Jump to content

catalin78

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Masina
    740i m60

catalin78's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Da , am pornit motorul suna bine nu bate insa merge neregulat , probabil probleme electrice , sondele lambda moarte , senzori detonatie morti si una din mufele de pe instalatia electrica e oxidata si rupta probabil o sa o elimin daca nu gasesc sa o schimb , ideea e ca motorul nu mai scoate fum mecanic pare ok cand fac rost de senzori de detonatie o sa avansez cu treaba.
  2. Totul e bine cand se termina cu bine... Am luat compresia si am gasit probleme pe pistonul 4 parca compresie 0 am gasit o bucata de metal infipta in piston segmentii gripati pe el etc etc. Motorul a fost desfacut am schimbat piston , garnituri diverse , role curele , admisie , rampa injectie , curatat pompa de ulei ... ce-am gasit acolo mama mama motorul e montat acum dar mai e de prins o galerie si niste suruburi pe la baia mica , revin cand il pornesc .
  3. Salut! M60b40 e motorul.
  4. E32-u l-am luat de la cineva care si-a batut joc de masina nici nu pornea si am rezolvat ceva probleme electrice la ea; acum e in reparatie saraca a scuipat un segment sus in camera de ardere , cand am desfacut motorul am gasit sorbul de la pompa de ulei plin cu un fel de noroi si alte dracovenii ... cred ca masina nu a avut ulei de calitate sau schimbat la timp ... acum au venit piesele si sunt pe cale sa refac motorul ma ajuta cineva pe partea mecanica . E38 l-am luat pentru ca am avut o ocazie si era intr-o stare "relativ" buna motor ok , cutie ok . La e38 pana acum am schimbat bielete capete de bara , o semibascula , flansi amortizor , role +curele transmisie ulei motor filtre, ulei cutie automata + filtru , proiectoare si cred ca mai e ceva pe la directie de facut . Dupa toate investiile astea merge ok si e mai rapida cutia schimba ceva mai repede . Intr-o zi cu soare le fac si poze , inclusiv la aia care sta pe butuci cu motorul:P Avand in vedere lipsa de atentie care au avut-o masinile , eu zic ca sunt destul de robuste ca au indurat ceva chin , din nefericire e32-ul nu a rezistat motorul insa pe celelalte pistoane am compresie si sper ca o sa iasa ok reparatia la el , asta ramane de vazut. Personal ptr mine e38 e ca un drog . nu ma mai satur de el. Probabil si e32-ul la fel cand o sa fie pe roti .:twoup:
  5. scuze! greseala mea! M60B40 3982 cmc se pare ca are... Da , Am un e38 si un e32 ambele cu m60 sunt o boala d-a mea:)
  6. Acuma ca sa radem ar trebui sa ma laud ca 740i al meu ia 9 % la mers domol ... :twoup:
  7. Ews , de verificat si contactele de la schimbatorul de viteze daca ai cutie automata , electromotor , cablajul de forta.
  8. Nu ai specificat la cati km ai facut schimbul si daca a fost schimbat inainte uleiul , ideal e sa se schimbe si filtrul nu cu aftermarket ci filtru original si sa se curete bine baia cutiei . Daca s-a procedat asa poti incerca o resetare a adaptarilor cutiei si un tester sa vezi daca da ceva , eventual sa monitorizezi temperatura. Multa bafta.
  9. Culmea si-a revenit ... deocamdata :) Am montat manometru pe rampa de benzina ... sa verific presiunea in mers . Toate bune , a pornit greu ca se dezamorsase rampa si cred ca s-a inecat oleaca si presiunea a urcat destul de greu , iar la accelerari scadea la 1.5 2 bari , dubios am mai strans coliere pe la ceas ca picura ceva benzina si am blanit iar motorul presiunea a urcat si nu a mai coborat iar motorul culmea a inceput sa mearga rotund si sa zbarnaie altfel evacuarile . Deja suspectand pompa sau probleme pe alimentare am pus ceasul sub stergator si dai la blanit pe stradute sa vad ce si cum ... nivelul in rezervor era undeva pe minim , deci nu m-am invartit mult si am constatat ca trage destul de ok. Nu am cronometrat in cat ia suta dar nici nu am cum ptr ca masina are nevoie de radiatoare vasc etc ... si alte maruntisuri . M-am oprit si am scos sonda de presiune si am motat conducta la loc . Eh aici a fost greseala mea i-am dat la cheie imediat probabil instalatia fiind dezamorsata s-a innecat ptr ca am dat multe chei si nu a pornit desi dadea semne ca ar incerca . Problema s-a rezolvat dand la cheie cu pedala de acc la fund , dupa operatiunea asta a pornit si de abia statea la relanti daca calcam acceleratia murea imediat , am lasat-o sa se balbaie la relanti si dupa 10 sec si-a revenit ... si a mers ok. I-am mai pus benzina urmand sa ii bag sa aiba mai mult in rezervor ... Nu stiu ce s-a intamplat , si nu prea inteleg dar acum merge , in urma operatie mele de montare al ceasului de presiune am varsat benzina pe o mufa rotunda cu mai multe picioruse situata undeva chiar sub conducta ... am verificat mufa are picioruse ok am sters-o de benzina , parca totusi n-as zice ca aia sa fi fost beleaua . Oricum masina are nevoie de multe chestii ... radiatoare, vasc , transmisie , spoiler fata etc ... Misterul ramane inca mister .
  10. Culmea si-a revenit ... deocamdata :) Am montat manometru pe rampa de benzina ... sa verific presiunea in mers . Toate bune , a pornit greu ca se dezamorsase rampa si cred ca s-a inecat oleaca si presiunea a urcat destul de greu , iar la accelerari scadea la 1.5 2 bari , dubios am mai strans coliere pe la ceas ca picura ceva benzina si am blanit iar motorul presiunea a urcat si nu a mai coborat iar motorul culmea a inceput sa mearga rotund si sa zbarnaie altfel evacuarile . Deja suspectand pompa sau probleme pe alimentare am pus ceasul sub stergator si dai la blanit pe stradute sa vad ce si cum ... nivelul in rezervor era undeva pe minim , deci nu m-am invartit mult si am constatat ca trage destul de ok. Nu am cronometrat in cat ia suta dar nici nu am cum ptr ca masina are nevoie de radiatoare vasc etc ... si alte maruntisuri . M-am oprit si am scos sonda de presiune si am motat conducta la loc . Eh aici a fost greseala mea i-am dat la cheie imediat probabil instalatia fiind dezamorsata s-a innecat ptr ca am dat multe chei si nu a pornit desi dadea semne ca ar incerca . Problema s-a rezolvat dand la cheie cu pedala de acc la fund , dupa operatiunea asta a pornit si de abia statea la relanti daca calcam acceleratia murea imediat , am lasat-o sa se balbaie la relanti si dupa 10 sec si-a revenit ... si a mers ok. I-am mai pus benzina urmand sa ii bag sa aiba mai mult in rezervor ... Nu stiu ce s-a intamplat , si nu prea inteleg dar acum merge , in urma operatie mele de montare al ceasului de presiune am varsat benzina pe o mufa rotunda cu mai multe picioruse situata undeva chiar sub conducta ... am verificat mufa are picioruse ok am sters-o de benzina , parca totusi n-as zice ca aia sa fi fost beleaua . Oricum masina are nevoie de multe chestii ... radiatoare, vasc , transmisie , spoiler fata etc ... Misterul ramane inca mister .
  11. ar fi interesant ... cum facem? cat despre masina am observat ca nu simte partea motorului dinspre pompa de abs... daca ii scot mufele la injectoare sau bobinele nu simte nimic ... injectoarele le-am alimentat clantane , insa nu am scos rampa sa vad cum e cu ele bobinele au scanteie ok. chiar sa fie lipsa compresie pe toate pistoanele alea??? daca esti din Bucuresti ne vedem intr-o seara,altfel e mai greu :) Aici Constanta... Astept testul de compresie sa stiu daca sap dupa altceva Am verificat injectoarele . sunt ok toate.
  12. Mersi , dar nu am nevoie de genul asta de sugestii :)
  13. ar fi interesant ... cum facem? cat despre masina am observat ca nu simte partea motorului dinspre pompa de abs... daca ii scot mufele la injectoare sau bobinele nu simte nimic ... injectoarele le-am alimentat clantane , insa nu am scos rampa sa vad cum e cu ele bobinele au scanteie ok. chiar sa fie lipsa compresie pe toate pistoanele alea???
  14. Legat de valva pcv am scos capacul unde se toarna cu mana uleiul si am obturat cu mana cu motorul pornit , din ce m-am documentat eu daca ai pcvul blocat tinde sa iti faca presiune sa arunce mana de pe capac... la mine nu se simte nici vacuum nici presiune .
  15. De la bobine mai am 2 mansoane de schimbat si maiine voi verifica vizual daca sunt scantei pe fiecare bobina . Daca sunt ok , trec la injectoare / pompa ... masina asta e o provocare :) Daca are careva lista cu ce fire sunt in conectorul X20 de pe motor de langa e-box as fi recunoscator.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.