Jump to content

Sylver1

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X1

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Sylver1's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Stiu ca e un topic vechi, dar poate ajuta un alt posibil cumparator. Am mers de curand cu un 518d G30 si mi s-a parut decent (eu vin de pe un F48 18d si un G01 30d). Pana la urma are 8.8s pt 0-100km/h (mai rapid ca seria 3 F3X 18d de ex). Are si o repriza decenta 80-120 km/h. Sigur, dupa standardele unui sedan premium, putem spune ca e lenta. Dar comparand-o ca si performante pe piata cu restul masinilor, e ok. Se poate preta unui condus linistit, axat pe confort (pt familie cu copii mici in spate). Mai ales la drum lung.
  2. o prostie de parbriz, calitatea a scazut dramatic sau sunt mari dubii in ce priveste provenienta lor pt piata din Romania. Am schimbat si eu acum cateva luni la un F48 parbrizul OE (care a dus cu brio destule pietre timp de 3 ani de zile) cu unul Pilkington, la una din reprezentantele lor. La 3 luni distanta are deja 3 ciobituri (2 cu fisura de cativa cm, ambele reparate via pompa cu vacuum nu seringa). Tin sa precizez ca din cele 3 pietre luate, 2 erau de dimensiuni reduse, abia s-a auzit usor impactul in habitaclu. Si au fost spre baza parbrizului. Probabil va trebui sa il schimb cat de curand, pentru ca in ritmul asta pare ca orice piatra de orice dimensiune ar sari pe parbriz, il va fisura. O sa incerc norocul cu un AGC data viitoare (care e doar cu foarte putin mai scump). Altfel intre acest Pilkington si unul chinezesc nu e nicio diferenta. Ciudat este ca am un Pilkington (de fabrica) la o alta masina - fabricatie 2015 - si este foarte rezistent.
  3. Depinde cat de rau iti vibreaza: simti clar in volan sau in maneta de la schimbator cum trepideaza? Daa da, pot fi suporti de la motor, sau poate fi si filtrul de particule sau functionare defectuoasa EGR (a fost si o campanie pe F48 la masinile produse pana in 2017). Se poate face o diagnoza cu monitorizare functionare injectoare si filtru de particule. Se simte mai are cand dai inapoi de ex? Daca da, e suportul anti-balans, care la F48 si F60 e stiut ca fiind cu probleme (costa vreo 250 lei). Dacca e pe benzina, vezi ca pot fi si bujiile. Altfel daca se simte doar motorul, nu cred sa fie mari motive de ingrijorare. Vezi cum face si la relanti, motoarele diesel au o miscare mai puternica decat benzina. Imi amintescc ca inainte sa iau masina sotiei am testat un F48 18d si pana la 1500rpm mi s-a parut ca avea o usoara vibratie (doar motorul). Am si intrebat, a facut si un mecanic un test cu ea in parcare si mi s-a spus ca e normal. Dar eu aveam senzatia asta de vibratie, venind de pe un motor pe benzina, deci am pus asta pe seama diferentei de functionare.
  4. Da, no worries. Oricum pana la urma sotia a ales sa n-o mai dam pe moment, ca se va adapta la masina. Oricum cand mergi la service, poti sa rogi pe cineva sa mearga cu masina si sa iti spuna daca are delay cutia sau smuceste (desi daca facea asa garantat iti dadeai si tu seama), cel putin la APB sunt sanse mici sa incerce sa te tepuiasca cu ceva bani; la mine nu au procedat asa. La restul nu ma pronunt, ca nu am fost.
  5. Georgiana, stai momentan linistita. Nu schimba distributia. Daca vrei neaparat sa schimbi uleiul la cutie, poti sa o faci. Dar daca nu da cutia niciun semn, eu zic sa stai linistita si cu asta. Eu l-am schimbat la X1 pe final de toamna la 119 mii si cred ca am facut-o prematur, a zis si mecanicul ca arata foarte ok si nu era nevoie neaparat. Apropo, nu te mai loveai de atatea lucruri, daca veneai pana la urma sa vezi masina sotiei ambele revizii efectuate. Cred ca am vorbit pe olx si urma sa vii sa o vezi, dar s-a intamplat la noi cu izolarea covid si apoi nu ai mai ajuns. Sper ca masina ca ai luat-o sa fie la fel ca a noastra, care merge ceas. Multi km cu ea fara probleme! Iti recomand APB Service, eu acolo am facut revizia si cea generala si la cutie. Sa le spui sa iti verifice si tamponul antibalans (e o problema uzuala la F48 si la F60; nu e costisitor, pana in 90 euro cu totul).
  6. incearca in prima instanta sa stergi bine toti senzorii. Poate sa fie de la praf (de foarte multe ori). Ai fost cumva la spalatorie inainte sa iti apara eroarea? Locuiesti undeva unde este temperatura scazuta? Ar putea fi gheata pe unul din ei. Daca tot iti face, verifica senzorii: din ce stiu, daca unul are probleme, atunci nu mai merge tot sistemul si apare eroarea asta.
  7. Cum am zis, eu am intrebat la dealer si mi s-a spus ca nu e nevoie. Cand am intrebat si daca totusi as vrea cand ajung la 70 mii de km, ce costuri sunt, au cam dat din umeri, ca nu stiu exact ca imi vor spune data viitoare cand vin la revizie; ce am dedus (e o supozitie) e ca nu cred ca fac operatiunea asta prea frecvent sau poate chiar nu o fac deloc. Insa raspunsul lor nu e unicat, si altora in alte tari li s-a spus la fel la dealer: https://f48.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1456117 Cutia de pe F48 e aceeasi cu cea de pe Volvo, TG-81SC. Acelasi raspuns il vom regasi si la Volvo, am verificat forumurile lorL ca nu exista niciun timeframe alocat pt schimb ulei, ca este lifetime. De pe site-ul Volvo pt transmisia TG-81SC: https://www.volvocars.com/en-th/support/manuals/xc90-twin-engine/2015w46/specifications/fluids-and-lubricants/transmission-fluid----specifications "The gearbox oil does not need to be changed under normal driving conditions." Am dat acum vreo 2 luni si la Ravenol un email sa intreb, dar nu au raspuns.
  8. Asa cum s-a scris si mai sus, daca merge bine cutia, nu schimba uleiul. O sa dea semne cand are nevoie (probabil dupa 200k). la dealer o sa ti se spuna ca uleiul este "pe viata", am intrebat eu. La fel si cu distributia, nu e nevoie sa o schimbi la niciuna din variantele de km prezentate de tine. Daca auzi vreun sunet metalic, atunci. Oricum nu cred ca vei gasi pe nimeni pe aici cu distributia schimbata la B47. Asa ca tine pentru tine banii pentru ulei cutie si distributie (o sa salvezi binisor spre 1500e) si investeste intr-un X1 cu dotari cat mai bune, pentru confortul tau (obligatoriu leduri sau scaune sport, ca cele standard nu sunt cine stie ce; apoi pe mine ma ajuta mult si HUD, initial am zis ca e e o dotare asa nice to have si ca foarte bine ca era standard in pachet, insa acum nu mi-as mai lua masina fara HUD). Si eu unul as lua 2017, nu 2016 (s-au rezolvat problemele cu antibalansul de la motor - problema prezenta si pe Countryman -> bine nu e f costisitoare; insa cele cu schimbatorul in P care da rateuri este destul de costisitoare si s-a rezolvat incepand cu masinile produse in 2017; uite aici detalii: https://f48.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1598332&page=2)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.