Jump to content

Gabriel_Iasi

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Interests
    BMW, calatoriile, marea, muntele, fotografia

Contact Methods

  • Yahoo
    dataserver_ro

Previous Fields

  • Masina
    E46 320i

Recent Profile Visitors

8695 profile views

Gabriel_Iasi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. S-a rezolvat problema. Am incarcat cu freon (probabil avea f putin freon) si acum nu se mai simte asa tare acea scadere de putere cand deschid AC.
  2. Senzorul ax-came dadea pe tester daca era in neregula. Oricum l-am schimbat si pe ala acum ceva timp. Bujiile sunt schimbate destul de recent. Cele vechi aratau destul de bine. Dupa schimbare nu s-a simtit absolut nicio diferenta. O sa ma duc sa vad cu presiunea pompei de benzina.
  3. Sondele lambda sunt schimbate de 2 saptamani (toate 4), noi, VDO. Functioneaza bine pentru ca mi-a scazut f mult consumul in oras (de la 15 la 11-12). Debitmetrul nu dadea pe tester daca avea probleme? Am mers cu mufa scoasa un timp si nu simt vreo diferenta. Am pus si alt debitmetru de test si e la fel (e adevarat ca nu original insa nici chinezarie). Ce parere aveti de pompa de benzina? Sa o schimb?
  4. BMW E46 320i 150 CP, 6 cilindri. Problemele sunt: - Problema permanenta: se tureaza si trage f greu, desi are 150 CP se comporta ca si cum ar avea maxim 80 CP. - probleme care apar din cand in cand: cand merg incet si incetinesc (la un semafor sau intersectie de exemplu), de multe ori se opreste motorul. Problema apare in special cand folosesc aerul conditionat. Alta problema ocazionala: imi da in nas (se smuceste f tare de cateva ori si apoi isi revine ) cand merg incet si incerc sa o accelerez mai tare. Ciudat, si aceatsa problema imi apare mai des cand e foarte cald afara si folosesc AC-ul - Nu stiu daca are legatura sau nu). Noaptea pe racoare sau in anotimpul rece nu am aceste probleme (in afara de problema permanenta ca nu imi trage). Am facut nenumarate diagnoze, cel putin 4 la oameni diferiti si testere diferite (inclusiv testere originale dedicate BMW). Au fost cateva erori pe care le-am rezolvat (sonde lambda, termostat...) insa problemele de mai sus persista. Acum nu mai am nicio eroare pe tester. Iniante imi tragea mai rau. Insa problema cu trasul nu s-a rezoklvat decat in proportie de max 20% (apreciez eu). Ce am schimbat: - kit ambreiaj (nicio schimbare in ceea ce priveste puterea, doar s-au rezolvat unele zgomote si faptul ca agatza cand bagam in viteza). - am mai avut niste valori mari ale temperaturii la motor pe tester. Am schimbat vascocuplajul, termostatul si pompa de apa. Nu mai apar erorile. - folosesc benzina 98, nicio diferenta fatza de cea de 95. - sonde lambda (consuma mult mai putin in oras insa nicio schimbare legata de putere) - bujii (nicio schimbare) - valva DISA (era sparta membrana aia. Schimbare insesizabila) - cotul de cauciuc de dupa debitmeru avea o fisura. L-am schimbat, schimbarea a fost f. mica. - filtru de benzina (nicio schimbare). - compresia e facuta si e f buna. Peste tot unde am facut teste, am intrebat daca poate sa fie de la fise, debitmetru, injectoare sau bobine. Toti mi-au zis ca nu (fara sa le verifice manual), ca daca erau astea, dadea eroare pe tester. Toti mecanicii care au testat-o se uita la motor ca matza in calendar si dau din umeri. Si am fost la destui, chiar prin recomandari ca se pricep la BMW-uri. Nicio eroare pe tester, motorul e f silentios si invarte rotund, nu oscileaza la relanti, nu scoate fum.... Insa imi trage ca un logan obosit, la drum lung nici nu pot sa ma bag intr-o depasire in forta. Sau cand urc un deal, o accelerez cu a 2-a si se tureaza f greu. Viteza prinde, am mers si cu peste 200 km/h fara probleme (doar de test cateva secunde). La drum lung se comporta f bine, la viteza mare trage f bine (probabil din inertie). Insa in oras e pur si simplu moarta. Sau cand merg mai incet si am nevoie de o accelerare in forta. Sau cand folosesc aerul conditionat la viteze mici in oras.Sau cand urc un deal. Deci in general, cand am nevoie de cuplu mare intr-un timp scurt. E pur si simplu moarta. Multi mi-au zis sa verific si pompa de benzina, pentru ca asta nu da eroare pe tester. Si legat de pompa de benzina: cand e f cald afara, de multe ori imi indica gresit nivelul benzinei. De genul: cand o pornesc, imi arata acul la jumate desi stiu ca e maxim un sfert. Isi revine cam in cateva miunte si arata corect. Mai am putin si schimb toata masina, si tot nu ii dau de cap, si asta ma enerveaza la culme. Voi ce ma sfatuiti?
  5. Am rezolvat cu problema asta. Cotul de cauciuc de dupa debitmetru era crapat (de acolo pleaca o conducta mica catre pompa de frana si intra aer fals). Am schimbat cotul (60 lei, Febi) si nu mai am aceasta problema. Parca a mai crescut putin si puterea, cred ca am mai castigat vreo 10-15 CP
  6. E vorba de un E46 320i din 1998, 150 CP Simptome: - problema principala: nu trage bine, nu se simte cuplu in special la depasiri (se comporta ca o masina de maxim 90 CP), o accelerez (in a 3-a de exemplu) cu acceleratia la podea si nu se simte nimic, nu trage. Acul ce indica consumul instant se ridica repede spre maxim insa nu trage. Turometrul se ridica destul de incet desi sunt cu acceleratia la pamant, de aici trag concluzia ca nu ar fi de la ambreiaj. In munti in serpentine, desi o bag cu a 2-a la urcarea unei serpentine, se simte cum se tureaza tot mai tare motorul, insa nu trage mai deloc, abia prinde viteza. - cand bag aerul conditionat, simt (vizibil) ca imi scade si mai mult puterea - uneori cand incetinesc la un stop, atunci cand franez sa opresc, se opreste motorul (nu face mereu asa, dar destul de des in ultima perioada). - la rece cand o pornesc, se simte un miros destul de puternic de benzina - desi e motor pe benzina in 6 clindri, uneori (nu mereu) e destul de zgomotoasa (atat la mers cat si in stationare), se aude ca si cum ar fi un motor pe motorina (inainte era foarte silentios, de multe ori trebuia sa ma uit la turometru ca sa imi dau seama daca e pornit motorul - cand stau pe loc si o accelerez mai puternic, se aud niste paraituri (dupa ce iau piciorul de pe acceleratie). La mers intins se comporta perfect (mai putin ca nu trage atunci cand am nevoie de un demaraj in forta), nu da in nas, nu zvacneste... Din cele enumerate, probabil (trag eu concluzia, poate ma insel) ca trage aer fals de undeva. Ce i-am facut pana acum: - am schimbat debitmetrul (nicio diferenta) - am schimbat valva PCV (am rezolvat o alta problema pt ca era valva fisurata, insa nicio diferenta legata de problema ca nu trage) - am schimbat cotul de cauciuc de dupa debitmetru (avea 2 fisuri destul de mari), insa nicio diferenta - pe tester nu apare nimic care sa rezolve problema principala (mi-au dat niste erori la sondele lambda dar am inteles ca astea nu au legatura cu puterea, si mai ales pot sa dea erori si din cauza ca trage aer fals pe undeva) Un mecanic mi-a zis ca e posibil sa fie fisurata galeria de admisie (sa traga aer fals pe acolo, si de acolo sa fie si zgomotele alea ciudate la accelerare). Ce urmeaza sa fac: - test compresie - test la pompa de benzina Azi cand i-am schimbat codul de dupa debitmetru, am incercat sa blochez cu palma aerul ce intra in admisie (se simtea cum ma trage de palma), insa motorul functiona la fel, fara sa dea semne ca se opreste sau ca variaza ceva. Nu era normal ca daca opturez admisia, sa se opreasca motorul sau sa trepideze macar putin? Nu am blocat cu palma chia 100% pt ca ma tragea destul de tare, insa vreo 90% tot am blocat. Nu era normal sa simt macar o mica variatie la turatie? (asa cum face daca scot mufa debitmetrului in cu motorul oprnit). De aici trag concluzia ca e posibil sa traga aer prin alta parte? (posibil sa ma insel, e doar o concluzie) Orice parere e bine-venita.
  7. Am schimbat valva PCV. - nu se mai aude acel sunet - relantiul e mult mai stabil, motorul se aude mult mai bine - nu mai tremura masina cand o opresc - consumul de carburant a scazut destul de mult
  8. Are ceva daca mai merg cu ea asa vreo 2 saptamani, pana ce o sa o pot schimba?
  9. Am un sunet ciudat din dreptul motorului, ca un fel de bazait. Am observat ca daca sciot joja, bazaitul dispare.. Daca pun joja la loc, dupa vreo 10 secunde, reapare bazaitul... Ce poate fi? Am uploadat un video in care se aude acel bazait: https://www.youtube.com/watch?v=G_s0TCGzT1g Multumesc.
  10. Multumesc pt raspunsuri. Probabil combinatia de ambreiaj uzat care patineaza) + compresor uzat (masina e din 1998) duc la simptomele acestea. Prima data o sa schimb ambreiajul (chiar daca nu aveam problema cu aerul conditionat, tot trebuia sa il schimb). Dupa ce il schimb, o sa va spun rezultatul. Oricum, am schimbat f multe la masina, doresc sa o tin intr-o stare cat mai buna (am schimbat conducta de frana, discuri, placute de frana, arcuri, amortizoare, bieleta antirului, bucse, ulei, filtre, pompa servodirectie, radiator, vascocuplaj, am reconditionat caseta de directie, cauciucuri noi etc...).
  11. Am incercat azi asa. Tin piciorul la 2000 rpm si cand cuplez aerul sare la aproape 3000 rpm
  12. Fara aerul pornit, se tureaza insa nu trage ok, patineaza ambreiajul. Daca pun si aerul, se tureaza mult mai greu (in special in treptele 1 si 2), si bineinteles ca trage mult mai greu. Oricum, urmatoarea modificare va fi schimbarea kitului de ambreiaj.
  13. Electroventilatoul e ok, a fost testat. Plus ca face asa si cu motorul rece, cand pornesc la rece. O ia din loc f greu, se tureaza f greu.
  14. Daca sunt probleme cu compresorul, nu ar trebui sa fie probleme si cu aerul rece? Mie imi da aer f rece instant, cum pornesc aerul conditionat. Posibil sa fie de la ambreiaj, cum zieca cineva? Desi nu vad legatura. Adica, trage mai greu cu aerul pornit si doar cu mine in masina decat cu aerul oprit si cu 5 oameni in masina. Nu am probmele cu electroventilatorul. Cand pun aerul conditionat, porneste ok si se invarte chiar f repede, se vede si se aude. A fost testat.
  15. Salut. Este vorba de un BMW E46 320i. Cand pun in fuinctiune aerul conditionat, imi afecteaza f mult performanta masinii. De ex daca bag aerul conditionat si plec de pe loc, imi pleaca extrem de greu, se tureaza f greu... la fel la un demaraj in oras, daca am aerul pornit, nu are demaraj absolut deloc, incerc sa depasesc cu a 2-a si se comporta ca si cum ar fi in a 5-a. Aerul merge ok, imi da aer rece fara probleme, vascocuplajul e ok (l-am schimbat curand). Daca stau e loc si pornesc aerul, se simte un mic soc iar turometrul scade pana aproape sa se opreasca motorul (apoi isi revine, insa e instabil). Ambreiajul nu e tocmai ok, in sensul ca imi cam patineaza si nici in mod normal nu trage cum ar trebui (vreau sa schimb kitul de ambreiaj), insa cand pun in functiune aerul, performantele scad extrem de mult. La drum lung, cand merg cu viteza, nu se simte scaderea de putere prea mult, insa daca plec de pe loc sau merg cu a 2-a sau a 3-a prin oras, nu pot face nicio depasire cu aerul in functiune. Ce ar putea fi?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.