Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

lillejhon

Members
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

lillejhon last won the day on October 23

lillejhon had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    bmw x5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

lillejhon's Achievements

  1. Ai facut un test de compresie si un test la turbina, joc ax etc? DPF ul cata cenusa are, cum isi face regenerarea?
  2. Stiu ca la vag puteai citi din cutia dsg un parametru si cumva deduceai nr de km, mai era cat reziduu ai in dpf, genul asta de parametri si poti sa ti faci o idee, presupun ca se poate si la bmw. Cred ca este vreun dealer bmw din Italia Milano. Ma gandesc ca segmentii sau turbina poate fi problematica, o turbina crapa si mai repede daca nu ai grija de ea, drumuri scurte si i dai "blana" cu motorul rece.
  3. Ai verificat istoricul de service al masinii in reteaua bmw? poti sa o faci si online aici cu 10 euro https://checkvin.eu/ . Faptul ca masina consuma ulei si scoate fum albastru ma duce cu gandul la segmenti, vezi ca fumul in exces omoara dpf ul.
  4. Pai nu am zis ca nu are rost, doar tu stii cat valoreaza banii tai. Doar stii ce obtii de 200 euro. Daca mergi mult noaptea si schimbi des faza lunga scurta este utila. Eu personal am folosit f rar optiunea asta pe o alta masina, mereu uitam ca masina o are si schimbam manual.
  5. Pe site la bimmerlink vezi exact care sunt suportate si care nu, era unul in jur de 100 euro, favorit de ei. Pe mine ma bate gandul sa activez functia cu bimmerlink, costa mai putin si raman si cu device ul
  6. Nu are niciun con, am intrebat eu aici pe forum, pur si simplu schimba faza scurta lunga. Din ce am inteles se poate activa cu bimmerlink, si ramai si cu adaptorul
  7. Salutare, Revin cu un update la problema mea: Deci daca vreodata schimbati TCM ul, cutiuta de sub plafon cu cartela sim pentru remote services, trebuie sa contactati Connected Drive team via email sa faca update pe server la bmw cu noua serie de pe cutie. Chestia asta se poate face 100% remote via email, in service nu prea au ce sa faca. Eu am reusit sa rezolv problema dupa 4 emailuri si 1 vizita in service. In primele 3 mailuri ziceau ca nu au ce face, sa ma duc in service, iar la dealer aia chiar nu stiau ce sa faca, tot ce puteau ei sa faca este un software update. Un al 4 lea email mai suparat cu explicatii clare ale problemei a fost de succes, iar acuma pot sa folosesc remote services.
  8. Merci mult, m-am decis, nu are rost sa dau acuma 180 euro pe asa ceva. Nu prea merg noaptea si daca merg, de obicei merg cu faza mica.
  9. Nu are niciun trial, ca daca era incercam si vedeam ce si cum.
  10. Salutare, Cand am cumparat masina de la BMW dealer (sh) a schimbat unitatea de TCM de sub plafon. Initial am crezut ca schimba doar bateria, dar dupa pe un vin decoder am vazut ca au schimbat si unitatea. Problema este ca nu merge, de cand am luat masina, Remote Services - cand masina este in "deep sleep", spre ex. dupa ce o incui la cca 15-20 min nu mai pot sa trimit nicio comanda catre masina. Am incercat tot felul de reset, nu a mers, am fost in contact cu cei de la Connected Drive si mi-au zis ca niste date nu sunt in sync si sa ma duc la service. M-am dus la BMW dealer si aia cumva radeau, spuneau ca masina e pentru condus nu pentru a te juca pe telefon, au facut un update de soft au zis ca problema e rezolvata, dar cand am ridicat masina si am ajuns acasa tot nu a mers. Din nou am contactat Connected Drive si aia tot ma trimit la garaj, dealerul zice ca masina nu are nimic. Din ce am citit pe internet e o problema pe server la BMW si trebuie sa faca update la noua serie de la TCM ul schimbat. Unii au rezolvat-o fiind in contact cu cei de la Connected drive (USA). Ma bate gandul sa ma duc la alt dealer BMW, dar tare imi e frica ca pierd o zi fara masina, fac reset la unitate si nu se rezolva. A mai patit cineva asa ceva, dupa schimbarea TCM ului, sau ati mai auzit asa cazuri?
  11. Stiu ce e cornering, aici se misca fasciculul de faza scurta, se vede si daca sta cineva in fata masinii si se uita la blocul de diode de faza mica. Pentru cornering este un alt bec in far care se aprinde si se stinge daca semnalizezi sau tragi de volan parca. Viper05: g20 cu faruri non laser decupeaza traficul? E ciudat ca la connected drive nu poti sa faci refund la functie/bani daca nu ti place cum merge in 1 zi sa zic asa.
  12. Exact, masina nu este de SUA, eu am varianta din mijloc de faruri. Asta am inteles si eu de pe niste forumuri externe, adaptivul este doar din volan, nu sunt codate sa faca con de lumina cand o masina vine din fata. De asta sunt curios daca cineva exact cu tipul asta de far, pe g20, are activata optiunea si cum se comporta
  13. Optiunea din vin decoder este: "05A4 LED headlight with extended scopes", cand misc volanul dreapta stanga se misca si fasciculul luminos. Dar, pe g20/21 au fost 3 tipuri de faruri: 1. Led simplu, 2. led cu scop extins 3. Laser - care faza mica e tot led, doar faza mare e laser. Stiu ca in combinatie cu Laser aveai faruri adaptive la traficul din fata, (con de umbra). La mine daca vreau sa folosesc de pe maneta High Low Beam auto, zice ca trebuie sa o cumpar, cu 180 euro din connected drive.
  14. Farurile sunt 100% adaptive, dar nu stiu daca as avea AHL cu opțiunea High Beam, din ce citesc opțiunea doar comuta high low beam automat dar nu cred ca distribuie fluxul luminos. Sunt curios daca are cineva la g20 faruri adaptive cu opțiunea asta cumpărată/activata. Mișc eu maneta și rămân cu 180 euro.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.