Jump to content

unu1

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

unu1's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Dedicated Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Constatarea s-a facut rapid si de mantuiala. Masina "mananca" ulei, si tot ce au gasit a fost o garnitura pe unde curge ulei, insa nu justifica cantitatea de ulei pierduta. Uleiul se pierdea in cea mai mare parte printr-o piesa din admisie si prin motor. Prima am rezolvat-o la alt mecanic, dar la a 2a cu motorul din pacate nu gasesc mecanic dispus sa demonteze tot si sa faca reparatiile necesare.
  2. Salut, stiti vreun mecanic bun specializat pe BMW / capabil de reparatii la motor din Arad, sau Timisoara? Service in Arad ar fi doar Optimal auto specializat pe BMW, dar dupa o constatare, nu prea mai am incredere in ei..
  3. Plastic? Ai de plm.. Se poate schimba usor, de un mecanic mai putin dotat ca sa zic asa? Ca presimt ca daca ma duc la un service mai mare or sa zica ca trebuie schimbat motorasul.
  4. Am verificat, si pe usa apare dimensiunea anvelopelor in variantele H/M/S. Eu am H. Banuiesc ca H inseamna all season?
  5. Anvelopele sunt cele din talon, nu am verificat daca coincid cu cele mentionate pe usa dar o sa ma uit. Inainte sa pun anvelopele noi, am avut altele uzate si facea la fel dar in plus mai scotea si un sunet dupa schimbarea vitezelor, un fel de vajait. Dupa ce le-am schimbat acel sunet a disparut dar acei martori tot se aprind. @Win60: Acea rotita este parte din motorasul din zona cutiei? Mecanicul mi-a mai zis ca e posibil sa fie uzat ceva potentiometru din coloana cu volanul.
  6. Salut! masina este X3, motor 2.5i (benzina) In timpul mersului la intervale aleatoare intre 70 si 300 km mi se aprind in bord martorii ptr 4x4 si abs si masina intra in limp-mode. Trebuie sa o opresc si apoi sa o pornesc iar ca sa revina la normal. Din cate am inteles ar fi o problema la cutia de transfer, insa mecanicul zice ca totul e ok acolo.. Anvelopele sunt identice si noi. Ar fi posibil sa fie din cauza senzorilor de presiune din anvelope? Pentru ca cel putin unul nu e functional si martorul de presiune roti e aprins in bord permanent - semnul "(!)". Si inca o intrebare, ar fi vreo problema daca dezactivez cutia de transfer si sa circul asa cu ea pana gasesc o rezolvare? Adica sa scot mufa din calculatorul acela din portbagaj, deci ar ramane doar cu tractiunea pe spate
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.