Salut, este vorba de un e46 2.0 Diesel din 2004 FL, anul trecut s-au rupt clapetele din aspiratie si au ajuns in cap piston, am alezat chiulasa si hornuit blocul motor, pistoane noi, supape noi. Problema este ca acum dupa 15000 km (fara nici o problema) de cand am facut motorul am o alta problema, motorul se incalzeste foarte greu chiar si pe loc la 2500 ture ajunge in pozitia verticala in cca 7-10 min, in mers gen "rally" mers numai la 3500-4000 si accelerat la maxim mereu, apa ramane la limita la albastru, dupa cca 10 km de mers asa temperatura apei incepe sa urce brusc de la albastru si daca nu o scot pe liber se duce in rosu (nu am lasat-o sa se duca dar era aproape) si arunca apa afara. Ce este mai dubios este ca odata cu cresterea temperaturii la apa incepe sa bage rece in masina chiar daca inainte baga cald setat pe 32 grade manual. Am fost la 3 mecanici dintre care 2 din ei au spus ca ar fi sigur chiulasa sau garnitura dusa, iar unu mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la termostat. Sunt in Spania si nu gasesc pe nicaieri termostatul, a dat comanda, de 3 ori a venit cu alt tip de termostat cu cleme mai scurte. Daca a mai patit cineva asa si ma poate ajuta ar fi super bine venit un sfat o idee. Mentionez ca si inainte de problema asta mergeam tot "sport" schimb intre 3000-3500 si nu am avut probleme Rezumat: 1.Se incalzeste foarte greu 2.Fierbe apa 3.Nu mai baga caldura dupa fierbere