPECTED.”BMW Warranty.
  4. Garantia standard e de 2 ani. Se poate extinde pana la 5 ani, cu pachetul Repair Inclusive, care e contracost, depinde de perioada si model. Daca nu ma insel, este din 2017, valabila asta in Romania
  5. E PJ, deci tind sa cred ca e fara
  6. Nu cred ca o sa o cumperr nici la 80 nici la 100. Cred ca va fi masina de firma, deci 19% TVA il va scoate si cred ca scoate si un discount de 20%, nu cred mai mare ca e model nou. Deci spun eu in jur de 65k fara tva, o sa ajunga masina. Acu, vazusem pe alt forum, un baiat caruia i a venit Octavia, destul de bine echipata, dar fara matrix si motor de 2 litri diesel 110 cai ( cel entry level) pret final in jur de 35k
  7. La operational is mai multe: o data ce ai spus tu, 2. Ai costuri fixe pe toata perioada, indiferent de ce se intampla (deci bugetul e clar) 3. Nu platesti avans 4. Nu ai deprecierea La 50k km pe an, e si normal sa ai rata mai mare, daca ai leasingul pe 3,4,5 ani, pentru ca deprecierea este foarte mare. Mai e optiunea de car allowance (firma it da tie banii aia), doar ca aici e cu dus-intors, pentru ca sunt considerati beneficiu in natura si platesti toate taxele si impozitele (47%) Scuze de OT
  8. Da, dar cu ALD Cehia, ca acolo is inmatriculate masinile
  9. @Romulus hai ca l ai facut pe om cu capu, probabil acu deja se uita prin configurator la Audi, doar doar …. P.S. Eu nu stiu pe la ce companii lucrati, dar la bugetul meu pentru masina de firma, aprox 800 de eur/luna fara Tva si fara pachete de service, abia daca ajung pe la o Octavia RS :)))
  10. Din ce vad eu pe stalp, pentru masina ta, ai doar 18 si 19 pentru iarna (M+S sunt cele de iarna). Asta daca am vazut bine
  11. Am avut si eu aceeasi problema la F44, 235i. Facut geometria la Proleasing, totul a iesit bine. Am oprit Lane assist ul si s a ameliorat
  12. Succes! Eu nu cred ca e vorba doar de piata la pamant, ci la clientii romani, in general. Majoritatea masinilor vandute de pe OLX/ Autovit sunt in 6-8.000 de eur. Ce e peste 20k, are de obicei alt tip de client. Am avut M235, F44, la vanzare, cred ca vreo 9 luni, in total, fara promovare, pentru ca nu era o graba sa vand masina, doar ca nu prea o foloseam, pentru ca am masina de la munca. Am primit tot felul de "schimburi", ultimul fiind daca schimb cu stoc de vin (dap, stoc de vin). Masina in garantie, cu undeva la 17-18 mii de km, pret de lista aprox 70k eur. Am avut vreo 2 pustani care eu venit, multi cu mesaje, 25 de mii acu, pana am ajuns la 37k eur pret (de la 42k. Pana la urma, am primit un telefon de la un tip, dupa ce crescusem pretul la 40k, mi-a zis ca vine sa vada masina, a venit si a si luat-o. Romanii i-au masini ieftine de pe OLX (nu toti evident), iar cei care vor masini, cu motoare mari sau cu un pret putin mai mare, cauta cai verzi pe pereti, prin Germania, condusa de o batranica, pana la piata.
  13. Pai cum frate, ti-au dat masina de test pentru 2 zile? Nu-i posibil! :D:D:D
  14. Exact. Daca tin minte bine, acum vreo 2 ani, fransiza era vreo 4-500 de euro
  15. Trebuie vazuta si daca se poate mari limita de km. Pentru cineva care foloseste masina din pct A in B si il vedea doar ca un mijloc, eu spun ca e bun. plus, sunt multe companii care prefera sa nu mai dea masina de munca, ci car allowance (suma forfetare) 5-6-7 sute de euro pe luna. Mai interesant ar fi sa nu platesti avansul
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.