fratilor, ce atata cearta...... diferenta cea mai mare intre ASC si DSC e ca primul actioneaza doar asupra rotilor din spate, care pot pierde aderenta cel mai des,franand roata care se invarta cel mai tare, reducand puterea motorului, daca ambele derapeaza, incercand sa opreasca spatele sa fuga, iar DSC-ul actioneaza asupra celor 4 roti, fiind deci un sistem mai complet... ambele functioneaza in curbe, cand spatele rupe aderenta, cat si in linie dreapta, cand se intampla acelasi lucru...chestia e ca pe ghiata sau zapada, ASC-ul e cam periculos, mai ales la viteze mari, pt ca se comporta ca o frana de mana trasa pe spate, blocand rotile, astfel permitandu-le sa derapeze... insusi cei de la bmw spun ca sistemele lor functioneaza in limitele fizicii... si pt cei care spuneau ca nu e indicata frana de motor iarna, sa nu creada asta...e cel mai bun mod de a merge... pt ca daca schimbi intro treapta inferioara, fara sa mai apesi acceleratia, nu derapezi...si deci nu se rupe aderenta...ori daca voi schimbati intro treapta inferioara, si mai si apasati pedala de acceleratie, sunteti sinucigasi, caci in acest caz, se rupe aderenta si pe asfalt uscat, daramite pe zapada, gheata, sau umezeala...