Jump to content

AndreiVe

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AndreiVe's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Year In Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut! Ai rezolvat problema? Pățesc și eu la fel
  2. Bună ziua! Am o problemă la al meu 318d LCI automat . la prima pornire a zilei îmi fluctuează relantiul puțin și simt șocuri în caroserie. Dacă accelerez mașina peste 3500 rpm îmi dă check engine ( engine fault reduced power ) dar nu simt ca ar pierde din putere. Pe tester dedicat spune ca am 004560 - Rail pressure plausibility quantitative control. Precizez ca am schimbat toate injectoarele cu unele noi bosch și de atunci am eroarea asta. Și atunci îmi fluctua relantiul dar nu aveam eroare decât pe injectoare zero adaptation cylinder etc . Si la sfatul unor specialiști de la service BMW am schimbat injectoarele și filtrul de motorină. Problema tot persistă . Am pus și alta rampa cu senzori și tot primesc eroarea după 3500 rpm. Acum rămâne să schimb și Regulatorul de pe pompa de înalte să vedem. Dacă nu e Regulatorul mai rămâne pompa… Menționez că mașina are un stage 1 și până să schimb injectoarele nu primeam eroarea. Ați pățit așa ceva? Link cu prima pornire:
  3. Nu, pun doar aia scumpĂŁ de la mol… vedem ce zice diagnoza de la bmw. Am vazut la alti posesori de bmw ca ar fi avut probleme cu debitmetrul de aer si de aia ar fi facut asa.
  4. Salut! Am cumparat in luna martie un BMW 318D 2010 automat din Germania. L-a testat baiatul care mi-a adus-o acolo si a zis ca totul e in regula. Cand a ajuns masina in tara am condus-o aproximativ 50 km, iar cand am parcat si am pus cutia in P turometrul a inceput sa danseze intre 600 si 800 rpm iar caroseria si ĂŽntreaga masina sa trepideze. Am oprit-o imediat iar a doua zi am pornit si mi-a facut la fel. Face atat la cald cat si la rece si cateodata cand stau la semafor. Menționez ca am schimbat : - distribuția - am verificat injectoarele pe banc si sunt ok - am curĂŁțat DPF-ul -uleiul in motor si in cutia de viteze Cateodata are pornirea mai grea, dar porneste mereu. Atașez un video cu trepidațiile si acul turometrului: Poate a patit cineva la fel
  5. Salut! Am cumparat in luna martie un BMW 318D 2010 automat din Germania. L-a testat baiatul care mi-a adus-o acolo si a zis ca totul e in regula. Cand a ajuns masina in tara am condus-o aproximativ 50 km, iar cand am parcat si am pus cutia in P turometrul a inceput sa danseze intre 600 si 800 rpm iar caroseria si ĂŽntreaga masina sa trepideze. Am oprit-o imediat iar a doua zi am pornit si mi-a facut la fel. Face atat la cald cat si la rece si cateodata cand stau la semafor. Menționez ca am schimbat : - distribuția - am verificat injectoarele pe banc si sunt ok - am curĂŁțat DPF-ul -uleiul in motor si in cutia de viteze Cateodata are pornirea mai grea, dar porneste mereu. Atașez un video cu trepidațiile si acul turometrului: Poate a patit cineva la fel
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.