Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/14/23 in Posts

  1. Diferenta de impozit intre un motor 2.5 si unul 3.0 este de aprox. 300€/an, +/- cateva zeci de Euro in functie de localitatea in care ai domiciliul, precum si daca platesti in termenul in care se aplica reducerea de 10%. La asigurarea RCA nu este nicio diferenta, toate motorizarile de peste 2.0l se taxeaza la fel. Daca apreciezi ca 300€ anual fac diferenta intre a-ti permite si a nu-ti permite un BMW care are deja 15 ani vechime, consider ca subestimezi mult costurile de intretinere. Orice defectiune, altfel decat banala, poate fi foarte costisitoare, indiferent daca este 2.0, 2.5 sau 3.0. Iti recomand sa te orientezi catre o alta marca de masina, preferabil un model fabricat recent, cu rulaj redus si fiabilitate recunoscuta.
    2 points
  2. Eu am lăsat pompa de ulei cu care a venit motorul luat, teoretic dacă pompa crapă de tot sau parțial, ai un senzor de presiune ulei care trebuie sa îți spună ca nu e ok, iar dacă in MAX 20 secunde opresti motorul, iarăși nu se întâmpla nimic. La el sa nu fi fost și ăla defect. Da.. mai ușor ca la M47, dar pentru cine nu știe, zice ca este greu.
    1 point
  3. E exact asa cu zice Dj_Alex. Schimbi cu totul si verifici daca prinderile sunt la fel, sau daca mei trebuie sa schimbi si altceva. Nu e simplu precum crezi. Dar eu chiar nu inteleg DE CE iti bati capul cu o chestie care, 1. Fulia aia are o viata, nu e ca cealalta chiar pe viata alternatorului. 2. Arunci cu banii foarte probabil pe tru un castig minim la incarcarea bateriei. Sa schimbi fulia aia cu alta noua, periodic.. sau sa te lase cand ti-e lumea mai draga; adica stii niciodata nu ne place sa ne lase alternatorul. Sa fiu tu, daca masina are 250-300k DEJA ar trebui dus alternatorul la schimbat de peri colectoare, carbuni, rulmenti. dar, nu toata lumea e ca mine cu masinade 480k km. fara sa ma fi lasat alternatorul vreodata.. Intelegi unde ar trebui sa fie focusul (banii investiti) tau..? Toate alternatoarele au chestiile mentionate mai sus si se uzeaza...!!
    1 point
  4. Inca o informatie… din cate stiu cele OAP si OAD au un fel de ambreiaj incorporat care decupleaza atunci cand nu este nevoie ca alternatorul sa produca curent, bateria este incarcata suficient si astfel in teorie, avem consum mai bun. Comanda este data de DDE catre alternator, deci daca ai pe masina alternator cu fulie fixa, probabil ca DDE nu “stie” sa trimita informatia catre un alternator OAP sau OAD cand sa cupleze/decupleze ambreiajul, pt ca nu a venit din fabrica cu acest tip de alternator.
    1 point
  5. Bmw nu pune nimic. Constructia alternatorului tine se producatorul acestuia. Cauta informatii la Valeo spre exemplu. Nu cred ca e posibil sa faci conversia, poate doar sa schimbi alternatorul cu alt model compatibil care sa fie OAP sau OAD, asta daca pe motorizarea ta a fost montat asa ceva. Daca nu a fost montat, nu cred ca e posibil deoarece nu va mai sta cum trebuie cureaua care invarte alternatorul, pt ca vor fi diferente de diametru si poate chiar pozitionare a fuliei alternatorului.
    1 point
  6. spanul vine de la pompa de motorina.... cauze...probabil mers cu putina motorina in rezervor, schimb de ulei la 15k....etc.. solutii sa cureti/dasfaci motorul, baia de ulei...= cateva mii de lei. asta daca nu s-a fisurat/crapat chiulasa.
    1 point
  7. Care e problema de fapt. Pai nu trebuia sa te asiguri inainte de a cumpara macara ca toate firele sunt intregi si toate conexiunile sunt bune sau arata bine.. nedeteriorate de mediu.. de situatii?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.