Jump to content

serginious

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    olaru_sergiu2008@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    e46 320D 150 cp

serginious's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am fost astazi la mecanic...... si a cam ramas surprins, de ce a vazut. Am plecat la o proba si dupa ce a turat masina 1 km, a disparut complet fumul alb (dupa spusele lui e albastru). Oricat o acceleram nu mai scotea fum. Ne-am intors la el la service am oprit motorul 5 minute pana a eliberat rampa si cand am pornito a scos iar mult fum. Pe tester nu apare absolut nici o eroare. AM stabilit cu mecanicul sa facem un schimb de ulei deoarece era cam ars, si neaparat sa schimb filtrul epurator care in 50 000 de km nu l-am schimbat niciodata si nu stiu daca a fost schimbat inainte(masina o am de 3 ani). In functie de schimburi vedem cum se comporta masina. S-a uitat dupa ulei aruncat prin\pe langa motor si era foarte curat. Ca incercare inocenta am curatat EGR-ul, care era plin de ulei. Dupa ce am plecat de la service cum am accelerat nor de fum in spate dar dupa maxim 5 minute a disparut, nu complet. Am facut in jur de 70 de km in Bucuresti si s-a redus nivelul fumului cu 70-80 %, si nu a scazut absolut deloc nivelul apei si al uleiului. CatuXXX ai intrebat cat de des folosesc masina, lunar un drum la Bacau dus-intors si prin Bucuresti foarte putin 1-2 zile pe saptamana in special in weekend. Masina mai mult sta, stiu ca nu e bine, deoarece am patit-o acum 3 luni cand mi s-a blocat frana. Nu am atat de multa treaba care sa merite sa merg cu masina. dextercos320d am fost astazi la 2 mecanici zic eu foarte buni in doua locuri diferite si amandoi mi-ai sugerat sa fac schimburile mai sus mentionate. Din ce am vazut mecanici lucreaza prin eliminare. Mi se pare normal sa schimb uleiul si filtrele deoarece vine sezonul rece si e bine sa fie masina pregatita de iarna si daca se elimina prolema e bine, daca nu ii dam mai departe cu alte eliminari (taiere de pe foaie a posibilelor variante) poate se rezolva. Voi mai reveni zilele viitoare cu alte updateuri. Va multumesc pentru sfaturi si pentru idei
  2. La recomandarea unui prieten am pornit masiana si am pus un servetel alb la 20 cm de teava de esapament pentru a verifica impuritatile eliminate. Dupa ce am, turat masina vreo 5 minute servetul era ca nou.....insemnad ca nu e de la turbina (neoficial) Ca ulei pana acum am folosit doar BMW 5W30, singura problema e ca nu am o sursa constanta si sigura si tare ma gandesc ca ultima oara am luat contrafacut. Marti ma duc cu masina la un mecanic , gasit pe forum si voi reveni cu detalii.
  3. Salut vreau si eu pentru un e46: vin pp31269 Ulei Bmw 5 w30 sau 0w40 filtre aer,ulei,combustibil,epurator Antigel nu stiu cantitatea Multumesc
  4. Am pus BMW 5 w30 luat de la Bennett Auto, in urma cu 3 luni si am facut 13 000 pana acum.
  5. M-am uitat astazi e foarte putin scazut..... Dar nu am cu ce sa fac comparatie , deoarece nu l-am mai verificat de vreo 3 luni.
  6. Am plecat zilele trecute linistit si la primul semafor, cand accelerez ramane in urma un mare nor de fum .....am zis ca e ceva minor si daca o turez un pic voi scapa de problema. O mare prostie la al doilea semafor plecat de pe loc fum alb schimbat a doua, a treia la turatii de 3500 si cand ma uit in spate parca era ceata. Am verificat uleiul ca mai patisem in urma cu un an ca scazuse putin uleiul si scoatea foarte putin fum alb, dupa completarea aceasi problema, dar ca in doua drumuri de 60 km prin bucuresti mi-a consumat cam 200 gr ulei. Masina trage, si nu am avut pana cum nici o problema. Se aude un mic zgomot parca ar fi un furtun spart Aveti vreo idee ce poate fi sau o recomandare de un service bun prin Bucuresti. Imi e cam frica sa ies cu problema asta prin Bucuresti ca la cate semafoare sunt ajung acasa cu frigiderul plin..... Multumesc
  7. daca iti mai face figura sa nu iti porneasca toarna apa peste pompa de motorina si dai la automat daca iti porneste este de la capul hidraulic :) am pornit azi , a mers perfect fara nici o problema, e posibil sa se fii infundat filtrul de motorina ? Mersi de sfat :twoup:
  8. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...amp;fg=20"]http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=63&fg=20[/url] Cea din aripa nu cea de pe portbagaj
  9. Am un e46 diesel , si dupa ce am mers doua ore am oprit in peca sa alimentez, dupa care cand am incerca sa pornesc nu a mai vrut, motorul incerca sa invarta sar nu pornea. Am incercat de vreo 10 ori si nu a luat-o. Am lasat-o 15 minute sa se mai raceasca si cand i-am dat la cheie a luat-o. Dupa ce am ajuns la destinatie peste alte 2 ore am oprit motorul si cand am incercat sa pornesc a pornit imediat. Nu am simtiti nici o diferenta in demaraj sau ca a inceput sa scoata fum, pe bord nu s-a aprins nici un bec in bord absolut nimic anormal. O sa mai pornesc astazi motorul sa vad daca se aude ceva straniu. Aveti vreo idee ce ar pute fii?
  10. nu le dau separat, si m-ai ales o bucata.....sorry
  11. Nu sunt lovite - impecabile valve noi si ofer bonus doua cauciuciru de iarna montate pe jante, echilibrate tot doar trebuie montate Pe cauciuciri dimensiunea e de 195\60\15 MAI MULTE DETALII FOLOSITI FORUMUL PRETUL PENTRU TOATE PATRU E DE 400 LEI
  12. Am testat cauciucurile si sunt foarte multumit.......am mers capacitate maxima 5 oameni plus bagaje pe drumuri cu denivelari, de tara si nu mi-a atins deloc, se comporta bine si la franare pe polei si zapada
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.