Jump to content

flori_n

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e34 525tds 1993

flori_n's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. A fost decizia mecanicului de la atelierul din franta sa scoata termocupla, da pompa este cu plaeti de plastic, marca nu o stiu deoarece factura a ramas in franta dar pompa a fost cumparata de la reprezentanta bmw din frantza, "vascul" spre rusinea mea nu stiu ce este aceasta piesa dar am trecut deja pe la 3 ateliere, care au dat apa jos si au facut plinul la instalatie fara sa verifice dupa 10 minute daca mai intra apa sau nu, nici vorba de ceva "valva" de aerisire (daca imi puteti zice unde o gasesc eu ) cat despre garnitura de _chiulasa_, de cand sa incalzit apa ultima data nu a scazut apa, uleiul este ok si nu scoate fum pe alb pe esapament A fost decizia mecanicului de la atelierul din franta sa scoata termocupla, da pompa este cu plaeti de plastic, marca nu o stiu deoarece factura a ramas in franta dar pompa a fost cumparata de la reprezentanta bmw din frantza, "vascul" spre rusinea mea nu stiu ce este aceasta piesa dar am trecut deja pe la 3 ateliere, care au dat apa jos si au facut plinul la instalatie fara sa verifice dupa 10 minute daca mai intra apa sau nu, nici vorba de ceva "valva" de aerisire (daca imi puteti zice unde o gasesc eu ) cat despre garnitura de _chiulasa_, de cand sa incalzit apa ultima data nu a scazut apa, uleiul este ok si nu scoate fum pe alb pe esapament
  2. poate teoretic dar in practica am atins cu e34 din 93 in jur de 223 dupa care m-am oprit (aveam masina in fata)
  3. va salut! am si eu o problema la un e34 525tds din *93 in urma cu 2 luni am schimbat pompa de apa cu una noua dupa care am rulat fara probleme pana acuma doua saptamani cand in urma unor lucrarii la clima a fost necesara demontare sistemului de racire si inclusiv a pompei, imediat dupa remontare am plecat la drum, dupa aproximativ 350 km apa sa incalzit, cauza= mecanicul a uitat sa puna si o "garanitura" mai exact un inel de cauciuc la una din tevile care tin de sistemul de racire in partea din fata a motorului undeva la 10 cm in dreapta axului de la pompa de apa, am improviat o garnitura dupa care am continuat drumul cu mici completarii de apa preventiv, completarii care dupa circa inca 1000 km sau oprit, dupa cateva zile am ajuns la mecanic si am pus inelul de cauciuc lipsa dar a doua zi apa sa incalzit de doua ori cu masina la relanti in timp ce incarcam clima, masina ruleaza bine, la tester motorul a iesit bine, care poate sa fie problema? uni zic ca garnitura de _chiulasa_..... altii habar nu au, dar masina ruleaza foarte bine distante mari cu 160 km si chiar pana in 200 fara ca apa sa treaca de 90 grade, in oras pot circula circa 20-30 minute si doar apoi apa sa ajunga la 90 iar daca nu turez motorul scade la 80, mecanicul a scos termoculpa (sper ca nu gressc cu denumirea)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.