Jump to content

KSG

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    viorel_877

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320D 2004

KSG's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Pompa de apa functioneaza pt ca arunca apa in vasul de expansiune si cand turez se mareste si presiunea cu care arunca Termostatul este nou, iar la senzor ce sa ii fac? cum verific? imi cer scuze ca cer atatea detalii dar cred ca trebuie sa ii dau singur de cap ca "mecanicii" de aici daca le pot spune asa sunt.....dupa 2 saptamani au facut rost de termostat, si nu mai zic, l-au luat de la reprezentanta bmw...
  2. Noi vesti, am schimbat termostatul si tot la fel face presiune, dar acum se incalzeste la normal (pe vertcala) repede (normal). Am observat ca atunci cand este motorul cald si ar trebui sa porneasca ventilatorul nu se deschid clapetele. 1. Sa scot furtunul de la clapete sa le tin deschise mereu? 2. Poate sa nu functiuneze corespunzator ventilatorul? Cum probez ? senzori etc.... 3. La ce temperatura porneste ventilatorul respectiv se deschid clapetele ? am citit 100 de variante nu mai stiu ce sa verific, astia peste tot unde ma duc parca sunt cazuti din nori !!!!
  3. Da este spaniol. Din pacate nu stau intr-o zona prea "buna" sunt in sudul spaniei unde totul e "mort" a dat comanda astept sa vina....mult si bine...
  4. La tester nu ii da nici o eroare cu toate ca am martorul de motor aprins.. Posibil sa vrea sa ma faca la bani ca azi mecanicul care zicea ca e termostatul mi-a zis ca trebuie sa desfaca motorul sa se uite si la _chiulasa_. _chiulasa_ a fost rectificata si ea anul trecutcand am facut motorul. Mi-a zis ca termostatul are una din "urechi" rupta de asta nu vreau sa il las sa desfaca motorul pana nu imi schimba cu unul nou, problema este ca dureaza pana vine pe comanda aici...
  5. Are lichid si aerisita de 3 ori... Mai face si presiune pe furtunele de apa, furtunele sunt calde toate la aceeasi temperatura si ala din dreapta si ala din stanga jos. Termocupla nu cred ca porneste pentru ca nu se deschid paletele din fata motorului..
  6. Salut, este vorba de un e46 2.0 Diesel din 2004 FL, anul trecut s-au rupt clapetele din aspiratie si au ajuns in cap piston, am alezat chiulasa si hornuit blocul motor, pistoane noi, supape noi. Problema este ca acum dupa 15000 km (fara nici o problema) de cand am facut motorul am o alta problema, motorul se incalzeste foarte greu chiar si pe loc la 2500 ture ajunge in pozitia verticala in cca 7-10 min, in mers gen "rally" mers numai la 3500-4000 si accelerat la maxim mereu, apa ramane la limita la albastru, dupa cca 10 km de mers asa temperatura apei incepe sa urce brusc de la albastru si daca nu o scot pe liber se duce in rosu (nu am lasat-o sa se duca dar era aproape) si arunca apa afara. Ce este mai dubios este ca odata cu cresterea temperaturii la apa incepe sa bage rece in masina chiar daca inainte baga cald setat pe 32 grade manual. Am fost la 3 mecanici dintre care 2 din ei au spus ca ar fi sigur chiulasa sau garnitura dusa, iar unu mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la termostat. Sunt in Spania si nu gasesc pe nicaieri termostatul, a dat comanda, de 3 ori a venit cu alt tip de termostat cu cleme mai scurte. Daca a mai patit cineva asa si ma poate ajuta ar fi super bine venit un sfat o idee. Mentionez ca si inainte de problema asta mergeam tot "sport" schimb intre 3000-3500 si nu am avut probleme Rezumat: 1.Se incalzeste foarte greu 2.Fierbe apa 3.Nu mai baga caldura dupa fierbere
  7. Pretul ramane la 250 usor negociabil. Astept tel daca e cineva interesat am o problema cu netul nu pot intra prea des sa va raspund. Daca te intereseaza si aspectul comercial nu doar Calitatea le iei si ti le fac negre ca noi dar eu dau niste roti nu tablouri sau pozele...
  8. Pret nou 250 E jante + gume ca noi
  9. Eu tot nu inteleg care este problema moderatorilor pe acest forum cu topicul meu..deja este a 2a oara cand isi baga nasul aiurea..pana la urma pot sa le tin la vanzare pana se biodegradeaza este problema mea cat le tin si la ce pret...jantele alea obosite s-au cojit de la spuma activa iar cauciucurile alea din secolul trecut sunt ca noi cu "crampoane" pe ele.si nu cred ca in 3 ani se duc proprietatile cauciucului..sunt curios ce dot au ale tale de pe masina...si inca ceva ce nu ai remarcat tu..sau nu ai stiut sa socotesti...300 euro = 1300 lei si de dragul negocierii mai scade ceva si ajunge pana unde ai zis si tu...asa ca nu stiu ce este in neregula..rotile sunt montate echilibrate ..dak le vrea separat automat ma costa si pe mine automat creste si pretul..la fel cum 2 beri la jumate costa cat una la 2l )..hai drumuri bune
  10. Pret nou 300 euro rotile sau separat gume 1000 jante 600 Contact nou 0763.134.433 Viorel
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.