Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

lillejhon

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw x5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

lillejhon's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later

Recent Badges

6

Reputation

  1. Am si eu o intrebare putin off-topic: Fara diagnoza cum pot sa-mi dau seama daca regenerarea este in curs? Stiu ca la VAG-uri relantiul sta crescut la 1000 RPM cand se face regenerarea, dar la BMW cum este? Vreun simptom cand regenerarea este in progres? Ideea ea ca nu vreau sa opresc motorul cand masina este in proces de regenerare.
  2. O fi fost ad blue diluat prea tare. Era o discutie pe aici sa folosim doar ad blue de la bmw.
  3. Salut, Da, este normal, este de la alarma masinii.
  4. Posibil si volantul, ala scutura la plecat de pe loc.
  5. Salut, La bmw nu o sa gasesti plan de service pentru cutia zf 8hp, din cate am auzit e recomandat sa schimbi uleiul si filtru de la cutie de pe la 120k km incolo. Depinde mult si de stilul tau de condus, daca e foarte agresiv, tractezi ceva cu masina etc. Eu ma gandesc sa-l schimb cand o sa fac 150 k km cu masina, preventiv asa. Ca si costuri, vad ca esti in germania, e in jur de 1k euro.
  6. Salut, Cati km avea cand ai sesizat zgomotul si schimbat distributia?
  7. Multumim pentru detalii, si sa ai parte de drumuri bune!
  8. Garantia este data de dealer, asa mai fac unii prin De/At, dar este valabila doar la ei si in anumite conditii, poate si doar pe anumite componente, motor cutie.
  9. Cand masina e in garantie, cu riscul de a ma repeta toata lumea face schimbul de ulei la 30k km. Stiu de la alta marca, sorbul de ulei are o garnitura din plastic care aia cu timpul se intareste si trage aer fals si motorul se distruge, preventiv la 60-80k km acea garnitura care costa 20 ron se schimba. Ma gandesc ca poate fi o cauza si aici, desi nu am auzit de problema asta la b47.
  10. Eu prin rulaj mare inteleg peste 300k km, sa fim seriosi 100k km e un rulaj normal. In Germania o masina de firma face 100k km in doi ani, si toate masinile fac planul de service la 25-30k km indiferent de marca. Nu cred ca un german isi ia o masina noua si face schimbul de ulei la 10k km ca sa protejeze motorul, mai sunt exceptii cand se fac 2 ani si ai rulaj mic, dar rar foarte rar. Eu inteleg ca a picat pompa, mai pica la multe masini, dar cum mama dracului nu s-a aprins martorul din bord? a si mai pornit dupa aia a mers normal, asa ceva este de neacceptat, si la dacia 1310 cand nu aveai ulei se aprindea martorul in bord, masina din 80. P.S. Nu aveai garantie de la dealer ceva cand ai luat masina? Stiu ca mai sunt cu ceva garantie 6 -12 luni la motor si cutie.
  11. Mi se pare foarte dubioasa treaba, stiu ca la grupul VAG era o problema cu pompa de ulei, dar ti se aprindea martorul de ulei in mers. Daca incercai sa mai mergi sau ceva de genul distrugeai motorul. Nu inteleg cum a doua oara a pornit masina si motorul a mers normal pe platforma fara nicio eroare nimic, si la service au facut si o proba de drum. Nu am mai auzit sa pice pompa de ulei fara un martor aprins.
  12. Totusi cum de nu a fost niciun martor aprins de la presiune scazuta la ulei? Oricum nasol tare momentul.
  13. Nu folosi nicio prostie, fa schimburile mai dese de ulei la 10-15k km si totul e ok. La fel si cu motorina, de calitate si sa nu mergi subturat. Offtopic: eu am pus oleaca de vaselina silicionica la yala de la portbagaj si nu se mai deschidea.
  14. Cred ca a vrut sa mentioneze ca schimburile le face el la 8k km, preventiv sa zic asa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.