Salut la toată lumea. Dețin un BMW E91 cu motorul de 143 cp, N47 cu distributia in spate. Ma confrunt cu o problema de vreo 6 luni, nu știu ce sa ii mai fac.. problema este următoarea: In plaja de 1500-2300 de rotații se aprinde check engine și turbo intra in limp mode. La rece/cald se aprinde când vrea el, și tot când vrea el se stinge și masina merge ok, pana când se aprinde iar. Dacă merg peste 2500 de rotații, nu se aprinde. Am fost la 6 service.uri, am pus 7 testere diferite, inclusiv ISTA. Eroarea este 004933 ( air MASS flow to egr plauzibil ). La masina am schimbat următoarele:
egr nou
sonda lambda noua
debitmetru
senzor map
verificat geometria turbo
cutatat dpf
curatat răcitor gaze
curatat admisie
schimbat furtune vacuum
schimbat sonde vacuum
verificat tot ce înseamnă furtune intercooler/admisie
filtrul de aer/motorina schimbate recent
injectoare ok
turbo ok
releu bujii
verificat supapa vacumatica de pe racitorul de gaze, e ok
verificat ( sunat ) cablurile/ mufele de la egr, debitmetru, senzori temperatura, admisie toate sunt in regula
Tin sa mentionez ca nu are clapete pe galeria de admisie, este modelul fără clapete
Când am curățat cam tot ce se poate curata, am dat adaptare la toată electronica inclusiv cea la dpf fiind curățat, si egr
Nu știu ce sa mai schimb și ce sa mai fac, motorul merge și se aude bine, nu șuieră, nu fâsâie, nu scoate fum…
Am 2000 de km de când am schimbat distributia pe origine, fulie vibrochen tot ce înseamnă filtre… Mi.a mâncat zilele.. Mulțumesc!