Jump to content

Rusu raul ionut

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Rusu raul ionut's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am schimbat filtru de aer de la compresor e sub carenaj in dreapta și am găsit furtunul prin care trăgea aer spart ..
  2. Salutare , ma confrunt cu o eroare la sistemul de suspensie pneumatic doar camd sunt 3 pers in mașina dimineața aud mereu compresorul , cine sa mai confruntat cu problema și care e rezolvarea întreb ca sa știu de unde sa încep sa caut problema
  3. Pai da de manopera îmi e și mie … ca las fi schimbat eu acasă dar nu pot suspenda motorul …
  4. De ceva timp ma confrunt cu o problema am schimbat brațe bucși telescoape și discuri la un BMW e61 525 d am fost la direcție după 3 sapt am găsit prinderea la Bucșă la bara stabilizatoare rupta cum pot rezolva fără da schimb jugul motor și care ar fi cauzele , a mai întâmpinat cineva problema asta ?
  5. Pai bun nu e munca mea . Munca mea a fost ca am stat și m-am documentat și mi-am făcut mașina singur , eu am Atașat schema pozele și textele pentru a fi mai ușor pentru ei sa își repare mașinile . Te aștept cu orice tip de întrebare sa nu ma pun eu pe tine cu întrebări ca s-ar putea sa îți dea cu virgula puțin. Da sa ma contacteze sa ii explic cum se face mai ușor. Sa nu mai dea 100-200€ la toți fraieri ca ii spun eu gratis ce are de făcut
  6. Am și specificat sa ma contacteze băiatul sa ii explic cum sa procedeze eu nu stau sa pun filmări și sa comentez aiurea in necunoștință de cauza cum procedezi tu …ca la o problema de genul in afara de ibs habar nu aveți de la ce poate fii măcar problema , nu stau sa ma cert cu nimeni și nu stau sa îți dau ți-e explicați ca am observat cât sti și tu sunteți plini de teorie va cam omoară practica de la poza atașata poate sa înceapă căutările ce calculator ii rămâne treaz ala ii mănâncă bateria . E60 Battery Measurement Explained: The wiring diagram to the right shows briefly the main modules controlling power supply on the car. When the car is switched off each module goes into “sleep mode “ after a length of time that is programmed in the factory. Generally all modules are asleep in 45 minutes after vehicle switch off. When this happens the battery state of health is then measured by the IBS (Intelligent battery Sensor). This is a electronic component connected to the negative battery terminal. The IBS is programmed to “wake up” every 14 seconds so that it can update the measured values with the new measurements. The measuring time is approx. 50 milliseconds. When the engine is restarted the engine ECY DME then reads the stored data from the IBS sensor and compares the current consumption with the pre-programmed acceptable value. If con- sumption is out side the accepted range then a fault code is stored in the ECU/DME Pune mâna și documentează-te. Înainte sa vorbești ca pui oameni sa schimbe piese bune cum fac majoritatea. De 8 ani toate BMW care le-am avut nu au călcat in servis indiferent de problema prietene To test this the only option is to use an amp meter connecting in series with the negative battery terminal. When this was done a drain of 250 milliamps after 1 hour( to allow the car to go to sleep mode) was found. The acceptable drain for this should be below 15milliamps. To narrow down where this drain was coming from we had to start removing fuses one by one. This is a time consuming procedure but unfortunately the only way to find the fault. When fuse number 57 Was re- moved we found that the drain dropped to approx 10 milliamps . On consulting the fuse function this fuse supplied the MPM ( Micro Power Module). A small module in the boot floor under the spare wheel which controls the power supply to the au- dio and navigation systems. We then consulted the wiring diagram for this module and carefully checked all power supplies and outputs from the module and it was found the module wasn't “ shutting down” correctly
  7. După 15 minute mașina începe sa stingă rând pe rând modulele iar după 35-40 de minute se oprește absolut tot atunci se oprește și ledul de la cutie dacă e automata Sa lase o adresa de email și ii trăsnit in privat , eu m-am luat după electricieni pizdi și am schimbat piese de 300€ degeaba și ii explic și procedura eu am stat nopți la rând și m-am documentat Sa lase o adresa de email și ii trăsnit in privat , eu m-am luat după electricieni pizdi și am schimbat piese de 300€ degeaba și ii explic și procedura eu am stat nopți la rând și m-am documentat
  8. Ți-e mesajul de care zici ți-l da in momentul in care mașina sesizează un consum exagerat in slep mode de curent și da comanda sa îți închidă forțat absolut tot in mașina , mesajul ala de care zici tu nu cred ca ți l-ar fi dat dacă aveai ibs dezactivat pot fi multe cauze când îți Descarcă bateria modul confort ,modul MPM , Navigația ,motorasul de răcire la panou de clima … cel mai ok scoate-i borna. Ia un multimetru. Dal pe 10 ah curent continu , pune firu roșu pe borna de minus și firul negru pe ibs sau pe borna care vine prinsă pe caroserie și simulează închiderea dacă mașina intra in sleep mode și acolo rămâne pe 0.01-0.10 ah e ok dacă nu trebuie căutată problema tu ai un consumator care îți mănâncă bateria un electrician ți-l găsește dacă e ok dacă nu pățești ca mine stai 3 sapt te documentezi și cauți aici pe forumul asta nimeni nu îți zice nimic sunt de carton băieți nu știu sa schimbe un bec dar sa îți zică practica
  9. Poți sa stai sa verifici mult și bine panourile de siguranțe ,le-am scos pe toate și nimic mașina a fost reparata de mine acasă am umblat și la luneta unde era problema cu firele și nimic cum am explicat după 15 min in loc sa între in sleep mode mașina se trezea și rămânea pe 4-6apmperi constant ca și cum ai deschis-o se aprindea ledul la geamuri absolut tot … după zile întregi de căutări pe toate forumurile unde toți ziceau de ibs am schimbat și ibs degeaba nu sa schimbat nimic … cam 2 sapt jumate de căutări zilnice și noapte de noapte pe toate forumurile am descoperit prob. modulul MPM nu mai Dedea comanda de sleep mode era in avarie ceva și va zic ca nu a dat niciun semn modulul ala navi. OK ceasuri ok , și nici in apa nu a stat e impecabil in interior doar ca sa stricat ceva in interior in el și așa am rezolvat prob când toți de aici ziceau de ibs si cine a avut problema nu a spus si rezolvarea . Puteți scoate 1000 de siguranțe când e mpm bulit nu o sa ii dați de cap cu siguranțele pentru ca el îți trezește calculatoarele si ai curent in toate siguranțele si tu scoți din ele nu rezolvi nimic nu sti de unde sa începi Problema a fost rezolvată mai jos am scris problema era de la mpm
  10. Am folosit clamp metru exact cum se face cu portbagajul închis mașina blocată tocmai ca măsurătoarea am făcut-o ca la carte de-asta zic .. ca nu reușesc sa ii dau de cap și întreb poate a mai avut cineva problema asta sa vad poate e la ce și la mine pentru ca pe siguranțe nu se modifica nimic
  11. Nu am modulul bluetooth și senzorul ibs este in regula e verificat
  12. Buna ziua , vin cu o întrebare la voi am tot sunat întrebat prieteni cam toți au aceeași problema dara rezolvare deja ma doare capul am citit și pe aici pe forum dar nicio rezolvare concretă , am un BMW e61 2004 2,5d acum câteva săptămâni am găsit bateria moarta dimineața m-am gândit ca de la frig am cumpărat baterie noua de 100ah după 2 zile aceeași problema am verificat alternatorul încarcă bateria buna in schimb am descoperit ca fura cam 30 de amperi am scos siguranțe rând pe rând nimic tester pus nimic … precizez ca in ultimul timp pana sa ma lase bateria a luat-o razna și luneta se deschidea in mers singura apoi se deschide doar când pornesc motorul și nu merge altfel sa o mai deschid cam de când ma lăsat prima oară bateria a început sa facă așa dacă ați mai întâmpinat va rog sa îmi Spune-ți și mie ca sa nu desfac fumate din mașina sa o iau pe cablaje și rele degeaba ca sincer e destul de mult de munca și de atenție . Va mulțumesc Va rog scuzați Greșelile gramaticale
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.