Domnule vl4d...scuzati-mi interventia,dar daca nu stiti cum funtioneaza un sistem de franare ABS(antilock brake system) ar trebuii sa consultati niste reviste de specialitate.. Sistemul ABS are ca baza citirea in permanenta a vitezei fiecarei roti in parte,cand la franare una sau mai multe roti tind sa se blocheze abs-ul infraneaza treptat celelalte roti care au viteze superioare ,deci implicit restabileste stabilitatea masinii. Nu am intalnit pana acum sistem care sa functioneze in 3 roti(la abs ma refer) deobicei stabilitatea se efectueaza prima data pe axa independent(adica comparatie viteze roti stg/dr ) si dupa aceea intre axe...asadar functionarea in 3 roti a abs-ului e IMPOSIBILA(TEORETIC) practic ar fii posibila numai daca exista un defect mecanic la etrierul rotii cu pricina (probabil pistonul etrierului ramane blocat sub presiune,valva pompei de abs nu se dechide la timp...etc)si ramane roata blocata! In cel mai fericit caz ar putea fii cum a precizat dn-ul Bavaria "Este posibil sa ramana ABS numai pe o punte." Proba s-ar putea face numai pe un stand de verificare frane, cu o axa pe role ,masina pornita si actionati frana.Conditia e sa depaseasca cei 10, 15km orari ca viteza,veti constata ca abs incepe a bloca rotile pe axa in miscare datorita faptului ca axa cealalta ,rotile, au viteza 0....asta in cazul in care tot sistemul e functional(toti senzorii buni)