Ca idee de perspectiva am in vedere achizitionarea unui cat sport, avand in vedere ca lucratura actuala e oricum cam deranjanta (ca sound) la drum lung, chiar daca, conparativ cu altii pe care-i vad, tobele mele nu sunt atat de zgomotoase... Asta daca mai tin masina, binenteles. Oricum multumesc pentru raspunsul "la subiect" legat de intrebarea mea. Din cat am mers cu ea (imediat dupa lucrare am plecat in concediu, cu alta masina), nu mi se pare sa aiba vreo influenta. Si nici comparatie n-am facut. O sa vad in ture ce se intampla, pt ca vehicolul are o particularitate destul de suparatoare uneori: in ture joase -putoare, urcata peste 4000, se intampla lucruri frumoase, simti "smucetul" ala la schimbarea treptelor si din 4 in 5. Poate de la ECU, cand am achizitionat vehicolu' auzeam niste povestiri ca ar fi ceva umblat pe ca calcutator.. Oricum limitarea e scoasa, asta e cert. Masina cum iti merge in comparatie cu una identica? Are vreo influenta negativa faptul ca e scos? Sau doar probleme cu gazele la itp? Crestaturile alea colectoare nu prea vin in contact cu gazele, infiletata la max, sonda abia daca coboara putin peste nivelul peretelui tevii. In alta ordine de indei, stii cumva, are importanta locul unde amplasata sonda? La alte masini sonda e sus pe galerie, aproape langa motor.