Jump to content

Ciprian1701

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ciprian1701's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Dpf-ul a fost anulat deja cand am luat masina.. mergea ok. Din punct de vedere tehnic masina a trecut itp-ul fara "spăgi", si cu noxele in parametrii pentru euro4, cu toate modificarile "ilegale". Chiar RAR m a oprit in trafic si toate au fost ok. Trecand peste astea , masina mergea bine cu modificarile "ilegale" , eu le am enuntat mai sus pentru cei care doresc sa ma ajute, sa aiba un scurt istoric.
  2. Salut! Revin cu o problema.. al meu e91 trage bine pana la 3000rpm, de la 3000 imi da niste suturi si urca foarte greu ( nu intra in limpmode). Daca o iau asa mai "lung" si nu ii dau talpa trece de 3000, dar na merge mai greoi. Pe diagnoza am 3ff0 pe care nu il da tot timpul. Masina a avut dpf anulat cu soft , tragea bine deci nu e de la dpf, intre timp am facut si un egr off ( pus tabla la iesirea din galeria de evacuare, scos racitorul de gaze, la egr nu i am facut nimic , a ramas acolo doar i-am scos vacumul si blocat furtunul ) s a facut si soft egr off , intre timp am incercat si cu softul vechi si cu cel nou tot asa face. Erori , doar 3ff0 care apare uneori ( fara martor sau limpmode ) . Am scos mufa de la debitmetru masina merge la fel si cu el conectat si cu el deconectat, singura diferenta este ca a aparut check-ul cu el scos...dar masina tot merge in suturi la 3000 la accelerare mai agresiva
  3. Revin cu update: ieri dimineata am luat injector SH verificat, l-am pus in locul inj 1 care pierdea enorm pe retur, scris injector , masina porneste fara probleme. Pentru cei care au eroarea 4b90: 1)verificati daca vine motorina catre pompa de inalta dinspre rezervor la punerea contactului sau in momentul cand da la automat.( al meu e91 da in momentul cand se da la automat altele cand pui contactul). Daca vine treceti la pasul 2. 2)verificati scurgeri/pierderi motorina pe sistemul de inalta presiune. Daca nu se vad urme de pierdere de motorina , treceti la 3. 3) test retur injecoare!
  4. Am facut un leak down test.. injectorul 1 e varza. Maine imi iau injector si revin cu update
  5. Da, toate sunt conectate , le am verificat de mai multe ori.
  6. Salut! Cum ai rezolvat problema?
  7. Va salut! Scriu acest topic in speranta de a ma ajuta. Masina in cauza BMW SERIA 3 E91 2006 2 0d 163cp cutie automata 6viteze. Problema: am inlocuit dpf-ul ,iar pentru a-mi face loc sa prind bine dpf-ul de turbina am demontat capacul de la culbutori ( injectoare, admisie,etc). Am pus toate la loc , surpriza , masina nu mai porneste. Initial am crezut ca nu porneste fiindca s a dezamorsat circuitul de motorina , conductele de la rampa la injectoare fiind scoase cam 1 zi. Am intrat in ista , i am facut bleeding.. nimic. Invarte dar nu porneste, intre timp ma lasase si bateria la cat am dat la automat. Am facut si o diagnoza , singura eroare : 4b90 - Rail pressure at engine start. ( cvea de genu') . Am vazut ca pana in pompa de inalta presiune vine motorina , dar din pompa in rampă nu. Masina pornea foarte bine , atat la rece cat si la cald, fara zgomote de injectoare sau ceva, deci nu as crede ca s a putut duce pompa. Daca m-ar putea ajuta cineva , m-ati salva!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.