Jump to content

Andreein

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Andreein's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Va salut, revin cu update-ul final . In urma verificarilor amanuntite s-a dovedit a fi defapt garnituri de la turbo ,nicidecum axul sau ceva ce implica desfacerea acesteia. Daca se mai intalneste cineva cu aceasta problema să aveți in vedere si garniturile o zi buna!
  2. @bimmer90f30 Nu, nu s-a verificat. Ideea e ca sunetul provine din dreapta motorului cum stai la volan , in zona turbinei, sunt sanse sa aiba vreo treaba cu galeria ?
  3. @bimmer90f30 te salut , turbina a fost verificata , si nu avea joc in niciun fel , dar am sa iau in considerare ,multumesc! se aude doar daca e in sarcina mai mare , pana la 2mii de ture , in rest daca accelerez usor si constant, nu se aude nimic sau in cazul in care accelerez brusc pr un kickdown, tot nimic
  4. Va salut , detin bmw f30 316d resoftat la 184 din laptop ,cutie automata ,codul motor : N47D20C 143mii km Asadar,am detaliat autovehiculul in cauza, dupa un drum de 400km, urmatoarea zi cand mă indreptam spre job , am auzit un fluierat la acceleretie intre 1000rpm-2000rpm . Acum ca sa fiu mai explicit , acest fluierat intervine in momentul in care calci pedala undeva mai mult de jumatate- spre maxim , dar nu suficient incat sa dea kickdown sau să retrogradeze măcar o treaptă. Mentionez faptul ca in timpul mersului nu se aude nimic,nici la relanti , nici cand depasesti si masina dă kickdown dupa 3000rpm . Nu scoate nici fum Am cerut parerea la cativa cunoscatori de marcă care mi au relatat verbal ca acest sunet poate fi produs de un furtun/intercooler fisurat etc . Am dus o la un mecanic care se ocupa strict de bmw iar acesta mi-a spus ca nu poate fi in furtun , deoarece e un sunet metalic si este posibil sa fie geometria variabila de la turbina pentru ca acesta scosese senzorul de la geometria variabila iar masina la turatie nu mai reactiona cum am relatat mai sus.Nu sunt convins de spusele lui, sunt programat pe 29 la un service bmw dar pana atunci , daca cunoasteti, s-a mai confruntat cineva cu asa ceva v-as fi recunoscator cu o parere/ solutie. softul a fost facut la 136mii km, masina a dezvoltat acest sunet dupa cateva luni inca o chestie : cand temperatura de afara trece de 35 de grade ,motorul nu si mai foloseste toata puterea, fiind scazuta cu cativa caluti si NM fapt dovedit de sport display .In conditii normale de temperatura,masina isi foloseste toata capacitatea , am observat recent , nu stiu daca au fost doar intamplari - vreo idee? Multumesc anticipat! atasez 2 videoclipuri pentru lamurire
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.