Jump to content

comandante

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    PITESTI,ARGES

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320 cd

comandante's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. 350€ Mai putin nu o pot vinde in conditiile astea. Merci
  2. Salut, Am eu cutie pe un e46 330i cabrio din 2003 cu volan pe dreapta. Masina se dezmembreaza insa nu am vandut inca mai nimik de pe ea, Cutia merge perfect si o poti proba mergand cu masina. Pretul este 400 euro completa cu ce mai iti trebuie de peacolo ca sa o poti monta la tine. Daca te intereseaza asta e nr meu: 0756093348 Sunt din Pitesti
  3. Nu se poate trece pe N decat ulterior dupa ce deja ai pornit motorul si cheia este in contact. Asa este la modelele astea mai noi cu joystik etc. O poti trece numai in caz de urgenta, avarie, defectiune,etc. Se desface plasticul de acolo de langa joystik si cu o surubelnita din trusa masinii e acolo in interior un loc marcat cu rosu unde bagi si tragi intr-o anumita dirrectie. Multumesc!
  4. Nu e nimik suspect. Masina face un zgomot dupa pornire la o secunda ...Ceva din cutie cred pentru ca parca si smuceste un pic spre spate. E un zgomot o miscare si atat si se intampla rar. In principiu se aude doar un zgomot ca si cum ar cupla compresorul de aer. Pe N insa nu face niciodata. Deaia vroiam sa o pornesc pe N pana reusesc sa descopar de unde e defectiunea. Nu e nici o conspiratie. Pur si simplu vroiam sa o pornesc in N dar a mea nu vrea N decat dupa pornirea initiala in P. Asta era tot! Multumesc!
  5. Scuze daca nu citesti regulamentul esti vinovat. Am incercat in toate felurile si cu volanu deblocat si in toate schemele care le-am invatat. Cei de la BMW mi-au spus ca la modelul asta de cutie mai nou nu merge dar nu i-am crezut. In fine deci probabil ca asa este modelul. Incerc degeaba. Multumesc ! In manualul de utilizare spune ca aceasta functie este disponibila cand opresti motorul si lasi cheia in contact. Optiune recomandata spre exemplu la spalatoriile auto pentru a putea masina sa ruleze printre periile de spalat. Nu se specifica nimik despre pornirea in N posibila. Deci banuiesc ca nu se poate altfel o aminteau ei acolo. Multumesc!
  6. Am incercat! Nu merge la mine! ( Cred ca e defecta! Am incercat! Nu merge la mine! ( Cred ca e defecta!
  7. Este cheie dintraia de o impingi in bord si apesi pe ea ca sa iasa. Doar din plastic e cheia. Ca aceasta din poza asta: http://img.diytrade.com/cdimg/1020281/10956339/0/1257234686/bmw_E60_E90_key.jpg
  8. Interesant asta nu am incercat. Deci apesi pe butonul de start/stop de 2 ori consecutiv .. asa rapid sau ... e vreo schema ceva? Da am vazut ceva despre release in manualul de utilizari. Se desface plasticul ala din jurul joystickului si se baga o surubelnita peacolo sa o poti debloca cutia. Dar eu cautam o varianta prin comenzi pacolo. Asta e bine daca asa trebuie sa fie. Altfel era a mea defecta. Bine oricum e oleaca defecta ea )
  9. Cand urc in masina si vreau sa o pornesc ea este mereu pe P. Mie masina imi face un zgomot aiurea din cutie scurt asa dupa ce o pornesc. Daca o pornesc apoi o trec pe N o opresc si o repornesc in N. Nu mai face nici un zgomot! Dar daca scoti cheia trece automat pe P. Deasta vreau sa descopar daca o pot trece mai intai pe N si apoi sa o pornesc! Multumesc!
  10. Am observat ca sub nici o forma nu pot trece pe N masina. Treaba e ca nu stiu daca e normal sa fie asa sau doar asta a mea nu vrea fiindca probabil e defecta. Nici cu contactul pus nu vrea nici fara el pus decat daca e pornita si o trec pe N si o opresc in N abia atunci ramane pe N. Modelul este 520 E60 11/207 cutie cu joistik modelul cutiei GA6HP19Z! Multumesc!
  11. Dar upgradeul de soft fiind la toata masina .. ma gandesc ca resofteaza si modulul TCM spre exemplu cel care trimite si primeste comenzi de la mecatronica. Am dat peste un post unde se specifica oarecum clar treaba asta : Aici era vorba despre valorile din TCM. Si spun ei ca sa nu rescrii valorile decat daca ai schimbat ceva sau dupa upgrade de soft. Deaia m-am si gandit la asta in prima faza! Note: DO NOT clear adaptation values unless directed to do so by technical assis- tance. Clearing pressure adaptations should not be done to resolve a customer complaint. The only time that you would need to do so is after a transmission or valve body replacement or software change. Also it is important not to confuse pressure adaptation with AGS features. AGS features will be discussed later in this chapter. AGS features are not stored on a long term basis and will not be cleared when the pressure adaptations are cleared. Note: Driving style is NOT stored. Pressure adaptation has been a feature of ZF automatic transmissions since the 4HP22EH. The TCM will maximize shift quality by adapting to transmission wear over time. The TCM will adjust transmission shift pressures to compensate for wear in the multi-plate clutches. This is accomplished by monitoring the input and output speeds of the transmission. When the transmission shifts, the TCM monitors the time that it takes to accomplish the shift. The time change in gear ratio is monitored and compared to an internal time value in the TCM. If the ratio change takes more time than the stored value, the TCM will compensate by adjusting the transmission shift pressures via the EDS valve solenoids. The adaptation value is stored in the TCM. This adaptation values can only be cleared by the diagnostic tester (DIS plus or GT-1).
  12. Am mai vbit noi doi despre asta in alt topic. Am sunat pe cei care fac cutii automate. Mi-ai lasat u un link. Mi-au zis ca din comenzi si ca nu e cutia in opinia lor. Dar ei mi-au zis ca decat umbla in ele nu imi face diagnoza si au zis ca au un baiat care face diagnoza dar sa il caut luni. Cred ca cineva cu tester deala cu gt-1sau DIS poate sa vada peacolo daca se dau comenzi gresite. La mine la Motor AG m-au trimis la unu la valcea ca imi repara ala cutia. lor pe tester le da totul ok dar ei sunt siguri ca e stricata cutia. Upgrade de soft nu au vrut sa-mi faca ca nu le merge softu ca nush ce vrajeli ca poate spat viitoare e gata. Nush mi s-a parut ca insistau prea tare sa ma duc la ala la valcea mai ales ca lau sunat pt mine personal vreo 2 din ei. Asa o repatie stransa intre ei si ala nush ce sa zic... poate au si ei dreptate dar totusi nu pot sa umblu in cutie asa din prima. Eu stiu ca e o simpla masina si ca asa artrebuii dar la mine aici la Motor Ag au insistat sa ma faca sa ma sperii ca nu e bine sa il fac si ca cel mai bun lucru de facut e sa merg la cineva la valcea. Serviceurile sunt numai la reprezentanta facute in Germania si sunt toate facute ca la carte.Multumesc! Adica o sa trebuiasca sa le specific ca vreau un upgrade la cutie .. upgradeul de soft nu include totul? Am un prieten bun care pana mai de curand a avut un e60 ce dupa ce se incalzea motorul nu mai pornea daca il opreai. Il disperase problema fusese si la Motor AG si la brasov si tot nu rezolvase nik schimbase injectoare facuse tot felu de minunatii si nu ai dadea de cap. Si a fostb la otopeni unde i-au facut un upgrade de soft din ce am inteles eu online cu cei din Munchen si s-a rezolvat toata problema. Dupa experienta lui ma gandeam la cei de la otopeni in prima faza dar nush .. sa vad.
  13. Vreau sa fac un upgrade de soft la un 520d, E60 din cauza unui zgomot la cutie. Dupa pornire la o secunda masina cupleaza scurt si brusc pt o fractiune de secunda o treapta .. reverse de obicei, si misca putin cardanul. Astfel se creaza acel zgomot insa parerea mea este ca .. .cutia primeste o comanda eronata. Sau intarziata de deblocare a cutiei. Oricum ar fi ma indoiesc sa fie cutia. Ori solenoizii de pe mecatronica ori Transmision Comand Module. Si am hotarat sa fac upgrade. inainte de orice altceva! Unde ma sfatuiti sa merg? Please help!
  14. Pai chiar ar fi si cazul sa fie. Mi se pare incredibil sa se strice in halul asta. O alta chestie nu stiu si mi-ar prinde bine sa aflu. In cazul cutiei de la a mea oare se poate face praf detot de la asta? Ma gandesc sa o las asa in caz ca la noi nu gasesc pe cineva de incredere sa umble in ea. Cel de la valcea va trebuii sa ma convinga ca serviceul lui e in stare sa o repare asa cum trebuie. Ma rog ca oricum asa ceva nu ar trebuii reparat niciodata. Dar daca asta e situatia. Multumesc pt reply. SH nu iau oricum mai bine o vand nush iau vad eu ceva ce ai fac. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.