Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/16/11 in all areas

  1. se ia 1 L motorina la sticla de plastic, se toarna peste 1000 euro, in bancnote de 50, se aprinde un bat de chibrit, si gata, esti pe sistem turbo!!!! ps: e 300e motor 1.8is cu de toate + 100e montajul.
    1 point
  2. sunetul e mai prost k de pe cd. dar e mai practic decat sa ai 100 cd-uri
    1 point
  3. @increatul: Daca vrei sa te incadrez in aceeasi categorie cu @ Alex Iulian eu te pot incadra fara probleme. Nu am pus stiker pentru ca nu sunt de acord cu asta la modul general. Acolo unde am avut de spus ceva de BMW la modul general am spus, acolo unde am avut ceva de spus de masina mea in particular am spus, acolo unde am avut de spus ceva de bmwclub am spus. Nu vreau sa mai repet. Nu vad de ce eu ar trebui sa ma abtin sa comentez si ar trebui doar sa votez sa fiu pe placul lui x sau y. Voi ceva mai inteligent nu gasiti sa faceti? (in afara de sa va tineti scai de ce postez eu evident).
    1 point
  4. Salut, cred ca iti patineaza ambreajul
    1 point
  5. Da domne' nu conteaza ca scartaie sau altceva.Daca se bloca _chiulasa_ axa cu came atunci iti forta in distributie,iar la tine chiar de nu mai invartea deloc blocajul s-a produs jos la arbore/pistoane si automat nu ti-a fortat deloc in distributie.Pur si simplu e ca si cum ti-ar murii motorul la plecare de pe loc.Arborele se opreste nu axa cu came,si cum arborele iti antreneaza cureaua si axa cu came aceasta nu are de suferit.Eu am schimbat blocul cu pistoane exact cum ai facut tu si am oprit tot distributia veche care avea circa 20.000 de km si nu au fost nici un fel de probleme.Numai bine!
    1 point
  6. Desigur, fiecare cere cat considera, eu nu am cerut banii bagati in masina niciodata. Am cerut un pret ok pentru o masina ok, daca tu vrei sa cumperi un jeg din targ, be my guest.
    1 point
  7. In cazul asta, nu se justifica deloc dieselul, consumabile scumpe, pret de achizitie mai mare, chiar nu se merita, benzinarele sunt super de la 4000 de ture in sus, pe cand dieselul e gata la turatia asta. Daca ar fi dupa mine, chiar ti-as sugera un 320i, 6 cilindri in linie iti schimba viata. :blink:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.