Jump to content

Matei Eugen

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Matei Eugen's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Reacting Well Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. La motorul meu N47 de 143 cp, la 210.000 de km, a început sa îmi zornaie lanțul, mai ales dimineața la prima pornire. Nu se auzea rău, dar nu am vrut sa risc.. Dacă faci distributia, pregătește vreo 5500-6000 de lei, și ia piesele pe origine, asta este sfatul meu. Multă bafta!
  2. am avut si eu racordul rupt si nu se auzea asa. Tin sa cred ca ori iti atinge pe dedesupt probabil vreun tampon obosit la esapament, sau cum a spus si bimmer posibil ceva desprins. Racordul este vreo 200 de lei + - , plus sudura si manopera.
  3. Cum am spus ca o sa revin cu un raspuns final, am revenit. Nu mi.sa mai aprins check engine, turbo nu mai intra in limp mode, masina merge ok. Am dat comanda de senzor sa fie inlocuit, multumesc inca o data la toata lumea. Zi buna sa aveti!
  4. Multumesc foarte mult pentru sfatul dat, si la toti baietii care au incercat sa ma ajute. Am scos furtunul din senzor, am bagat un surub pe furtun si strans cu un colier. Am facut cca 200 de km oras/autostrada si nu sa mai aprins, masina trage mai bine si consuma mai putin ca inainte. Mai merg o zi, doua si vin cu un raspuns final. Zi buna tuturor
  5. Multumesc mult, maine incerc ideea cu surubul la senzor!
  6. Posibil sa ai dreptate, nu te contrazic. Dar eu am schimbat supapa aia
  7. Pe furtunul de la 17 care duce in valva cu nr 14, este vacuum permanent, din supapa 14 pleaca furtun de vacuum care este actionat electric la supapa de pe racitor. Am verificat si supapa de pe racitor, si furtune si am schimbat si valva cu nr 14 cu una PIERBURG. Nici o schimbare. Pe racitor nu am vacuum
  8. Egr.ul meu este full electric.. din ce am vazut am doar tur-retur de la antigel pe el, si mufa
  9. Saptamana asta sper, vreau sa anulez din soft egr.ul, doar dpf.ul sa il am activ.. Sa vedem cum se comporta cu el dezactivat
  10. Salut la toată lumea. Dețin un BMW E91 cu motorul de 143 cp, N47 cu distributia in spate. Ma confrunt cu o problema de vreo 6 luni, nu știu ce sa ii mai fac.. problema este următoarea: In plaja de 1500-2300 de rotații se aprinde check engine și turbo intra in limp mode. La rece/cald se aprinde când vrea el, și tot când vrea el se stinge și masina merge ok, pana când se aprinde iar. Dacă merg peste 2500 de rotații, nu se aprinde. Am fost la 6 service.uri, am pus 7 testere diferite, inclusiv ISTA. Eroarea este 004933 ( air MASS flow to egr plauzibil ). La masina am schimbat următoarele: egr nou sonda lambda noua debitmetru senzor map verificat geometria turbo cutatat dpf curatat răcitor gaze curatat admisie schimbat furtune vacuum schimbat sonde vacuum verificat tot ce înseamnă furtune intercooler/admisie filtrul de aer/motorina schimbate recent injectoare ok turbo ok releu bujii verificat supapa vacumatica de pe racitorul de gaze, e ok verificat ( sunat ) cablurile/ mufele de la egr, debitmetru, senzori temperatura, admisie toate sunt in regula Tin sa mentionez ca nu are clapete pe galeria de admisie, este modelul fără clapete Când am curățat cam tot ce se poate curata, am dat adaptare la toată electronica inclusiv cea la dpf fiind curățat, si egr Nu știu ce sa mai schimb și ce sa mai fac, motorul merge și se aude bine, nu șuieră, nu fâsâie, nu scoate fum… Am 2000 de km de când am schimbat distributia pe origine, fulie vibrochen tot ce înseamnă filtre… Mi.a mâncat zilele.. Mulțumesc!
  11. Aceeași problema am avut și eu la N47. Unele modele vin cu catalizatorul separat de dpf, acele mașini au senzorul ala, astea care au catalizatorul in dpf, nu îl au… Dar pe ISTA apare cu -grade. Singurul senzor de temperatura este cel dintre turbo și dpf, langa sonda lambda!
  12. Salut, am revenit după atâtea zile de înjurături, nervi și stres… Treaba sta in felul următor: DPF.ul nu este înfundat, recent am schimbat și ambele electrovalve de vacuum, problema tot nu a dispărut. Cum stăteam eu cu mecanicul atârnați de capota și ne uitam ca magaru la poarta noua ca nu știam ce mama masii sa ii mai facem, a venit un prieten fără sa îl vedem și a accelerat masina ( gluma ) și fix in momentul ăla mecanicul sa uitat la acuatorul de la turbo și a văzut ca nu se mișcă tija, intr.un final problema este acuatorul/variatorul de la turbo, când se stinge martorul CHECK ENGINE, tija se mișcă dar nu cum ar trebui, când se aprinde iar check engine, nu se mișcă deloc.. Deci acuatorul obosit și rămâne blocat
  13. Nu exista ieftin sau piese din dezmembrari la mine.. am schimbat in aproape 3 saptamani: distributie, fulie vibrochen, egr, sonda lambda, toate filtrele si uleiul.. Toate astea 9800 de lei.. asa ca 100 si ceva cat sunt valvele, nu e problema
  14. Chiar am sa ma duc luni sa schimb toate furtunele de vacuum, si am sa demontez ambele valve sa le pot verifica cum trebuie. Multumesc baieti, revin cu raspuns!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.