Jump to content

CosminCRV

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320d NFL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

CosminCRV's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Cat coboara cu fiecare nu-ti pot spune exact. Bilstein B4 e un amortizor stock, normal, nimic special. Nu ai cum fizic sa cobori masina cat mai mult si sa pastrezi si confortul. Iti atasez o poza cu masina mea dupa ce am pus o suspensie MTS reglabila pe inaltime. Am pastrat arcurile mici de confort, e mai mult decat decenta in oras, desi ating la fiecare speedbump.
  2. Va salut! Singura problema care ma zgarie pe creier este ca dupa o pornire, masina sta accelerata intre 2500-3000 rpm. Daca vrei sa pleci de pe loc, se aprinde DDE-ul, pedala de acceleratie nu mai face nimic, dar masina sta in 1100 rpm. Senzorul de la pedala de acceleratie a fost schimbat. (se poate calibra cumva?). Iar eroarea Needle Motion Senzor pare sa fie de la injectorul cu fir. Dar nu cred ca nu m-ar lasa sa accelerez.
  3. Salut! https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=AL71-EUR-03-2001-E46-BMW-320d&mg=51&sg=35&diagId=51_4470&q=51168217953 - aici e codul oe pentru suport negru de pe realoem. Pretul este in jur de 180-190 de lei la Autonet.
  4. Fiecare masina functioneaza cu parametrii diferiti, fiecare masina are uzura diferita, etc. Cauta un ECU normal, fara stage.
  5. Va salut! Sunt nou pe grup asa ca voi incepe in prima faza prin a-mi prezenta masina. Este vorba de un Seria 3 Non-facelift 2.0d de 136 cp. Inainte de a fi facuta facelift, a fost revopsita integral intr-o culoare de Skoda Octavia cu ceva perla. N-am idee ce s-a intamplat in borcanul ala, cert este ca a iesit superb. Modificarile nu sunt foarte multe: - Lupe aftermarket H1 cu deschidere din metal - 4 Geamuri electrice - Navigatie cu ecran mic - Interior recaro piele neagra - Harman - Kardon fara subwoofer. ( Are un tub separat pus pentru ca cel de fabrica nu ajungea la nevoia urechilor. ) - Jante Style 244 - Conversie la turbo de 150cp cu intercooler si stage 1. ( Niste bani aruncati degeaba, nu va recomand ) - Tin sa precizez ca recent am cumparat un suport de pahare OE de care sunt foarte mandru. - Plus multe alte chestii mici ca de exemplu: Plafon negru, oglinda cu senzor pentru deschiderea portii, etc. Urmeaza o modificare care e oarecum necesara si anume franele fata-spate de 3.0d. Cu toate ca vreau sa schimb si pompa ca sa fie totul "ca la carte". Pe viitor ma bate gandul sa incerc motorul de 150cp sau ceva 3.0d. P.S: Da, are teava goala. 9cc3dadd-2ff7-4323-b11c-b121daa6d5be.jfif 7d698c49-93d4-42a6-9f00-e5731b01f7d3.jfif
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.