Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

autonero

Members
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

autonero's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. CC, imi spui ce legatura are injectia de benzina cu topicul asta? XXL, pentru off-topic nu se aplica regulamentul?
  2. XXl, Daca citesti primul post de pe pagina asta, ai sa vezi ca i-am spus de greseala in cel mai frumos mod posibil. Am fost luat peste picior de catre CC cu virgulele. Deci, nu inteleg pe deplin avertizarea ta.
  3. Vezi ca sunt 2 tipuri de bara M2, cu si fara bandou. Pe coupe se pune fara si pe berlina cu.
  4. Ia patineaza tu spre tara ta si lasa-ne in pace. Eu imi asum orice scriu. Si tot eu nu te consider deloc un om inteligent, ci doar unul cu impresii, care tot ce poate face e caterinca pe forum :) La fel cum faci si cu Ciupanezu, insisti cu o chestie ce nu a zis-o si o accentuezi aiurea.
  5. Ia vezi, cate virgule ai pus in plus in fraza de mai sus?! :) Si se scrie corect RALANTI, nu relanti :) Esti roman? :) Esti prost? :) Sa scrii "s-au" in contextul ala e greseala foarte mare care trebuia corectata. Eu nu cred ca am gresit chiar asa de tare. Iar WLF scrie despre ceva ce ii este necunoscut lui. Tu insa, scrii la caterinca, fara nici un post care sa aduca beneficii. De cand ai copii si "ai invatat sa ai rabdare cu ei" ai mai netezit din cretele de pe creier.
  6. "Sau" se scrie legat in contextul in care l-ai folosit.
  7. De ce trebuie asteptat pana se sting becurile?
  8. Acolo era vorba de modelele cu carburator, unde intra multa benzina si se spala pelicula de ulei ramasa in zgarieturile de la "honuire". Nici vorba de "underea" proasta. Stai sa inteleg, tu schimbi uleiul la 5000 km? :)) Se abereaza in continuare mult. Si ce ma deranjeaza cel mai mult e ca useri ca WLF cu 7k+ posturi(facute nu stiu cum) povestesc cel mai mult aiurea(de fapt asa isi face posturile). Habar nu ai ce e aia presiune de ulei. Eu schimb la 10 - 12 mii km uleiul. Punct. Ca sunt din Cluj si nu e traficul asa rau. Sustin ideea cu foarte multe ore de functionare, dar, daca e asa cum ziceti si relantiul nu uzeaza motorul, atunci 70% din orele astea sunt facute la relanti, deci, nu ar trebui sa va stresati. @cristi.MD: lol. Daca nu stii la ce ma refer, e la imaginea cu sosetele.
  9. Cumpar bara fata de M Tehnik 1 lovita, sparta, nu ma intereseaza conditia ei. Preferabil gri sobolan. Ofer 50RON.
  10. @WLF: gresit. Motorul se uzeaza si la pornire, dar si la statul la relanti. Deoarece presiunea la relanti e foarte mica in comparatie cu presiunea cand motorul e in sarcina. @Ciupanezu: in manual scrie sa nu lasi motorul sa se incalzeasca la relanti ci sa se incalzeasca mergand cu viteza moderata. Aceeasi treaba, presiunea de ulei. Nu cred ca este de ratiune ecologica treaba cu incalzitul motorului. Nu stiu cati dintre voi stiti ca nu masinile sunt cele care sunt raspunzatoare pt poluare. Te plimbi un an cu masina si nu poluezi cat polueaza o centrala de apartament(sau fermele de animale, fabricile .. sa nu mai vorbim ca ceea ce se intampla e absolut normal, s-a mai intamplat si in trecut si se va ma intampla). Dar deja aici se trece in offtopic. Foarte multi "cunoscatori" am vazut pe topicul asta, dar erau unii care debitau prostii rau si isi mai si impuneau punctul de vedere. E o prostie sa schimbi uleiul la 8000 km. Asta e mentalitatea romanului prost care a stat sub papuc multa vreme, iar acum ca a ajuns la ceva bani, epateaza. Eu am refuzat de mult sa schimb piese/consumabile doar de dragul de a le schimba, fara a fi nevoie. @criss: am postat in acelasi timp :))
  11. Sa fie bucuros ca s-a invartit, ca putea sa ii subvireze masina si sa isi faca alta geometrie la fata. PS: eu inca nu am schimbat cauciucurile de vara. Am un set de iarna cu jante de tabla pe 16, dar nu imi place deloc cum arata. Iar in conditiile astea, daca merg normal, nu patinez DELOC. Eu cred ca "subiectul" conduce iarna ca si vara.
  12. Cum spune si titlul, cumpar 4 anvelope 205/50/16 (neaparat 50, nu 55). Pot fi si 2 de un tip si 2 de alt tip. Mersi
  13. Ma duc acasa si imi ridic masina. Si de fata si de spate. Si o las pe rand pe fiecare roata, iar sub roata pun polistiren. Masor apoi urmele lasate de 225/45/17 si de 245/40/17 si postez. Ca asa nu se mai poate. Si sunt convins ca suprafetele difera ca si marime. Pentru ca peste tot in racing se folosesc anvelope late. PS: de ex, la masinile ce merg in zonele arctice, de ce anvelopele sunt foarte mari si late? Oare nu pentru a avea suprafata mare si pentru a nu se afunda asa in zapada? Valabil si pentru buggy-urile de nisip ...
  14. La userul B_M_W, celebru pentru replica " 320i de 170cp e o masina lenta, iar 320i de 150cp e chiar puturoasa "
  15. 320i 2.2 are 1465 kg si prinde 230(testat de mine) PS: B_M_W e pe langa, el nu e obisnuit cu troace de 170 cp. La supercarurile ce le detine, 170 cp nu sunt lenti, ba chiar stau pe loc. LE: mai terminati odata cu dieselul e tractor. Si aici ma adresez posesorilor de diesel. Ei sa termine. Nici unu cu benzina nu zice asta, voi o ziceti. Faceti ca si oamenii de culoare. Toata ziua isi zic nigga, dar cand ii zice unu alb "nigga", e acuzat de rasism. Asa faceti si voi. Noile dieseluri nu sunt tractoare, vapoare, locomotive sau mai stiu eu ce va duce capul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.