Jump to content

DjRooneY

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i

DjRooneY's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Vand set jante tabla originale BMW 15" , 5x120 cu cauciucuri de iarna fata 195/65/15 si spate 205/65/15. Jantele au fost montate pe e46 o iarna. Accept si schimburi cu cauciucuri iarna bmw 16" sau cu piese bmw. Pret: 250 Ron/set Telefon: 0722263565
  2. Problema era destul de logica nu puteam sa am toti trei senzorii (senzorul de axa de admisie, evacuare si senzorul de vibrochen ) defecti. Problema am depistat-o dupa ce am reusit sa fac rheingoldul sa imi functioneze si imi detalia eroare, iar la detaliere scria ca toti senzorii sunt nesincronizati iar treaba asta nu se putea intampla decat de la distributie de la intinzator/patine/lant etc. sau sa nu fie pusa la punct.Problema e ca nu m-am mai gandit si la altceva am cumparat direct kitul si aia e daca aveam ghinion sa fie defect altceva macar schimbat si distributia decat sa desfac si doar sa ma uit la ea :laugh: Eu am avut norocul ca a fost din distributie ,intinzator defect si lant mai alungit fata de cel nou :o am calat motorul si am observat ca erau plecate inainte axele ,dupa am blocat si am verificat si vanosurile daca tot am desfacut iar totul a fost ok.Dupa am asamblat am dat o cheie si merge perfect de 5000 km ca noua fara erori si probleme. Cand mai aveti probleme de erori de senzorii mergeti si la un tester mai peformat si verificati ce va zice ( defect sau nesincronizare) asta e foarte important sa stiti de unde cautati.
  3. De 1 sĂŁptĂŁmânĂŁ sunt și eu posesorul unui N42b20 ĂŽnainte am avut m43.mașina din ce am vĂŁzut are tot schimbat pe ea și e impecabila din punct de vedere mecanic dar am problema la motor deși are 151k reali. Nu se aprinde martor la bord nimic nimic, consumul e bun,zgomotele sunt aceleași ca la toate ĂŽnsĂŁ pierde puterea. Pe tester am 3 erori 2781 senzor axa cama admisie 2782 senzor axa cama evacuar 27C1 toți senzorii axei cu came defecți Nu știu ce sa fac dacĂŁ șterg eroarea merge bine cât merge dupĂŁ iarĂŁ scade puterea oare din ce cauza apare chiar sunt senzorii amândoi?
  4. daca iti curge pe la imbinare iti trebuiesc oringurile.In principiu daca se desfac acelea trebuiesc inlocuite(cel putin asa procedez eu) incearca sa gasesti oringuri de aceeasi dimensiune ca altfel degeaba pui 2 3 5 10
  5. Dormag pe stefan cel mare fata in fata cu spitalul colentina e o straduta acolo la 50 m de intrare.Ma gandeam ca trebuie adaptat injectorul eu asa stiam.Deci sigur trebuie sa schimb injectorul 2 si sa fac o curatare la toate? cam cat e unul sh? Dar inca ceva daca scot mufa din injector se observa modificari ca ma gandesc sa nu fie si de la cablaj....
  6. la asta m-am gandit si eu cand am pus testerul prima data mi-a dat eroare de knock sensor 1 si 2 si am schimbat bujiile am verificat scanteia toate buna si frumoase.De cand am schimbat bujiile am mers cam 300 de km si nu a mai aparut eroare dar valorile tot asa arata.Deci ce ar trebui sa fac sa inlocuiesc injectorul 2 si sa le curat pe celelalte? Sa inteleg ca asta e si problema de ce nu trage masina in toate mintile ei.Dara daca schimb doar un injector trebuie codat?si daca da pot sa fac codarea cu inpa? Ps:injectorul 3 a vrut sa zica ca e infundat dar a nimerit 1 oricum multumesc de raspuns.
  7. Salut,am un e46 318i 118cp si am o mare problema cu ea.....imi vine sa ii dau foc.....in turatii mai mari de 3500 intrerupe si nu mai trage ca sa va faceti o idee daca ii dau blana cu 2 se duce in limitare dar intrerupe destul de simtitor ,si problema mare ca daca merg la drum drept si vreau sa ii dau ma rog de ea pana ajunge la 160 si sa nu mai zic ca pana a ajuns la 180 m-am plictisit dar doar atat...Am pus testerul pe ea nici o eroare toate bune si frumoase am scos bujiile am schimbat filtru de benzina la fel.....Mai nou am observat urmatorul lucru pe tester la valorile reale oare e normal?faza e urmatoarea ca poza am facut-o inainte sa ii schimb filtru si sa curat bujiile dar acum se intampla acelasi lucru doar ca acum pe cilindru 1 3 4 stau valorile oarecum egale intre 1.8-2.0 la mers in gol nu se mai duce 3 asa mult dar la 2 daca se ridica foarte foarte putin oare ce sa fie compresia,injectia?mai am o pisica din 93 cu motor de 1.8i dar parca trage mult mult mai bine si e si modelul pe curea motorul nu pe lant dar asta ma dispera
  8. lucru asta lam patit si eu la fel ca tine cu pisicuta in bordura numai ca eu am facut asta in sensul giratoriu si ma aruncat in bordura cu roata din dreapta si am distrus janta aripa dreapta suspensia bascula cu toate alea si capota dar am nevoie doar de o capota si o aripa dreapta e un 3318i ma ajuta careva?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.