Jump to content

PaulP

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X3

Recent Profile Visitors

68 profile views

PaulP's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Cand am zis manopera de doua ori nu m-am referit la faptul ca voi plati manopera de schimb de distributie de 2 ori ci la cazul in care distributia intr-adevar are o problema platesc degeaba manopera pentru schimbatul senzorilor si din ce am inteles la al doilea senzor e mai greu de ajuns asa ca pretul manoperei nu e chiar mic. Astept sa ajunga senzorii si sper saptamana asta sau urmatoarea sa ii schimb. Voi reveni cu o concluzie.
  2. Multumesc pentru raspunsuri. Voi schimba senzorii si sper sa nu mai reapara eroarea. Voi reveni cu o concluzie dupa interventie. PS: Mecanicul mi-a dat si varianta schimbarii doar senzorilor dar pana la urma treaba lor e sa imi prezinte toate variantele ca mai apoi eu sa iau o decizie.
  3. Nu planuiesc sa tin masina mai mult de 50k km, de aici si faptul ca nu stiu daca pt mine se merita investitia si mai ales mentenanta preventiva inteleg sa schimbi niste garnituri, uleiul la timp si alte consumabile, dar chiar toata distributia ? Merci de sfat Da, asta gasisem si eu pe un forum pt ca initial eram hotarat sa schimb distributia si dupa ce citisem rezolvarea respectiva am devenit indecis. Voi face un calcul mai clar sa vad ce se merita mai mult. Multumesc
  4. Asa e, dar mecanicul a spus ca unul din senzori e pozitionat cumva in spate si tot trebuie sa faca jumatate din manopera (schimbatul distributiei) ca sa ajunga la el. Din ce am inteles, schimbarea celuilalt senzor e treaba de 5 minute.
  5. Multumesc pentru raspunsuri. Masina are 140 000 km. Nu sunt sigur la cati km e recomandat sa fie schimbata distributia, parerile, din ce am citit, sunt impartite. Problema mea e sa nu fac investitia de 2 ori, schimb acum senzori ca mai tarziu sa schimb si distributia.
  6. Salut si bine v-am gasit pentru ca sunt nou pe forum. Detin un BMW X3 F25 din 2017 xdrive20d motor B47 si am fost recent la o diagnoza periodica. Am primit o eroare mai ciudata despre care nu am reusit sa gasesc prea multe informatii: Engine speed monitoring: Difference between crankshaft and camshaft positions too high La service-ul auto mi-au zis ca trebuie sa schimb distributia si fiind o investitie destul de mare, m-am gandit sa va intreb poate s-a mai lovit cineva de problema asta. Am gasit o singura sursa de informatie care spunea ca a schimbat doar senzorii si s-a rezolvat. Tin sa mentionez ca masina merge excelent, nu smuceste, nu se opreste sau alte nebunii. Nici nu se aude vreun zgomot de la motor etc. Din ce mi-au zis la service am 2 variante: ori schimb distributia ori doar senzorii, dar daca schimb doar senzorii exista riscul ca distributia chiar sa aibe o problema si atunci cumva sa platesc manopera de doua ori. Va rog sa imi transmiteti daca v-ati lovit de problema asta sau daca aveti vreun sfat/parere. Multumesc. O zi placuta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.