pot fi multe..puneti aici ce referinta au injectoarele si pompa de injectie,si poate va mai dau cite-o ideie,si bineinteles,problema masinii sa fie din injectie,pentru ca pot fi si alte cauze care nu sint relationate.
Citeam mai sus...proba aia cu eprubetele este ajutatoare in foarte putine cazuri,eu nu o recomand,nu serveste la nimic in general.Faptul ca vezi o eprubeta mai plina ca celelalte nu inseamna decit ca acel injector da mai mult retur,nu ca ar da prost,doar ca asa interpreteaza unii.
Majoritatea injectoarelor pot da pe retur ,in general,intre 5ml ...55ml ca exemplu,si asta inseamna ca sint in parametrii normali de functionare,doar ca nu sint echilibrate intre ele.
Pentru a vedea de ce intrerupe,sau scade turatia la ralenti,trebuie facut test de ralenti nu de retur,ci de injectie,cantitate plus mod de pulverizare,apoi test de compresie pe fiecare cilindru.
Testul de ralenti se face la vreo 250...300 bar,iar cel de retur la 1600 bar sau mai mult,in functie de tipul de injector.