Jump to content

karim

Members
  • Posts

    72
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

karim's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

6

Reputation

  1. Salut! Am o problema la un e46 320D, masina are soft la wpp si turbina hibrid, trage foarte bine doar ca la 160-170 se plafoneaza si nu mai urca deloc. Ce problema ar putea sa aiba? masina nu scoate fum deloc, iar de la turbina nu cred ca e o problema. Multumesc!
  2. karim

    Problema e46

    am turbina hibrid + soft la wpp am turbina hibrid + soft la wpp, masina urca foarte frumos si trage bine in toate treptele multumesc mult, o sa verific!
  3. Salutare! am si eu o problema la un e46 320D fl. Nu stiu cum sa explic mai bine ,cand merg tare si schimb vitezele, masina parca se plafoneaza intre trepte si dupa ce schimb, masina trage normal. Masina trage absolut impecabil. Ma gandesc ca as avea o roata infranata ceva nu stiu. Alte variante care ar fi? Multumesc.
  4. Am si eu o intrebare: as dori sa achizitionez un sistem audio hi-fi pt un e90, necesita un cablaj anume sau o codare? sau e doar plug and play
  5. ambreiaj, cutie, cardan, volanta si astea asa primele piese.. si inca atatea.. mai mare bataia de cap :)) tu decizi ce vrei sa faci
  6. Indicat ar fi sa fie schimbata pe la 150-200.000km pt siguranta ta, dar acm depinde si cum s-a mers cu masina... te poate tine si pana la 250.000km
  7. am schimbat ambele garnituri metalice de la galeria de evacuare si multe altele, cum ar fi cele de la turbina, dpf, oring-urile de la intercooler... tin sa cred ca e racordul atunci.. parca mi-a zis si un baiat la un moment dat ca trb schimbat deci o sa il schimb. Multumesc pentru raspuns! Multumesc pentru raspuns!
  8. Am si eu o problema, cand dau drumu la clima, imi intra miros de gaze atat pe recircularea aerului de afara, cat si pe recircularea aerului din interior. Stiti de la ce ar putea fi? Ar putea fi si de la racordul flexibil? Multumesc! masina e un e90 320D
  9. Ma tot confrunt cu o problema si sper ca veti veni cu solutii ca deja ma dispera. Dupa ce i-am schimbat motorul (am avut norocul sa prind unul bun),pur si simplu masina nu mai trage. Este un e46 320D fl. Am reconditionat turbina, injectoare, am curatat galeria de admisie, am schimb cateva furtune, am schimbat valve, m-am dus inapoi la avd turbo crezand ca nu mi-au reconditionat turbina corect, insa era ce trebuie si cei de acolo mi-au anulat egr-ul si dupa aceea masina se simtea ca are zvac mai mult, dar tot nu urca cum trebuie. Avea doar zvacul acela cand o calci. Spuneti-mi solutii ca nu mai pot. Poate trebuie schimbati niste senzori care pe tester nu apar sau mai exista un furtun o conducta ceva care are legatura, tin sa precizez ca si intercooler-ul a fost schimbat. Am comandat un senzor MAP OE sa vad daca vor fi diferente. Astept sa vad ce imi recomandati. Multumesc mult!
  10. karim

    Arcuri Eibach

    Multumesc pentru raspuns!
  11. Ce parere aveti despre arcurile sport de la Eibach pro-kit vs sportline pt un e46. Cat coboara cu fiecare, confort si care ar fi combinatia cu amortizoare. Am auzit ca bilstein B4 ar trebui, dar m-ar interesa sa pastrez confortul si ceva care sa coboare cat mai mult! Astept parerile voastre, multumesc!
  12. Salut! Este ok un soft la masina atat timp cat e unul "low" pentru a nu forta totusi motorul indiferent de cati cai ar putea scoate maxim si facut de calitate maxima (dar si motorul, turbina, injectoarele sa functioneze in parametri). Il recomand si eu tot pe Dragos de la Completechip Iasi. Daca vei face soft, sa faci revizia un mic mai des. Spor!
  13. Din raspunsurile tale la alte intrebari.... vad ca suferi cam mult de tine :))) viziteaza un psiholog ceva
  14. Ok, sunt de un an pe forumul asta si nu aveam de unde sa stiu, puteai din prima sa ma informezi si in al doilea rand nu am facut dpf off, iau in considerare aceasta modificare, deoarece asta mi-a recomandat f multa lume (deocamdata am in calcul spalarea dpf-ului, dar nu eram 100% sigur de acest proces pentru ca in acelasi timp alta f multa lume mi-a zis sa nu il spal) Banii de intretinere nu sunt o problema, dar daca erai in locul meu nu cred ca ai fi preferat nici tu sa dai 2000 de euro pe un dpf, te minti singur daca imi spui asta :)). In fine, concluzia este ca asa cum suntem o natie de romani, fiecare e mai destept decat altul, in loc sa informeze, lumea stie sa intepe. Asta este, suntem romani. Spor in ce faci tu! Gheorghe, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca mi-am batut joc de masina. Punand intrebari pe acest forum inseamna ca ma interesez pentru a intretine masina cat mai corect. Nu am dpf off, am pus intrebarea ca sa stiu pe viitor daca voi face dpf off. Dar tare amuzant esti, sa imi zici cand mai mergi la stand up
  15. am auzit diverse opinii despre tipul de ulei in functie de dpf daca il ai sau nu pe masina. Dar daca n-ai raspuns la intrebare, mai bine raspunzi la alta. Da-mi tu 2000 euro si schimb dpf-ul si pun 5w30. Numai frustrati pe aici.. off pai inca astept sa imi raspunzi
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.