Jump to content

radu_gipy

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Deva

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i

radu_gipy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Va salut dragii mei. am si eu mare problema. Vreau sa schimb volanul care il am cu unul sport. Am facut rost de volanul sport, dar nu am butucul. Deja nu mai am ce face caci am rupt capacul volanului original cu tot cu airbag :twoup: (asta este) deci in concluzie trebuie sa schimb volanul. Masina este e36 an 1993. 4 usi (pisicuta). NU gasesc butuc pentru a imi monta volanul cel nou; volan sport. Am gasit pana acuma 4 butuci, nici unul nu s-a potrivit. Am comandat si de la magazin special pentru masina mea, dar nu s-a potrivit. Volanul original de pe masina avea airbag si am inteles ca coloana de directie e mai groasa la cele cu airbag decat la cele fara. Din acea cauza butucul care l-am comanadat pentru bmw.. nu s-a potrivit. Daca are cineva un butuc pentru volan sport, pentru bmw e36, cu coloana de directie cu airbag rog a ma anunta. Va multumesc!
  2. Ok. masina mea e ok in sensu ca e intretinuta, am aduso din germania si doar eu am folosit-o. nu am forjato, nu miam batut joc de ea, am schimbat ce a fost de schimbat ca sa fie totu ok. Nu tin neaparat sa o dau, dar mi-a placut la a ta ca e acceasi culoare.. si motoroizarea. si faptu ca e in 2 usi. bafta la vanzare :twoup:
  3. Salut! Un schimb te-ar interesa sau vrei doar sa o vinzi? scurt si la obiect. Daca dai la schimb .. eu am un 316i e36 sedan din 93 acceasi culoare cu al tau. nu are clima, nu are geamuri electrice, are trapa manuala, distributie pe curea da e intretinuta si e , dupa parerea mea e ok masina. doar am zis sa intreb. bafta. :twoup:
  4. intreb si eu ca chiar nu stiu ce inseamna... la bmw ca are vanos.. sau e vanos? si inca ceva.. ce inseamna ca bmw are facelift... sau e facelift?? si inca ceva care e chiar important... so stircat din nou masina mea. urat de tot nu asa... si am pus testeru pe ea.. si a dat un cod de eroare: zice asa..: eroare nr "12 throttle-valve potentiometer" oare ce o insemna aceasta eroare...? mentione ca.. masina nu o mai pot accelera si nu am probleme de la debitmetru sau sonda lambda sau buji, filtre etc.. e doar de la acceleratie.. asa.. masina e e36 316 i.. din 93.
  5. sonda lambda. aia e de vina. schimbo si te vei scuti.. de schimbat tot ce se poate schimba la masina.. (debitmetru, buji,. fise bujii, filtru de aer, filtru de benzina, instalatie electrica, valva de mers in gol, furtunu de la debitmetru si altele) simtomele sunt exact la fel.. si am cunoscut multi oameni, printre care si eu.. care am schimbat pe masina toate cele enumerate mai sus.. si masina mergea la fel de rau. sonda lambda.. luauar dracu so ia k greu iam dat de cap. si de acollo pleaca.. tot... bafta.
  6. a mele sunt sparte amandoua.. asa ca nu cred ca l-ar interesa pe nimeni sa mi le fure... :)) :))
  7. In dupamiaza zilei de 17.01.2010 s-a petrecut un eveniment nefericit. :) Intamplator eram in trecere si am facut niste poze. Din fericire nu au fost victime. NU stiu cum s-a petrecut. Am ajuns la cel mult un minut dupa ce s-a intamplat. Chiar cand am ajuns soferul masinii rosii era inca inauntru si pana am parcat masina a iesit.
  8. Am revenit. am schimbat calculatorul, debitmetru, si socul ala si a mers masina bine.. si acuma.. merge de 1000 de ori mai rau decat inainte. nu mai are rst sa mai scriu ce face... ca oricum nimeni se pare ca nu stie ce ar putea sa aiba atata.. ca e naspa rau de tot sa mergi cu acceleratia pana in podea si masina sa mearga turata asa la 500-600 de ture.. si motorul sa faca ca o masina de spaat sau ca o locontiva. Inca o faza faina.. am mers cu ea pe panta in jos... scoasa din viteza si am prins ceva viteza... asa.. s-a facut drum drept.. am bagat in viteza.. da nu am accelerat... nu s-a intamplat nimic doooar ca o crescut turatia pana pe la 3000..... si am bagat picioru in acceleratie pana in capat sa i dau pana in 4000 4000 si umpik de ture sa i dau treapta superioara.. si ghiciti ce s-a intamplat? in loc sa creasca turatia ... a scazut.. da nu asa.. frumos.. o scazut urat de tot pana la 0 si s-o oprit motoru.. fainn.. am ramas fara cuvinte... off oofff...si asta s-a intamplat de mai multe ori.. sa ajung cu ea la o turatie normala 3000-4000 de ture.. si cand sa o accelerez.. sa scada turatia pana imi moare motorul... si .. da poate va intrebati cum am ajuns cu ea la turatie mare.. mai are mici scapari cand merge bine.. rarrr.... in general merg cu ea pe strada.. cu acceleratia calcata pana in podea cu 3-4 km/h... turata pe la 400-500 de ture. da e interesant si fenomenul ca.. daca las acceleratia nu mai tinde sa moara motorul.. si creste turatia pe la aproape de 1000... si cand o accelerez scade turatia.. exact invers de ce ar trebui sa se intample... am sa incerc sa merg cu ea la mecanic.. din nou.. cand o sa am timp.. si sa vdm .. va tin la curent.. dar intre timp ... orice sfat e bine primit..:) va salaut cu respect..
  9. motorul + cutia.. m-ar interesa. cat le poti tine? sa sa stiu cum sa ma invart sa fac rost de bani. dak le mai ti cam o luna.. o luna jumate as fi farte interesat de. eu am un 316 i motor de 1.6 si vreau sa i pun motor de 2000..
  10. vand debitmetru pentru e36 316i. stare buna. pret 150 lei. nu a fost umblat la el. si mai vand un debitmetru tot pentru e36 tot 316i dar in care s-a umblat umpik. siii.. mai vand inca un debitmetru tot petru e36 dar ca nu stiu ce model cred ca pentru motor de 1.8 si in acesta s-a umblat umpik. deci ambelele sunt reglate si se mai pot regla pret pentru cele 2 - 90 lei bucata. toate 3 au fost testate si functioneaza bine.
  11. Auaeleu.. deci.. despre acest sc electronic.. nu stiu daca i spune asa.. asa am auzit eu ca i zice.. mecanicu la numit altfel.. da nu mai tin minte. parca valva de mers in gol.. ceva de genu... e vorba de un butoias mic argintiu situat aprximativ la 10-15 cm pe langa debitmetru in care intra 2 furtune si o mufa si rolul acelei piese din cate am aflat eu tine motorul la relantiv; practic regleaza relantivul.
  12. Si... intr-un final am gasit problema. am fost la un mecanic foarte bun si am descoperit ce are. 1-calculatorul de injectie, 2-socul electronic si 3-deitmetru binenteles. am montat toate aceste trei piese si masina rupe asfaltu, deci nu imi vine sa cred cat de bine poate merge. toata investitia costa 350 lei.
  13. mm.. da.. hai ca revin cu mici noutati. am bagat azi benzina :) mai multa asa.. vreo 10 litri (nu mai multa ca nu are rost ca daca se stica de tot sa nu fac risipa) si am iesit pe DNu si am mers cu ea putin mai aspru. pana in 5500-6000 de ture pana in treapa a 4a si am ajuns la 150 vroiam sa i dau si viteza a 5 a da se termina drumu si am fost nevoit sa franez. dupa asta am observat ca altfel trage motoru. am oprit la stop s-a facut verde si am plecat foarte bine nici o trepidatie motorul a tras perfect.. asta pana cand am ajuns acasa. si turmetru a inceput sa isi faca iara de cap. fluctua intre 500 si 1500. Am observat ca intre timp ce se tureaza singura si farurile scad in intensitate in funcitie de cum se tureaza motorul. Da oricum tot nu pot sa imi dau seama de ce da asa de multe rateuri pe filtru de aer. am sa mai ies umpik in seara asta cu ea sa vad cum se mai comporta iar sambata sper sa reusesc sa va urmez sfaturile si sa verific ce miati spus. Poate sa fie si de a pompa de benzina. sa fie defecta si sa nu traga bine benzina si acolo sa fie baiu?? A si app am scos mufa de la debitmetru si merge fara ea.. dar destul de rau. tinde motorul sa moara dar isi revine. si se tureaza aiurea sub 500 si peste 1500. Va tin la curent cu ce descoperiri mai fac si pe sambata .. luni poate poate sa gasesc buba.
  14. Vaii de mine.. va mutumesc mult pentru sfaturi si pentru ajutor. Din pacate nu prea am timp sa incerc sa ma ocup de ea doar in weekend, din cauza serviciuui bineneteles. lucrez de dimineata pana seara in perioada aceasta a anului. si doar in weekend am sa ma pun mai bine pe ea. sa verific si sa fac ce miati zis. Sper sa i dau de capat pana la urma, fiindca e pacat ca e o masina bine intretinuta si mam obisnuit cu ea si miar parea rau sa nu o mai repar.am sa va tin la curent dupa weekend sa vad ce descopar, ce rezolv. Si inca o data va multumesc mult pentru sprijin.
  15. Va salut, am si eu o mashinuta bmw 316i din 1993 si am de la un timp incoace niste probleme de imi vine sa o duc pe camp si sa i dau foc. Are probleme asa de mari incat efectiv nu mai merge. am intrebat o gramada de cunscatori de bmw din oras, mecanici, comercianti, posesori si nimeni nu m-a putut ajuta. Totul a inceput cica cu debitmetru. L-am schimbat. o mers bine vreo luna de zile dupa care a revenit la normal - simtome: nu se mai accelereaza masina cu acceleratia apasata pana in capat - turatia sta putin peste 0 si tinde sa moara motorul dupa care brusc isi da drumu se tureaza pana in 2500 - 3000 de ture dupa care iara nu se mai accelereaza deloc.. Offf.. Asa. Da rateuri pe filtru de aer incontinu. Am filtru sport montat pentru ca cu cel original nu se misca masina de pe loc cu acceleatia pana in capat moare motoru iar cu cel sport ma pot tarai pana la servici si inapoi. Si si cu cel original da rateuri. Benzina nu stiu ce sa zic. Am alimentat din MOL vreo 3 luni dupa care am trecut la OMV... iar acum la Rompetrol. Asa... la relantiv turumetru e in lumea lui fluctueaza constant intre 0 si 1500 ture. la plecarea de pe loc mo depasit si o batranica de pe trotuar. abia plec cu ea. greuuu greuuu.. cu acceleratia pana la podea turata undeva pe la 200-300 de ture. La viteza mare la 80-90 km la ora stau cu accelatia calcata la maxim.. si efectiv scade turatia... de la 5000 la 4000 si ulterior la 3000 si ma franeaza... nu se accelereaza deloc.. isi mai da drumu si se accelereaza dupa care iara moare. Un prieten de-al meu foooarteee bun mecanic si cunoscator in bmw mo ajutat cu niste sfaturi si niste reglaje dar masina nu o acceptat. merge din ce in ce mai rau. Abia o scot din parcare. Abia plec de la stop. Daca reusesc sa prind ca prin miracol 40 de km la ora prin oras ca vreun vitezoman inrait prinde drum liber si ma tin dupa el si ajungem amandoi la 40 la ora prin oras k mai mult nu se poate ca asa se circula la noi in oras cu vit max 30 km la ora indiferent de drum de agomeratie, trebuie sa franez sau ceva si iara nu se mai acceereaza si merg cu 20 -30 la ora cu acceleratia la maxim turata in 2000 de ture. Si ma tarai asa dintrun capat in altu a orasului...:) Noroc cu DNu ca macar acolo pot so mai accelerez fara sa franez pana la 80 - 90 la ora da nu e nevoie sa franez k franeaza masina singura. nu se mai accelereaza.. cum am spus mai sus. Am auzit tot felu de variante. debitmetru (am schimbat 3 dintre care 2 au fost reglate) fise buji (nu stiu) acceleratia electronica(o mufa care cica ar face figuri), gauri in furtunul care iasa din debitmetru, ceva supapa de admisie, benzina, pompa de benzina, .. credetina ca nu mai stiu ce sa i fac.. sunt cu moralul la pamant. la tester totul e perfect.. nu conteaza ca nu o mai misc din service. a mai patit cineva ceva de genu? asa de rau incat sa nu mai poata sa scoata masina din parcare? :lol: daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi...:) Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.