Jump to content

andymanro

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

andymanro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Tre` sa dai jos capacul marcat si ai sa gasesti sigurantele de care vorbeam. De cumparat... la primul magazin de piese auto. Am facut comanda si a doua zi am avut`o.. 10 lei. http://img513.imageshack.us/img513/2920/1ianuarie2010049.th.jpg Nu incerca sa faci improvizatii cu sarmulite, strap-uri... cand pui contactul se disloca un amperaj mare si imediat cedeaza.
  2. Nu cred ca am fost chiar asa comod in explicatii... in prima postare am scris destul de clar unde se afla siguranta... o sa`i fac si o poza cand cobor la masina. Iar despe problema aparuta... ce pot detalia... pornire greoaie la rece. Am schimbat bujiile si`mi facea la fel. La diagnoza nu apare concret, decat ca este o avarie la sistem. Toata lumea`mi zicea sa schimb releul... dar am vrut totusi sa urmaresc traseul si sa verific ce se putea verifica: siguranta, cablurile care duc de la releu la bujii, apoi releul. Din start am verificat acea siguranta cu un aparat de masura si am vaz ca nu are continuitate.
  3. Acum cateva luni ajunsesem si eu sa ma agat de releu ca asa aparea pe diagnoza si defapt aveam acea siguranta arsa...
  4. Daca dai tabloul jos.. el culiseaza si poate fi scos, in spate este o carcasa dreptunghiulara cu capac din plastic. Sub acel capac gasesti vreo 4...5 sigurante care sunt fixate cu suruburi pe capete. Una din ele este cea de 100A pentru bujii, restul sunt de 50A.
  5. Am fost azi la o diagnoza. Nici nu reuseam sa urc dealul asa de prost se accelera... si fum la greu. Eroarea care insista suna ceva de genul: Rugulator temporizor de injectie ... cica e un reglaj eronat. Cum scot eroarea motorul merge "rotund" ... reusesc sa turez... la un moment dat ca sa reapara eroarea a trebuit sa facem o plimbare... mai sport. Ce poate insemna aceasta eroare?
  6. Am mers iar cu ea... nu conteaza ce turatie are motorul .. cand o pot accelera cand nu se accelereaza deloc. Parca din 4... 5 pedale odata se tureaza. Consumul a crescut f mult. de la 9,5 a ajuns undeva la 15.
  7. Am un 320D din 2001. Pornirea este ok ºi la relanti zic eu cã e ok. Când incerc sa o turez, nu vrea sã treacã de 3000 ture, Începe sã tuºeascã, Îi scade turaÞia ºi incepe sã scoatã fum. In mers treaba asta se intamplã la turaÞie mai micã, cam peste 2000. Am prins momente cand ºi`a mai revenit dar la turaÞie mare tot mai dadea cate o intrerupere. Nu conteazã dacã motorul este cald. MenÞionez cã am scos mufa de la debitmetru ºi face la fel. Am verificat filtrul de motorinã... e cam inchis la culoare dar nu se vãd mizerii; motorina de acolo pare ok... nu are apa. Ce poate fi?
  8. Problema rezolvata! In spatele tabloului electric de sub torpedou am mai gasit vreo 5 sigurante cu o forma mai ciudata..... fixate in suruburi. Una din ele este pentru bujii si duce 100A. Dupa ce am vazut ca e arsa, am facut proba cu un strap mai gros si porneste masina super bine. Faza e ca nu am gasit la magazine tipul asta de siguranta.. tre` sa mai caut. Multumesc pt sfaturi!
  9. Am testat bateria si e ok... are capacitatea 91%. Mai ramane de testat acel releu... are idee careva pe unde-i? Cred ca m-as descurca sa-l verific...
  10. Scuze ca nu am specificat... e 320D din 2001. Azi am desfacut capacul si m-am uitat la baterie.. saraca e de-o seama cu masina, e originala de BMW. Am facut ceva teste cu aparatul de masuna. Tensiunea e 12,3V dar in momentul in care incerc sa pornesc masina, pentru putin timp, scade la 9V. Dupa ce a pornit creste la 13...14V. Probabil coborarea aia la 9V.. apare deoarece nu mai are bateria amperajul suficient. Mai e curios ca apare un consum de 0,25A in momentul in care masina sta in parcare. Asa o fi normal?
  11. Vara trecuta incercand sa scimb bujiile am reusit sa le rup in chiulasa (se invarteau in gol, dar nu scapau presiune). Toti mecanicii din start au zis ca trebuie data jos chiulasa. Calculand cam ce costuri implica rezolvarea problemei si profitand de faptul ca e vara, am amanat reparatia pana zilele trecute. Norocul meu a fost ca am gasit pe cineva care le-a scos fara sa mai dea jos chiulasa. La una a trebuit facuta o reductie, iar restul au iesit fara probleme. Dupa montarea noilor bujii mecanicul a obs ca fisele nu bagau curent. A rezolvat si problema asta, gasind o siguranta de amperaj mare arsa. Partea trista e ca masina porneste la fel de greu cand e motorul rece. Ciudat e ca indicatorul de bujii din bord sta maxim 2 secunde aprins. Stiam ca daca motorul e rece ar trebui sa stea vreo 8 secunde. Am incercat sa-i fac o diagnoza si nu am aflat mare lucru. Doar o eroare pe care nu prea stie sa o interpreteze lumea.
  12. Depinde de jante... de cauciucuri...tre sa vad despre ce`i vb.
  13. dorub98nic Ms mult de poze. Dar sincer nu e f mare diferenta pe 17... la ce drumuri avem, caut de 16. Am atasat cate o poza cu fiecare roata. http://img193.imageshack.us/img193/386/dscf6249resize.th.jpg http://img30.imageshack.us/img30/5385/dscf6250resize.th.jpg http://img142.imageshack.us/img142/2995/dscf6254resize.th.jpg http://img181.imageshack.us/img181/9913/dscf6256resize.th.jpg http://img193.imageshack.us/img193/6176/13august2009108.th.jpg PS: Sunt din Iasi.
  14. Set jante 18" seria M. 2 din ele au usoare zgarieturi pe muchie, una are un punct e sudura, iar cauciucurile sunt f bune. Accept schimb cu jante BMW de 16" + diferenta. Pret: 400 EURO. Contact: 0730-558800 http://img91.imageshack.us/img91/8943/dscf6252resize.th.jpg http://img91.imageshack.us/img91/457/dscf6241resize.th.jpg
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.