Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/27/12 in all areas

  1. cred ca raspunsul nu sta numai in consum la diesel vs benzina ci si in reparatii. iar daca faci calculul asa clar un benzinar va consuma mai putini bani si e mai rentabil. la diesel ai o gramada de piese care daca vor cadea (si cad!) le traduci in sute sau chiar mii de litri de benzina.
    2 points
  2. pai nu mai departe de umilu meu 525 ,luna asta la inceput ....6 bujii,releul de bujii ,9 litri de ulei si filtrele.Total, aproape 2000 de lei :frantics:Nu mai bine tineam masina dinainte,impecabila si de aia 2000 imi luam un Galaxy note 2 ??
    1 point
  3. "DA mai dar e veche....are tractiune spate......e pe benzina....., a mea e mai buna ca am dat 20 mii si nu am jumatate din dotarile tale... )" O fi invidie.
    1 point
  4. Te inseli. Toata lumea acum inmatriculeaza masinile fara plata taxei, se rezolva in cateva luni. Numai ca nu dai in judecata finantele, dai in judecata prefectura ca sa o obligi sa iti inmatriculeze masina fara plata taxei. Iti arat sute de procese daca vrei, unele au durat nici macar o luna.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.