Jump to content

Gabriel22

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    218d F45 Active Tourer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Gabriel22's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Ma refer la racitorul EGR in capatul lui... in zona marcata cu rosu... si in intercooler a fost scurs ulei...
  2. Toata problema a aparut cand din senin fara a da semne sau a face vreo problema in trecut am auzit turbina mieunand aiurea... nu a durat mult gen de pe o zi pe alta, chiar ma indreptam catre un service al unui prieten cand mi a aparut o eroare si motorul s a oprit... Platforma direct si service.... Racitorul de gaze plin de ulei si faramat, turbina faramata... Curatat tot, racitor nou, schimbat turbina, ulei, filtre si aparent totul ok.... Apoi mers cu cea de a doua 2-3 zile si luand o de la inceput... mieuna din nou... schimbat a 2 a turbina, ulei filtru, verificari , nimc neobisnuit... Am ajuns la a 3 - turbina, in continuare aparent ok.... dupa 700km din nou acelasi problema... inceput mieunatul... o iau de la inceput... deja nu mai suport si nu mai cred ca i dau de cap. Am inteles ca supapa PCV poate strica turbina daca este faramata... in rest mi am pierdut rabdarea cu ea... tot caut solutii ....
  3. Probleme Turbina / Turbo - F45 - 218d - 150Cp / Valva PCV As dori o parere a celor care au mai avut o problema asemanatoare, este cea de 3 a turbina care o schimb la masina si nu mai stiu ce sa i fac, am inteles ca ar fi de la capacul de la motor si anume de la supapa PCV. Acum nu stiu cu siguranta daca aceasta este sau nu, daca nu este vreo conducta infundata in procesul de recirculare a gazelor de carter sau nu.... un sfat sau un ajutor as aprecia maxim...
  4. Probleme Turbina / Turbo - F45 - 218d - 150Cp

    As dori o parere a celor care au mai avut o problema asemanatoare, este cea de 3 a turbina care o schimb la masina si nu mai stiu ce sa i fac, am inteles ca ar fi de la capacul de la motor si anume de la supapa PCV. Acum nu stiu cu siguranta daca aceasta este sau nu, daca nu este vreo conducta infundata in procesul de recirculare a gazelor de carter sau nu.... un sfat sau un ajutor as aprecia maxim...

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.