Jump to content

barqqsanu

Members
  • Posts

    116
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

barqqsanu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Frumoase masini E 28-urile astea :blink:. Asa de mult il regret pe al meu... Eu as recomanda sa bagati benzina cu plumb. Pe vremea cand mergeam cu e 28-ul am bagat si fara plumb si cu plumb. Singura diferenta se vedea la demaraj...era mult mai bun cand bagam cu plumb si motorul tragea bine.
  2. Daca tot veni vorba...se intampla ceva ciudat la E28-ul meu....cand sunt doar eu in masina..fara bagaje...e f stabila si sta f bine pe drum....dar cand sunt 3+ persoane in masina este foarte instabila pe partea din spate...parca ar fi o barca....se balangane de colo colo. Sa fie de la amortizoare?
  3. Electricianul e solutia. De obicei placa de la vitezometru imbatraneste si crapa. Eu am patit la fel cu al meu....l-am dus la un meseriash si i-a refacut traseele...si acum merge de nu ai treaba. De obicei cand e vorba de placa....nu iti mai merge nici consumul de benzina si nici kilometrajul (kilometraj = ala care se invarte si iti arata cati km are masina :blink:)
  4. As vrea sa-mi reglez directia pe E28-ul meu si nu stiu unde sa ma duc. Am schimbat bara de curand si scartaie rau in curbe...deci tre' reglata directia. Cine stie vreun service ieftin si bun in Bucuresti sa-mi spuna !
  5. barqqsanu

    E28 535i

    Daca nu esti pasionat de BMW...si nu vrei sa restaurezi un BMW adevarat....k acea masina este un BMW veritabil daca o pui pe picioare.....eu zic k cea mai buna alegere este sa renunti la el. Te va costa multe mii de euro s-o faci sa mearga si sa arate ok....mai ales k a fost trasa pe dreapta ceva timp. Iti spun din proprie experienta...k am avut un E28 lasat pe dreapta vreo 2 ani...si cand l-am facut....m-a costat de m-a rupt.
  6. barqqsanu

    E28 535i

    Tinand cont k e 535i...merita ceva bani, dar trebuie sa te gandesti k o sa-ti consume cat un camion...mai ales in oras. Daca a stat pe tusa mai mult de 1 an...poti fi sigur k o sa te lase multe piese cand o s-o misti. Cu franele o s-o rezolvi usor....mai nasol cu furtunele alea invechite...o gramada de bani. Dupa cum spui...interiorul e cam degradat....probabil de la soare. Deci...daca motorul merge perfect si masina nu e ruginita....eu zic k 1000-1500 merita...asta dak o poti inscrie. PS: daca tot vrei sa-ti iei E28...dc nu te orientezi spre E28-ul lui BDA...mai ales k are tinichigeria facuta si motorul merge brici dupa cum spune el....si la 1000 E e pomana.
  7. Am si eu o rugaminte la voi...cei care va pricepeti. O sa va atasez un screenshoot cu niste date despre vibrochen...pe care nu le inteleg. De ex...ce inseamna red si blue??? Va rog...dak aveti rabdare...sa-mi traduceti si mie chestiile alea !!!
  8. Am urmatoarea problema: mergeam cu masina si dintr-o data mi s-a aprins becul de la ulei. Am zis k e ceva trecator....dar nu e asa. A doua zi cand am pornit masina initial s-a stins...dar dupa 2-3 min de functionare s-a aprins iara. Becul sta aprins daca motorul e sub 3000 rpm...apoi incepe sa clipeasca si se stinge...asta cam 30 min de functionare. Dupa 30 min...nu se mai stinge deloc. De la ce sa fie? Motorul nu se opreste la relanti...nu da semne de oboseala...merge bine, fuge...dar nu stiu de la ce se aprinde becul. Am verificat sonda de ulei...am desfundat-o...pare ok. Am desfacut capacul de la ulei si sus vine ulei..in rampa. Daca aveti vreo idee...ajutati-ma !! Sa fie de la filtru??? E posibil? Cineva mi-a spus k e de la cuzineti...dar pana sa demontez motoru vreau sa ma asigur k nu e de la ceva ce poate fi fixat fara sa-l dau jos.
  9. Dupa cate pare....da! Nu mi-au placut niciodata barele alea.....!
  10. barqqsanu

    vand E28

    Silos...te simti ranit cumva ??? Ai Logan si te ataci? Vreau sa-ti zic k E28 se p**a pe Logan din toate punctele de vedere....si stiu ce vb k am multi prieteni cu Logan. La demaraje si viteza maxima nu-i ajunge nici la prezon...dupa cum spunea si Iulian. Am curaj sa ma pun cu orice logan doresti "matale" la o liniuta si sa vedem care iese primu :blink:. Si nu mai zic k, cutia aia pe 4 roti de-abia se mai misca de la 110 - 120 kmh in sus. Si daca nu ati condus E28-uri si nu stiti cat consuma...de ce vorbiti aiurea in targ ? Dati cu presupusul.....dar dati prost. Un logan de 1,6 consuma 10 l in oras pentru ca e balega grea si motorul mic. Cam la aceeasi greutate e si e28....dar are cine sa traga de el...asa ca nu conuma cu mult peste Logan. Acum...daca voi credeti...bine, daca nu nu!
  11. barqqsanu

    vand E28

    LOOOL...cum ai putut sa compari Carutza de la Colibasi cu un Bmw mah ??? este cea mai penibila comparatie! Si dupa cum ai spus....Loganul nu ajunge nici la prezonul E28-ului. Cat despre consum....eu am 520i e28 si sincer va spun k in oras imi ia cam 10-11 cand merg frumos cu ea...sub 2500 ture. daca o calc peste 2500 rpm imi ia 15-16. Asa k va rog sa-l credeti pe droopy. Si nu e un consum f mare...tinand cont k e motor de 2000cmc. Un exemplu de consum mare este la Clio-ul de 1.4 8v - care consuma 10 l/100 km in oras...e ceva de speriat (am si unul d-ala.....pt aerul conditionat :blink:). oricum....nici Clio-ul nu se compara cu E28-ul....sa zicem k asta ii ajunge e28-ului pe la manerul de la usa. :) :) :)
  12. Miros de benzina nu baga de la debitmetru, asta inseamna k ai vreun furtun crapat pe undeva. Si eu am avut pb asta si am vazut k aveam un furtun de la alimentarea cu benzina crapat..picura pe acolo si baga tot mirosul inauntru. Se observa greu, tre sa te uiti atent....si vezi sa nu ia masina foc. Al meu era crapat chiar in spatele motorului...daca nu vedea tata....care se pricepe...asa mergeam cu ea si riscam sa iau foc pe drum. Dar vezi sa nu confunzi mirosul de benzina cu cel de gaze de la esapament....k daca ai esapam spart iti baga in masina gazele.
  13. Se aude bazaitul ala....si dupa ce pun contactul il las cam 5-10 sec pana sa o pornesc. De ex, ieri a luat-o la sfert din prima...a ezitat putin...dar apoi si-a revenit. Deci e ceva si in functie de temperatura de afara...cand e mai frig porneste mai greu. Exista un nivel optim al benzinei in rezervor k sa porneasca ok ?? sa fie de la asta? k mai mereu umblu cu rezervorul aproape de rosu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.