Jump to content

Bogdan1239

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e90 320i

Bogdan1239's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Culmea ca este un mecanic destul de priceput pe aici, dar pana si eu care nu ma pricep asa bine, mi-am pus intrebari cand am auzit. Am fost doar pentru o constatare oricum, am in vedere un service din Bucuresti, a ramas sa fac programare. Multumesc mult de raspuns!
  2. la acele garnituri a spus mecanicul ca ar pierde,dar a spus ca nu prea se pot schimba daca nu dau chiulasa jos,si totusi m-am gandit ca poate doar nu se pricepe pe modelul asta. Ca acum cu tot felul de metode se pot face multe chestii. Pana si la schimbarea simeringurilor de la supape acum nu mai este este nevoie de demontare. Este un e90 320i 150 cp. Doar pe acolo pierde,si improasca peste tot, cam un litru la schimb
  3. Salut! Am observat ca imi perde ulei, cam un litru la schimb, iar mecanicul la care am fost a zis ca singura solutie este sa dea jos chiulasa, in fine, o procedura mai complicata din ce am inteles. S-a mai intamplat cuiva sa piarda prin acest loc ? Si daca da, exista si solutii mai putin complicate ? Poza atasata mai jos. https://i.postimg.cc/zGqnqp5R/IMG-20210320-130534882-2.jpg
  4. Am inteles, oricum planuiesc sa ajung destul de repede cu ea la un service bun, multumesc mult pentru sfaturi.
  5. Motorul o ia la sfert chiar si dupa 2 zile nepornita masina, nu bate, nu scoate sunete ciudate, se accelereaza bine, nimic de reprosat. Doar ca vad acea prelingere de ulei si clar il pierde, si scoate fum alb albastrui. Cand e motorul rece, la pornire nu scoate nici fum, dar maxim cateva secunde, cu cat se incalzeste scoate mai mult fum, iar daca o accelerez deja nu se poate vedea in spatele ei. Nu mai circul cu ea si o sa o duc inapoi in service zilele astea, dar voiam sa imi fac o idee despre posibile cauze daca a intalnit cineva
  6. Masina nu a mers niciodata fara ulei, nu il lasam sa scada sub jumatate de nivel, si a mers bine pana la ultimul drum cand am incetinit sa trec o cale ferara, dupa imediat a inceput sa scoata fum de imi dadea toata lumea flash-uri. Fumul este mai mult alb dar da tente de albastrui la accelerare, ea scotand fum si la relanti, mult fum. Precizez ca motorul a mers bine inainte sa apara scurgerea aceia acum maxim 2 saptamani.
  7. Salut! Detin un Bmw e90 320i 150cp si de ceva timp am schimbat baia de ulei la indemana unui service mare din oras deoarece pierdeam uleiul si ar fi constatat ei ca se prelinge pe la baie, si cum aveam una de rezerva am schimbat-o. Problema este ca si inainte, si dupa, eu am vazut ca din partea stanga a motorului, se prelinge inca mai de sus de pe motor ulei si ajunge pana jos sub accesorii, asta ce se poate vedea de deasupra masinii. Masina pierdea si pierde cam 1 litru ulei la 600 km de mers normal. Problema este ca la ultimul drum, dupa 150 de km a inceput brusc sa scoate un nor mare de fum alb albastrui, fara sa afecteze puterea, mersul sau altceva, dar am oprit-o imediat. Nu se mai vedea nimic in spate de fum. Acum si cand o pornesc dupa o secunda scoate mult fum alb albastrui la relanti, nu mai zic daca si incerc sa o accelerez. Stie cineva ce ar putea fi cauza atat pierderii de ulei vizibile cat si a fumului acela brusc ? Inainte nu scoatea Se poate sa fie aceasi cauza pentru ambele probleme ? Ce sa fie ?
  8. Garntiturq de _chiulasa_ arsa/ciupita, _chiulasa_ sau bloc motor fisurat, daca ai norocul meu chiar schimbi motorul, am avut blocul motor fisurat si reparatia era mai scumpa decat inlocuirea motorului in sine
  9. Am rezolvat sa pot conecta auxiliarul, ramane ca in curand sa repar si butonul in sine. Deocamdata o sa folosesc a doua cheie a masinii care are setata in memorie functia de auxiliar la pornire.
  10. Asa am patit si eu. Acum depinde de motor, al meu este 2000 benzina si termocupla deschide la 105 grade, deci este normal sa ajunga pana acolo, dar sa nu treaca de 108-110. Faza urata la tine, asa cum a fost si la mine, este ca pierde antigelul. Daca nu ai antigel in ulei ai grija sa nu fie _chiulasa_ sau blocul motor fisurat. Desi poate ai noroc doar cu garnitura. Eu am stat 2 saptamani cu ea in service ca nu ii dadeau de cap, in cele din urma a fost blocul fisurat la pistonul 1
  11. Salut! De curand mi s-a stricat joystick-ul la bmw e90 320i si am ramas conectat pe modul radio in navigatie. Pot folosi joystick-ul in orice directie doar ca modul de "ok" nu mai actioneaza cand apas butonul. Exista vreo alta modalitate de a putea schimba modul din radio in auxiliar ?
  12. M-Am gândit și eu sa fac același lucru, sa ĂŽmi asum un risc și sa schimb doar garnitura, asta și din cauza ca pe acest model nu prea gĂŁsesc nici _chiulasa_ sh
  13. Asta este urat ĂŽn cazul meu, bĂŁieții la service autorizat desfĂŁcut tot și au zis ca garnitura pare chiar prea ok, și mĂŁ intrebam facĂŁ nu cumva ar putea sa fie și altceva cauza, sau poate chiar ceva fin la garnitura de care sa nu ĂŽși dea seama
  14. Face presiune ĂŽn instalație, furtunele se ĂŽntĂŁresc iar ĂŽn vasul de expansiune scoate bule. Asta a fost primul simptom ĂŽncĂŁ de la inceput, pierderea antigelului și presiune ĂŽn instalație. Ulterior dupĂŁ ceva timp și utilizare a ĂŽnceput și sa dea cu fum si sa bage antigel la piston
  15. Salut! Postez pentru prima data dar sper ca este ok. Dețin de 7 luni un bmw e90 320i benzina, 150cp și ĂŽn urma cu 3 sĂŁptĂŁmâni a ĂŽnceput sa disparĂŁ antigelul fĂŁrĂŁ urme de scurgeri. Am tot completat și la ĂŽndemâna unui mecanic am schimbat termostatul deoarece fĂŁcea bule ĂŽn vasul de expansiune și sperând ca se va rezolva așa. La urmĂŁtoarea constatare se pare ca tot la fel fĂŁcea, țin sa precizez ca pierdea tot antigelul din vas la aproximativ 50 km fĂŁcuți. Ulterior am folosit mașina doar puțin ĂŽn oraș și completând la nevoie, dar peste o sĂŁptĂŁmânĂŁ am observat ca am antigel ĂŽn capul primului piston și a ĂŽnceput sa dea cu fum alb dens. Am luat decizia sa mĂŁ duc la un service autorizat din orașul meu. Aici bĂŁieții spun ca e vorba de _chiulasa_ sau garnitura. Desfac ei totul și vĂŁd garnitura, pĂŁrerea lor, BunĂŁ. Am fost cu _chiulasa_ la planeitate și au zis oamenii ca nici nu necesita, dupĂŁ ce au facut teste, dar nu și teste pentru fisuri. A rĂŁmas sa fac test de presiune pentru fisuri dar as lua deja alta pentru ca nu as ĂŽncerca sĂŁ o repar. ĂntrebĂŁrile sunt urmatoarele: - dacĂŁ era _chiulasa_ fisurata de la ĂŽnceput din cauza ca ĂŽmi baga presiune ĂŽn instalația de rĂŁcire, antigel in capul pistonului bĂŁnuiesc ca trebuia sa aparĂŁ din primele dați, nu dupĂŁ ce am tot utilizat-o ulterior, nu ? - se poate sa fie totuși garnitura de _chiulasa_ afectata și cei de la service sa nu ĂŽși dea seama ? Antigel nu am ĂŽn baia de ulei și nici ulei ĂŽn vasul de expansiune. -Se mai poate ĂŽntâmpla așa și din cauza altor chestii ? Nu m-as grĂŁbi sa schimb _chiulasa_.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.