Jump to content

cata_pkz

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

cata_pkz's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am si eu nevoie de o planetara dreapta sau cap de planetara in stare buna, din dezmembrari... Daca stie cineva pe unde gasesc... De nou, un cap de planetara e 380(Germania) ... Mi se pare prea piperat pretul :twoup:
  2. Sal, tu singur ai facut modificarea sau ti-a montat un mecanic? Unde ai confectionat flansa carburatorului? Nu ai probleme la ITP?
  3. Am dat pe net peste ceva ce nu credeam k exista>> e28 break:
  4. Cum sa traga mai bine motorul pe benzina cu plumb decat cu fara plumb, poate invers...
  5. E sooper misto, se tine si bine!!! Sa-l stapanesti sanatos!!! :blink:
  6. Doar cand merg la drum intins bag fara plumb, peste cea cu plumb. Desi, dupa cum ti-am spus, mecanicul mi-a zis k pot folosi fara nici o problema numai fara plumb.
  7. L-am intrebat pe mecanicul meu si a zis k e ok sa bagi si fara plumb. Am auzit insa mai multe versiuni: k ar consuma masina mai mult cand merge fara plumb, k s-ar uza mai repede nu stiu ce garnituri... Acum faci si tu ce crezi. Cata
  8. Sal tuturor! Am si eu un E28 din 1983, la origine a fost un 2,8i dar fostul proprietar i-a redus "muschii" din considerente economice. Acum are un m10: 1,6 carburatie. Deci eu sunt singurul cu e28 516, around... Masina o am de la sfarsitul lui 2005 si sunt ffffff incantat de ea. Sper numai sa am banii necesari sa o pot reconditiona(desi se tine destul de onorabil). Bine ar fi sa ne adunam posesorii de e28 pe un topic al nostru unde sa putem sa ne gasim mai usor si sa vb pe indelete. FFF bun ar fi un forum al nostru k deja am devenit clasici... cine are urechi de auzit sa auda... Catalin
  9. Gata am rezolvat, am fost azi la depozitul Unix si am luat o bieleta made in Germania, cam scumpa (1 mil) dar nici turceasca n-am vrut(600mii) Multumesc pentru sfaturi!!! :blink:
  10. Anul trecut cand cautam sa iau o masina am platit un mecanic sa mearga cu mine k sa testeze masinile pe care am mers sa le vad, si printre altele am vazut k se lasa pa colturile masinii cu putere. Cand l-am intrebat, a zis k asa se testeaza starea amortizoarelor>> daca revine imediat in pozitie fara sa se balanseze prea mult e bun. Poti si tu sa incerci...
  11. Multumesc... incep si eu sa invat putin cate putin... O sa incerc zilele astea sa ajung la un magazin de piese sa vad daca gasesc, sau sa fac comanda. Pana rezolv, pot merge cu masina asa?
  12. :blink: Thanks guys! Acu' sper si sa gasesc...
  13. Salut Iulian, am si eu o noua problema cu rechinul meu>> mi s-a rupt bara verticala din spatele rotii dreapta/fatza>> si nu prea stiu ce sa caut, cum se numeste. Un prieten mi-a zis k s-ar numi bara anti-ruliu, dar de cand am postat anuntul ca vreau sa cumpar asa ceva nu am primit nici un raspuns si incep sa ma iau de ganduri ca nu intreb ce trebuie. Si mai am o intrebare>> e grava kestia asta, k s-a rupt bara aia, pot sa mai merg cu masina? :blink: Cata
  14. Am fost cu ea la un electrician care mi-a dat jos bordul si a gasit dezlipite niste contacte+ altele oxidate +la unul dintre ceasuri nu aveam alimentare. Dupa ce le-a facut mi-a explicat k e normal pt. o masina de varsta ei sa se intample astfel cu lipiturile "reci" (sper k am zis bine) Cam asta e... Nu stiu sa intru mai in detaliu k nu prea ma pricep si nu vreau sa bat campii
  15. :) gata am rezolvat: probleme electrice la bord... acum e totul ok :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.