mașina cand aM cumpărat-o , era afumată toba , am pus un DPF de pe alt BMW cu 80.000km care era (alb la intrare alb la ieșire )
a fost sortată mașina după ce am schimbat DPF la *207 cp* , acum de o săptămână i-am pus softul original cu AUTOTUNER .
După ce am Pus softul original , am curățat admisia , canalele de la supape , (cu coaja de nucă ) ,am primit EGR nou de la BMW , am pus turbina Nouă (recondiționată) am schimbat toată garniturile de la turbo și intercooler ) masina trage , merge chiar mai bine ca înainte .
DPF este la intrare putin afumat și la ieșire este curat (alb)
injectoarele au fost verificate cu ISTA
Zylinder 1: 0,0 | 0,5
Zylinder 3: - 1,0 | 0,0
Zylinder 4: 0,0 | 1,1
Zylinder 2: -0,5 | 0,1
După regenerare a sărit la 12 gr
își face regenerarea odată la 400-500 km (nu știu exact) dar regenerarea până acuma a făcut
Acuma după toate investițiile , totuși , la accelerare după 3000-3500 de ture scoate un puf de fum !
am o singură eroare PERMANETA 284E00( Oxygen sensor after catalytic converter, Nernst voltage, signal: Open circuit)
cred ca este sonda de jos de tot care necesita sa o schimb !