Jump to content

cr0n0s

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E36 318is

cr0n0s's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am mai verificat-o odatar acum ca m-am intors de la serviciu.... Nivelul uleiului a revenit la normal. Sub masina nu am pata. Masina tot nu porneste. Scoate un zgomot ca atunci cand incerci sa o pornesti iarna pe frig... nu o ia... si trebuie sa ii dai putina pedala. Vreo alta idee? In afara de "du-te la un service" ca abia am scos-o din service acu 2 zile si mi-a mancat 800 lei. Pe mine ma bate un gand sa mai completez cu ulei pana la limita superioara, sa scot senzorul si sa vad ce se intampla... sau sa incerc sa o pornesc impinsa.... ~later edit.... becul de ulei pare totusi sa se comporte normal.
  2. Parca rosu sa spun ca era martorul.... Dar l-am observat abia dupa ce a murit motorul in momentul in care am incercat sa o repornesc. E posibil ca acesta sa ramana aprins intrucat, in mod normal, se stinge cand porneste motorul.
  3. Salut, Asta dimineata am avut neplacerea de a ma urca in masina, a merge 20 de metri si de a auzi un harait dupa care a murit motorul. De pornit nu a mai pornit si s-a aprins becul de ulei in bord. Am verificat joja si uleiul era sub nivel. Este posibil sa nu ma mai lase sa o pornesc deoarece "vede" ca nu are mai ulei? Vreo idee despre ce ar putea fi vorba? Nu am avut timp sa vad pe unde a curs. Merci. Pavel
  4. Salut, Am un 318is din 93 si as avea o problema destul de ingrijoratoare pentru mine. La 3 saptamani dupa ce mi-am scos masina din service (schimbare de ambreiaj si volanta + o gramada de alte rahaturi care au costat enorm) inevitabilul s-a intamplat si masina s-a stricat iar. Initial a inceput sa se incalzeasca si sa piarda niste lichid. Se incalzea destul de greu si cantitatea de lichid pierdut era foarte mica. Mai apoi aceasta incalzire a inceput sa se accentueze si daca lasam masina pornita (pe loc) pret de 5 minute fierbea; nu mai spun de lichidul de racire care curgea ca la cismea. Am luat si eu ca tot omul masina si m-am dus la o rampa sa vad pe unde anume curge. Am constatat locul si vi-l atasez in poza 1. In poza 2 se gaseste un motor similar, cu locul cu pricina incercuit pentru a va face o idee despre unde este problema mai exact. Am luat decizia de a nu mai merge cu ea pana nu fac rost de bani. Ieri m-am gandit sa ii mai dau o cheie pentru a nu imi muri bateria de tot (ea sta de aproximativ 2 saptamani) si am ramas foarte surprins. Masina a pornit, apoi s-a auzit un "puf" ca si cum s-ar fi eliberat niste presiune de pe undeva si apoi motorul a murit. Nestiind ce s-a intamplat, am pornit-o si a doua oara cu exact acelasi rezultat. A treia oara, am si accelerat, insa trebuia sa tin turatiile peste 3000 pentru a nu muri motorul. Acum eu nu sunt cine stie ce expert dar imi dau cu parerea. In legatura cu incalzirea mea eu ma gandesc ca ar fi pompa de apa. In ulei m-am uitat (evident pe joja) si nu am observat nici un fel de neomogeneitate (din ce am auzit si eu ar trebui sa se vada niste brobonele mici de apa in ulei - nu exista). M-am uitat si in vasul de expansiune dupa ulei (care teoretic, in opinia mea, ar fi trebuit sa stea deasupra) si nu exista. Am eliminat _chiulasa_. Termostatul face serviciu (ambele furtune sunt calde). Ventilatorul functioneaza. Ramane o singura varianta: Pompa. Legat de partea cu moartea motorului parerea mea este ca aceasta e cu totul o alta problema si ca nu se leaga de prima. Daca masina ramane pornita atunci cand o turez, credeti ca ar putea intra cumva prea mult aer astfel incat arderea sa nu se faca asa cum trebuie? Daca aveti vreo parere sau vreo idee despre cum as putea rezolva cele expuse mai sus, sau daca ati mai intalnit asa ceva... va rog nu evitati sa imi dati si mie un sfat. Merci anticipat, Pavel
  5. salut, ca sa nu deschid un nou topic... si in cazul in care nu cititi rubrica de seria 3, am deschis acolo un topic http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=64240 cu o problema similara o mana de ajutor ar fi binevenita merci
  6. cand am avut masina lovita si sa indoit masca veseliei am intrebat la 2 magazine de piese diferite si mi-au spus ca difera. na, acum m-au mintit ei, va mint si eu .... daca ai posibilitatea sa o incerci inainte sa o cumperi, fa-o si zi-ne si noua :) ... mai rezolvam un mister
  7. din nefericire modul in care a fost gandita masca nu denota inginerie nemteasca :) inainte sa incep povestea de masca trebuie sa iti spun ca NU se potrivesc cele de pe sedan la coupe si invers. in schimb poti sa iti pui varianta de facelift ('96+) care intra fara probleme (la fel - coupe la coupe, sedan la sedan). bun, pentru a desface masca trebuie intr-adevar sa scoti bara fata. ai grija sa nu rupi surubelele care tin aparatorile de noroi (eu am rupt vreo 3 prima oara :lol: - din cauza ca erau ruginite) apoi trebuie sa scoti plasticul de deasupra ei. este prins in niste surubele de plastic (daca imi aduc aminte bine). acum nu stiu ce sfat sa iti dau - mai este un plastic care duce ed la nari in radiator acolo... eu cand am scos masca il aveam spart - deci... nu stiu daca trebuie scos (revenim) masca este prinsa in cate 1 surub de fiecare aripa in extremitate cam deasupra ghidajului pe care se prinde bara fata si in 4 suruburi AUTOFILETANTE (o sa injuri cand o sa trebuiasca sa le scoti si sa le pui la loc, crede-ma) 2 in stanga si 2 in dreapta narilor - unul deasupra celuilalt care vin dinspre extremitatile masinii spre interior. o sa trebuiasca scoase si astea. cele din dreapta sunt mai tricky pentru ca acolo este si o "teava" care trage aer spre filtrul de aer. este dintr-un cauciuc mai tare... eu am reusit sa o demontez / montez fara sa scot piesa. pasul final - tragi masca afara uimindu-te cata rugina are dedesubt :lol: - cel putin asta a fost cazul meu montarea este putin mai complicata. in principiu este acelasi procedeu ca si demontarea INSA trebuie sa ai mare atentie (in conditiile in care este o masca noua - care evident ca vine fara gauri pentru cele 4 surubele) sa o aliniezi perfect cu capota. de ce e asa de complicat? pentru ca nu poti da gaura cu bormasina ci trebuie sa autoinfiletezi fix pe ea... (nu am incercat... da incearca tu sa dai niste gaurele mai mici decat suruburile si apoi sa infiletezi in alea) + acea teava care duce la filtru... grav. tin sa mentionez ca mie nu mi-a iesit masina la linie :) - urmeaza sa schimb grila cu una facelift curand.... sper sa am mai mult noroc. pui la loc piesa care directioneaza aerul de la nari, piesa de plastic de sus si bara fata si te bucuri :) p.s. nu e bine sa iti ramana suruburi. :D p.s.2 nu incerca sa scoti narile decat daca ai neaparata nevoie - risti sa rupi clemele si e nasol
  8. nu e chiar ca bara fata! cel putin la coupe nu... in primul rand trebuie sa desprinzi piesa de plastic de deasupra evacuarii care se intinde dintr-o parte in alta a intregii bari ("deflector de vant" am mai auzit ca ii spun unii)... incet si cu grija cu o surubelnita pentru a nu o deteriora. este prinsa in clipsuri si in extremitati are 2 "nituri" de plastic - mare grija la astea ca se rup. odata ce ai reusit sa scoti acest plastic te bagi sub masina si te uiti dupa suruburi. ar trebui sa fie usor de observat - sunt in dreptul amortizoarelor de impact daca imi aduc eu bine aminte. le desfaci. apoi desurubezi aparatoarele de noroi care sunt prinse in bara de spate cu niste surubele autoinfiletante. dupa toate cele enumerate mai sus cheama pe cineva sa te ajute sa scoti bara pentru a nu o zgaria. ar trebui sa poti sa o tragi foarte usor afara. multa bafta
  9. ar putea sa fie coroana aia? daca nu.... ce ar mai putea fi?
  10. ochi nu am dat pe ea, pentru ca locul a fost INGROZITOR de stramt. am bagat mana sa vad daca mai are pinioanele doar si pareau ok... dar nu m-a dus capul sa trag putin de ea sa vad daca are joc sau sa incerc sa o misc.
  11. electromotorul "nou" l-am luat de pe o masina pe care mi-am cumparat-o de piese, care pornea inainte si dupa un accident care i-a dat dauna totala. de asemenea... cand am vazut ca am aceeiasi problema, am legat niste fire de electromotorul pe care l-am scos de pe masina si l-am pus la baterie. se invarte si merge in parametri normali. ??
  12. salutari, as avea si eu o mica problema cu masina... nu reusesc sa o mai pornesc decat impinsa. bateria nu e 100% de vina, si electromotorul l-am schimbat ieri si am constatat aceeiasi problema (munca in zadar :)) ) cand dau cheie se aude un fel de sunet mai "electric" ca si cum s-ar invarti electromotorul insa nimic nu se intampla. parca ar da in gol. ocazional, cand e pornita, se mai aude un zgomot (cand franez in mod special si cand accelerez) ca si cum ar lovi fier pe fier in jur de 5-7 lovituri pe secunda Ceva idei? mersi in avans
  13. Salutari, Problema sta cam in felul urmator. Am un e36 coupe. Cineva mi-a promis ca imi da moka un set de jante 5x112. Intrebarea ar fi daca se gasesc de cumparat distantiere care sa adapteze aceasta distanta intre prezoane, sau daca exista vreo modalitate in casre as putea sa le pun pe masina. Daca da, de unde? Merci anticipat
  14. am luat rar-ul cu masina asa :) acum trebuie sa ma ocup de problemele astea... -pavel
  15. Salut, Conduc un E36 318is coupe...dupa ce o sa reusesc sa imi inscriu masina vreau sa ma ocup putin de partea tehnica... am becul pe galben la revizie si trebuie sa o bag in service si sa ii schimb: - filtre - ulei - placute frana De asemenea masina mai are cateva probleme: - cand iau cate o groapa sau cand franez destul de brusc de la viteze foarte mari imi cam tremura volanul... problema este de la roata stanga fata insa nu stiu ce ar putea fi. Cineva mi-a spus ca ar fi amortizorul de vina si ca ar trebui sa il schimb. Am gasit pe stoc la AlPadrino Dr.Taberei cu 3.6 milioane - scartaie volanul cand il rotesc... mi s-a zis ceva de lichidul de servo - cand iau stanga sau dreapta total cu masina pe loc (la relantiu) imi scad turatiile apoi se tureaza singura pana aproape de 1000 de ture .... si asta nu stiu ce anume ar putea fi si de la ce s-ar putea trage (nici nu stiu daca e normal sa faca asa) Rugamintea mea la voi acum... Daca stiti cam cat m-ar costa revizia mai sus mentionata... eventual sa imi recomandati un service mai ieftinache... ca momentan nu stiu sa fac singur chestiile astea. Daca ati mai auzit de problemele mentionate de mine... eventual o solutie pentru ele. Si in al treilea rand... unde gasesc si eu dezmembrari auto? Sunt din Bucuresti. Merci anticipat -Pavel
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.