Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/04/25 in all areas

  1. Problema rezolvata cu roata care se infrana. Problema - furtun lichid frana, problema era pe retur. De fluctuatii nu am scapat, inca ma zbat.. o sa revin cu update cand o rezolv, chiar daca nu mai primesc raspunsuri macar poate ajuta pe viitor pe cineva care viziteaza topicul.
    1 point
  2. Revin cu solutionarea, dupa multe intrebari si multe drumuri la diferiti mecanici. Nu era climatronicul, nu erau motorasele cum a spus unul dintre service uri, ulterior eu cautand sa gasesc pe cineva care sa fie si dispus sa dea jos bordul. de vina au fost robinetii + un cablaj/contact imperfect din ce am inteles de la mecanic. Robinetii oe luati sh pentru ca nu aveam ‘incredere’ ca asta este problema, acestia fiind deja schimbati si pusi noi in urma cu cateva luni.
    1 point
  3. Multumesc frumos pentru raspunsuri, mai ales pentru detalii @FiveThreeFive Bratele mari au fost schimbate in noiembrie, puse MEYLE HD. Restul pieselor verificate vizual/trase la 3 service uri diferite, toti mecanicii spunand ca sunt ‘ireprosabile’. Chiar bratele inferioare erau piesele de care voiam sa dau comanda insa voiam sa ma mai interesez de o ‘ordine’ a posibilelor cauze, dar asta dupa amortizoare. Chiar saptamana aceasta schimb amortizoarele fata spate, pe fata cu tot cu flanse si ulterior voi revenii cu update despre vibratii.
    1 point
  4. pot fi multe..puneti aici ce referinta au injectoarele si pompa de injectie,si poate va mai dau cite-o ideie,si bineinteles,problema masinii sa fie din injectie,pentru ca pot fi si alte cauze care nu sint relationate. Citeam mai sus...proba aia cu eprubetele este ajutatoare in foarte putine cazuri,eu nu o recomand,nu serveste la nimic in general.Faptul ca vezi o eprubeta mai plina ca celelalte nu inseamna decit ca acel injector da mai mult retur,nu ca ar da prost,doar ca asa interpreteaza unii. Majoritatea injectoarelor pot da pe retur ,in general,intre 5ml ...55ml ca exemplu,si asta inseamna ca sint in parametrii normali de functionare,doar ca nu sint echilibrate intre ele. Pentru a vedea de ce intrerupe,sau scade turatia la ralenti,trebuie facut test de ralenti nu de retur,ci de injectie,cantitate plus mod de pulverizare,apoi test de compresie pe fiecare cilindru. Testul de ralenti se face la vreo 250...300 bar,iar cel de retur la 1600 bar sau mai mult,in functie de tipul de injector.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.